Ok dat geeft wel voldoende achtergrond info, de rest lees ik vast snel bij nuquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bodengraven,een paar jaar geleden waren er 3 mannen die beweerden dat er daar satanisch ritueel misbruik was.En verschillende mensen van beschuldigden,waaronder Van Dissel.Die 3 hebben daar straf voor gekregen.En deze dame rakelde het de laatste tijd weer flink op op Social media.Daar staat ze nu voor terecht.
Het zijn ook veel corona wappies die hier opduiken want er is verder niks.quote:
Je moet toch iets doen in je levenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het zijn ook veel corona wappies die hier opduiken want er is verder niks.
Klinkt goed, zelf gemaakt?quote:
Rechercheur en eervol ontslagen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:04 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Je moet toch iets doen in je leven![]()
Dit zijn echt een stel gekken bij elkaar.
En ze is nog politievrouw geweest ook?
En in coronatijd geflipt ofzo?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rechercheur en eervol ontslagen.
op het eertste gezichtquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rechercheur en eervol ontslagen.
Ja,man weg en dat soort dingen.En de laatste maand is ze flink aan het doordraaien.quote:
Ze ziet er vrij normaal uit.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:07 schreef pullup het volgende:
[..]
op het eertste gezicht
Deze lui lijken me te gek om interessant te zjjn
Ik volg ook voornamelijk de hoofdlijnen.Lives van 30 minuten ga ik echt niet kijken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:07 schreef pullup het volgende:
[..]
op het eertste gezicht
Deze lui lijken me te gek om interessant te zjjn
quote:
IK ga dit maar weer ontvolgen allemaalquote:
Verder een goede rechtbankverslaggever maar heel in deze zaak betrokken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:52 schreef pullup het volgende:
Lees het hier wel hoor maar die Chris Klomp heeft een beetje typ adhd
heeft te maken met die uitspraken over pedofielen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Verder een goede rechtbankverslaggever maar heel in deze zaak betrokken.
Weet ik.Dat was ook niet echt een slimme tweet van hem.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:05 schreef 88-4 het volgende:
[..]
heeft te maken met die uitspraken over pedofielen.
Ja hij was een beetje mijn tijdlijn aan het vervuilenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Verder een goede rechtbankverslaggever maar heel in deze zaak betrokken.
Alle panda`s en vogels overrulen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja hij was een beetje mijn tijdlijn aan het vervuilen
Heb je daar nog pupillen die meeroeien?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:25 schreef pullup het volgende:
Wilde eigenlijk wat roeien kijken wat nu ongeveer zou moeten beginnen
De jeugd is aan de beurt, WK junioren en tot en met 23 jaar samengevoegd maar het is al 1.5 dag pokke weer in Canada waardoor ze steeds moeten uitstellen
Helemaal niemand dit jaar en dat komt niet veel voor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je daar nog pupillen die meeroeien?
Jammer dat die vent zo'n Trump lover is.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:20 schreef pullup het volgende:
Weer wat rommel van die SpaceNazi de lucht in
[ afbeelding ]
Eindelijk gerechtigheid voor nabestaanden etc?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:49 schreef marcb1974 het volgende:
Hoeveel nut heeft het om een 99 jarige vrouw te veroordelen tot 2 jaar voorwaardelijk voor iets wat bijna 80 jaar geleden gebeurd is?
En Putin en Kadyrov lover toch? Met zijn supertruck voor Kadyrovquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:51 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Jammer dat die vent zo'n Trump lover is.
Ik vind het maar een vreemd figuur.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En Putin en Kadyrov lover toch? Met zijn supertruck voor Kadyrov
Schnell!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:08 schreef mario390 het volgende:
door dat ik met 3 gummitastaturen schalten moet
word nu de remotecontrol blockiert![]()
en vinger blutet
Wat is dat toch met jouw remotes... zoek een app op je handyquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:08 schreef mario390 het volgende:
door dat ik met 3 gummitastaturen schalten moet
word nu de remotecontrol blockiert![]()
en vinger blutet
Het is gewoon echt een Nazi hoor, enger zo'n beetje als Trumpquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:51 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Jammer dat die vent zo'n Trump lover is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |