Zo, die worden een eind de lucht in geworpen. Rare sportquote:
Hij heeft het wel op die blauwe voorzien, dacht even die flikkert er af.quote:
Ik dacht 40+ ,kan wel.quote:
Begin eens bij de boot?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:27 schreef FreshFruit het volgende:
Ik verveel me.Wat zal ik in de fik steken?
Hey Mario.quote:
Goed plan wel. En dan een winkelcentrum.quote:
Geen sail-through winkelcentrum daar?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goed plan wel. En dan een winkelcentrum.
Nee,wel een gracht door de binnenstad.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen sail-through winkelcentrum daar?
Maar niet zoiets?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,wel een gracht door de binnenstad.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar niet zoiets?
[ afbeelding ]
Meer zoiets.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar niet zoiets?
[ afbeelding ]
Die mensen zijn heel langzaam en kunnen nooit sturenquote:
* FreshFruit verstopt snel zijn supboardquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Die mensen zijn heel langzaam en kunnen nooit sturen
Jullie hebben wat minder roeiers in de buurtquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
* FreshFruit verstopt snel zijn supboard
Gelukkig wel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Jullie hebben wat minder roeiers in de buurt
We gaan trouwens wel een voorwaarde stellen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:27 schreef FreshFruit het volgende:
Dat moet wel lukken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We gaan trouwens wel een voorwaarde stellen.
Als goee padvinder moet je wel alles met je vergrootglas in de fik steken
Op dit moment lijkt dat me sterkquote:
https://www.destentor.nl/(...)ek-te-zien~ad93664f/quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:27 schreef FreshFruit het volgende:
Nee,want het is bewolkt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:18 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.destentor.nl/(...)ek-te-zien~ad93664f/
Was jij dat?
Pciesquote:
ben je er zelf ook al overheen gelopenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:58 schreef pullup het volgende:
Ze zijn hier filmopnames aan het maken
Een scene met een poep dure rode Ferrari die over een bruggetje scheurt en ze do9en wanhopige pogingen om dat bruggetje vrij van wandelaars te houden![]()
Met vrij weinig succes
Goeie,pullup in de hoofdrol.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ben je er zelf ook al overheen gelopen
Filmpjes en foto's aubquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:58 schreef pullup het volgende:
Ze zijn hier filmopnames aan het maken
Een scene met een poep dure rode Ferrari die over een bruggetje scheurt en ze do9en wanhopige pogingen om dat bruggetje vrij van wandelaars te houden![]()
Met vrij weinig succes
Ik heb braaf 2 minuten gewacht en heb ze toen toch maar verstoord want schoot niet opquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ben je er zelf ook al overheen gelopen
Te laatquote:
was het voor Amsterdamned 3?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb braaf 2 minuten gewacht en heb ze toen toch maar verstoord want schoot niet op![]()
Wel een mooie Ferrari was het
Leek er wel een beetje op jaquote:
3? gaat het zo snel?quote:
quote:
Opnames vervolg Amsterdamned vinden dit janaar plaatsquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Leek er wel een beetje op jaWas wel een grote productie
quote:De opnames van het langverwachte vervolg op de thriller Amsterdamned uit 1988 vinden komend najaar plaats. Dat heeft 2CFILM donderdag namens de drie producenten gemeld. De draaiperiode staat gepland van half september tot en met december.
Nou dan is het toch wat andersquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:53 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Opnames vervolg Amsterdamned vinden dit janaar plaats
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |