herhaal bestelling en dan voorzichtig op de knoppen drukkenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:10 schreef mario390 het volgende:
moet even bij amazon 1 nieuwe bestellen had ik allang kunnen doen
Waarom is Sinner betrapt op doping, maar mag hij doorspelen?quote:
Ze geloven zn verklaring ... hij is wel zn punten en prijzengeld van dat toernooi kwijtquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom is Sinner betrapt op doping, maar mag hij doorspelen?
Raar, of hij is schuldig en je straf hem, of niet en je straft hem niet. Niet een beetje zoals ditquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze geloven zn verklaring ... hij is wel zn punten en prijzengeld van dat toernooi kwijt
zn masseur is de schuldigequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Raar, of hij is schuldig en je straf hem, of niet en je straft hem niet. Niet een beetje zoals dit
Die speelde niet, dus het is sinner of nietquote:
Ik ga er verder niet over marc ...quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die speelde niet, dus het is sinner of niet
Lijkt het je niets, toernooidirecteur?quote:
Ja das wel wat iddquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lijkt het je niets, toernooidirecteur?
Jij hebt een bootquote:
Ik woon er in ... heb er een suite inquote:
De kapiteinshut zeker.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik woon er in ... heb er een suite in
Er is maar één weg die niet dood loopt, en dat is vrijheid!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Er is maar één weg die niet dood loopt, en dat is vrijheid!Hoi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik begrijp niet veel van je tekst en v die foto van Domni evenmin niets![]()
Is dit een vorm van geheimschrift en gaan jullie in naam v 40+ en wappie-nederland duh regering omverwerpen?![]()
![]()
Zou mooi wezuh!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()