Dat is maar heel weinig deze zomer (voor mij helaas)quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met 30+ graden is het niet heel tof om te toerenZweet je dood in dat pak
Lekker weekendje bij je vriendin gehad?quote:
Ja was heel fijnquote:Op maandag 19 augustus 2024 10:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker weekendje bij je vriendin gehad?
Klinkt goedquote:Op maandag 19 augustus 2024 10:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja was heel fijn
Lekker veel creatief bezig geweest. Lekker gekletst, met haar kind gespeeld en gekletst. Was erg fijn
Moet je niet werken?quote:Op maandag 19 augustus 2024 13:19 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga zo in het park zitten met een boekje.
Heerlijkquote:Op maandag 19 augustus 2024 13:19 schreef Barbusse het volgende:
Oh heerlijkquote:Op maandag 19 augustus 2024 13:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Was het ook zeker
En nu al uren aan het tekenen en schilderen
Woensdag weer.quote:
Jaquote:
Weekend bijna overquote:
quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Q.. Wanneer gaan we eindelijk eens daten?
Het vorige deel?quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik las een oud topic. Toen ik nog leuk was.
Wanneer gaan wij nou eindelijk es daten?quote:
15 jaar geleden?quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij nou eindelijk es daten?
Aankomende vrijdag kan ook. Onderweg naar huis kom ik ook langs die van jou.quote:
Ronde nr. 2 vandaag.quote:Op maandag 19 augustus 2024 13:19 schreef Barbusse het volgende:
Oh zo zit ik nu op het balkon. Denk dat jij slimmere dingen leest dan ik hoor (ik wissel de Quest en Under The Dome - Stephen King afquote:
Nooit snel genoeg.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Q.. Wanneer gaan we eindelijk eens daten?
Gisteren was het Kurt Vonnegud. Vandaag gaat het denk ik deze wordenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh zo zit ik nu op het balkon. Denk dat jij slimmere dingen leest dan ik hoor (ik wissel de Quest en Under The Dome - Stephen King af)
Zoals ik zei, jij leest slimmer dan ikquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gisteren was het Kurt Vonnegud. Vandaag gaat het denk ik deze worden
[ afbeelding ]
Ik vind het machtig interessantquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zoals ik zei, jij leest slimmer dan ik![]()
Ziet er wel erg interessant uit. Volgens mij heb jij wel wat met dit onderwerp toch? De vorige keer dat ik je vroeg wat je las ging het ook over terrorisme. Of is dat toeval?
Daar hoeft toch geen bloospoppetje bij? Is ook interessant en sowieso hoef je nooit te blozen voor je interessesquote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daar hoeft toch geen bloospoppetje bij? Is ook interessant en sowieso hoef je nooit te blozen voor je interesses
Moet werkenquote:
Gaan we die kop koffie drinken dan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:08 schreef AirwiN het volgende:
kom
[..]
Aankomende vrijdag kan ook. Onderweg naar huis kom ik ook langs die van jou.
Het blijft R&P natuurlijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou nou. Is dit de Depressie SC geworden?
Touché.quote:
Hoezo gewordenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou nou. Is dit de Depressie SC geworden?
quote:
quote:
Dealquote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gaan we die kop koffie drinken dan?
Jij wel hoor.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mag ik met mijn (huidige) vrolijke hoofd hier nog wel komen dan?
Houden zoquote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Jeeeeeeej!!!!
Het gaat de laatste anderhalf week zo goed met me
Mij wel toch?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:03 schreef Tegan het volgende:
Ik zie het leven ook niet meer zitten.
Wat fijn voor je ❤️ hopelijk slaap je daarna extra lekkerquote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik slaap op een tweedehandsmatras, in een tweedehandsbed.
Ik slaap al vijftien jaar met dezelfde dekens en kussen
En nu heeft mijn moeder alles nieuw voor me gekocht...
Maandag komt het bed, dinsdag wordt hij gemonteerd.
Zondag het oude bed slopen en grofvuil regelen. En als het zondag niet lukt om alles naar de schuur te krijgen (drie hoog naar BG) helpt donderdag een vriend me ermee. Bed slopen lukt wel, het naar beneden brengen weet ik niet
Ben zo ontzettend dankbaar en blij
Zo, dat is een mooi cadeau.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zondag het oude bed slopen en grofvuil regelen. En als het zondag niet lukt om alles naar de schuur te krijgen (drie hoog naar BG) helpt donderdag een vriend me ermee. Bed slopen lukt wel, het naar beneden brengen weet ik niet
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:49 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat fijn voor je ❤️ hopelijk slaap je daarna extra lekker
Ja echt geweldig! Weet niet waaraan te danken, alleen zo fijn!quote:
Uitslapen en niks doen is beterquote:
Dat laatste wordt men op fok nooit zo blij van.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kwam mijn ex tegen
nu gaat het niet oké
Schaam me zo voor wie ik ben geworden en hoe ik eruit zie
en het haalt zoveel zeer op
'k wil niet meer
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hij is niet zomaar je ex meis. Maak jezelf niet minder waard op dit moment. Jouw uiterlijk zegt helemaal niets over jou als persoon. Die emoties daar zou ik wel de tijd voor pakken. Voel ze maar en krijg inzicht over waarom je hierop reageert zoals je nu doet.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kwam mijn ex tegen
nu gaat het niet oké
Schaam me zo voor wie ik ben geworden en hoe ik eruit zie
en het haalt zoveel zeer op
'k wil niet meer
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 09:46 schreef DrMarten het volgende:
De twee installateurs die op zolder aan het werk zijn staan mee te zingen met Pokerface van Lady Gaga
Echt hoor, het is een partij vrolijkheid daarboven die niet echt samengaat met de 5,5 uur slaap die ik heb gehadquote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 09:46 schreef DrMarten het volgende:
De twee installateurs die op zolder aan het werk zijn staan mee te zingen met Pokerface van Lady Gaga
Ach, ze genieten ervan en jij hebt straks werkende apparatuurquote:Op donderdag 22 augustus 2024 09:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Echt hoor, het is een partij vrolijkheid daarboven die niet echt samengaat met de 5,5 uur slaap die ik heb gehad
2 jonge knapen van midden twintig tot begin 30 gok ik.
Oeh, spannendquote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
Nog maar 1 bijeenkomst over 2 weken en dan ben ik bijna aan de beurtik ben er zo aantoe
Zal jou eens volblaffen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
* Monsterkoekie moppert iets over volblaffen
2 honden in huis, dus blaffen zou moeten lukkenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
* Monsterkoekie moppert iets over volblaffen
Die kneusjes van mij blaffen amper. En jij hebt vakantie dus jou zie ik ook al niet blaffen over je werk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
2 honden in huis, dus blaffen zou moeten lukken
Dat klinkt bijzonder goed!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:34 schreef DrMarten het volgende:
Zo, zit met een biertje naar de bergen te kijken
Genietenquote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:34 schreef DrMarten het volgende:
Zo, zit met een biertje naar de bergen te kijken
quote:
Hee, jij hier?quote:
quote:
CotSquote:
In de paskamer?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:16 schreef DrMarten het volgende:
Klaarmaken voor een dagje passen rijden
Waarom neem je niet alvast wat happen dan. Zij weten heus wel dat het nu lunchtijd is, lol!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
En ik heb honger, maar kan niet lunchen, want straks komt er een monteur en dan kan ik geen volle mond hebben. Dus hangry
Kan gewoon hoor, geen honger gaan zitten lijden voor het geval je misschien even nog wat weg moet slikken omdat er iemand voor de deur staat.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
En ik heb honger, maar kan niet lunchen, want straks komt er een monteur en dan kan ik geen volle mond hebben. Dus hangry
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nu wat eten en tussen 15.00 ~ 17.00 komt de volgende
Ik heb nu zo'n heerlijk bedje
Kan er alleen nog niet in slapen
Beddengoed niet schoon?quote:
Of haar net nieuwe bed is nog niet in elkaar gezetquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beddengoed niet schoon?
Slaapgenotquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het nieuwe matras was luchtdicht verpakt. Opgerold. Die moet eerst een paar dagen uitzetten en zo
Mijn logeermatras is verschoonddus daar kan ik wel op slapen
Jij bent CotS, jij overleeft allesquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb vandaag overleefd, wie had dat gedacht
Haha daar lijkt het soms wel op ja. Onkruid vergaat nietquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent CotS, jij overleeft alles
quote:
Motherfuckerquote:
I wishquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:56 schreef rival het volgende:
[..]
I wish
Maar het is hier dus straks 28 graden en dan ben ik lekker vrij Barb.Cazzo. Vurige ende passionele haat 🤌SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Ik wens jou zeer snel weer een fijne terraservaring in het zonnetje.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Cazzo. Vurige ende passionele haat 🤌
Ja, vanmiddag met lunch in het parkquote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:16 schreef rival het volgende:
[..]
Ik wens jou zeer snel weer een fijne terraservaring in het zonnetje.
Asking for a friend: Welk park precies?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, vanmiddag met lunch in het park
Parque de Marques. Klein parkje is het maar. Maar krijg er Parijs vibes van. Steak sandwich met een wijntje besteldquote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Asking for a friend: Welk park precies?
Ok, misschien tot zo.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Parque de Marques. Klein parkje is het maar. Maar krijg er Parijs vibes van. Steak sandwich met een wijntje besteld
quote:
Ik niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Iedereen klaagt over het weer
Geen last van (dat weer dan, wel t klagen, maar nog niet gehoord).quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Iedereen klaagt over het weer
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja maar jij bent jijen jij bent leuk
Jonguh, waar was je? Ik maar met smart wachtenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen last van (dat weer dan, wel t klagen, maar nog niet gehoord).
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen last van (dat weer dan, wel t klagen, maar nog niet gehoord).
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jonguh, waar was je? Ik maar met smart wachten
ik juich met je mee!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
vandaag is een TopDag(ja met hoofdletters, zo fijn is het)
Gezellig samen juichen. Hier eindelijk een uitgerust gevoel en er komt iemand spelletjes spelen dadelijkquote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:35 schreef Sally het volgende:
[..]
ik juich met je mee!![]()
iig weer mooi weer.
En... ik kan op het werk weer in een zaal zitten waar de deur naar buiten open kan, ipv opgesloten in een hokje zonder daglicht.. (waar ik toe veroordeeld ben sinds een ander bedrijf in de open kantoorruimte gaat komen...nou ja... is dat deel van het pand ook weer verhuurd, zeg maar... )
Nee, nu is de deur open hierquote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gezellig samen juichen. Hier eindelijk een uitgerust gevoel en er komt iemand spelletjes spelen dadelijk
Wel fijn dat je met open deuren in een zaal zit. Dat klinkt aangenaam. Al weet ik niet zeker of ik je goed begrijp en te vroeg voor je juich? Je kan nu toch nadat je opgesloten hebt gezeten in een ruimte met zuurstof terecht toch?
Ik snap hemquote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, nu is de deur open hier![]()
Lekker frisse buitenlucht!
We hebben een pand met vergaderzalen, en daar is alleen maar Climate Control. Daar kan geen raam of zo open. Maar bij 1 zaal is een soort nooduitgang. Die kan wel gewoon open.
Maar omdat ik niet meer op het open, grote (flexibele werkplek) kantoor kon zitten (er zaten eerst nog 2 bedrijven maar die zijn verhuisd), en ik tijdens de verbouwing dan vanwege de herrie en onrust thuis gewerkt heb, hadden ze bedacht om de kantine van de medewerkers voor mij in te richten. Daar ging toch zelden nog een collega pauze houden.
Inpandige kantine. KLein hok. Geen daglicht. Warm. Benauwd... Enz.
TopGearDa- oh wacht.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
vandaag is een TopDag(ja met hoofdletters, zo fijn is het)
Jij weer met je TopGear...!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
TopGearDa- oh wacht.
Hou ook van jou Sallyquote:
Grmbl.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hou ook van jou Sally
En ik knuffel jou helemaal platquote:
Je bent lief als je boos bentquote:
Jaja. Wacht maar.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je bent lief als je boos bent
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Jaja. Wacht maar.
Dan ken je me nog niet.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geweldige middag genotquote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb een geweldige middag gehad
Subwayquote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben wel moe nu!
Lekker straks een broodje Subway laten bezorgen. Morgen weer netjes aan de lijn
Lekker serietje kijken en bijkomen.
Oepsquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jonguh, waar was je? Ik maar met smart wachten
Hopelijk krijg je jezelf rustigquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gedonder in het gezamenlijke trappenhuis. Echt doodsbang, nu rustig, maar echt geen slaap meer
ja... sliep net. Gedoetje....naja... en anders wordt morgen een lange dag. Sowieso de woningbouw bellen over de veroorzakende buurman (kl*te dealer met z'n ontevreden klanten).quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je jezelf rustig
Wel akelig.
Ja vervelend...quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
ja... sliep net. Gedoetje....naja... en anders wordt morgen een lange dag. Sowieso de woningbouw bellen over de veroorzakende buurman (kl*te dealer met z'n ontevreden klanten).
En ik weet rationeel gezien dat ik veilig ben. Deur op nachtslot altijd, sleutels onbereikbaar. Alleen desondanks bang
Dat is wel een goede oefening ja... Even proberen en een rustig bakkie kamillethee (vast placebo, maar soit).quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja vervelend...
Zit je hoog in je ademhaling en/of hartslag?
Dan is een trucje 4 tellen inademen, 2 tellen (of 4 tellen als het lukt) vasthouden en dan 6 tellen uitademen (of in langere tijd uitademen, heel langzaam uitblazen).
In door de neus, zachtjes uit door de mond.
Hierdoor gaat je hartslag omlaag en je ademhaling ook.
Oh die helpt mij ook goed hoor!quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is wel een goede oefening ja... Even proberen en een rustig bakkie kamillethee (vast placebo, maar soit).
Oké, gênant, maar ik ga zo gewoon met mijn knuffel in mijn armen liggen. Door fantaseren over het boek dat ik lees. En dan slaap ik wel in. Maar eerst thee, en zijn nog wat stuiptrekkingen van het gedonder.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh die helpt mij ook goed hoor!![]()
![]()
![]()
En gewoon kalm op je rug in het donker gaan liggen (even de thee laten zakken natuurlijk), ontspannen gaan liggen.
Ken je een meditatiehouding, en de bijbehorende ontspanning?
Evt. de bodyscan doen, en daarna of tegelijk de ademhalingsoefening?
Haha, gewoon lekker knuffelen hoorquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oké, gênant, maar ik ga zo gewoon met mijn knuffel in mijn armen liggen. Door fantaseren over het boek dat ik lees. En dan slaap ik wel in. Maar eerst thee, en zijn nog wat stuiptrekkingen van het gedonder.
Leuk, zulke buren
Hopelijk toch nog gelukt om te slapen?quote:
Jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 07:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Hopelijk toch nog gelukt om te slapen?
Tweequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:35 schreef DrMarten het volgende:
160 Euro voor 2 treinkaartjes
Maar het uitzicht gaat het waard zijn als het goed is
Waar gaat de reis heen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:35 schreef DrMarten het volgende:
160 Euro voor 2 treinkaartjes
Maar het uitzicht gaat het waard zijn als het goed is
Retourtje Täsch - Zermatt en een retourtje Zermatt - Gornergrat.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Waar gaat de reis heen?
En heb je geboekt bij NS Internationaal? Die is sowieso duur. Ik boek altijd het grootste stuk bij de maatschappij in het buitenland. Ga vaak naar Duitsland met de trein.
oei!quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Retourtje Täsch - Zermatt en een retourtje Zermatt - Gornergrat.
Vooral die laatste tikt aan, 132 Zwitserse Frank
Maar het was schitterend daarboven!
Noicequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Retourtje Täsch - Zermatt en een retourtje Zermatt - Gornergrat.
Vooral die laatste tikt aan, 132 Zwitserse Frank
Maar het was schitterend daarboven!
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik wilde even zeggen dat ik mijn account door de versnipperaar ga gooien. Ik heb al jaren dat ik mijzelf een vreemde eend voel in het leven maar ook op fok. Afgelopen tijd is het met name op fok niet beter geworden en daar heb ik mijn conclusies uit getrokken. Ik wil jullie iig bedanken voor alleshet ga jullie goed
Hoe sliep je nieuwe bed?quote:
Heerlijkquote:
Ook wennen dus nog. Morgen nieuwe poging. Maar 'heerlijk' klinkt heel goed.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 07:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heerlijk
Alleen normaal gaat de wekker om zes uur en snooze ik door tot +/- acht uur
Alleen vanochtend schrok ik zo dat ik om zes uur eruit kwam. Nu een beetje brak
Stiekem weer twee uurtjes gaan liggen, zodat ik wat energieker naar mijn vrijwilligerswerk gaat. Volgens mij is mijn lijf al blij en gewendquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook wennen dus nog. Morgen nieuwe poging. Maar 'heerlijk' klinkt heel goed.
Ik weet niet wat het isquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:02 schreef AirwiN het volgende:
Ik ben blij met mijn nieuwe NAS. Zonder strubbelingen naar een nieuwer, beter model gemigreerd. Schijfcapaciteit toegevoegd en mijn RAID1 systeem omgezet naar RAID5.#nerd
Haha serieus of waren ze gewoon luid aan het vrijen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:04 schreef DrMarten het volgende:
Goedemorgen
Dat was een bijzonder nachtje. Er werd vanacht in het appartement boven mij een pornofilm opgenomen.
Ik had toch oordoppen mee moeten nemen
Ik begrijp dat je geen nerd bent.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is
Maar jij blij = ik blij
Dus een vreugdedansje voor jou
Ik heb een steamdeck en heel veel boekenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je geen nerd bent.
Whehehehehe.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:04 schreef DrMarten het volgende:
Goedemorgen
Dat was een bijzonder nachtje. Er werd vanacht in het appartement boven mij een pornofilm opgenomen.
Ik had toch oordoppen mee moeten nemen
Ik heb boeken en LP'squote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb een steamdeck en heel veel boeken![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb boeken en LP's#analoogdemagoog
Wij hebben zo'n verschillende smaakquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:22 schreef Barbusse het volgende:
Zin in tree huggin' hippie shit vandaag. Dus zo maar even keihard Jefferson Airplane, Jimi Hendrix en The Doors op den speakerts
Nerdquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:02 schreef AirwiN het volgende:
Ik ben blij met mijn nieuwe NAS. Zonder strubbelingen naar een nieuwer, beter model gemigreerd. Schijfcapaciteit toegevoegd en mijn RAID1 systeem omgezet naar RAID5.#nerd
Daar was geen twijfel over.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha serieus of waren ze gewoon luid aan het vrijen?
Wel een aparte reden voor een slapeloze nacht
Hopelijk kun je rustig aan doen en komende nacht Wel slapen
Over smaak valt niet te twisten. Als jij die artiesten goed vind, zijn ze goedquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wij hebben zo'n verschillende smaakjij hebt een goede smaak, maar tja... niet iets voor mij. Ik heb een simpele smaak (Home Free, Pentatonix, Jared Halley, Voiceplay, Peter Hollens etc)
Ooooh een swinger-orgie!quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Daar was geen twijfel over.
Ze kwamen 's avonds aan, in de nacht iedere keer seksgeluiden met overdreven gedreun, daarna geklets tussen 3 of 4 personen en daarna weer de seksgeluiden... hetzelfde riedeletje een keer of 10 voor ik kennelijk in slaap viel.
Om half 7 werd ik weer wakker van een hoop kabaal want toen gingen ze er weer vandoor.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten. Als jij die artiesten goed vind, zijn ze goed
Je weet.quote:
CotSquote:Op maandag 2 september 2024 11:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoihoi!
Ik zit alweer in mijn hobbykamer
Ze noemde me lieverdquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 september 2024 19:10 schreef Tegan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom?I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Snap ik. Wat voor NAS heb je? Of heb je eea in een desktop zitten?quote:Op maandag 2 september 2024 20:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Neemt minder fysieke ruimte in, maar dan wel i.c.m. een upgrade in capaciteit.
Dat laatste, maar dan htpc in het tvmeubelquote:Op maandag 2 september 2024 20:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Snap ik. Wat voor NAS heb je? Of heb je eea in een desktop zitten?
Toe maar. Niet alleen een freak in the sheets.quote:Op maandag 2 september 2024 20:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat laatste, maar dan htpc in het tvmeubel.
Hoi, wil jij mijn NAS eens zien?quote:
Tussen graag en heel graag.quote:
Zijn gangetje hoor. En met jou?quote:
Mooi zoquote:Op dinsdag 3 september 2024 08:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zijn gangetje hoor. En met jou?
Ik las huishondbegeleidingquote:Op dinsdag 3 september 2024 08:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mooi zo
Vakantie is over
Zit nu lekker te klooien in mijn hobbykamer. Daarna komt huishoudingbegeleiding
Hahahaquote:Op dinsdag 3 september 2024 08:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik las huishondbegeleiding
Lekker klooien
Lekker doen!quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Jaaaaa harry potter-personages aan het haken
Succes. Moet ik je voortaan sloopkogel noemen?quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker doen!
Ik ga weer verder met dingen stukmaken
Nee, ben testerquote:Op dinsdag 3 september 2024 09:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Succes. Moet ik je voortaan sloopkogel noemen?
Tasmanian devilquote:Op dinsdag 3 september 2024 09:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, ben testerIk maak dingen professioneel stuk
Somsquote:
Klinkt als zorgfraude dit.quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zorgarrangement van twee uur
Komt ze een uur te laat en gaat ze na een halfuur weg
Voel me er echt naar door
Even nog een keer aanzien. Dan al mijn moed bijeen rapen om er wat van te zeggen (heb wel aangesproken op te laat) en anders de instelling bellenquote:Op dinsdag 3 september 2024 13:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klinkt als zorgfraude dit.
Goedzo. Als er 2 uur is afgesproken verdien jij 2 uurquote:Op dinsdag 3 september 2024 13:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Even nog een keer aanzien. Dan al mijn moed bijeen rapen om er wat van te zeggen (heb wel aangesproken op te laat) en anders de instelling bellen
Ja, voel me wel een enorme miepert nuquote:Op dinsdag 3 september 2024 13:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Goedzo. Als er 2 uur is afgesproken verdien jij 2 uur
Niet nodig. Gewoon claimen waar je recht op hebtquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, voel me wel een enorme miepert nu
Ben je nietquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, voel me wel een enorme miepert nu
quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet nodig. Gewoon claimen waar je recht op hebt
Vrijdag met de begeleider bespreken hoe ik dit moet aanpakken (die van net is WMO en de ander is van psychiatrie)quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben je niet
TGND heeft gelijk, je hebt er recht op dus claimen
Goed planquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Vrijdag met de begeleider bespreken hoe ik dit moet aanpakken (die van net is WMO en de ander is van psychiatrie)
Kan wel, alleen even geen behoefte aanquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goed plan
Of kan je je begeleider niet even bellen hierover?
Hopelijk heeft het even liggen geholpen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kan wel, alleen even geen behoefte aan
Als ik over een kwartier nog steeds naar ben ga ik even lekker liggen.
Gewoon even mijn dag niet
Kan ook gebeuren
Jaquote:Op dinsdag 3 september 2024 18:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hopelijk heeft het even liggen geholpen.
Ik duik zo even de sauna in
Alleen geen leuke woordgrap deze keerquote:Op dinsdag 3 september 2024 06:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toe maar. Niet alleen een freak in the sheets.
Je hebt geen nas, maar bent wel nas-ty.quote:Op dinsdag 3 september 2024 19:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alleen geen leuke woordgrap deze keer.
Ik zei leuke woordgrapquote:Op dinsdag 3 september 2024 19:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt geen nas, maar bent wel nas-ty.
Deze woordgrap leverde een nare nas-maak op?quote:
Siquote:Op dinsdag 3 september 2024 19:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deze woordgrap leverde een nare nas-maak op?
Dan doe je toch een TR.quote:Op dinsdag 3 september 2024 19:22 schreef Barbusse het volgende:
Slechte poging tot dad jokes? In dit topic? Er zijn er voor minder gebanned.
Dat zou ik in jouw geval nooit doen, maatquote:
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 3 september 2024 19:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt geen nas, maar bent wel nas-ty.
Dit verbaast niemand.quote:
Ik ben heul niet zuur, noch een pruimquote:
Ben je een ana-nas? Huehuehuequote:Op woensdag 4 september 2024 02:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben heul niet zuur, noch een pruim
Nee, ik ben een gefrituurde banaanquote:
You're going bana-nas?quote:
Ik weet niet wat er aan de hand is maar sterkte kerelquote:
Zie FB.quote:Op donderdag 5 september 2024 11:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er aan de hand is maar sterkte kerel
Ok eens, het is een kutjaarquote:
quote:
Welkom in de tweede helft van je leven; waar mensen ernstig ziek worden, doodgaan en/of je bent zelf aan de beurt.quote:
Dit jaar tot nu toe allebei mijn katten en binnenkort mijn vader.quote:Op donderdag 5 september 2024 16:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welkom in de tweede helft van je leven; waar mensen ernstig ziek worden, doodgaan en/of je bent zelf aan de beurt.
Thanx.quote:Op donderdag 5 september 2024 16:50 schreef AirwiN het volgende:
En sterkte natuurlijk, want leuk is het niet.
quote:Op donderdag 5 september 2024 18:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Dit jaar tot nu toe allebei mijn katten en binnenkort mijn vader.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |