Oké, gênant, maar ik ga zo gewoon met mijn knuffel in mijn armen liggen. Door fantaseren over het boek dat ik lees. En dan slaap ik wel in. Maar eerst thee, en zijn nog wat stuiptrekkingen van het gedonder.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh die helpt mij ook goed hoor!![]()
![]()
![]()
En gewoon kalm op je rug in het donker gaan liggen (even de thee laten zakken natuurlijk), ontspannen gaan liggen.
Ken je een meditatiehouding, en de bijbehorende ontspanning?
Evt. de bodyscan doen, en daarna of tegelijk de ademhalingsoefening?
Haha, gewoon lekker knuffelen hoorquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 00:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oké, gênant, maar ik ga zo gewoon met mijn knuffel in mijn armen liggen. Door fantaseren over het boek dat ik lees. En dan slaap ik wel in. Maar eerst thee, en zijn nog wat stuiptrekkingen van het gedonder.
Leuk, zulke buren
Hopelijk toch nog gelukt om te slapen?quote:
Jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 07:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Hopelijk toch nog gelukt om te slapen?
Tweequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:35 schreef DrMarten het volgende:
160 Euro voor 2 treinkaartjes
Maar het uitzicht gaat het waard zijn als het goed is
Waar gaat de reis heen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:35 schreef DrMarten het volgende:
160 Euro voor 2 treinkaartjes
Maar het uitzicht gaat het waard zijn als het goed is
Retourtje Täsch - Zermatt en een retourtje Zermatt - Gornergrat.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Waar gaat de reis heen?
En heb je geboekt bij NS Internationaal? Die is sowieso duur. Ik boek altijd het grootste stuk bij de maatschappij in het buitenland. Ga vaak naar Duitsland met de trein.
oei!quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Retourtje Täsch - Zermatt en een retourtje Zermatt - Gornergrat.
Vooral die laatste tikt aan, 132 Zwitserse Frank
Maar het was schitterend daarboven!
Noicequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Retourtje Täsch - Zermatt en een retourtje Zermatt - Gornergrat.
Vooral die laatste tikt aan, 132 Zwitserse Frank
Maar het was schitterend daarboven!
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik wilde even zeggen dat ik mijn account door de versnipperaar ga gooien. Ik heb al jaren dat ik mijzelf een vreemde eend voel in het leven maar ook op fok. Afgelopen tijd is het met name op fok niet beter geworden en daar heb ik mijn conclusies uit getrokken. Ik wil jullie iig bedanken voor alleshet ga jullie goed
Hoe sliep je nieuwe bed?quote:
Heerlijkquote:
Ook wennen dus nog. Morgen nieuwe poging. Maar 'heerlijk' klinkt heel goed.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 07:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heerlijk
Alleen normaal gaat de wekker om zes uur en snooze ik door tot +/- acht uur
Alleen vanochtend schrok ik zo dat ik om zes uur eruit kwam. Nu een beetje brak
Stiekem weer twee uurtjes gaan liggen, zodat ik wat energieker naar mijn vrijwilligerswerk gaat. Volgens mij is mijn lijf al blij en gewendquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook wennen dus nog. Morgen nieuwe poging. Maar 'heerlijk' klinkt heel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |