Dat is maar heel weinig deze zomer (voor mij helaas)quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met 30+ graden is het niet heel tof om te toerenZweet je dood in dat pak
Lekker weekendje bij je vriendin gehad?quote:
Ja was heel fijnquote:Op maandag 19 augustus 2024 10:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker weekendje bij je vriendin gehad?
Klinkt goedquote:Op maandag 19 augustus 2024 10:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja was heel fijn
Lekker veel creatief bezig geweest. Lekker gekletst, met haar kind gespeeld en gekletst. Was erg fijn
Moet je niet werken?quote:Op maandag 19 augustus 2024 13:19 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga zo in het park zitten met een boekje.
Heerlijkquote:Op maandag 19 augustus 2024 13:19 schreef Barbusse het volgende:
Oh heerlijkquote:Op maandag 19 augustus 2024 13:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Was het ook zeker
En nu al uren aan het tekenen en schilderen
Woensdag weer.quote:
Jaquote:
Weekend bijna overquote:
quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Q.. Wanneer gaan we eindelijk eens daten?
Het vorige deel?quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik las een oud topic. Toen ik nog leuk was.
Wanneer gaan wij nou eindelijk es daten?quote:
15 jaar geleden?quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij nou eindelijk es daten?
Aankomende vrijdag kan ook. Onderweg naar huis kom ik ook langs die van jou.quote:
Ronde nr. 2 vandaag.quote:Op maandag 19 augustus 2024 13:19 schreef Barbusse het volgende:
Oh zo zit ik nu op het balkon. Denk dat jij slimmere dingen leest dan ik hoor (ik wissel de Quest en Under The Dome - Stephen King afquote:
Nooit snel genoeg.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Q.. Wanneer gaan we eindelijk eens daten?
Gisteren was het Kurt Vonnegud. Vandaag gaat het denk ik deze wordenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh zo zit ik nu op het balkon. Denk dat jij slimmere dingen leest dan ik hoor (ik wissel de Quest en Under The Dome - Stephen King af)
Zoals ik zei, jij leest slimmer dan ikquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gisteren was het Kurt Vonnegud. Vandaag gaat het denk ik deze worden
[ afbeelding ]
Ik vind het machtig interessantquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zoals ik zei, jij leest slimmer dan ik![]()
Ziet er wel erg interessant uit. Volgens mij heb jij wel wat met dit onderwerp toch? De vorige keer dat ik je vroeg wat je las ging het ook over terrorisme. Of is dat toeval?
Daar hoeft toch geen bloospoppetje bij? Is ook interessant en sowieso hoef je nooit te blozen voor je interessesquote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daar hoeft toch geen bloospoppetje bij? Is ook interessant en sowieso hoef je nooit te blozen voor je interesses
Moet werkenquote:
Gaan we die kop koffie drinken dan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:08 schreef AirwiN het volgende:
kom
[..]
Aankomende vrijdag kan ook. Onderweg naar huis kom ik ook langs die van jou.
Het blijft R&P natuurlijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou nou. Is dit de Depressie SC geworden?
Touché.quote:
Hoezo gewordenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou nou. Is dit de Depressie SC geworden?
quote:
quote:
Dealquote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gaan we die kop koffie drinken dan?
Jij wel hoor.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mag ik met mijn (huidige) vrolijke hoofd hier nog wel komen dan?
Houden zoquote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Jeeeeeeej!!!!
Het gaat de laatste anderhalf week zo goed met me
Mij wel toch?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:03 schreef Tegan het volgende:
Ik zie het leven ook niet meer zitten.
Wat fijn voor je ❤️ hopelijk slaap je daarna extra lekkerquote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik slaap op een tweedehandsmatras, in een tweedehandsbed.
Ik slaap al vijftien jaar met dezelfde dekens en kussen
En nu heeft mijn moeder alles nieuw voor me gekocht...
Maandag komt het bed, dinsdag wordt hij gemonteerd.
Zondag het oude bed slopen en grofvuil regelen. En als het zondag niet lukt om alles naar de schuur te krijgen (drie hoog naar BG) helpt donderdag een vriend me ermee. Bed slopen lukt wel, het naar beneden brengen weet ik niet
Ben zo ontzettend dankbaar en blij
Zo, dat is een mooi cadeau.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zondag het oude bed slopen en grofvuil regelen. En als het zondag niet lukt om alles naar de schuur te krijgen (drie hoog naar BG) helpt donderdag een vriend me ermee. Bed slopen lukt wel, het naar beneden brengen weet ik niet
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:49 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat fijn voor je ❤️ hopelijk slaap je daarna extra lekker
Ja echt geweldig! Weet niet waaraan te danken, alleen zo fijn!quote:
Uitslapen en niks doen is beterquote:
Dat laatste wordt men op fok nooit zo blij van.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kwam mijn ex tegen
nu gaat het niet oké
Schaam me zo voor wie ik ben geworden en hoe ik eruit zie
en het haalt zoveel zeer op
'k wil niet meer
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hij is niet zomaar je ex meis. Maak jezelf niet minder waard op dit moment. Jouw uiterlijk zegt helemaal niets over jou als persoon. Die emoties daar zou ik wel de tijd voor pakken. Voel ze maar en krijg inzicht over waarom je hierop reageert zoals je nu doet.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kwam mijn ex tegen
nu gaat het niet oké
Schaam me zo voor wie ik ben geworden en hoe ik eruit zie
en het haalt zoveel zeer op
'k wil niet meer
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 09:46 schreef DrMarten het volgende:
De twee installateurs die op zolder aan het werk zijn staan mee te zingen met Pokerface van Lady Gaga
Echt hoor, het is een partij vrolijkheid daarboven die niet echt samengaat met de 5,5 uur slaap die ik heb gehadquote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 09:46 schreef DrMarten het volgende:
De twee installateurs die op zolder aan het werk zijn staan mee te zingen met Pokerface van Lady Gaga
Ach, ze genieten ervan en jij hebt straks werkende apparatuurquote:Op donderdag 22 augustus 2024 09:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Echt hoor, het is een partij vrolijkheid daarboven die niet echt samengaat met de 5,5 uur slaap die ik heb gehad
2 jonge knapen van midden twintig tot begin 30 gok ik.
Oeh, spannendquote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
Nog maar 1 bijeenkomst over 2 weken en dan ben ik bijna aan de beurtik ben er zo aantoe
Zal jou eens volblaffen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
* Monsterkoekie moppert iets over volblaffen
2 honden in huis, dus blaffen zou moeten lukkenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
* Monsterkoekie moppert iets over volblaffen
Die kneusjes van mij blaffen amper. En jij hebt vakantie dus jou zie ik ook al niet blaffen over je werk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
2 honden in huis, dus blaffen zou moeten lukken
Dat klinkt bijzonder goed!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:34 schreef DrMarten het volgende:
Zo, zit met een biertje naar de bergen te kijken
Genietenquote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:34 schreef DrMarten het volgende:
Zo, zit met een biertje naar de bergen te kijken
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |