Dat is maar heel weinig deze zomer (voor mij helaas)quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met 30+ graden is het niet heel tof om te toerenZweet je dood in dat pak
Lekker weekendje bij je vriendin gehad?quote:
Ja was heel fijnquote:Op maandag 19 augustus 2024 10:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker weekendje bij je vriendin gehad?
Klinkt goedquote:Op maandag 19 augustus 2024 10:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja was heel fijn
Lekker veel creatief bezig geweest. Lekker gekletst, met haar kind gespeeld en gekletst. Was erg fijn
Moet je niet werken?quote:Op maandag 19 augustus 2024 13:19 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga zo in het park zitten met een boekje.
Heerlijkquote:Op maandag 19 augustus 2024 13:19 schreef Barbusse het volgende:
Oh heerlijkquote:Op maandag 19 augustus 2024 13:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Was het ook zeker
En nu al uren aan het tekenen en schilderen
Woensdag weer.quote:
Jaquote:
Weekend bijna overquote:
quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Q.. Wanneer gaan we eindelijk eens daten?
Het vorige deel?quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik las een oud topic. Toen ik nog leuk was.
Wanneer gaan wij nou eindelijk es daten?quote:
15 jaar geleden?quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij nou eindelijk es daten?
Aankomende vrijdag kan ook. Onderweg naar huis kom ik ook langs die van jou.quote:
Ronde nr. 2 vandaag.quote:Op maandag 19 augustus 2024 13:19 schreef Barbusse het volgende:
Oh zo zit ik nu op het balkon. Denk dat jij slimmere dingen leest dan ik hoor (ik wissel de Quest en Under The Dome - Stephen King afquote:
Nooit snel genoeg.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Q.. Wanneer gaan we eindelijk eens daten?
Gisteren was het Kurt Vonnegud. Vandaag gaat het denk ik deze wordenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh zo zit ik nu op het balkon. Denk dat jij slimmere dingen leest dan ik hoor (ik wissel de Quest en Under The Dome - Stephen King af)
Zoals ik zei, jij leest slimmer dan ikquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gisteren was het Kurt Vonnegud. Vandaag gaat het denk ik deze worden
[ afbeelding ]
Ik vind het machtig interessantquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zoals ik zei, jij leest slimmer dan ik![]()
Ziet er wel erg interessant uit. Volgens mij heb jij wel wat met dit onderwerp toch? De vorige keer dat ik je vroeg wat je las ging het ook over terrorisme. Of is dat toeval?
Daar hoeft toch geen bloospoppetje bij? Is ook interessant en sowieso hoef je nooit te blozen voor je interessesquote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daar hoeft toch geen bloospoppetje bij? Is ook interessant en sowieso hoef je nooit te blozen voor je interesses
Moet werkenquote:
Gaan we die kop koffie drinken dan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:08 schreef AirwiN het volgende:
kom
[..]
Aankomende vrijdag kan ook. Onderweg naar huis kom ik ook langs die van jou.
Het blijft R&P natuurlijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou nou. Is dit de Depressie SC geworden?
Touché.quote:
Hoezo gewordenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou nou. Is dit de Depressie SC geworden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |