Tja terecht? Toen Perez wel eens wou winnen werd dat allerminst terecht gevonden. En er kan een moment komen dat Zak Brown schijt heeft aan Piastri. Beetje manipuleren met de power en zo.quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Piastri heeft ook schijt aan Norris, en terecht. Die wil net zo goed winnen.
Ik had er geen moeite mee anders.quote:Op dinsdag 3 september 2024 21:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Tja terecht? Toen Perez wel eens wou winnen werd dat allerminst terecht gevonden. En er kan een moment komen dat Zak Brown schijt heeft aan Piastri. Beetje manipuleren met de power en zo.
Brown staat nou niet bekend als iemand die dingen doet of nalaat om RBR te helpen. Hij heeft een bloedhekel aan ze.quote:Op dinsdag 3 september 2024 21:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik had er geen moeite mee anders.
Het verschil is dat Perez jarenlang heeft laten zien minder te zijn dan alle top coureurs op de grid en zeker dan Verstappen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 21:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Tja terecht? Toen Perez wel eens wou winnen werd dat allerminst terecht gevonden. En er kan een moment komen dat Zak Brown schijt heeft aan Piastri. Beetje manipuleren met de power en zo.
Ik bedoelde dat ik er geen moeite had dat Perez zo nu en dan een race won.quote:Op dinsdag 3 september 2024 21:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Brown staat nou niet bekend als iemand die dingen doet of nalaat om RBR te helpen. Hij heeft een bloedhekel aan ze.
Jij bent snel gedraaid dan.quote:Op maandag 2 september 2024 10:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds hoop voor Baku, maar dat is na de recente berichten tegen beter weten in...
Ik noemde Baku belangrijk, ik zei nooit dat ze daar wel even gingen winnen.quote:
Daar is Zak dan al een beetje laat mee. Maar ja, wilt Norris kampioen worden dmv teamorders?quote:Op dinsdag 3 september 2024 21:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
We gaan het zien aan het einde van het jaar. McLaren heeft al aardig wat punten gemorst met tactiek.quote:Op dinsdag 3 september 2024 23:24 schreef Starflyer het volgende:
Wasrom zou je zo vroeg met teamorders komen als Piastri ook nog kans heeft om het kampioenschap te winnen?
Piastri heeft natuurlijk wel die win cadeau gekregen en voor wat hoort wat.quote:Op dinsdag 3 september 2024 23:24 schreef Starflyer het volgende:
Wasrom zou je zo vroeg met teamorders komen als Piastri ook nog kans heeft om het kampioenschap te winnen?
Ja alles is anders in elke situatie maar Perez heeft er mede voor gezorgd dat Verstappen in 2021 kampioen kon worden. Dat heeft Piastri dan weer niet gedaan. Maargoed, oude koeien enzquote:Op dinsdag 3 september 2024 22:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het verschil is dat Perez jarenlang heeft laten zien minder te zijn dan alle top coureurs op de grid en zeker dan Verstappen.
Piastri geeft na één seizoen al signalen af dat hij niet onderdoet voor zijn teammaat, die als één van de 3 a 4 beste coureurs op de grid wordt gezien.
Piastri ontwikkelt zich razendsnel en is gewoon op eigen kracht nu minimaal gelijkwaardig aan Norris. Natuurlijk wil hij dan niet op zij gaan omdat Norris een paar punten voor staat in het kampioenschap.
Gezien al die voormalige wereldkampioenen die mede dankzij teamorders zover gekomen zijn hoeft hij zich daar niet voor te schamen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 23:08 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Daar is Zak dan al een beetje laat mee. Maar ja, wilt Norris kampioen worden dmv teamorders?
Kijk maar naar Max z’n eerste inderdaad.quote:Op dinsdag 3 september 2024 23:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Gezien al die voormalige wereldkampioenen die mede dankzij teamorders zover gekomen zijn hoeft hij zich daar niet voor te schamen.
Zonder de fout van McLaren zou Piastri gewonnen hebben en dat hebben ze daardoor hersteld. Dat noem ik niet cadeau krijgen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 23:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Piastri heeft natuurlijk wel die win cadeau gekregen en voor wat hoort wat.
Moet je wel een Norris hebben die daadwerkelijk van zijn gas af gaat. Is niet een vanzelfsprekendheidquote:Op woensdag 4 september 2024 00:18 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zonder de fout van McLaren zou Piastri gewonnen hebben en dat hebben ze daardoor hersteld. Dat noem ik niet cadeau krijgen.
Zal ook niet snel veranderen denk ik.quote:Op dinsdag 3 september 2024 23:30 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
We gaan het zien aan het einde van het jaar. McLaren heeft al aardig wat punten gemorst met tactiek.
Wat een LEGEND. Ik zei jaren geleden een keer gekscherend dat Max zo’n eens in een 100 jaar talent is dat hij straks nog op het hoofdkantoor de auto met Newey samen gaat ontwerpen, dit komt toch wel aardig in de richting inmiddels maar wat een schande van RB zeg…quote:Op maandag 2 september 2024 11:48 schreef Wertha het volgende:
[..]
De motivatie bij Verstappen minder? Daar blijkt helemaal niets van, als we deze quote in De Limburger (2-9-2024) mogen geloven:
"En hoewel Verstappen, zoals hij dat zondag zelf omschreef, ‘geen diploma heeft in aerodynamica of engineering’, kwam hij in diezelfde meeting met iets opvallends op de proppen, stelt Helmut Marko.
Verstappen had op eigen initiatief data van vorig jaar vergeleken met die van dit jaar en daarin was hem iets opgevallen op het gebied van de aerodynamica. „Het was Verstappen die de zwakte van onze auto ontdekte”, zei Marko. Wat dat precies is, wilde de topadviseur niet vertellen. Het stoort Verstappen wel dat hij als coureur met dergelijke bevindingen moet komen, iets wat eigenlijk de taak is van de engineers."
Helmut Marko is altijd wel een gevalletje 'korreltje zout', maar ook tijdens de race gisteren was het Verstappen die meer inzet eiste van RBR. Zo ook toen hij eigenhandig moest ontdekken dat zijn batterij niet goed functioneerde, waarna hij GP vroeg of ze 'achterin' nog wakker waren.
Denk dat Norris wel de edge op Oscar gaat behouden in kwali. Daarom blijft Norris toch wel de killer. In de race valt die me soms nog tegen.quote:Op woensdag 4 september 2024 11:50 schreef DjVero het volgende:
Ik vind Piastri veel meer een killer dan Norris, hoewel hij toch nog wel wat onderdoet t.o.v. Norris. Maar da's natuurlijk niet gek in pas z'n tweede jaar.
Ik gok dat qua omgaan met emoties en spanning, Oscar een veel betere nuchtere koele kikker is dan Norris.quote:Op woensdag 4 september 2024 12:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Denk dat Norris wel de edge op Oscar gaat behouden in kwali. Daarom blijft Norris toch wel de killer. In de race valt die me soms nog tegen.
Hopelijk draait Lando dat nog om. Echt jammer hoe die zich liet uitremmen voor chicane 2
Wat ik zie is dat McLaren al een tijd de snelste auto heeft, maar dat Norris er nog maar weinig het maximale uit heeft gehaald. Een echte kampioen zou denk ik een stuk meer GPs hebben gewonnen in deze auto.quote:Op dinsdag 3 september 2024 16:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
De auto wel maar denk niet dat Norris zelf met die favorietenrol om kan gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |