Ik zag daar wel wat in.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, je geloofde die onzin echt?
Als Baku en Singapore echt afgeschreven moeten worden, dan zal het gat voor de herfstvakantie zo'n 50 punten kunnen zijn. Als COTA dan ook huilen wordt, is het wel afgelopen hoor, dan moet je op een DNF gaan hopen. Als Verstappen daar wel weer goed gaat, gaat ie gewoon makkelijk winnen.quote:Op maandag 2 september 2024 09:42 schreef DjVero het volgende:
Ik hoop natuurlijk dat Max er uiteindelijk mee vandoor gaat, maar my my my, wát een genot is het tegenwoordig!![]()
Gaat Piastri Verstappen aan het kampioenschap helpen?
Ik ben benieuwd waar ze in Amerika mee op de proppen komen.quote:Op maandag 2 september 2024 09:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als Baku en Singapore echt afgeschreven moeten worden, dan zal het gat voor de herfstvakantie zo'n 50 punten kunnen zijn. Als COTA dan ook huilen wordt, is het wel afgelopen hoor, dan moet je op een DNF gaan hopen. Als Verstappen daar wel weer goed gaat, gaat ie gewoon makkelijk winnen.
Ik merk een beetje dat de motivatie minder is dan in 2021.quote:Op maandag 2 september 2024 09:42 schreef DjVero het volgende:
Ik hoop natuurlijk dat Max er uiteindelijk mee vandoor gaat, maar my my my, wát een genot is het tegenwoordig!![]()
Gaat Piastri Verstappen aan het kampioenschap helpen?
Ik heb nog steeds hoop voor Baku, maar dat is na de recente berichten tegen beter weten in...quote:Op maandag 2 september 2024 10:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd waar ze in Amerika mee op de proppen komen.
We gaan het zien. Nu ze weten waar het pijnpunt zit maakt dat het zoeken wel makkelijker, ook al is de oplossing niet simpel.quote:Op maandag 2 september 2024 10:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds hoop voor Baku, maar dat is na de recente berichten tegen beter weten in...
Trump of Harris.quote:Op maandag 2 september 2024 10:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd waar ze in Amerika mee op de proppen komen.
De motivatie bij Verstappen minder? Daar blijkt helemaal niets van, als we deze quote in De Limburger (2-9-2024) mogen geloven:quote:Op maandag 2 september 2024 10:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ik merk een beetje dat de motivatie minder is dan in 2021.
Hij heeft er nu al drie.
Heb eigenlijk geen idee wat hij wint met simmen?
Het is echt net Button in 2009. Die won ook 6 van de eerste 7 races en stond daarna nog maar 2x op het podium. Ook in dat seizoen werden de races in de tweede seizoenshelft door allerlei verschillende coureurs gewonnen.quote:Op maandag 2 september 2024 09:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als Baku en Singapore echt afgeschreven moeten worden, dan zal het gat voor de herfstvakantie zo'n 50 punten kunnen zijn. Als COTA dan ook huilen wordt, is het wel afgelopen hoor, dan moet je op een DNF gaan hopen. Als Verstappen daar wel weer goed gaat, gaat ie gewoon makkelijk winnen.
Twee problemen: seizoenen zijn achterlijk lang tegenwoordig en in 2009 was er in de tweede helft geen overduidelijk sterkste team.quote:Op maandag 2 september 2024 12:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het is echt net Button in 2009. Die won ook 6 van de eerste 7 races en stond daarna nog maar 2x op het podium. Ook in dat seizoen werden de races in de tweede seizoenshelft door allerlei verschillende coureurs gewonnen.
Dat is wel de verwachting, maar nog niet bevestigd. Moet ook eerst nog geregeld worden met Prema, al lijkt dat een formaliteit. Fittipaldi wordt het zeer waarschijnlijk niet want die racet dat weekend in de Indycars.quote:Op maandag 2 september 2024 11:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wie gaat Haas in Baku inzetten, Bearman?
Hoe kan het dat Barrichello nog wel 2 races had gewonnen in het tweede deel van het seizoen met dezelfde auto als Button?quote:Op maandag 2 september 2024 12:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het is echt net Button in 2009. Die won ook 6 van de eerste 7 races en stond daarna nog maar 2x op het podium. Ook in dat seizoen werden de races in de tweede seizoenshelft door allerlei verschillende coureurs gewonnen.
Zeker, maar ik verwacht ook zeker nog wel wat van Mercedes en Ferrari. Hoe Ferrari als een duveltje uit een doosje de winst naar zich toetrok in Monza had ook niemand verwacht.quote:Op maandag 2 september 2024 12:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Twee problemen: seizoenen zijn achterlijk lang tegenwoordig en in 2009 was er in de tweede helft geen overduidelijk sterkste team.
Met de huidige verhoudingen is Norris favoriet voor de titel.
Wat ik ook al eerder zei.quote:Op maandag 2 september 2024 11:48 schreef Wertha het volgende:
[..]
De motivatie bij Verstappen minder? Daar blijkt helemaal niets van, als we deze quote in De Limburger (2-9-2024) mogen geloven:
"En hoewel Verstappen, zoals hij dat zondag zelf omschreef, ‘geen diploma heeft in aerodynamica of engineering’, kwam hij in diezelfde meeting met iets opvallends op de proppen, stelt Helmut Marko.
Verstappen had op eigen initiatief data van vorig jaar vergeleken met die van dit jaar en daarin was hem iets opgevallen op het gebied van de aerodynamica. „Het was Verstappen die de zwakte van onze auto ontdekte”, zei Marko. Wat dat precies is, wilde de topadviseur niet vertellen. Het stoort Verstappen wel dat hij als coureur met dergelijke bevindingen moet komen, iets wat eigenlijk de taak is van de engineers."
Helmut Marko is altijd wel een gevalletje 'korreltje zout', maar ook tijdens de race gisteren was het Verstappen die meer inzet eiste van RBR. Zo ook toen hij eigenhandig moest ontdekken dat zijn batterij niet goed functioneerde, waarna hij GP vroeg of ze 'achterin' nog wakker waren.
Knap van Max, maar toch wel verdomde slecht van RB dat verdomme je coureur dit moet ontdekkenquote:Op maandag 2 september 2024 11:48 schreef Wertha het volgende:
[..]
De motivatie bij Verstappen minder? Daar blijkt helemaal niets van, als we deze quote in De Limburger (2-9-2024) mogen geloven:
"En hoewel Verstappen, zoals hij dat zondag zelf omschreef, ‘geen diploma heeft in aerodynamica of engineering’, kwam hij in diezelfde meeting met iets opvallends op de proppen, stelt Helmut Marko.
Verstappen had op eigen initiatief data van vorig jaar vergeleken met die van dit jaar en daarin was hem iets opgevallen op het gebied van de aerodynamica. „Het was Verstappen die de zwakte van onze auto ontdekte”, zei Marko. Wat dat precies is, wilde de topadviseur niet vertellen. Het stoort Verstappen wel dat hij als coureur met dergelijke bevindingen moet komen, iets wat eigenlijk de taak is van de engineers."
Helmut Marko is altijd wel een gevalletje 'korreltje zout', maar ook tijdens de race gisteren was het Verstappen die meer inzet eiste van RBR. Zo ook toen hij eigenhandig moest ontdekken dat zijn batterij niet goed functioneerde, waarna hij GP vroeg of ze 'achterin' nog wakker waren.
9 uit 10 kans dat deze puinhoop terug te leiden is naar de onrust in de top van organisatie. Dat is bijna altijd zo. Werkelijk alles draait minder bij RBR nu. De auto, de pitstop, de strategie, de feedback. En nu kan een probleem op het ene gebied natuurlijk problemen op het andere gebied aanwakkeren. Een glijdende schaal, afzwakkend moreel, motivatieproblemen dat over kan slaan van afdeling op afdeling. Maar dan is er altijd de leiding binnen zo'n organisatie die er voor moet zorgen dat we weg naar boven weer wordt ingeslagen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:02 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Knap van Max, maar toch wel verdomde slecht van RB dat verdomme je coureur dit moet ontdekkenWat zitten ze daar toch een portie te slapen joh ....
De auto wel maar denk niet dat Norris zelf met die favorietenrol om kan gaan.quote:Op maandag 2 september 2024 12:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Twee problemen: seizoenen zijn achterlijk lang tegenwoordig en in 2009 was er in de tweede helft geen overduidelijk sterkste team.
Met de huidige verhoudingen is Norris favoriet voor de titel.
Van wat ik heb gelezen weten ze nu blijkbaar wel wat het probleem is (de 'zwakte' van de auto), maar niet waardoor het veroorzaakt wordt. Dat uitzoeken en daarna oplossen kost tijd, vandaar die zes weken.quote:Op dinsdag 3 september 2024 16:42 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het lijkt me toch sterk dat ze nu ineens zeker weten wat "de zwakte van de auto" is.
Zondagavond weten ze nog niets en maandag rond de middag is het zo goed als opgelost. Het duurt alleen 6 weken om het uit te werken blijkbaar.
Mercedes deed daar 2 jaar over, nu zal Red Bull dat misschien wat sneller doen omdat ze meer data hebben maar 6 weken is vrij kort om het uit te vinden en het dan nog te verhelpen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 16:55 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Van wat ik heb gelezen weten ze nu blijkbaar wel wat het probleem is (de 'zwakte' van de auto), maar niet waardoor het veroorzaakt wordt. Dat uitzoeken en daarna oplossen kost tijd, vandaar die zes weken.
Piastri heeft ook schijt aan Norris, en terecht. Die wil net zo goed winnen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 16:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
De auto wel maar denk niet dat Norris zelf met die favorietenrol om kan gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |