SPOILER: DagplaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Zwart gat maar fietsen van Rotterdam naar De Nederlandse Berg.
Histoire
2022 Annemiek van Vleuten (NED) Movistar Team
2023 Demi Vollering (NED) SD Worx
Editie #3. Game On.![]()
Prioriteit van Puck is wit zei ze gister.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 15:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ook Fenix zou best kunnen rijden om een goede kans op de bollen te houden.
Terwijl ze normaal tactisch nooit een steek laat vallen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 15:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Kasia rolt de rode loper even uit om straks kansloos te zijn voor bonificaties.
Er gaat morgen met minuten gesmeten worden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 15:20 schreef Szura het volgende:
Zien we Vollering nog even 1.20 dicht poefen morgen dan? Ik zou toch zeer hoopvol zijn als ik Niewiadoma was.
Als Vollering wil worden het er morgen 5.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 15:20 schreef Szura het volgende:
Zien we Vollering nog even 1.20 dicht poefen morgen dan? Ik zou toch zeer hoopvol zijn als ik Niewiadoma was.
Jawelquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 15:20 schreef Szura het volgende:
Ja met gemak.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 15:20 schreef Szura het volgende:
Morgen 34km aan 7.5%; daar wordt met minuten gesmeten.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 15:20 schreef Szura het volgende:
Pogi?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 15:22 schreef TAmaru het volgende:
Wie was eigenlijk de laatste renner (mannen ook meegerekend) die een etappe won in de Tour in de bollen?
En Kasia waait weg als die alleen van de Glandon tot de Alpe d'Huez moet komen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 15:27 schreef Koffieplanter het volgende:
Als Vollering morgen bolletje 80 rijdt zit er halverwege Glandon al niemand meer in het wiel, heel andere inspanning dan die stop and go op 4 à 5 procent hier, waar drafting een relatief groot voordeel geeft.
Bolletje 80quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 15:27 schreef Koffieplanter het volgende:
Als Vollering morgen bolletje 80 rijdt zit er halverwege Glandon al niemand meer in het wiel, heel andere inspanning dan die stop and go op 4 à 5 procent hier, waar drafting een relatief groot voordeel geeft.
Na wat onderzoek vermoed ik dat het Alaphilippe was, etappe 16 in 2018quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 15:22 schreef TAmaru het volgende:
Wie was eigenlijk de laatste renner (mannen ook meegerekend) die een etappe won in de Tour in de bollen?
p3 lijkt mij al een hele opgave.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:17 schreef Faraday01 het volgende:
Hoe schatten we de kansen van puck godin in morgen?
Dat wordt dan weer met twee schermen tv kijken. Gelukkig wel gewend de afgelopen weken.quote:
Er is wel een beetje rekening mee gehouden met een late start het laatste uur zou 'vrij' moeten zijn voor de Tour. Maar ze hadden de mannen inderdaad best een uurtje eerder kunnen laten vertrekken.quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:19 schreef franklop het volgende:
Etappe overlapt volledig met de Vuelta. Dat is ook niet echt handig. Ondanks dat de Vuelta rit niet echt wat voorstelt
Of de vrouwen om 11uquote:Op zondag 18 augustus 2024 11:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Er is wel een beetje rekening mee gehouden met een late start het laatste uur zou 'vrij' moeten zijn voor de Tour. Maar ze hadden de mannen inderdaad best een uurtje eerder kunnen laten vertrekken.
Met het enorme niveauverschil tussen de vrouwen heb je daar toch geen reet aan, of zie ik dat verkeerd?quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:40 schreef TommyL0204 het volgende:
Gaan we nog bruggenhoofdinnen zien van SD Worx?
Zou kunnen. Heb het ook nog niet gezien bij de vrouwen. Wellicht handig voor het stuk tussen Glandon en de Alpequote:Op zondag 18 augustus 2024 14:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Met het enorme niveauverschil tussen de vrouwen heb je daar toch geen reet aan, of zie ik dat verkeerd?
Dan is Demi al binnen, die gaat 7 W/kg schroeien vanaf het begin van de Glandonquote:Op zondag 18 augustus 2024 14:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Towers zat mee maar is gelost.
Pas beelden vanaf 16:00, flopshow.
Je kunt de ploeg (op Bradbury na) beter hier gewoon oproken inderdaad. Ook al begint Vollering er niet vroeg aan dan wapperen die ploeggenoten er alsnog wel af.quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zo lang het om 1 a 2 minuten gaat, zal het allemaal niet zo veel uitmaken en ik neem aan dat Canyon vol rijdt om dat voor elkaar te krijgen.
Vind dat echt het grootste nadeel van wielrennen. Dat vaak oersaaie etappes integraal worden uitgezonden,maar we aan de andere kant bij andere mooiere koersen pas super laat beelden krijgenquote:Op zondag 18 augustus 2024 15:45 schreef TommyL0204 het volgende:
Geen leuke rubriek dat WE het begin van de Glandon missen als er echt pas om 16.20 beelden zijn
Eens, en in dat geval had iedereen het ook aan kunnen zien komen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:56 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Vind dat echt het grootste nadeel van wielrennen. Dat vaak oersaaie etappes integraal worden uitgezonden,maar we aan de andere kant bij andere mooiere koersen pas super laat beelden krijgen
Dat was inderdaad weer een briljante schakeling.quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Aanval Lucinda Brand. Laten we er even wat herhalingen van geloste renners in beeld nemen.
Dat wel, maar zo’n hoofd dat breder is dan het lang is, is wel storend op zijn minst.quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:13 schreef Faraday01 het volgende:
Ghekiere muntjes , die mag hopen vanaf hier. Zou het haar wel gunnen want all in gegaan
Vraag is wel wat de verschillen zijn achter haar als ze Kasia los kan rijden op de Glandon. Dan is de kans ook aanwezig dat ze beiden solo rijdenquote:Op zondag 18 augustus 2024 16:20 schreef Faraday01 het volgende:
Vollering kan eigenlijk weinig anders dan wachten op de Alpe aangezien al haar helpers vooraan viesslecht blijken te zijn
Wat van Vleuten toen deed 2 jaar geleden in de Vogezen tegen Demi. Dat waren minuten tussen iedereen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vraag is wel wat de verschillen zijn achter haar als ze Kasia los kan rijden op de Glandon. Dan is de kans ook aanwezig dat ze beiden solo rijden
Ik ook. Wat een eindeloos geleuter zeg, a la Hugo de Jonge iets zeggen en het dan nog drie keer zeggen zonder daadwerkelijk iets nieuws toe te voegen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:23 schreef TommyL0204 het volgende:
Ik ben helaas veroordeeld tot de NOS. Nu alweer helemaal babbelzieked door Rox
Klimmer Lucinda Brand is ook een openbaring.quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Klimmer Vos nog in het peloton.
Vaginale siliconenpads doen wonderenquote:Op zondag 18 augustus 2024 16:32 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Klimmer Lucinda Brand is ook een openbaring.
Zou wel verstandig zijn, want bergop kan ze die andere twee niet volgenquote:Op zondag 18 augustus 2024 16:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zou Puck een poging in de afdaling overwegen?
15km in de vallei met tegenwind rijden lijkt me geen strak plan.quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bij Sporza zei ze net “energiezuinig” te gaan rijden. Dus ik verwacht van niet.quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik hoop ik, zei ze. Dat is toch wel wat andersquote:Op zondag 18 augustus 2024 16:37 schreef DiegoFuser het volgende:
[..].
Ze zei ook dat ze de Tour gaat winnen.
Heb niet de indruk dat dit veel uitmaakt in een vrouwenpeloton.quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:45 schreef Faraday01 het volgende:
Eigenlijk bizar dat Puck met een MTB voorbereiden al zo goed is
Als ze de top haalt en ze gaat er in de afdaling vandoor, wie gaat er dan rijden, droomplanquote:Op zondag 18 augustus 2024 16:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Puck en Piet nog mooi mee.
Die kan beter zo nog even demarreren, voorsprong nemen met het oog op de afdaling.quote:
Ine beaamt deze stelling.quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die kan beter zo nog even demarreren, voorsprong nemen met het oog op de afdaling.
Brand is de beste daalster van het peloton.quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:47 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als ze de top haalt en ze gaat er in de afdaling vandoor, wie gaat er dan rijden, droomplan
Mijn eerste fiets was ongeveer even groot.quote:
Wel binnen de boniquote:Op zondag 18 augustus 2024 16:55 schreef Marcoss het volgende:
Rooijakkers staat nog voor Vollering in het klassement trouwens
Ook nog maar 20 seconden voor Van Anrooij, die kan het wit ook nog best verliezen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Een voorzichtige streep door het podium van Puck
Maar die was al eerder gelost.quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ook nog maar 20 seconden voor Van Anrooij, die kan het wit ook nog best verliezen.
Het gaat erom wanneer je bij de finish bentquote:Op zondag 18 augustus 2024 16:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar die was al eerder gelost.
Maar die is wel een stuk beter aan het indelen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar die was al eerder gelost.
Allebei geboren in Venray, dat kan geen toeval zijn.quote:
In amper drie kilometer, klein niveauverschil. Boven op Alpe d'Huez hebben we het over 10 minuten.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit is al meer dan een minuut boven.
En jasje aankrijgenquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nou de afdaling nog doorstaan.
De namen typen is blijkbaar ook lastigquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:02 schreef Fretwork het volgende:
Ik gun Roxane de wereld, maar is het nou echt zo moeilijk een commentator te vinden die de namen van Niewadoma en Kerabol een beetje kan uitspreken? Dat wordt gênant zo richting de finnes
Ik gok dat het probleem is dat Roxane die namen zo uitspreektquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De namen typen is blijkbaar ook lastig
En Guillaume Martin zag dat het goed was.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:04 schreef Koffieplanter het volgende:
Rooijakkers gaat met de parachute open dalen.
Is blijkbaar wel een type Langeveld of Kuss, daar zie je niks aan tot ze opeens lossenquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:03 schreef Faraday01 het volgende:
Pauliena lijkt minder te lijden dan Vollering
Mooie overzichtelijke dalingquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:05 schreef heywoodu het volgende:
Voorzichtige angst dat een van deze drie straks in het skoekeloen ligt.
Ohquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik gok dat het probleem is dat Roxane die namen zo uitspreekt
Klimmen is mensonterend.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ontzettend zin om hier zelf te fietsen
Maar ook debiel hardquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Mooie overzichtelijke daling
en dichtquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Jasje nog steeds niet dicht, lol.
Ik had geen idee, leer namen via de NOSquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De namen typen is blijkbaar ook lastig
il ghepardoquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:12 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik ben de Ivan Quaranta onder de recreatieve fietsers.
Jouw bergtraining bestaat uit een keertje de Knobbel bij 't Harde op, een ruime kilometer aan drie procent?quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:12 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik ben de Ivan Quaranta onder de recreatieve fietsers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jouw bergtraining bestaat uit een keertje de Knobbel bij 't Harde op, een ruime kilometer aan drie procent?Ik ging al in het rood op de Moerdijkbrug vanochtend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel prachtig rondje Biesbosch gedaan. Slalommend tussen de schapen op de dijk.The owls are not what they seem
AndriesGODquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:19 schreef heywoodu het volgende:
Die kerel naast Roxane noemt steeds Kerbaol expliciet als Roxane Kerrabol heeft gezegd.
Zegt ze dat serieus? Man man man.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:19 schreef heywoodu het volgende:
Die kerel naast Roxane noemt steeds Kerbaol expliciet als Roxane Kerrabol heeft gezegd.
Ongeveer driekwartierquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:21 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Zegt ze dat serieus? Man man man.
Overigens, hoe lang doen de dames ongeveer over de Alpe d'Huez? Deze late aankomst is echt niet ideaal hierzo.
Nog even Brand slopen voor de valleiquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:21 schreef wimderon het volgende:
Niewiadoma die in een kansloze missie voor geel veel te veel aan doen is gaat haar podium ook nog verliezen aan Realini.
En nog geen seconde dichterbij komen op een remmende Vollering.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:31 schreef wimderon het volgende:
Niewiadoma is de motor echt gigantisch aan het opblazen.
Met de angst dat ze bergop gelost wordt?quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Demi kan Piet nog goed gebruiken in de vallei
Erik Zabel en Adam Szabo zijn geen fenomenen, zo kunnen we concluderen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En nog geen seconde dichterbij komen op een remmende Vollering.
Terwijl je vooral van Erik Zabel nogal hoge verwachtingen hebt.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Erik Zabel en Adam Szabo zijn geen fenomenen, zo kunnen we concluderen.
Volgens Zabel moest Canyon er alles aan doen om Kasia bij de voet van Alpe d'Huez af te zetten, waarna Kasia zo snel mogelijk omhoog moest fietsen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Erik Zabel en Adam Szabo zijn geen fenomenen, zo kunnen we concluderen.
Danny Stam, Albert Timmer, Jeroen Blijlevens, Jan Boven, Wim Stroetinga, Huub Duijn.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Terwijl je vooral van Erik Zabel nogal hoge verwachtingen hebt.
Die kan niet eens tot tien tellen, waarom is hij ploegleider?
Je bent Kelvin Dekker vergeten.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Danny Stam, Albert Timmer, Jeroen Blijlevens, Jan Boven, Wim Stroetinga, Huub Duijn.
Waarom zijn er zoveel Nederlanders met een dommige uitstraling ploegleider in de Tour de France femmes?
Ik verkies zelfs de babbelzieke Rox boven de altijd vervelende Marijn.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit segment op Sporza is een dieptepunt
Roskane Kentemann.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:43 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik verkies zelfs de babbelzieke Rox boven de altijd vervelende Marijn.
Ze analyseren de koerssituatie, maar ze vragen tijdens de analyse wie waar rijdt, want ze hebben geen beelden.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:43 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik verkies zelfs de babbelzieke Rox boven de altijd vervelende Marijn.
Mokerdikke Fok!'er gespotquote:
FOK! approves.quote:
Roxane is van het type dat dat soort dingen niet hoort of opmerkt, maar iemand zou haar erop moeten aansprekenquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:40 schreef vaarsuvius het volgende:
kerboal kerrabool potato potato toch opmerkelijk hoe je dat een hele middag naast elkaar kunt volhouden
rustig, Demi komt straks met minuten voorsprong aanquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:48 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Brand is hier eigenhandig ONZE overwinning aan het verpesten.
Sjaak afhaak.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:53 schreef Faraday01 het volgende:
Ik kan de rest niet meer kijken, andere verplichtingen
Er zijn meer opties dan de NOS hè?quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:53 schreef Ploplap het volgende:
Wat heb ik toch een tyfushekel aan die Rox. Opmerkingen als: "Ze mag trots zijn", "Ze doet het goed", "Knap hoor van deze vrouw". Het is net alsof ze praat tegen een stel kinderen. Flikker lekker op.
Achteraf gezien had ze idd beter tot de Alp kunnen wachten.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:56 schreef TAmaru het volgende:
Vollering toch te vroeg eraan begonnen?
Welke dan? Op zondagavond?quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:53 schreef Faraday01 het volgende:
Ik kan de rest niet meer kijken, andere verplichtingen
ze rijden nu even hard, maar hopelijk voor Demi heeft ze nog iets overquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Achteraf gezien had ze idd beter tot de Alp kunnen wachten.
Of in de afdaling niet continu op Rooijakkers wachten.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Achteraf gezien had ze idd beter tot de Alp kunnen wachten.
Ik ben toevallig in Polen nu ( Krakau) maar de lokale tv zend het niet eens uitquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Net ingeschakeld, ik hoop dat die Pool wint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |