Mijn eerste fiets was ongeveer even groot.quote:
Wel binnen de boniquote:Op zondag 18 augustus 2024 16:55 schreef Marcoss het volgende:
Rooijakkers staat nog voor Vollering in het klassement trouwens
Ook nog maar 20 seconden voor Van Anrooij, die kan het wit ook nog best verliezen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Een voorzichtige streep door het podium van Puck
Maar die was al eerder gelost.quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ook nog maar 20 seconden voor Van Anrooij, die kan het wit ook nog best verliezen.
Het gaat erom wanneer je bij de finish bentquote:Op zondag 18 augustus 2024 16:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar die was al eerder gelost.
Maar die is wel een stuk beter aan het indelen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar die was al eerder gelost.
Allebei geboren in Venray, dat kan geen toeval zijn.quote:
In amper drie kilometer, klein niveauverschil. Boven op Alpe d'Huez hebben we het over 10 minuten.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit is al meer dan een minuut boven.
En jasje aankrijgenquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nou de afdaling nog doorstaan.
De namen typen is blijkbaar ook lastigquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:02 schreef Fretwork het volgende:
Ik gun Roxane de wereld, maar is het nou echt zo moeilijk een commentator te vinden die de namen van Niewadoma en Kerabol een beetje kan uitspreken? Dat wordt gênant zo richting de finnes
Ik gok dat het probleem is dat Roxane die namen zo uitspreektquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De namen typen is blijkbaar ook lastig
En Guillaume Martin zag dat het goed was.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:04 schreef Koffieplanter het volgende:
Rooijakkers gaat met de parachute open dalen.
Is blijkbaar wel een type Langeveld of Kuss, daar zie je niks aan tot ze opeens lossenquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:03 schreef Faraday01 het volgende:
Pauliena lijkt minder te lijden dan Vollering
Mooie overzichtelijke dalingquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:05 schreef heywoodu het volgende:
Voorzichtige angst dat een van deze drie straks in het skoekeloen ligt.
Ohquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik gok dat het probleem is dat Roxane die namen zo uitspreekt
Klimmen is mensonterend.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ontzettend zin om hier zelf te fietsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |