SPOILER: DagplaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Zwart gat maar fietsen van Rotterdam naar De Nederlandse Berg.
Histoire
2022 Annemiek van Vleuten (NED) Movistar Team
2023 Demi Vollering (NED) SD Worx
Editie #3. Game On.![]()
Prioriteit van Puck is wit zei ze gister.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 15:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ook Fenix zou best kunnen rijden om een goede kans op de bollen te houden.
Terwijl ze normaal tactisch nooit een steek laat vallen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 15:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Kasia rolt de rode loper even uit om straks kansloos te zijn voor bonificaties.
Er gaat morgen met minuten gesmeten worden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 15:20 schreef Szura het volgende:
Zien we Vollering nog even 1.20 dicht poefen morgen dan? Ik zou toch zeer hoopvol zijn als ik Niewiadoma was.
Als Vollering wil worden het er morgen 5.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 15:20 schreef Szura het volgende:
Zien we Vollering nog even 1.20 dicht poefen morgen dan? Ik zou toch zeer hoopvol zijn als ik Niewiadoma was.
Jawelquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 15:20 schreef Szura het volgende:
Ja met gemak.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 15:20 schreef Szura het volgende:
Morgen 34km aan 7.5%; daar wordt met minuten gesmeten.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 15:20 schreef Szura het volgende:
Pogi?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 15:22 schreef TAmaru het volgende:
Wie was eigenlijk de laatste renner (mannen ook meegerekend) die een etappe won in de Tour in de bollen?
En Kasia waait weg als die alleen van de Glandon tot de Alpe d'Huez moet komen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 15:27 schreef Koffieplanter het volgende:
Als Vollering morgen bolletje 80 rijdt zit er halverwege Glandon al niemand meer in het wiel, heel andere inspanning dan die stop and go op 4 à 5 procent hier, waar drafting een relatief groot voordeel geeft.
Bolletje 80quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 15:27 schreef Koffieplanter het volgende:
Als Vollering morgen bolletje 80 rijdt zit er halverwege Glandon al niemand meer in het wiel, heel andere inspanning dan die stop and go op 4 à 5 procent hier, waar drafting een relatief groot voordeel geeft.
Na wat onderzoek vermoed ik dat het Alaphilippe was, etappe 16 in 2018quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 15:22 schreef TAmaru het volgende:
Wie was eigenlijk de laatste renner (mannen ook meegerekend) die een etappe won in de Tour in de bollen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |