Er gaat morgen met minuten gesmeten worden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 15:20 schreef Szura het volgende:
Zien we Vollering nog even 1.20 dicht poefen morgen dan? Ik zou toch zeer hoopvol zijn als ik Niewiadoma was.
Als Vollering wil worden het er morgen 5.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 15:20 schreef Szura het volgende:
Zien we Vollering nog even 1.20 dicht poefen morgen dan? Ik zou toch zeer hoopvol zijn als ik Niewiadoma was.
Jawelquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 15:20 schreef Szura het volgende:
Ja met gemak.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 15:20 schreef Szura het volgende:
Morgen 34km aan 7.5%; daar wordt met minuten gesmeten.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 15:20 schreef Szura het volgende:
Pogi?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 15:22 schreef TAmaru het volgende:
Wie was eigenlijk de laatste renner (mannen ook meegerekend) die een etappe won in de Tour in de bollen?
Terwijl hij de trui ook echt droeg?quote:
En Kasia waait weg als die alleen van de Glandon tot de Alpe d'Huez moet komen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 15:27 schreef Koffieplanter het volgende:
Als Vollering morgen bolletje 80 rijdt zit er halverwege Glandon al niemand meer in het wiel, heel andere inspanning dan die stop and go op 4 à 5 procent hier, waar drafting een relatief groot voordeel geeft.
Bolletje 80quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 15:27 schreef Koffieplanter het volgende:
Als Vollering morgen bolletje 80 rijdt zit er halverwege Glandon al niemand meer in het wiel, heel andere inspanning dan die stop and go op 4 à 5 procent hier, waar drafting een relatief groot voordeel geeft.
Na wat onderzoek vermoed ik dat het Alaphilippe was, etappe 16 in 2018quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 15:22 schreef TAmaru het volgende:
Wie was eigenlijk de laatste renner (mannen ook meegerekend) die een etappe won in de Tour in de bollen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |