Maar ook debiel hardquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Mooie overzichtelijke daling
en dichtquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Jasje nog steeds niet dicht, lol.
Ik had geen idee, leer namen via de NOSquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De namen typen is blijkbaar ook lastig
il ghepardoquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:12 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik ben de Ivan Quaranta onder de recreatieve fietsers.
Jouw bergtraining bestaat uit een keertje de Knobbel bij 't Harde op, een ruime kilometer aan drie procent?quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:12 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik ben de Ivan Quaranta onder de recreatieve fietsers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jouw bergtraining bestaat uit een keertje de Knobbel bij 't Harde op, een ruime kilometer aan drie procent?Ik ging al in het rood op de Moerdijkbrug vanochtend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel prachtig rondje Biesbosch gedaan. Slalommend tussen de schapen op de dijk.The owls are not what they seem
AndriesGODquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:19 schreef heywoodu het volgende:
Die kerel naast Roxane noemt steeds Kerbaol expliciet als Roxane Kerrabol heeft gezegd.
Zegt ze dat serieus? Man man man.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:19 schreef heywoodu het volgende:
Die kerel naast Roxane noemt steeds Kerbaol expliciet als Roxane Kerrabol heeft gezegd.
Ongeveer driekwartierquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:21 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Zegt ze dat serieus? Man man man.
Overigens, hoe lang doen de dames ongeveer over de Alpe d'Huez? Deze late aankomst is echt niet ideaal hierzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |