SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Eén groot toxisch wespennest. Zeker als je er niet middenin zit en het van buitenaf bekijkt. Ongezond en onwenselijk.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
De ONZ SC was altijd een tegenhanger van DTS, hier mocht dat juist wel!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
Worden hier nou ook al TT's gekaapt?![]()
Fuck my life
Wat was je TT?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
Fuck my life
Joh, like I carequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De ONZ SC was altijd een tegenhanger van DTS, hier mocht dat juist wel!
HOAX, die junk is allang dood.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:05 schreef FreshFruit het volgende:
Welkom in ONZ SC
Gezellig chatten over van alles en nog wat, en vandaag over:
Elvis Presley Day die blijkbaar vandaag overleden is. Laten we daar even een moment bij stilstaan.. de grote King..
Ff in de hoeken kijken. De palen staan op betonpoeren (15cm boven de grond) en dan 4cm tussenruimte met draadeind tot de houten (douglas) paal begint. Ik heb mijn huiswerk gedaanquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je weet het tegenwoordig niet meer
Goed hoor. Wieder an die Arbeit na de vakantiequote:
Staat in jouw OP.quote:
Ik moet maandag ook weer beginnenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:07 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Goed hoor. Wieder an die Arbeit na de vakantie
Good job soldier! Kom je als ik naar Azië emigreer voor mij ook een terras maken die net als die van jou Typhoon bestendig is?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:06 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ff in de hoeken kijken. De palen staan op betonpoeren (15cm boven de grond) en dan 4cm tussenruimte met draadeind tot de houten (douglas) paal begint. Ik heb mijn huiswerk gedaanDe wanden beginnen waar het de houten palen beginnen (dus 15 + 4cm). Daaronder ga ik opvullen met zulke blokken (want die heb ik nog een haffel over
):
[ afbeelding ]
ik heb er alweer 8 werkdagen opzitten na vakantiequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik moet maandag ook weer beginnen
Ik ook na 2 dagen vakantiequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je hebt nog een heel weekend vrijquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je was gewoon te traagquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
Fuck my life
Mijn vriendin wacht op een operatie, dus heb verder ook niets ingepland tot de kerst want wil die dagen wat bewarenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb er alweer 8 werkdagen opzitten na vakantie
Woud was te snelquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je was gewoon te traag
Dat noemen we een lang weekendquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ook na 2 dagen vakantie
Klopt, en ik doe ook geen moeite. Ben een slacker wat dat aangaatquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je was gewoon te traag
Als jij mijn verblijf daar betaaldquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Good job soldier! Kom je als ik naar Azië emigreer voor mij ook een terras maken die net als die van jou Typhoon bestendig is?
Ja, dat is wel lekker!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je hebt nog een heel weekend vrij
ik wil in het najaar nog wel een weekje vakantie oidquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn vriendin wacht op een operatie, dus heb verder ook niets ingepland tot de kerst want wil die dagen wat bewaren
Dat is voor mij af en toe ook een lang weekend, beunhaas genotquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee gewoon weekend, zaterdag en zondag
Sterkte maat. Maar ik ben altijd na 2 à 3 uurtjes al weer gewend (en weer toe aan de volgende vakantiequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik wil een andere auto, dat heeft voorrang hierquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik wil in het najaar nog wel een weekje vakantie oid
Ow als ik eindelijk een plek heb gevonden kan dat zomaar een optie zijn, als ik zie hoe ze daar soms bouwen, en ieder jaar opnieuw moeten doen na een tropische stormquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:09 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Als jij mijn verblijf daar betaald
Heb jij ook dat na 3 uur je hele vakantiegevoel alweer naar de klote is?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Sterkte maat. Maar ik ben altijd na 2 à 3 uurtjes al weer gewend (en weer toe aan de volgende vakantie)
Ik ben in mijn hoofd al weer aan het plannen ivm klanten en projecten, heb het niet gemistquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Sterkte maat. Maar ik ben altijd na 2 à 3 uurtjes al weer gewend (en weer toe aan de volgende vakantie)
Nee, alles en iedereen is kutquote:
Als het hier ooit zo hard waait (tornado's, typhoons of whatever) denk ik dat de veiligste plek inderdaad de overkapping is!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow als ik eindelijk een plek heb gevonden kan dat zomaar een optie zijn, als ik zie hoe ze daar soms bouwen, en ieder jaar opnieuw moeten doen na een tropische storm
Amaquote:
Ja, ik bedankt de eerste zeikerd aan mijn bureau ook altijd hartelijkquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb jij ook dat na 3 uur je hele vakantiegevoel alweer naar de klote is?
In Winsum staat een leuke.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik wil een andere auto, dat heeft voorrang hier
Zootje ongeregeldquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de cola
Ik bedank elke zeikerd aan mijn bureau hatelijk.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja, ik bedankt de eerste zeikerd aan mijn bureau ook altijd hartelijk
Met jou kan ik praten.quote:
Dat doen we nooit meer makkerquote:
Welk Aziatisch land?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow als ik eindelijk een plek heb gevonden kan dat zomaar een optie zijn, als ik zie hoe ze daar soms bouwen, en ieder jaar opnieuw moeten doen na een tropische storm
Ja nogalquote:
Hee, dat zei ik alquote:
quote:
Warm bad!quote:
Ook goed jaquote:
mag ik het dan niet meer zeggenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja nogal
[..]
Hee, dat zei ik al
Wees origineelquote:
Same same. Ik ben dit jaar overigens voor het eerst samen met mijn vrouw een paar dagen weg geweest (zonder kinderen). Berlijnquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben in mijn hoofd al weer aan het plannen ivm klanten en projecten, heb het niet gemist
Berlijn is tof ja. Zat je in oost of west?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:16 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Same same. Ik ben dit jaar overigens voor het eerst samen met mijn vrouw een paar dagen weg geweest (zonder kinderen). BerlijnBeviel uitstekend!
![]()
(Daarna overigens nog wel met z'n allen naar de Belgische Ardennen geweest, ook heel mooi).
Maar dat gaat vervolg krijgen met z'n 2en. De volgende misschien wel New York?
Dat snap ik helemaal, zeker blijven doen als dat kanquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:16 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Same same. Ik ben dit jaar overigens voor het eerst samen met mijn vrouw een paar dagen weg geweest (zonder kinderen). BerlijnBeviel uitstekend!
![]()
(Daarna overigens nog wel met z'n allen naar de Belgische Ardennen geweest, ook heel mooi).
Maar dat gaat vervolg krijgen met z'n 2en. De volgende misschien wel New York?
Hopelijk niets ernstigs.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn vriendin wacht op een operatie, dus heb verder ook niets ingepland tot de kerst want wil die dagen wat bewaren
Daarom zei ik het ook, dat ding staat er na een aanval met nukes nogquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Als het hier ooit zo hard waait (tornado's, typhoons of whatever) denk ik dat de veiligste plek inderdaad de overkapping is!![]()
Ging zo snel ookquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had je reactie niet eens gezien
Ik ken nog wel een buurjongen hier, die krijgt alles stuk....quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Daarom zei ik het ook, dat ding staat er na een aanval met nukes nog
Wil er niet te diep op in gaan maar ze blijft leven, maar leuk is het nietquote:
Berlijn is héél tofquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Berlijn is tof ja. Zat je in oost of west?
Dat zijn grote plannen.Sterkte voor je vriendin.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat snap ik helemaal, zeker blijven doen als dat kan![]()
Mijn vriendin wacht op een operatie met een redelijk lange herstelfase, dus ik wil volgend jaar in de zomer ook uitpakken met de vakantie, de jaar er op hoop ik dat we met z'n drieën zijn
Bedankt kerelquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zijn grote plannen.Sterkte voor je vriendin.
Ik weet nog niet zeker, zal waarschijnlijk Thailand worden maar wil eerst sowieso in die regio een half jaar rondreizen en kijken waar ik me echt wil vestigen. Dus het staat nog niet 100% vast, maar zal waarschijnlijk Thailand wel worden.quote:
Hoe heb je dat gedaan? Alles met het OV daar?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:19 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Berlijn is héél tof![]()
Een van de mooiste steden die ik bezocht heb. We zaten in Oost (Friedrichshain). Hebben in principe alle buurten gezien, van west, Kurfurstendam, Friedrichshain, Kreuzberg, etc.
Ik wist alleen niet dat het 'Pride-weekend' wasKneiterdruk! De metro was bijna niet te doen. Moesten ongeveer een aanloop nemen om er nog tussen te passen
Tussen alle unicorns, vaag volk en bearforce one dus
Snap ik. Veel sterkte gewenst in ieder geval.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wil er niet te diep op in gaan maar ze blijft leven, maar leuk is het niet
Bedankt!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:20 schreef Shii het volgende:
[..]
Snap ik. Veel sterkte gewenst in ieder geval.
Nice, sterkte voor je vrouwquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn vriendin wacht op een operatie met een redelijk lange herstelfase, dus ik wil volgend jaar in de zomer ook uitpakken met de vakantie, de jaar er op hoop ik dat we met z'n drieën zijn
Wauwquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:19 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Berlijn is héél tof![]()
Een van de mooiste steden die ik bezocht heb. We zaten in Oost (Friedrichshain). Hebben in principe alle buurten gezien, van west, Kurfurstendam, Friedrichshain, Kreuzberg, etc.
Ik wist alleen niet dat het 'Pride-weekend' wasKneiterdruk! De metro was bijna niet te doen. Moesten ongeveer een aanloop nemen om er nog tussen te passen
Tussen alle unicorns, vaag volk en bearforce one dus
Dame Shii.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:20 schreef Shii het volgende:
[..]
Snap ik. Veel sterkte gewenst in ieder geval.
Sterkte ermee man!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wil er niet te diep op in gaan maar ze blijft leven, maar leuk is het niet
Over 6 weken naar Denemarkenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:21 schreef Ama het volgende:
Heb ook zin in mijn lange weekend naar Berlijn over twee maandjes.
Curryworst.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:21 schreef Ama het volgende:
oeh nice, Berlijn ook nog steeds niet geweestquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:21 schreef Ama het volgende:
Voor jou maar een paar uurtjesquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:21 schreef Ama het volgende:
Bedankt, daar ga ik ook vanuitquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sterkte broKomt zeker goed
![]()
Met de moter?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Over 6 weken naar Denemarken
Nee, auto. Maar met de motor lijkt me ook wel gaaf.quote:
een collega van mij gaat er iedere zomer heen, is er helemaal weg vanquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, auto. Maar met de motor lijkt me ook wel gaaf.
4 uur met de trein vanaf Hengelo maar goed moet eerst nog wel naar Hengelo.quote:
Met de motor ja?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
een collega van mij gaat er iedere zomer heen, is er helemaal weg van
Meeste met het OV inderdaad. We hadden zo'n 'Welcome Berlin Card' gekocht (¤30,- onbeperkt reizen met metro, tram, bus voor 4 dagen). Maar niet altijd zin in gehad dus toen via Google maps zo'n app geïnstalleerd (FreeNow) waarmee je taxi's kon bestellen die ook niet heel duur waren (Rond de ¤15 - 20 voor de ene kant naar de andere kant van de stad (~10km). Gewoon via de app aangeven waar je heen wilt en dan staat er binnen 2 minuten een taxi voor je neusquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan? Alles met het OV daar?
Hengeloooooo...quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:25 schreef Ama het volgende:
[..]
4 uur met de trein vanaf Hengelo maar goed moet eerst nog wel naar Hengelo.
Jij mag voorop.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Groepsreis van maken
[ afbeelding ]
Ik was in Ribe toen ik nog jong was, nu oud... Maar wat een leuke meiskes daarquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Over 6 weken naar Denemarken
Ik toen ik 16 was met familie maar ja is toch anders.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oeh nice, Berlijn ook nog steeds niet geweest
Eerst wel, maar nu er kinderen zijn met de auto. Een neef van hem woont er ook en op zijn motor scheurt hij dan over het strand heen daar, dat kan daar gewoonquote:
Denemadchen!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik was in Ribe toen ik nog jong was, nu oud... Maar wat een leuke meiskes daarUitgaan was een feest, maar ik was toen nog jong en mooi, nu oud en mooi.... Is ook wel 20+ jaar gelee.
ik had het graag met de operationele muur willen zienquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik toen ik 16 met familie maar ja is toch anders.
quote:
Tofquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Eerst wel, maar nu er kinderen zijn met de auto. Een neef van hem woont er ook en op zijn motor scheurt hij dan over het strand heen daar, dat kan daar gewoon
Ik had 3 dingen op mijn lijstje staanquote:
Ja dat is waar.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:25 schreef Ama het volgende:
[..]
4 uur met de trein vanaf Hengelo maar goed moet eerst nog wel naar Hengelo.
Maar jij nog nooit naar Berlijn verbaasd me wel.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had het graag met de operationele muur willen zien
Kan prima zegt hij, geen idee hoe en wat verderquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tof
Al zou ik dat met mijn motor niet proberen
Een culinair manquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:27 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik had 3 dingen op mijn lijstje staanSchnitzel, Currywurst en döner
Alle 3 gelukt. De schnitzel heb ik boven op de Reichstag gegeten. Ik had daar een lunch gereserveerd
Dat had ik nog net meegekregen.Top dat het het leuk was Stoor.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:27 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Alle 3 gelukt. De schnitzel heb ik boven op de Reichstag gegeten. Ik had daar een lunch gereserveerd
Curryworst is het eerste wat ik ga eten als ik daar ben. En het laatste ook denk ik.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:27 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nou, ik weet het wel zeker dat ik met de mijne niet over het strand gaquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Kan prima zegt hij, geen idee hoe en wat verder
Neem een Mantaplattequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Curryworst is het eerste wat ik ga eten als ik daar ben. En het laatste ook denk ik.
Dicht genoeg bij de zee rijden, daar is het zand wel hardquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, ik weet het wel zeker dat ik met de mijne niet over het strand gaRij me meteen vast
Ben met een stel Fokkers nog naar de TT geweest, althans naar de kermis daar in Assenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:29 schreef R-woud93 het volgende:
Ik zit samen met mijn broertje te denken aan een motorrijbewijs, naar de TT op de motor
7 uur 20 minuten met OV zie ik nu, auto zo ongeveer hetzelfdequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar jij nog nooit naar Berlijn verbaasd me wel.
thanks, even genoteerdquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:25 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Meeste met het OV inderdaad. We hadden zo'n 'Welcome Berlin Card' gekocht (¤30,- onbeperkt reizen met metro, tram, bus voor 4 dagen). Maar niet altijd zin in gehad dus toen via Google maps zo'n app geïnstalleerd (FreeNow) waarmee je taxi's kon bestellen die ook niet heel duur waren (Rond de ¤15 - 20 voor de ene kant naar de andere kant van de stad (~10km). Gewoon via de app aangeven waar je heen wilt en dan staat er binnen 2 minuten een taxi voor je neus(die je al betaald hebt via de app als je akkoord gaat met de prijs)
Moet ik daar eerst komenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dicht genoeg bij de zee rijden, daar is het zand wel hard
Ik sta elk jaar op de TT camping tijdens de GP, woon er een kwartiertje vandaan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben met een stel Fokkers nog naar de TT geweest, althans naar de kermis daar in AssenIk was de enige met een motor
Ja das waarquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet ik daar eerst komen
Tof wel!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik sta elk jaar op de TT camping tijdens de GP, woon er een kwartiertje vandaan.
Dat is toch mooi manquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tof wel!
Toen ik terugreed zwaaide iedereen naar me
Een mantaplatte, dat is currywurst met pommesquote:
Ja echt welquote:
Voor Ama is het dan een Amantaplattequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Een mantaplatte, dat is currywurst met pommesStandaard in DLD (ik vermijd het woord friet even vandaar de naam pommes auf Deutsch)
Blij dat je weer weg was.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tof wel!
Toen ik terugreed zwaaide iedereen naar me
Ooooh gewoon curryworst met patat dus.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Een mantaplatte, dat is currywurst met pommesStandaard in DLD (ik vermijd het woord friet even vandaar de naam pommes auf Deutsch)
Awww cutequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voor Ama is het dan een Amantaplatte
Toen ik er was, was ie in renovatiequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:32 schreef Stoorzendert het volgende:
De ervaring van boven op de Reichstag lunchen was wel bijzonder. Het eten vond ik een beetje matig. Ik denk dat het zout op moest ofzo. Maar voor ¤110,- voor een lunch had ik wat beter eten verwacht. Verder allemaal heel formeel, bijna kitsch. Mijn vrouw genoot er ook niet zo van omdat ze haar eten ook niet zo lekker vond. Dus dat dan wel jammer.
Maar de ervaring was wel top. Je moet wel allerlei dingen regelen voordat je daar kunt zitten. Je moet eerst aanmelden om de Reichstag binnen te mogen (dat moet je een aantal weken van tevoren doen), én je moet reserveren voor het restaurant. Werden best wel wat mensen weggestuurd die een hapje wilde eten zonder reservering
Binnenkomst daar is een soort vliegveld met paspoort en scanners
Hier in het dorp bij de stoplichten kwamen ze vroeger ook wel langs, altijd gezellig met vele ongelukken tot gevolgquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja echt wel
130 over de snelweg en terugzwaaien
Dat ookquote:
Nee, met pommes. Je bent in DLD.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ooooh gewoon curryworst met patat dus.
Niet zo moeilijk gaan doen hoor.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, met pommes. Je bent in DLD.
Berlijn is vooral bekend om de broodjes döner. Die komen daar vandaanquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Curryworst is het eerste wat ik ga eten als ik daar ben. En het laatste ook denk ik.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:32 schreef R-woud93 het volgende:
Dit jaar eindelijk op tv gekomen bij powned
Dit heb ik Ama van de week ook al gezegd.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:34 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Berlijn is vooral bekend om de broodjes döner. Die komen daar vandaanEn geloof me, daar krijg je echt heule andere broodjes als hier! Dat zijn megabroodjes met een hele berg salade, saus en heel veel vlees! Voor ¤5,-
Ja dat ga ik ook nog wel eten maar ik heb gewoon een enorme liefde voor Duitse curryworst.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:34 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Berlijn is vooral bekend om de broodjes döner. Die komen daar vandaanEn geloof me, daar krijg je echt heule andere broodjes als hier! Dat zijn megabroodjes met een hele berg salade, saus en heel veel vlees! Voor ¤5,-
quote:
En nu heb ik een oude belevenis die ik voor me ga houden als brave user die ik benquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat ga ik ook nog wel eten maar ik heb gewoon een enorme liefde voor Duitse curryworst.
Kunnen we je hier echt in spotten?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ga natuurlijk niet zeggen wie ik ben
Hou je niet in tegen mij hoor.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En nu heb ik een oude belevenis die ik voor me ga houden als brave user die ik ben
Tuulk, hij is die enequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kunnen we je hier echt in spotten?
Nee is beetje voor sommigen een vies verhaal, en zo ben ik niet opgevoed.quote:
Zeker, ergens de 2e helft van de videoquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kunnen we je hier echt in spotten?
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tuulk, hij is die eneje ziet het in de bolling in de broek. 30cm FOK! vlees.
Ik had je al aangewezenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zeker, ergens de 2e helft van de video
Dit was vanaf het terras van de Reichstag. Dat iets links van het midden is de Brandenburger Torquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toen ik er was, was ie in renovatie
Ik kan me herinneren dat je weleens eerder toch in een filmpje te zien was van de TT?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zeker, ergens de 2e helft van de video
Haha jaquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Ik had je al aangewezen
Ik ga meeduimen met de rest dat dat uit gaat komen voor jullie!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Toen was het RTV Drenthe jaquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:40 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat je weleens eerder toch in een filmpje te zien was van de TT?
Heel liefquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:42 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ga meeduimen met de rest dat dat uit gaat komen voor jullie!![]()
Ik had eigenlijk zo'n Curry26 ofzo op mijn lijstje staan, maar ik heb uiteindelijk currywurst gegeten bij de Uber-arena (bij de East side galleryquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat ga ik ook nog wel eten maar ik heb gewoon een enorme liefde voor Duitse curryworst.
Gij bent echt een goeden keerl maat, iedereen hoopt het beste voor jullie. Daar ben ik zeker van!quote:
Ik duim ook mee!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:42 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ga meeduimen met de rest dat dat uit gaat komen voor jullie!![]()
Jij bent soms ook best aardig.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gij bent echt een goeden keerl maat, iedereen hoopt het beste voor jullie. Daar ben ik zeker van!
Dat was deze 2018 alweerquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:40 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat je weleens eerder toch in een filmpje te zien was van de TT?
Als je daar nu ook nog een linkje naar hebt, dan is het twee filmpjes naast elkaar leggen en kijken wie in beide filmpjes zitquote:
Jij bent die eerste toch?quote:
Jij ook maffe fries.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent soms ook best aardig.
Users die mij echt goed kennen kunnen het aan iets anders wel zienquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als je daar nu ook nog een linkje naar hebt, dan is het twee filmpjes naast elkaar leggen en kijken wie in beide filmpjes zit
Nee, wel een ekte die hard trouwens, die staat nu ook bij ons op de haarquote:
Kijk maar ff boven de topicsquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:55 schreef Stoorzendert het volgende:
Ow, valt me nu pas op dat dit geen DTS maar SC isWas er weer mot?
Ik was het niet in ieder geval.Ben net weer vrij.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kijk maar ff boven de topics
In de spoiler in de OPquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:55 schreef Stoorzendert het volgende:
Ow, valt me nu pas op dat dit geen DTS maar SC isWas er weer mot?
Laten we geen vingertje gaan wijzenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was het niet in ieder geval.Ben net weer vrij.
Doe ik ook niet.Heb van het hele gedoe niks meegekregen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Laten we geen vingertje gaan wijzen
Heb wel bier maar was al klaar met de vrijdagmiddag plaatjes op de FP... Altijd eerste wat ik kijk als ik de computer aan slinger op de vrijdagavondquote:
zonder al diequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doe ik ook niet.Heb van het hele gedoe niks meegekregen.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 00:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
zonder al die![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
is het ook veel gezelliger
Ah, jij hebt dus nog nooit een tuinhuis feestje met onze HuisPanter gehadquote:
Helemaal met je eens.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 00:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
zonder al die![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
is het ook veel gezelliger
@Nattekat ligt altijd vroeg op bed, dus nee.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 00:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah, jij hebt dus nog nooit een tuinhuis feestje met onze HuisPanter gehad
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 00:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik zet nog ff een serietje op, snurkze allen later
Laters! Welke serie?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 00:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik zet nog ff een serietje op, snurkze allen later
Hey HC.quote:
Ben begonnen aan Motherland, ook al is het redelijk overdreven inclusief en woke enzo is het gewoon een goeie serie. Dus maakt me dan niet uit.quote:
En Fromquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 00:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben begonnen aan Motherland, ook al is het redelijk overdreven inclusief en woke enzo is het gewoon een goeie serie. Dus maakt me dan niet uit.
Zit veel meer te wachten op seizoen 2 van de peacemaker, maar duurt nog poos.
Ja dat seizoen 2 heb ik ook nog niet op de reguliere streaming voorbij zien komen terwijl er een seizoen 3 ook al is of in de maak is.quote:
Precies!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 00:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja dat seizoen 2 heb ik ook nog niet op de reguliere streaming voorbij zien komen terwijl er een seizoen 3 ook al is of in de maak is.
Nee? Ook nooit v gehoord. Even googlenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 00:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb je Banshee al gezien?
Elders.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 00:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Precies!
Maar waaaaaar is 2..
Denk het niet,jij?quote:
Is een HBO serie, die is wel echt sterk die serie.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 00:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee? Ook nooit v gehoord. Even googlen
ok, nou ff tussendoor ga ik maar even serietje kijken nuquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 00:14 schreef HappyCharly het volgende:
Niks v mij. Maar kan 'm ook niet kijken
Even googlenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 00:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
ok, nou ff tussendoor ga ik maar even serietje kijken nuOw the wheels of time vind jij misschien wel wat, die was ook echt wel goed.
Net thuisquote:
Ah, ik haak af.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Users die mij echt goed kennen kunnen het aan iets anders wel zien
Waarom zet je m dan niet uit?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 00:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
We zijn Madame Web kijken het is zoals ze al geschreven hadden echt een kut film.
Sony kan beter geen spider-man films zonder Spider-man erin meer maken.
Moeten nog maar 35 minuten zet eigenlijk nooit films af.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 00:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Waarom zet je m dan niet uit?
Oh..quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 00:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Moeten nog maar 35 minuten zet eigenlijk nooit films af.
Ja lekker,heb best wel trek.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 00:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Net thuis
En vannacht weinig / laat geslapen
Dus ben et nog wel ff
Zo iets te eten maken
Jij?
Ja.quote:
Ik heb nog iets van noodles liggen.Dat zo maar even eten.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 00:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat heb ik genoeg
*geeft aan ff
En deze heeft de Appie dus niet meer.quote:
Smakelijkquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 00:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb nog iets van noodles liggen.Dat zo maar even eten.
Dat past wel bij je.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 00:43 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb wortels met iets nieuws van heksenkaas
Beter een volkoren slaap ijsje chappen voor het slapen!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 00:46 schreef hemarookworst het volgende:
Milka ijsje is denk ik niet echt bevorderlijk voor het slapen
Heb al een halve bloemkool op vandaagquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 00:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beter een volkoren slaap ijsje chappen voor het slapen!
Is je baas maandag ook weer blij mee
Bloemkoolijs!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 00:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb al een halve bloemkool op vandaag
Vezels kun je nooit genoeg van krijgenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 00:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb al een halve bloemkool op vandaag
Gelukkig ken ik de wereld er achter niet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 00:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer Killem.![]()
Precies op tijd,wat is uw mening?
[ afbeelding ]
Voor 5 euro perquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Op die zelfde festivals waar het wel de norm is om heel veel bier te drinken althans dat wil de organisatie want daar verdienen ze aan.
Meen je? Is best interessant om te zien hoe het product gemaakt wordt wat wij in onze neus laten verdwijnen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 00:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gelukkig ken ik de wereld er achter niet.
Verdwijnt er bij jou nog wat wits in je neus?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meen je? Is best interessant om te zien hoe het product gemaakt wordt wat wij in onze neus laten verdwijnen.
Nee,al jaren niet meer.Maar het heeft wel mijn interesse nog steeds.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Verdwijnt er bij jou nog wat wits in je neus?
Ook een stel schurkenquote:
Heb je het verhaal over die rechtzaak gemist?quote:
Ik snap niet zo goed wat men bedoelt met de wereld er achter. Bedoelt men dan hoe het geproduceerd wordt of de boefjes die het verhandelen?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meen je? Is best interessant om te zien hoe het product gemaakt wordt wat wij in onze neus laten verdwijnen.
Denk het laatste, is geplaatst door de politiequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat men bedoelt met de wereld er achter. Bedoelt men dan hoe het geproduceerd wordt of de boefjes die het verhandelen?
Het hele traject eigenlijk.Maar in fete gebeurt hetzelfde met koffie en chocolade wat wel legaal is.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat men bedoelt met de wereld er achter. Bedoelt men dan hoe het geproduceerd wordt of de boefjes die het verhandelen?
quote:
https://www.nu.nl/opmerke(...)-man-disney-had.htmlquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je het verhaal over die rechtzaak gemist?
Jaquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hij is wel een leuke gast trouwens.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Denk het laatste, is geplaatst door de politie
Yesquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je het verhaal over die rechtzaak gemist?
Snats jij ja?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:28 schreef KillemWieft het volgende:
Ik laat me geen snuifschaamte aanpraten.
Daarom schurkenquote:
Klopt wel helaas.quote:
En de schurken.quote:
Staat in de OP kree.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:38 schreef kree het volgende:
owh zitten we nu hier, kan iemand ff korte samenvatting geven wat er nu weer loos was voor de zoveelste keer?
Ik heb er echt totaal niks van mee gekregen?
Ik was er ook niet. Maar dts is dicht tot september. Zie fb topic.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:38 schreef kree het volgende:
owh zitten we nu hier, kan iemand ff korte samenvatting geven wat er nu weer loos was voor de zoveelste keer?
Ik heb er echt totaal niks van mee gekregen?
link, heb echt geen zin om alle drama terug te zoeken, maar zoek wel het punt waarop mods dachten we sluiten DTS?quote:
waarom?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik was er ook niet. Maar dts is dicht tot september. Zie fb topic.
Je zult toch ff m beetje moeten teruglezen. Zoveel posts zijn t niet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:43 schreef kree het volgende:
[..]
link, heb echt geen zin om alle drama terug te zoeken, maar zoek wel het punt waarop mods dachten we sluiten DTS?
Help me ff het was warme week ik heb geen zin om 100 posts door te zoeken, waar werd ie gesloten? link?
Wyfke toch.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar hoezo.post jij in onz, dat kon toch niet?
geen idee als iemand me de link geeft van topic dicht, vanaf daar wil ik nog wel ff kijkenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je zult toch ff m beetje moeten teruglezen. Zoveel posts zijn t niet.
Om het weer een beetje levendig en gezellig te maken heeft hij gratie gekregen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar hoezo.post jij in onz, dat kon toch niet?
Gewoon teveel gedoe voor ons mondje. Over een paar maanden zelfde verhaal.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:43 schreef kree het volgende:
[..]
link, heb echt geen zin om alle drama terug te zoeken, maar zoek wel het punt waarop mods dachten we sluiten DTS?
Help me ff het was warme week ik heb geen zin om 100 posts door te zoeken, waar werd ie gesloten? link?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |