Hey HC.quote:
Ben begonnen aan Motherland, ook al is het redelijk overdreven inclusief en woke enzo is het gewoon een goeie serie. Dus maakt me dan niet uit.quote:
En Fromquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 00:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben begonnen aan Motherland, ook al is het redelijk overdreven inclusief en woke enzo is het gewoon een goeie serie. Dus maakt me dan niet uit.
Zit veel meer te wachten op seizoen 2 van de peacemaker, maar duurt nog poos.
Ja dat seizoen 2 heb ik ook nog niet op de reguliere streaming voorbij zien komen terwijl er een seizoen 3 ook al is of in de maak is.quote:
Precies!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 00:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja dat seizoen 2 heb ik ook nog niet op de reguliere streaming voorbij zien komen terwijl er een seizoen 3 ook al is of in de maak is.
Nee? Ook nooit v gehoord. Even googlenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 00:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb je Banshee al gezien?
Elders.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 00:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Precies!
Maar waaaaaar is 2..
Denk het niet,jij?quote:
Is een HBO serie, die is wel echt sterk die serie.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 00:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee? Ook nooit v gehoord. Even googlen
ok, nou ff tussendoor ga ik maar even serietje kijken nuquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 00:14 schreef HappyCharly het volgende:
Niks v mij. Maar kan 'm ook niet kijken
Even googlenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 00:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
ok, nou ff tussendoor ga ik maar even serietje kijken nuOw the wheels of time vind jij misschien wel wat, die was ook echt wel goed.
Net thuisquote:
Ah, ik haak af.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Users die mij echt goed kennen kunnen het aan iets anders wel zien
Waarom zet je m dan niet uit?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 00:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
We zijn Madame Web kijken het is zoals ze al geschreven hadden echt een kut film.
Sony kan beter geen spider-man films zonder Spider-man erin meer maken.
Moeten nog maar 35 minuten zet eigenlijk nooit films af.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 00:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Waarom zet je m dan niet uit?
Oh..quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 00:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Moeten nog maar 35 minuten zet eigenlijk nooit films af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |