Kijk maar ff boven de topicsquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:55 schreef Stoorzendert het volgende:
Ow, valt me nu pas op dat dit geen DTS maar SC isWas er weer mot?
Ik was het niet in ieder geval.Ben net weer vrij.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kijk maar ff boven de topics
In de spoiler in de OPquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:55 schreef Stoorzendert het volgende:
Ow, valt me nu pas op dat dit geen DTS maar SC isWas er weer mot?
Laten we geen vingertje gaan wijzenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was het niet in ieder geval.Ben net weer vrij.
Doe ik ook niet.Heb van het hele gedoe niks meegekregen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Laten we geen vingertje gaan wijzen
Heb wel bier maar was al klaar met de vrijdagmiddag plaatjes op de FP... Altijd eerste wat ik kijk als ik de computer aan slinger op de vrijdagavondquote:
zonder al diequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doe ik ook niet.Heb van het hele gedoe niks meegekregen.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 00:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
zonder al die![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
is het ook veel gezelliger
Ah, jij hebt dus nog nooit een tuinhuis feestje met onze HuisPanter gehadquote:
Helemaal met je eens.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 00:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
zonder al die![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
is het ook veel gezelliger
@Nattekat ligt altijd vroeg op bed, dus nee.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 00:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah, jij hebt dus nog nooit een tuinhuis feestje met onze HuisPanter gehad
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 00:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik zet nog ff een serietje op, snurkze allen later
Laters! Welke serie?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 00:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik zet nog ff een serietje op, snurkze allen later
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |