Kunnen we je hier echt in spotten?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ga natuurlijk niet zeggen wie ik ben
Hou je niet in tegen mij hoor.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En nu heb ik een oude belevenis die ik voor me ga houden als brave user die ik ben
Tuulk, hij is die enequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kunnen we je hier echt in spotten?
Nee is beetje voor sommigen een vies verhaal, en zo ben ik niet opgevoed.quote:
Zeker, ergens de 2e helft van de videoquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kunnen we je hier echt in spotten?
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tuulk, hij is die eneje ziet het in de bolling in de broek. 30cm FOK! vlees.
Ik had je al aangewezenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zeker, ergens de 2e helft van de video
Dit was vanaf het terras van de Reichstag. Dat iets links van het midden is de Brandenburger Torquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toen ik er was, was ie in renovatie
Ik kan me herinneren dat je weleens eerder toch in een filmpje te zien was van de TT?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zeker, ergens de 2e helft van de video
Haha jaquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Ik had je al aangewezen
Ik ga meeduimen met de rest dat dat uit gaat komen voor jullie!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat snap ik helemaal, zeker blijven doen als dat kan![]()
Mijn vriendin wacht op een operatie met een redelijk lange herstelfase, dus ik wil volgend jaar in de zomer ook uitpakken met de vakantie, de jaar er op hoop ik dat we met z'n drieën zijn
Toen was het RTV Drenthe jaquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:40 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat je weleens eerder toch in een filmpje te zien was van de TT?
Heel liefquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:42 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ga meeduimen met de rest dat dat uit gaat komen voor jullie!![]()
Ik had eigenlijk zo'n Curry26 ofzo op mijn lijstje staan, maar ik heb uiteindelijk currywurst gegeten bij de Uber-arena (bij de East side galleryquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat ga ik ook nog wel eten maar ik heb gewoon een enorme liefde voor Duitse curryworst.
Gij bent echt een goeden keerl maat, iedereen hoopt het beste voor jullie. Daar ben ik zeker van!quote:
Ik duim ook mee!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:42 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ga meeduimen met de rest dat dat uit gaat komen voor jullie!![]()
Jij bent soms ook best aardig.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gij bent echt een goeden keerl maat, iedereen hoopt het beste voor jullie. Daar ben ik zeker van!
Dat was deze 2018 alweerquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:40 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat je weleens eerder toch in een filmpje te zien was van de TT?
Als je daar nu ook nog een linkje naar hebt, dan is het twee filmpjes naast elkaar leggen en kijken wie in beide filmpjes zitquote:
Jij bent die eerste toch?quote:
Jij ook maffe fries.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent soms ook best aardig.
Users die mij echt goed kennen kunnen het aan iets anders wel zienquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als je daar nu ook nog een linkje naar hebt, dan is het twee filmpjes naast elkaar leggen en kijken wie in beide filmpjes zit
Nee, wel een ekte die hard trouwens, die staat nu ook bij ons op de haarquote:
Kijk maar ff boven de topicsquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:55 schreef Stoorzendert het volgende:
Ow, valt me nu pas op dat dit geen DTS maar SC isWas er weer mot?
Ik was het niet in ieder geval.Ben net weer vrij.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kijk maar ff boven de topics
In de spoiler in de OPquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:55 schreef Stoorzendert het volgende:
Ow, valt me nu pas op dat dit geen DTS maar SC isWas er weer mot?
Laten we geen vingertje gaan wijzenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was het niet in ieder geval.Ben net weer vrij.
Doe ik ook niet.Heb van het hele gedoe niks meegekregen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Laten we geen vingertje gaan wijzen
Heb wel bier maar was al klaar met de vrijdagmiddag plaatjes op de FP... Altijd eerste wat ik kijk als ik de computer aan slinger op de vrijdagavondquote:
zonder al diequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doe ik ook niet.Heb van het hele gedoe niks meegekregen.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 00:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
zonder al die![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
is het ook veel gezelliger
Ah, jij hebt dus nog nooit een tuinhuis feestje met onze HuisPanter gehadquote:
Helemaal met je eens.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 00:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
zonder al die![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
is het ook veel gezelliger
@Nattekat ligt altijd vroeg op bed, dus nee.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 00:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah, jij hebt dus nog nooit een tuinhuis feestje met onze HuisPanter gehad
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 00:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik zet nog ff een serietje op, snurkze allen later
Laters! Welke serie?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 00:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik zet nog ff een serietje op, snurkze allen later
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |