Dat doen we nooit meer makkerquote:
Welk Aziatisch land?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow als ik eindelijk een plek heb gevonden kan dat zomaar een optie zijn, als ik zie hoe ze daar soms bouwen, en ieder jaar opnieuw moeten doen na een tropische storm
Ja nogalquote:
Hee, dat zei ik alquote:
quote:
Warm bad!quote:
Ook goed jaquote:
mag ik het dan niet meer zeggenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja nogal
[..]
Hee, dat zei ik al
Wees origineelquote:
Same same. Ik ben dit jaar overigens voor het eerst samen met mijn vrouw een paar dagen weg geweest (zonder kinderen). Berlijnquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben in mijn hoofd al weer aan het plannen ivm klanten en projecten, heb het niet gemist
Berlijn is tof ja. Zat je in oost of west?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:16 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Same same. Ik ben dit jaar overigens voor het eerst samen met mijn vrouw een paar dagen weg geweest (zonder kinderen). BerlijnBeviel uitstekend!
![]()
(Daarna overigens nog wel met z'n allen naar de Belgische Ardennen geweest, ook heel mooi).
Maar dat gaat vervolg krijgen met z'n 2en. De volgende misschien wel New York?
Dat snap ik helemaal, zeker blijven doen als dat kanquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:16 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Same same. Ik ben dit jaar overigens voor het eerst samen met mijn vrouw een paar dagen weg geweest (zonder kinderen). BerlijnBeviel uitstekend!
![]()
(Daarna overigens nog wel met z'n allen naar de Belgische Ardennen geweest, ook heel mooi).
Maar dat gaat vervolg krijgen met z'n 2en. De volgende misschien wel New York?
Hopelijk niets ernstigs.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn vriendin wacht op een operatie, dus heb verder ook niets ingepland tot de kerst want wil die dagen wat bewaren
Daarom zei ik het ook, dat ding staat er na een aanval met nukes nogquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Als het hier ooit zo hard waait (tornado's, typhoons of whatever) denk ik dat de veiligste plek inderdaad de overkapping is!![]()
Ging zo snel ookquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had je reactie niet eens gezien
Ik ken nog wel een buurjongen hier, die krijgt alles stuk....quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Daarom zei ik het ook, dat ding staat er na een aanval met nukes nog
Wil er niet te diep op in gaan maar ze blijft leven, maar leuk is het nietquote:
Berlijn is héél tofquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Berlijn is tof ja. Zat je in oost of west?
Dat zijn grote plannen.Sterkte voor je vriendin.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat snap ik helemaal, zeker blijven doen als dat kan![]()
Mijn vriendin wacht op een operatie met een redelijk lange herstelfase, dus ik wil volgend jaar in de zomer ook uitpakken met de vakantie, de jaar er op hoop ik dat we met z'n drieën zijn
Bedankt kerelquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zijn grote plannen.Sterkte voor je vriendin.
Ik weet nog niet zeker, zal waarschijnlijk Thailand worden maar wil eerst sowieso in die regio een half jaar rondreizen en kijken waar ik me echt wil vestigen. Dus het staat nog niet 100% vast, maar zal waarschijnlijk Thailand wel worden.quote:
Hoe heb je dat gedaan? Alles met het OV daar?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:19 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Berlijn is héél tof![]()
Een van de mooiste steden die ik bezocht heb. We zaten in Oost (Friedrichshain). Hebben in principe alle buurten gezien, van west, Kurfurstendam, Friedrichshain, Kreuzberg, etc.
Ik wist alleen niet dat het 'Pride-weekend' wasKneiterdruk! De metro was bijna niet te doen. Moesten ongeveer een aanloop nemen om er nog tussen te passen
Tussen alle unicorns, vaag volk en bearforce one dus
Snap ik. Veel sterkte gewenst in ieder geval.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wil er niet te diep op in gaan maar ze blijft leven, maar leuk is het niet
Bedankt!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:20 schreef Shii het volgende:
[..]
Snap ik. Veel sterkte gewenst in ieder geval.
Nice, sterkte voor je vrouwquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat snap ik helemaal, zeker blijven doen als dat kan![]()
Mijn vriendin wacht op een operatie met een redelijk lange herstelfase, dus ik wil volgend jaar in de zomer ook uitpakken met de vakantie, de jaar er op hoop ik dat we met z'n drieën zijn
Wauwquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:19 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Berlijn is héél tof![]()
Een van de mooiste steden die ik bezocht heb. We zaten in Oost (Friedrichshain). Hebben in principe alle buurten gezien, van west, Kurfurstendam, Friedrichshain, Kreuzberg, etc.
Ik wist alleen niet dat het 'Pride-weekend' wasKneiterdruk! De metro was bijna niet te doen. Moesten ongeveer een aanloop nemen om er nog tussen te passen
Tussen alle unicorns, vaag volk en bearforce one dus
Dame Shii.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:20 schreef Shii het volgende:
[..]
Snap ik. Veel sterkte gewenst in ieder geval.
Sterkte ermee man!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wil er niet te diep op in gaan maar ze blijft leven, maar leuk is het niet
Over 6 weken naar Denemarkenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:21 schreef Ama het volgende:
Heb ook zin in mijn lange weekend naar Berlijn over twee maandjes.
Curryworst.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:21 schreef Ama het volgende:
oeh nice, Berlijn ook nog steeds niet geweestquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:21 schreef Ama het volgende:
Voor jou maar een paar uurtjesquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:21 schreef Ama het volgende:
Bedankt, daar ga ik ook vanuitquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sterkte broKomt zeker goed
![]()
Met de moter?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Over 6 weken naar Denemarken
Nee, auto. Maar met de motor lijkt me ook wel gaaf.quote:
een collega van mij gaat er iedere zomer heen, is er helemaal weg vanquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, auto. Maar met de motor lijkt me ook wel gaaf.
4 uur met de trein vanaf Hengelo maar goed moet eerst nog wel naar Hengelo.quote:
Met de motor ja?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
een collega van mij gaat er iedere zomer heen, is er helemaal weg van
Meeste met het OV inderdaad. We hadden zo'n 'Welcome Berlin Card' gekocht (¤30,- onbeperkt reizen met metro, tram, bus voor 4 dagen). Maar niet altijd zin in gehad dus toen via Google maps zo'n app geīnstalleerd (FreeNow) waarmee je taxi's kon bestellen die ook niet heel duur waren (Rond de ¤15 - 20 voor de ene kant naar de andere kant van de stad (~10km). Gewoon via de app aangeven waar je heen wilt en dan staat er binnen 2 minuten een taxi voor je neusquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan? Alles met het OV daar?
Hengeloooooo...quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:25 schreef Ama het volgende:
[..]
4 uur met de trein vanaf Hengelo maar goed moet eerst nog wel naar Hengelo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |