Vaak is .gif erachter zetten al voldoende.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik ben niet voor één gat te vangen
En SBE is traag natuurlijkquote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik ben niet voor één gat te vangen
Ik zou in ieder geval precies zo reageren als die gast, zou daar wel op gaan maar niet perse voor de lolquote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:21 schreef Lovely het volgende:
Ik zou daar ook niet op durven lopen
Misschien met het puntje van mijn schoen haha..quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval precies zo reageren als die gast, zou daar wel op gaan maar niet perse voor de lol
Je hebt ook van die bruggen van gaas... of plateau's ... Ook niet mijn Favoquote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval precies zo reageren als die gast, zou daar wel op gaan maar niet perse voor de lol
Zwemmen wel?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:21 schreef Lovely het volgende:
Ik zou daar ook niet op durven lopen
ik kopieerde het direct linkje, dus dacht dat dat kant en klaar was, maar weer iets geleerd dusquote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vaak is .gif erachter zetten al voldoende.
ik heb jaren geleden bijna een angstaanval gehad op de Euromast, maar ben vorig jaar wel in de London Eye geweest, ik ga vooruitquote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je hebt ook van die bruggen van gaas... of plateau's ... Ook niet mijn Favo![]()
Moet eerlijkl zeggen dat de hoogtevrees met de jaren is gekomen.. .. ik krijg het nu al van filmpjes
doodeng, mensen zijn gekquote:
quote:
Ook overlast op het schiereiland hoorquote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:27 schreef pullup het volgende:
Het is wat nat op de Spaanse eilanden @:chufi
[ x ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo ja, menorca en mallorca is dramatisch momenteelquote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:27 schreef pullup het volgende:
[ x ]
Allejezus...quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:27 schreef pullup het volgende:
[ x ]
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:28 schreef Domnivoor het volgende:
Dit was ook wel een beetje eng, op 300 meter hoog.jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Nog steeds traagquote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Londen, 35 meter hoog.
Dit was ook wel een beetje eng, op 300 meter hoog.Ja dat is geen feestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Ik ben vandaag niet vooruit te krijgen.quote:
Ik blijf wel met beide benen op de grondquote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Londen, 35 meter hoog.
Zag die dikste wolk vanmiddag wel boven de middellandse zee liggenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook overlast op het schiereiland hoor
Dit was ook wel een beetje eng, op 300 meter hoog.En jij maar lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Die mogen ze daar houdenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:33 schreef marcb1974 het volgende:
Oeh, goed nieuws, het nieuws waar we allemaal op zaten te wachten en blij van worden
De apenpokken, die gevaarlijke variant, zijn in Zweden
O jee, dan zijn ze ook snel hier. Zo ging het met corona ook.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:33 schreef marcb1974 het volgende:
Oeh, goed nieuws, het nieuws waar we allemaal op zaten te wachten en blij van worden
De apenpokken, die gevaarlijke variant, zijn in Zweden
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat ben ik wel een beetje ja. Maar veiligheid staat voorop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Deze wil je niet op je hoofd krijgenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Zag die dikste wolk vanmiddag wel boven de middellandse zee liggen
Idd, wij kwamen eens op de camping waar er een paar dagen eerder zulke hagelstenen waren gevallen. We vonden het al een vreemd gezicht zoveel caravans met deukjes.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Deze wil je niet op je hoofd krijgen
Nee die moet niet.quote:
Godsammequote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:56 schreef Deisyy het volgende:
ik krijg een heel pakket van het ziekenhuis, net na mijn ontslag uit het ziekenhuis is het mrsa bacterie op dezelfde afdeling aangetroffen of ik even 3 kweken bij mezelf af wil nemen.
Heb jij weer.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:56 schreef Deisyy het volgende:
ik krijg een heel pakket van het ziekenhuis, net na mijn ontslag uit het ziekenhuis is het mrsa bacterie op dezelfde afdeling aangetroffen of ik even 3 kweken bij mezelf af wil nemen.
Ai... Nou , duimen maar!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:56 schreef Deisyy het volgende:
Lekker dan. Hopelijk ben je de dans ontsprongen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:56 schreef Deisyy het volgende:
Dat ook nogquote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:56 schreef Deisyy het volgende:
Succesquote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:59 schreef Deisyy het volgende:
ik ga ff in de weer met wattenstaven
Ik hoop dat het voor niets is.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:59 schreef Deisyy het volgende:
ik ga ff in de weer met wattenstaven
Ja is allemaal gratiesquote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop dat het voor niets is.
En je doet weer eens iets nieuws, je zat toch maar een beetje te zitten..quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:56 schreef Deisyy het volgende:
Ik zeg het niet snel...quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:20 schreef mario390 het volgende:
like ice in the sunshine![]()
[ afbeelding ]
Ik kende deze cup ook nog niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zeg het niet snel...
Maar ontopic en origineel
ik loop me al bijna 3 weken de benen uit mijn lijfquote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En je doet weer eens iets nieuws, je zat toch maar een beetje te zitten..
Win - Win
Ja hoor Sifan.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik loop me al bijna 3 weken de benen uit mijn lijf
Gaan we nou blauwe ogen uitdelen?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:23 schreef mario390 het volgende:
ja het beeld is in ondere reihe
en past zo als de fuist op oog
Tsss... nog te lui om te fietsenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik loop me al bijna 3 weken de benen uit mijn lijf
ik moet nog zijwieltjes kopenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tsss... nog te lui om te fietsen
Ga ik voor je regelen.quote:
daar moet een drankje bijquote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat gaat zelfs mij te ver
< Zet je zachtjes op de bank
Verdiend!quote:
Als dat lukt met haar lamme vleugel.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Verdiend!
Ze moet wel ff d'r petje met pauwenveer opzetten tijdens de uitreiking
En niet vergeten om die wattenstaafjes uit diverse openingen te verwijderenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als dat lukt met haar lamme vleugel.
Hier kun je 1 van de beklimmingen helemaal volgen Free Solo (2018) - Reference View - IMDbquote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:52 schreef pullup het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/El_Capitan
Moet je eens lezen hoe lang sommige van die beklimmingen duren
Oeh! Lekker! Heb je die zelf gemaakt?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echte Indiaase Butter Chicken
Nee, dit was echte Indiasequote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oeh! Lekker! Heb je die zelf gemaakt?
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oeh! Lekker! Heb je die zelf gemaakt?
nee precies, als ik het zelf maak smaakt het prima, maar het is toch net ff andersquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:10 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik maak wel eens curry maar kom er zelf niet eens bij in de buurt.
Geen 30cmquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb eindelijk mijn ding binnen... nu maar hopen dat tie werkt
[ afbeelding ]
Jeetje Deisyy, hopelijk valt het mee en heb je die bacterie niet opgelopen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:56 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga dit wel proberen, eens kijken hoe dicht ik in de buurt kom.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:10 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik maak wel eens curry maar kom er zelf niet eens bij in de buurt.
XXXL butpluggquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Die had ik nog wel voor je liggen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
ik zie zoveel recepten langs komen van de butter chicken (die ik nog nooit heb gemaakt), maar weet niet welke ik dan moet gebruikenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga dit wel proberen, eens kijken hoe dicht ik in de buurt kom.
Genoeg Indiase kookboeken ook hier
Moet ook nog een keer Rogan Josh curry proberen. Al is het alleen maar om de naam
En? Werkt tie?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die had ik nog wel voor je liggen.
Just pick one !! Live the wild life!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik zie zoveel recepten langs komen van de butter chicken (die ik nog nooit heb gemaakt), maar weet niet welke ik dan moet gebruiken
ik wil de bestequote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Just pick one !! Live the wild life!
Ja zo werkt dat niet hè !quote:
Misschien hier:quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik zie zoveel recepten langs komen van de butter chicken (die ik nog nooit heb gemaakt), maar weet niet welke ik dan moet gebruiken
quote:
Wat moet er geraakt worden? Ik ken het niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tja.. Ik hoop ook dat tie het raakt
Ik ben zeer benieuwd naar het resultaat tztquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga dit wel proberen, eens kijken hoe dicht ik in de buurt kom.
Genoeg Indiase kookboeken ook hier
Moet ook nog een keer Rogan Josh curry proberen. Al is het alleen maar om de naam
Duurt te lang, gewoon een keer bestellen dusquote:
De borgmoer van mijn wastafel kraan die na 40 jaar trouwe dienst uit meerdere. dan gewenste, openingen ejaculeert.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:24 schreef engine het volgende:
[..]
Wat moet er geraakt worden? Ik ken het niet.
Wat kostte die?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De borgmoer van mijn wastafel kraan die na 40 jaar trouwe dienst uit meerdere. dan gewenste, openingen ejaculeert.
Om die los te krijgen heb je blijkbaar een tool nodig die net zo duur is als een nieuwe kraan
Dat doen ze slimquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De borgmoer van mijn wastafel kraan die na 40 jaar trouwe dienst uit meerdere. dan gewenste, openingen ejaculeert.
Om die los te krijgen heb je blijkbaar een tool nodig die net zo duur is als een nieuwe kraan
En ik heb er 2 liggen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
14 euro bij BOL, ik had haast
Kom je nu mee.quote:
Als de maat maar klopt.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
2 zelfs ! Dus ze werken?
wie?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja zo werkt dat niet hè !
Je moet wat groundwork doen, testen , proeven... maken!
Niet alleen de Linda volgen
thanks, die sla ik even op om later terug te kijkenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien hier:
https://www.youtube.com/@:getcurried/videos
of hier:
https://www.youtube.com/@:thekitchenn/videos
jij hebt hem gevondenquote:
Met wat zingt ie mee?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:41 schreef engine het volgende:
Mijn Portugese collega gaat even lekker zingen in de pauzehele nummers zingt ie mee. Enige voordeel dat er even niet gepraat wordt.
Oehhh lekkerquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zingend op je werk, dat is mooi !quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:41 schreef engine het volgende:
Mijn Portugese collega gaat even lekker zingen in de pauzehele nummers zingt ie mee. Enige voordeel dat er even niet gepraat wordt.
Das meestal een hoop gejankquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kattenoorlog in de tuin ~!
quote:
Moest ik even opzoeken...Teddy Swims - the doorquote:
Je hebt er ook beeld bij dusquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Agressieve uithalen met pauzes tot nu toe.. heb de deur open.. tis vlakbij
Gewoon NATGEO
Ergens wel ja. Maar soms even rust en stilte is ook mooiquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zingend op je werk, dat is mooi !
Staat de deur van Teddy onder water ?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:51 schreef engine het volgende:
[..]
Moest ik even opzoeken...Teddy Swims - the door
Geen idee. Misschien een hittegolf.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Staat de deur van Teddy onder water ?
ik hou van curry'squote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oehhh lekker
Laatst ook voor het eerst gemaakt
Vergeet niet eerst het water af te sluiten.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb deze.. net ff snel gekeken, maar die plastic moeren die erbij zitten.. die hebben geen open kant.![]()
Van het weekend maar eens de leidingen loshalen en dan op hoop van zege.
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
Die dingen heb ik wel gespuitgiet.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb deze.. net ff snel gekeken, maar die plastic moeren die erbij zitten.. die hebben geen open kant.![]()
Van het weekend maar eens de leidingen loshalen en dan op hoop van zege.
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
quote:
Komt goed, ik had van de week al alles los.. en toen bleek dat die kraan niet los kwam zonder die special tool. Gelukkig werkte die 40 jaar oude koppelingen nog prima om het weer aan te sluiten.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vergeet niet eerst het water af te sluiten.
Die heeft ooit in zn jeugd geprobeerd een kennis van me te versieren .... (was nog in de States)quote:
T wordt pas echt eng als je met zijn dochter komtquote:
The Podfatherquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heeft ooit in zn jeugd geprobeerd een kennis van me te versieren .... (was nog in de States)
En Curry en Van Inkel was ook master.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
The Podfather![]()
Vind het wel een mooie, interessante vent. Volg hem nog wel zijdelings met zijn huidige shows en interviews.
Jij weet!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En Curry en Van Inkel was ook master.
Dat weet ik ook nog wel.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jij weet!
Gratis GoA AnecDosis :
Kan me Herringen een interview met Curry erg lang gelden , en hij was net terug uit de States. Hij vertelde dat over een paar jaar iedereen zijn eigen tv station had... hij werd uitgelachen.
15 jaar later: Youtube.
Nice!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat weet ik ook nog wel.
alle, maar zelf flans ik meestal een Indiase curry in elkaar.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Thaise? Indiase? Andere .... ?
rinkeldekinkelquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Loop je nou nog steeds rond!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
alle, maar zelf flans ik meestal een Indiase curry in elkaar.
niveaquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Loop je nou nog steeds rond!![]()
Zit!
Dat weet iedereen toch gewoon?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jij weet!
Gratis GoA AnecDosis :
Kan me Herringen een interview met Curry erg lang gelden , en hij was net terug uit de States. Hij vertelde dat over een paar jaar iedereen zijn eigen tv station had... hij werd uitgelachen.
15 jaar later: Youtube.
Maar hij is idd de Podfather.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jij ook een sticker
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jij ook een sticker
Maak jij je sowieso ergens druk om?quote:
10 ballen in de gracht.quote:
Metquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geen sticker voor Sjoefquote:
Beide ook lekker,quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
alle, maar zelf flans ik meestal een Indiase curry in elkaar.
Ah welke?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Welnee, all good!
Het gaat me om die sticker
Ik heb deze voor je.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Welnee, all good!
Het gaat me om die sticker
Ach... thats ok.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen sticker voor SjoefEen 40 plusser die het niet (meer) weet, och jee
Kenner gespot.quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ach... thats ok.
Heb mijn vader vandaag 4 keer uitgelegd welke datum het is.. en ik respecteer hem alleen maar meer
In the buttquote:
U heeft ervaring?quote:
1000 kansen 1 nachtquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:29 schreef pullup het volgende:
Ze kunnen hem er ook gewoon zelf inschoppen
Jij vindt het vaak zo fijn.quote:
Dat heb je mij nooit gevraagd, jij deed het gewoon.quote:
Ga je Engelse vertalingen er in gooien op je zender?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik kom er net achter dat je op YT de ondertiteling kunt slepen met je muis
Nee gewoon als kijker... ik wilde de text selecteren, maar het blijkt dat je het als kijker overal heen kan slepen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga je Engelse vertalingen er in gooien op je zender?
Omdat jij toe maar zei...quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat heb je mij nooit gevraagd, jij deed het gewoon.
Ah ok... staat bij mij standaard uit ...quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
https://youtube.com/clip/(...)?si=AAcr0MVAxYwDN3aD
Dat was toen jij vroeg of ik nog koffie wou.quote:
Badeendjes drinken waterquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat was toen jij vroeg of ik nog koffie wou.
Ja.quote:
FF kan alleen mij nemen.quote:
hmmnquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
FF kan alleen mij nemen.
Het leven van een badeendje is zwaarder dan je denkt.quote:
Nu ik je weer zo hoorquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het leven van een badeendje is zwaarder dan je denkt.
Dan...quote:
Eén van hun mooiste nummers.quote:
Ik krijg je naam in beeld.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
https://youtube.com/clip/(...)?si=AAcr0MVAxYwDN3aD
Man3 en ze komen er nog allemaal mee weg ookquote:
Wat een lange penalty serie zeg.quote:
Ja echt ... nou ja op naar het volgende doel ... iets met play-offsquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Man3 en ze komen er nog allemaal mee weg ook
ik heb zo en klo was niet diepspoeler isquote:
Hema, het niveau ligt hier iets hoger.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik heb zo en klo was niet diepspoeler is
zo ik moet meestal in etappes spoelen
ik heb drollenproblem
spoelt niet door
verdraide kuma
oh echt?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hema, het niveau ligt hier iets hoger.
Zeg het hemquote:
Ik weet het anders welquote:
Cödo?quote:
Ik zou om bewijs vragen als ik jou wasquote:
Als maily hier niet zou posten dan was dat bewijs makkelijk.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zou om bewijs vragen als ik jou was
gelukkig spelt ze wel goedquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als maily hier niet zou posten dan was dat bewijs makkelijk.
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als maily hier niet zou posten dan was dat bewijs makkelijk.
Dum, dum...quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:32 schreef chufi het volgende:
Ick bin von Marmor Stein und Eisen bricht
Ik herkende de tekst maar moest even denken.quote:
Die zoekt de prijs von die condomen.quote:
Kwam voor in Fassbinder films volgens mij en er is ook een film vanquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik herkende de tekst maar moest even denken.
Aufschiessen Tina wir wollen jetz Spass , nicht morgenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die zoekt de prijs von die condomen.
Dankzei mijn ouders ken ik ook een hoop muziek van voor mijn tijd.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Kwam voor in Fassbinder films volgens mij en er is ook een film van
Ik niet ik ben altijd bloedserieus.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
we nemen je in de maling Mario.. Maar Tina is al zo vaak geweest dat we het wel gezien hebben
Wees blij want daar zitten een hoop leuke nummers bij ... en zelfs ik moest bijleren van ouderen ...quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dankzei mijn ouders ken ik ook een hoop muziek van voor mijn tijd.
Pas op ik praat je zo bij.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Wees blij want daar zitten een hoop leuke nummers bij ... en zelfs ik moest bijleren van ouderen ...
Ik ben zoet ... als je dat nog niet weet ... doordrenkte kookwurstquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:52 schreef hemarookworst het volgende:
zo die pruim wat ik net at was best zuur zeg, alsof @:chufi en @:soury mijn mond binnen komt wandelen
Ik had het vooral vd muziek van mijn vader. Onderweg naar Spanje met cassettebandjes met muziek uit de jaren 60. Soms wel moeite gehad om sommige muziek terug te vinden.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:53 schreef chufi het volgende:
Je kwam op en gegeven moment op een leeftijd dat je naar muziek gaat luisteren ... Ik heb een oudere zus en broer ... 7 en 6 jaar verschil ... Mn zus ging bv met de latere beheerder van de H. Brood werken in Adam... terwijl ie gewoon vroeger bij ons om de hoek van e straat woonde ..
Maar Cuby kwanm toen regelmatig bij ons in de stad ...
je praat zo vaak over vroeger, maar gebeurt er nog wat enigszins spannends in de tegenwoordige tijd of zit je vastgeroest achter de geraniums mijmerend en mopperend over de vroegere tijden?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:53 schreef chufi het volgende:
Je kwam op en gegeven moment op een leeftijd dat je naar muziek gaat luisteren ... Ik heb een oudere zus en broer ... 7 en 6 jaar verschil ... Mn zus ging bv met de latere beheerder van de H. Brood werken in Adam... terwijl ie gewoon vroeger bij ons om de hoek van e straat woonde ..
Maar Cuby kwanm toen regelmatig bij ons in de stad ...
Veel van die 60s hoorde ik toch al wel op tv , ook al voor TopPop...quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had het vooral vd muziek van mijn vader. Onderweg naar Spanje met cassettebandjes met muziek uit de jaren 60. Soms wel moeite gehad om sommige muziek terug te vinden.
Ja dat krijg je met ouder wordenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je praat zo vaak over vroeger, maar gebeurt er nog wat enigszins spannends in de tegenwoordige tijd of zit je vastgeroest achter de geraniums mijmerend en mopperend over de vroegere tijden?
Was wel lastig want soms Franstalig of alleen muziek.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Veel van die 60s hoorde ik toch al wel op tv , ook al voor TopPop...
Meeste 60er heb ik jaren later weten te waarderen .... denk toen internet begonquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Was wel lastig want soms Franstalig of alleen muziek.
Nee dat had ik niet zo ... af en toe wel eens hier op Fok dan met dingen van vroeger .. Ivanho, Thieerie LaFOndre , Floris, de Wrekers en zo ..quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:07 schreef Superbadeendje het volgende:
En toen de jacht op oude jeugd muziek over was kon de jacht op jeugd TV beginnen.
Ik niet ... Nie in Arnheim stdion gewesen ... mn dochter ooit wel jaren daarvoor met Britney Spears en dat was heel slechtquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:08 schreef mario390 het volgende:
maar wie was echt daar als zij met 50 2008 in arnheim was ?
Idd.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:12 schreef mario390 het volgende:
je kann tina turner niet met britney vergleichen
nooit te oud met nieuwe dingen ontdekken, tenzij een fysieke dan wel mentale beperkingquote:
Daarin geef ik je gelijkquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:12 schreef mario390 het volgende:
je kann tina turner niet met britney vergleichen
Kloptquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nooit te oud met nieuwe dingen ontdekken, tenzij een fysieke dan wel mentale beperking
Tina kon zingen, ze had genoeg aan haar stem.quote:
Alleen de Ikequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tina kon zingen, ze had genoeg aan haar stem.
dat was in dr laatste vruchtbare jaren ?quote:
Oh die Tina.quote:
Ik mot nog een vuilniszak aan de straat zetten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:23 schreef hemarookworst het volgende:
bijna de horizontale houding nemen zo
raam open en hoppakeequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mot nog een vuilniszak aan de straat zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |