Veel van die 60s hoorde ik toch al wel op tv , ook al voor TopPop...quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had het vooral vd muziek van mijn vader. Onderweg naar Spanje met cassettebandjes met muziek uit de jaren 60. Soms wel moeite gehad om sommige muziek terug te vinden.
Ja dat krijg je met ouder wordenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je praat zo vaak over vroeger, maar gebeurt er nog wat enigszins spannends in de tegenwoordige tijd of zit je vastgeroest achter de geraniums mijmerend en mopperend over de vroegere tijden?
Was wel lastig want soms Franstalig of alleen muziek.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Veel van die 60s hoorde ik toch al wel op tv , ook al voor TopPop...
Meeste 60er heb ik jaren later weten te waarderen .... denk toen internet begonquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Was wel lastig want soms Franstalig of alleen muziek.
Nee dat had ik niet zo ... af en toe wel eens hier op Fok dan met dingen van vroeger .. Ivanho, Thieerie LaFOndre , Floris, de Wrekers en zo ..quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:07 schreef Superbadeendje het volgende:
En toen de jacht op oude jeugd muziek over was kon de jacht op jeugd TV beginnen.
Ik niet ... Nie in Arnheim stdion gewesen ... mn dochter ooit wel jaren daarvoor met Britney Spears en dat was heel slechtquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:08 schreef mario390 het volgende:
maar wie was echt daar als zij met 50 2008 in arnheim was ?
Idd.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:12 schreef mario390 het volgende:
je kann tina turner niet met britney vergleichen
nooit te oud met nieuwe dingen ontdekken, tenzij een fysieke dan wel mentale beperkingquote:
Daarin geef ik je gelijkquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:12 schreef mario390 het volgende:
je kann tina turner niet met britney vergleichen
Kloptquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nooit te oud met nieuwe dingen ontdekken, tenzij een fysieke dan wel mentale beperking
Tina kon zingen, ze had genoeg aan haar stem.quote:
Alleen de Ikequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tina kon zingen, ze had genoeg aan haar stem.
dat was in dr laatste vruchtbare jaren ?quote:
Oh die Tina.quote:
Ik mot nog een vuilniszak aan de straat zetten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:23 schreef hemarookworst het volgende:
bijna de horizontale houding nemen zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |