Ik herkende de tekst maar moest even denken.quote:
Die zoekt de prijs von die condomen.quote:
Kwam voor in Fassbinder films volgens mij en er is ook een film vanquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik herkende de tekst maar moest even denken.
Nounounouquote:
Aufschiessen Tina wir wollen jetz Spass , nicht morgenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die zoekt de prijs von die condomen.
Bij Bibi natuurlijkquote:
Dankzei mijn ouders ken ik ook een hoop muziek van voor mijn tijd.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Kwam voor in Fassbinder films volgens mij en er is ook een film van
Ik niet ik ben altijd bloedserieus.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
we nemen je in de maling Mario.. Maar Tina is al zo vaak geweest dat we het wel gezien hebben
Wees blij want daar zitten een hoop leuke nummers bij ... en zelfs ik moest bijleren van ouderen ...quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dankzei mijn ouders ken ik ook een hoop muziek van voor mijn tijd.
Pas op ik praat je zo bij.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Wees blij want daar zitten een hoop leuke nummers bij ... en zelfs ik moest bijleren van ouderen ...
Ik ben zoet ... als je dat nog niet weet ... doordrenkte kookwurstquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:52 schreef hemarookworst het volgende:
zo die pruim wat ik net at was best zuur zeg, alsof @:chufi en @:soury mijn mond binnen komt wandelen
Ik had het vooral vd muziek van mijn vader. Onderweg naar Spanje met cassettebandjes met muziek uit de jaren 60. Soms wel moeite gehad om sommige muziek terug te vinden.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:53 schreef chufi het volgende:
Je kwam op en gegeven moment op een leeftijd dat je naar muziek gaat luisteren ... Ik heb een oudere zus en broer ... 7 en 6 jaar verschil ... Mn zus ging bv met de latere beheerder van de H. Brood werken in Adam... terwijl ie gewoon vroeger bij ons om de hoek van e straat woonde ..
Maar Cuby kwanm toen regelmatig bij ons in de stad ...
je praat zo vaak over vroeger, maar gebeurt er nog wat enigszins spannends in de tegenwoordige tijd of zit je vastgeroest achter de geraniums mijmerend en mopperend over de vroegere tijden?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:53 schreef chufi het volgende:
Je kwam op en gegeven moment op een leeftijd dat je naar muziek gaat luisteren ... Ik heb een oudere zus en broer ... 7 en 6 jaar verschil ... Mn zus ging bv met de latere beheerder van de H. Brood werken in Adam... terwijl ie gewoon vroeger bij ons om de hoek van e straat woonde ..
Maar Cuby kwanm toen regelmatig bij ons in de stad ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |