Lekker dan. Hopelijk ben je de dans ontsprongen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:56 schreef Deisyy het volgende:
ik krijg een heel pakket van het ziekenhuis, net na mijn ontslag uit het ziekenhuis is het mrsa bacterie op dezelfde afdeling aangetroffen of ik even 3 kweken bij mezelf af wil nemen.
Dat ook nogquote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:56 schreef Deisyy het volgende:
ik krijg een heel pakket van het ziekenhuis, net na mijn ontslag uit het ziekenhuis is het mrsa bacterie op dezelfde afdeling aangetroffen of ik even 3 kweken bij mezelf af wil nemen.
Succesquote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:59 schreef Deisyy het volgende:
ik ga ff in de weer met wattenstaven
Ik hoop dat het voor niets is.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:59 schreef Deisyy het volgende:
ik ga ff in de weer met wattenstaven
Ja is allemaal gratiesquote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop dat het voor niets is.
En je doet weer eens iets nieuws, je zat toch maar een beetje te zitten..quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:56 schreef Deisyy het volgende:
Ik zeg het niet snel...quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:20 schreef mario390 het volgende:
like ice in the sunshine![]()
[ afbeelding ]
Ik kende deze cup ook nog niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zeg het niet snel...
Maar ontopic en origineel
ik loop me al bijna 3 weken de benen uit mijn lijfquote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En je doet weer eens iets nieuws, je zat toch maar een beetje te zitten..
Win - Win
Ja hoor Sifan.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik loop me al bijna 3 weken de benen uit mijn lijf
Gaan we nou blauwe ogen uitdelen?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:23 schreef mario390 het volgende:
ja het beeld is in ondere reihe
en past zo als de fuist op oog
Tsss... nog te lui om te fietsenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik loop me al bijna 3 weken de benen uit mijn lijf
ik moet nog zijwieltjes kopenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tsss... nog te lui om te fietsen
Ga ik voor je regelen.quote:
daar moet een drankje bijquote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat gaat zelfs mij te ver
< Zet je zachtjes op de bank
Verdiend!quote:
Als dat lukt met haar lamme vleugel.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Verdiend!
Ze moet wel ff d'r petje met pauwenveer opzetten tijdens de uitreiking
En niet vergeten om die wattenstaafjes uit diverse openingen te verwijderenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als dat lukt met haar lamme vleugel.
Echte Indiaase Butter Chickenquote:
Hier kun je 1 van de beklimmingen helemaal volgen Free Solo (2018) - Reference View - IMDbquote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:52 schreef pullup het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/El_Capitan
Moet je eens lezen hoe lang sommige van die beklimmingen duren
Oeh! Lekker! Heb je die zelf gemaakt?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echte Indiaase Butter Chicken
Nee, dit was echte Indiasequote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oeh! Lekker! Heb je die zelf gemaakt?
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oeh! Lekker! Heb je die zelf gemaakt?
nee precies, als ik het zelf maak smaakt het prima, maar het is toch net ff andersquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:10 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik maak wel eens curry maar kom er zelf niet eens bij in de buurt.
Geen 30cmquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb eindelijk mijn ding binnen... nu maar hopen dat tie werkt
[ afbeelding ]
Jeetje Deisyy, hopelijk valt het mee en heb je die bacterie niet opgelopen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:56 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga dit wel proberen, eens kijken hoe dicht ik in de buurt kom.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:10 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik maak wel eens curry maar kom er zelf niet eens bij in de buurt.
XXXL butpluggquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb eindelijk mijn ding binnen... nu maar hopen dat tie werkt
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |