Die had ik nog wel voor je liggen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb eindelijk mijn ding binnen... nu maar hopen dat tie werkt
[ afbeelding ]
ik zie zoveel recepten langs komen van de butter chicken (die ik nog nooit heb gemaakt), maar weet niet welke ik dan moet gebruikenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga dit wel proberen, eens kijken hoe dicht ik in de buurt kom.
Genoeg Indiase kookboeken ook hier
Moet ook nog een keer Rogan Josh curry proberen. Al is het alleen maar om de naam
En? Werkt tie?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die had ik nog wel voor je liggen.
Just pick one !! Live the wild life!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik zie zoveel recepten langs komen van de butter chicken (die ik nog nooit heb gemaakt), maar weet niet welke ik dan moet gebruiken
ik wil de bestequote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Just pick one !! Live the wild life!
Ja zo werkt dat niet hè !quote:
Misschien hier:quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik zie zoveel recepten langs komen van de butter chicken (die ik nog nooit heb gemaakt), maar weet niet welke ik dan moet gebruiken
quote:
Wat moet er geraakt worden? Ik ken het niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tja.. Ik hoop ook dat tie het raakt
Ik ben zeer benieuwd naar het resultaat tztquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga dit wel proberen, eens kijken hoe dicht ik in de buurt kom.
Genoeg Indiase kookboeken ook hier
Moet ook nog een keer Rogan Josh curry proberen. Al is het alleen maar om de naam
Duurt te lang, gewoon een keer bestellen dusquote:
De borgmoer van mijn wastafel kraan die na 40 jaar trouwe dienst uit meerdere. dan gewenste, openingen ejaculeert.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:24 schreef engine het volgende:
[..]
Wat moet er geraakt worden? Ik ken het niet.
Wat kostte die?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De borgmoer van mijn wastafel kraan die na 40 jaar trouwe dienst uit meerdere. dan gewenste, openingen ejaculeert.
Om die los te krijgen heb je blijkbaar een tool nodig die net zo duur is als een nieuwe kraan
Dat doen ze slimquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De borgmoer van mijn wastafel kraan die na 40 jaar trouwe dienst uit meerdere. dan gewenste, openingen ejaculeert.
Om die los te krijgen heb je blijkbaar een tool nodig die net zo duur is als een nieuwe kraan
En ik heb er 2 liggen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
14 euro bij BOL, ik had haast
Kom je nu mee.quote:
Als de maat maar klopt.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
2 zelfs ! Dus ze werken?
wie?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja zo werkt dat niet hè !
Je moet wat groundwork doen, testen , proeven... maken!
Niet alleen de Linda volgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |