T wordt pas echt eng als je met zijn dochter komtquote:
The Podfatherquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heeft ooit in zn jeugd geprobeerd een kennis van me te versieren .... (was nog in de States)
Thaise? Indiase? Andere .... ?quote:
En Curry en Van Inkel was ook master.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
The Podfather![]()
Vind het wel een mooie, interessante vent. Volg hem nog wel zijdelings met zijn huidige shows en interviews.
Jij weet!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En Curry en Van Inkel was ook master.
Dat weet ik ook nog wel.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jij weet!
Gratis GoA AnecDosis :
Kan me Herringen een interview met Curry erg lang gelden , en hij was net terug uit de States. Hij vertelde dat over een paar jaar iedereen zijn eigen tv station had... hij werd uitgelachen.
15 jaar later: Youtube.
Nice!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat weet ik ook nog wel.
alle, maar zelf flans ik meestal een Indiase curry in elkaar.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Thaise? Indiase? Andere .... ?
rinkeldekinkelquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Loop je nou nog steeds rond!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
alle, maar zelf flans ik meestal een Indiase curry in elkaar.
niveaquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Loop je nou nog steeds rond!![]()
Zit!
Dat weet iedereen toch gewoon?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jij weet!
Gratis GoA AnecDosis :
Kan me Herringen een interview met Curry erg lang gelden , en hij was net terug uit de States. Hij vertelde dat over een paar jaar iedereen zijn eigen tv station had... hij werd uitgelachen.
15 jaar later: Youtube.
Jij ook een stickerquote:
Maar hij is idd de Podfather.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jij ook een sticker
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jij ook een sticker
quote:
quote:
Welnee, all good!quote:
Maak jij je sowieso ergens druk om?quote:
10 ballen in de gracht.quote:
Metquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|