quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Eén groot toxisch wespennest. Zeker als je er niet middenin zit en het van buitenaf bekijkt. Ongezond en onwenselijk.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢
Wel?quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik zei serieus zijn, niet serieus nemen
Dat is mijn doel. Maar ga ik toch nooit winnen van jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik zei serieus zijn, niet serieus nemen
Pfoe, ben ik het een keer nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ja @aeque beweert dat ik dat ben, maar iedereen weet toch dat dat helemaal niet zo is?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pfoe, ben ik het een keer niet
Jij bent toch zo celibaat als wat?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja @:Aeque beweert dat ik dat ben, maar iedereen weet toch dat dat helemaal niet zo is?
Thats what she said?quote:
Zo lang wat niet gedefinieerd is, klopt deze uitspraak wel jaquote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent toch zo celibaat als wat?
Kom wel even langs danquote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo lang wat niet gedefinieerd is, klopt deze uitspraak wel ja
Het zijn juist altijd de stille en onschuldig lijkendequote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja @:Aeque beweert dat ik dat ben, maar iedereen weet toch dat dat helemaal niet zo is?
Ik ben altijd stil:quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Het zijn juist altijd de stille en onschuldig lijkende
ieuwquote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:08 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
@:rob en ik hebben iets met wespen deze vakantie geloof ik
Een Europese hoornaar in onze kamer
rare snuiterquote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben altijd stil:
[ afbeelding ]
Klep dichtquote:
?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:20 schreef Sally het volgende:
Hm.
Dus.
Ja.
Ik denk iets met schoen.
Dan maar.
en klaarquote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:20 schreef Sally het volgende:
Hm.
Dus.
Ja.
Ik denk iets met schoen.
Dan maar.
We hebben er minmaal twee gespot, waarvan we deze geëlimineerd hebben. Met veel pijn en moeite overigens. Stroom was niet voldoende om hem te doden, we hadden stroom en water nodig om hem te doen verdwijnen in het riool. Dat daarbij de douchekop bijkans gesneuveld is laten we maar in het midden. Morgen maar zwemmen ipv douchen voor we hier weggaan.quote:
Klinkt als Buurman en Buurmanquote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
We hebben er minmaal twee gespot, waarvan we deze geëlimineerd hebben. Met veel pijn en moeite overigens. Stroom was niet voldoende om hem te doden, we hadden stroom en water nodig om hem te doen verdwijnen in het riool. Dat daarbij de douchekop bijkans gesneuveld is laten we maar in het midden. Morgen maar zwemmen ipv douchen voor we hier weggaan.
A je to.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klinkt als Buurman en Buurman
gewoon de deur op slot laten.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:33 schreef DerRabbit het volgende:
Beste dagboek,
Mijn schouders zijn nu al zuur na een dagje intensief sporten. Morgen moet ik als een oude vent omgaan met een zeikwijf.
Iemand tips om zo'n hel te overleven![]()
Gr gr Zijne Konijnlijkheid
En dan moet ze in de kelder helemaal alleen gaan zeikenquote:
heb je geen emmertjes dan?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan moet ze in de kelder helemaal alleen gaan zeiken![]()
![]()
Wat denk je dat dat voor gevolgen heeft voor het grond water?![]()
Zal ik haar komend weekend even bij jou laten logeren?quote:
nee dank jequote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zal ik haar komend weekend even bij jou laten logeren?
Dan kun je uitvinden dat geen enkele bouwmarktketen genoeg emmertjes in voorraad heeft
Geachte aanstellerige Konijnetige Hoogheidquote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:33 schreef DerRabbit het volgende:
Beste dagboek,
Mijn schouders zijn nu al zuur na een dagje intensief sporten. Morgen moet ik als een oude vent omgaan met een zeikwijf.
Iemand tips om zo'n hel te overleven![]()
Gr gr Zijne Konijnlijkheid
ik wil haar over een weekje of 2 wel een weekend hebbenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zal ik haar komend weekend even bij jou laten logeren?
Dan kun je uitvinden dat geen enkele bouwmarktketen genoeg emmertjes in voorraad heeft
Beste KB,quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Geachte aanstellerige Konijnetige Hoogheid![]()
Minder als een couch patato door het leven gaan, meer zoet eten om de zuurgraad wat omlaag te krijgen, accepteren dat u een senior nijn bent gezien de nijnen leeftijd en het zeikwijf een grote doos choco geven dan is ze stil![]()
![]()
Hoogachtend
het lieve dagboek
Ga je dan lezen?quote:
Uwe koninklijke majesteit van het groot hertogdom holletjesland,quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beste KB,
Welke groothandels kunt u nog aanraden buiten Hanos, Sligro, Makro en de volledige magazijnen van Jumbo, AH/Delhaize, Carrefoure en Kaufland die hun volledige voorraden aan zoetigheden chocola kunnen leveren aan ons huis adres om de zuurtegraad nog iets naar beneden te halen?
Die leveranciers zitten al aan hun dagelijkse max en het is nog steeds niet voldoende![]()
Hoogachtend
Uwe konijnlijkheid
lekker rustigquote:
toch wel een vrij stevige bpm tochquote:Op woensdag 14 augustus 2024 23:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
lekker rustigheb het aanstaan.
Nog 54 minuten.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 23:05 schreef gebrokenglas het volgende:
En dan is de avond ook alweer om. 🙄
ja en toch ervaar ik dit als uhm lekkere relaxte rustige muziek itt stampie stampie nog snellere muziek (dimitri K, hysta etc)quote:Op woensdag 14 augustus 2024 23:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
toch wel een vrij stevige bpm toch
achh nu zie ik je hier en denk ik 22:22 weer vergetenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 23:05 schreef gebrokenglas het volgende:
En dan is de avond ook alweer om. 🙄
Nee, het is me totaal doorgeglipt. Evenals de 1111 (zat toen in overleg), 1337 (zat op dat moment in overleg) en de 1414 (was aan het overleggen).quote:Op woensdag 14 augustus 2024 23:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
achh nu zie ik je hier en denk ik 22:22 weer vergeten![]()
Had je er wel aan gedacht?
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 23:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, het is me totaal doorgeglipt. Evenals de 1111 (zat toen in overleg), 1337 (zat op dat moment in overleg) en de 1414 (was aan het overleggen).
Ja dan wel. Hysta is wel cutequote:Op woensdag 14 augustus 2024 23:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja en toch ervaar ik dit als uhm lekkere relaxte rustige muziek itt stampie stampie nog snellere muziek (dimitri K, hysta etc)
Ja, verschrikkelijk soms.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 23:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij hebt wel veel overleg zeg!
Vocal Trance is mooi.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 23:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja en toch ervaar ik dit als uhm lekkere relaxte rustige muziek itt stampie stampie nog snellere muziek (dimitri K, hysta etc)
Haha ik ken het wel hoor, heb ik ook vaak in mn werk. Mja, nu niet, want nog een paar dagen vakantie!quote:Op woensdag 14 augustus 2024 23:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, verschrikkelijk soms.
Morgenochtend ook overleg (in elk geval een uur), en de rest van de dag is ook al volgeboekt met werkzaamheden.
Zin in - not.
Da's lekker. Ik moet nog een maandje .quote:Op woensdag 14 augustus 2024 23:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ik ken het wel hoor, heb ik ook vaak in mn werk. Mja, nu niet, want nog een paar dagen vakantie!
Jaquote:Op woensdag 14 augustus 2024 23:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja dan wel. Hysta is wel cute
Ik heb nu juist zo goed als geen overleg met de vakantie. Eerste serieuze bijeenkomst is pas weer eind augustusquote:Op woensdag 14 augustus 2024 23:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, verschrikkelijk soms.
Morgenochtend ook overleg (in elk geval een uur), en de rest van de dag is ook al volgeboekt met werkzaamheden.
Zin in - not.
Na menig overleg denk ik wel van: was dit wel nodig? Had het niet per email gekund ofzo? Weer een uur weg....quote:Op woensdag 14 augustus 2024 23:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb nu juist zo goed als geen overleg met de vakantie. Eerste serieuze bijeenkomst is pas weer eind augustus
Kun je in de slowchat aangevenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 23:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Die future sound mag nu wel een andere tune laten horen.
Onee, dat doe ik niet. Ik reageer ook nooit op YouTube videos.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 23:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kun je in de slowchat aangeven
Ik werd geroepen?quote:
quote:
O ja ik zou nog breinaalden zoeken om een mutsje te breien.quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 23:37 schreef drakin het volgende:
[..]
O ja ik zou nog breinaalden zoeken om een mutsje te breien.
Vervelendste is als je met een ander team samenwerkt en je het meeste via chat in slack of MS Teams hebt af gehandeld, maar dat er toch even een vergadering van 15 a 30 minuten moet komen om de puntjes op de i te zetten. En dan worden er ineens teamleiders van teamleiders en alle aangetrouwde familie in geschakeld en dan weet je al dat het verspilde tijd gaat wordenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 23:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Na menig overleg denk ik wel van: was dit wel nodig? Had het niet per email gekund ofzo? Weer een uur weg....
Staat het wel uit in je settings?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 23:57 schreef aeque het volgende:
Met abo zou je toch geen reclames hebben? Ik heb ze ineens sinds vanavond weer.
Inderdaad. Hoe meer mensen erbij betrokken zijn hoe stroperiger het gaat. Iedereen wil zijn zegje doen, en maar discussiëren onderling.....quote:Op woensdag 14 augustus 2024 23:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Vervelendste is als je met een ander team samenwerkt en je het meeste via chat in slack of MS Teams hebt af gehandeld, maar dat er toch even een vergadering van 15 a 30 minuten moet komen om de puntjes op de i te zetten. En dan worden er ineens teamleiders van teamleiders en alle aangetrouwde familie in geschakeld en dan weet je al dat het verspilde tijd gaat worden
Zal zo even checken. Ben eerst even bezig met een projectje.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 23:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Staat het wel uit in je settings?
Vooral over dingen die al informeel besloten waren, maar nu er een leidinggevende bij zit, is ineens alles van de tafelquote:Op donderdag 15 augustus 2024 00:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoe meer mensen erbij betrokken zijn hoe stroperiger het gaat. Iedereen wil er wat van vinden en zijn zegje doen, en maar discussiëren onderling.....
Ik ben wel een klootzak, maar niet zo ergquote:Op donderdag 15 augustus 2024 00:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
jij hebt dus alles van tafel geveegd?
Dat filmpje.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 00:08 schreef maily het volgende:
Paniek in Walibi; wildwaterbaan loopt vast; man valt in water
"Sortir!"
"Pas sortir!"
"Ga eruit!"
"Blijf zitten!"
"Help!"
"Maar wij zinken"
"Als ge niet gaat zitten gaat ge verdrinken"
kortom; paniek!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 00:21 schreef aeque het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Kissingbird op 15-08-2024 01:13:32 ]Smile, it's free therapy.
Ja die stond toch nog voor voorlopig he.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 00:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
ik zie jus ook nog erin rechts helemaal
Waarom staan de toiletpapiermannen half op het veld? Hoe weten ze nu of Justin niet toch sneller was?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 00:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja die stond toch nog voor voorlopig he.
zodat ze genoeg overhouden om hun reet af te vegenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 00:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waarom staan de toiletpapiermannen half op het veld? Hoe weten ze nu of Justin niet toch sneller was?
Ja weet ik veel.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 00:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waarom staan de toiletpapiermannen half op het veld? Hoe weten ze nu of Justin niet toch sneller was?
Plausibelquote:Op donderdag 15 augustus 2024 00:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zodat ze genoeg overhouden om hun reet af te vegen
Ja dat weet ik dan weer nietquote:
Je krijgt alleen toiletpapier als je een pimpabonnement hebt, dacht je nou dat wc papier gratis is?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 00:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het is de 5000m, kan zijn dat de rest gewoon een rondje achterlicht.achter ligtquote:Op donderdag 15 augustus 2024 00:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dan weer niet
Mja, misschien ben ik de enige die zich dit afvraagt bij het zien van dit gifje.
quote:
quote:
Hoi hoi, was een beetje saai hier vanmorgen vroeg. Geen vroege vogels dit keer.quote:
Hoelang duurt de vakantie nog?quote:
Te kort.quote:
Dat zou je denk ik ook zeggen als het nog 2 weken warenquote:
En nog wat leuks op de planning?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Goed geslapen deze keer, dus hier gaat-ie wel!
Veel spullen liggen al in het nieuwe huis, wat over is kan nog niet ingepakt worden.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi hoi, was een beetje saai hier vanmorgen vroeg. Geen vroege vogels dit keer.
Hoe is het daar, al aan het inpakken?
De hoofddame van Mini-ToT's harem is hier. Ze zijn samen aan het tanden peotsen!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
En nog wat leuks op de planning?
Dat zou wel mooi zijn, en dan ga je het opknappen als je daar al woont?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Veel spullen liggen al in het nieuwe huis, wat over is kan nog niet ingepakt worden.
Ik probeer wel voor elkaar te krijgen dat ik al eerder daar naar toe kan gaan.
Hier si de mist al weg en begint het zonnetje door te komenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:47 schreef ToT het volgende:
[..]
De hoofddame van Mini-ToT's harem is hier. Ze zijn samen aan het tanden peotsen!Om één of andere reden vinden ze dat leuk om te doen als e hier op bezoek is!
De bedoeling was dat we straks weer zouden gaan zwemmen, maar door de mist is het vrij koel nog buiten.
Ach, kunnen ze hier ff mooi ravotten en met Lego spelen enzo.
Sallyquote:
Ja ik verhuis eerst en ga dan stap voor stap opknappen. Er is meer dan genoeg ruimte om de meubels enzo te verplaatsen tijdens het klussen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou wel mooi zijn, en dan ga je het opknappen als je daar al woont?
Moet je nu alle meubels en zo opnieuw kopen?
Succes!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:50 schreef aeque het volgende:
Om half 7 wakker worden, denken ooh dan kan ik nog even uurtje maffen. Om dan 2 uur later pas weer wakker te worden.
Even haasten dus.![]()
quote:
...zei de muis in het voorhuis!quote:
Of een scharnier van een deur die een druppeltje olie zou kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
...zei de muis in het voorhuis!
Morguh Stigquote:
Hey Muisquote:
Lekker toch,quote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:50 schreef aeque het volgende:
Om half 7 wakker worden, denken ooh dan kan ik nog even uurtje maffen. Om dan 2 uur later pas weer wakker te worden.
Even haasten dus.![]()
Ja zou ik in jou geval ook doen, sleutel krijgen is gelijk over.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik verhuis eerst en ga dan stap voor stap opknappen. Er is meer dan genoeg ruimte om de meubels enzo te verplaatsen tijdens het klussen.
Ik neem de meeste meubels van hier mee daar naar toe.
26 graden vandaagquote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:47 schreef ToT het volgende:
[..]
De hoofddame van Mini-ToT's harem is hier. Ze zijn samen aan het tanden peotsen!Om één of andere reden vinden ze dat leuk om te doen als e hier op bezoek is!
De bedoeling was dat we straks weer zouden gaan zwemmen, maar door de mist is het vrij koel nog buiten.
Ach, kunnen ze hier ff mooi ravotten en met Lego spelen enzo.
Precies!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zou ik in jou geval ook doen, sleutel krijgen is gelijk over.
Fijn dat je de meeste meubels mee kan nemen.
Ook voor mini dan blijft het toch bekend voor hem
Whehe ik doe mijn best!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
26 graden vandaag
Tenminste hier
Dus zwemmen komt vast goed
Je bent wel een toffe papa dat je het logeren allemaal geen probleem vind
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Stig
[..]
Hey Muis
[..]
Lekker toch,
Morguh Aeque
En ook dat is liefquote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe ik doe mijn best!
Ow maar deze keer logeert ze trouwens niet; ze is hier net gedropt.
Mini-ToT komt ook steeds vaker aangezet met: "Papa? We hebben weer een leuke dag he?"quote:
Hey Greysquote:
Da tis toch fijn om uit de mond van je kind te horen daar doe het allemaal voor.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT komt ook steeds vaker aangezet met: "Papa? We hebben weer een leuke dag he?"Zelfs vanmorgen toen hij net was opgestaan!
Absoluut!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Da tis toch fijn om uit de mond van je kind te horen daar doe het allemaal voor.
Gelukkig ben ik goed in snel de deur uit zijn, dus ben al onderweg.quote:
Morning Dotquote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Stig
[..]
Hey Muis
[..]
Lekker toch,
Morguh Aeque
Dagje op stap?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik goed in snel de deur uit zijn, dus ben al onderweg.
Dotjequote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Stig
[..]
Hey Muis
[..]
Lekker toch,
Morguh Aeque
quote:
Vogeltjequote:
Greysquote:
Ah ja ook een paar keer gehad dat ze onverwachts vroeg kwamen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ook zoiets: eerst zegt PostNL dat ze na 3 uur komen, zijn ze er ineens tussen 11 en 13.
Beter DHL komt hier vandaag tussen 8 en 18 uur kan je een hele dag thuis zittenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ook zoiets: eerst zegt PostNL dat ze na 3 uur komen, zijn ze er ineens tussen 11 en 13.
Morguh Birdiequote:
Gifgroen!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:14 schreef ieniminimuis het volgende:
De babbelbox vraagt zich af: welke kleur doet jou denken aan gelukkig zijn?
Ik zit op werk en wilde na de lunch naar huis om te wachten. Nu moet ik veel vroegerquote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah ja ook een paar keer gehad dat ze onverwachts vroeg kwamen.
Op zich fijn dat je dan niet zo lang hoeft te wachten, maar ik heb zo ook wel eens pakketjes gemist, en dan meot je de volgende dag dus weer gaan zitten wachten, of het weer ergens ophalen.
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Het duurde ook 3 dagen voordat PostNL zich realiseerde dat een prullenbak met 3 bakken mss niet in de pakketautomaat past.
Ha! lief dat je toch nog iemand uit de harem laat komen.quote:
Hoi Muisquote:
en ook halloquote:
Hoi Stiggiequote:
Gmorgguh Dottquote:
Okergeel of oranjequote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:14 schreef ieniminimuis het volgende:
De babbelbox vraagt zich af: welke kleur doet jou denken aan gelukkig zijn?
Oh die meid komt sowieso 1 à 2x per week!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ha! lief dat je toch nog iemand uit de harem laat komen.
mini heeft geluk met zo'n lieve papa
[..]
Hoi Muis
jup postnl en bezorgen is soms
[..]
en ook hallo
[..]
Hoi Stiggie
[..]
Gmorgguh Dott
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Het duurde ook 3 dagen voordat PostNL zich realiseerde dat een prullenbak met 3 bakken mss niet in de pakketautomaat past.
Ik denk ook wel zoiets, maar afhankelijk van het soort geluk.quote:
Over moeilijk gesproken.. heb je wel die nieuwe huurder al gebeldquote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind dat een moeilijke vraag
Ik heb een okergele en een warm oranje bankquote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk ook wel zoiets, maar afhankelijk van het soort geluk.
Okergeel en oranje zijn warme kleuren, komt op mij over als een verzadigd, gelukzalig gevoel.
Happy de peppie gelukkig zijn heb je een fellere kleur bij nodig.
Hey Moonquote:
Nee dat dan weer niet, maar deze is wel straks en mat zwart. Dus past bij de rest van de keuken.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Slimmeriken
Gelukt om eentje te vinden die nog onder de 100 euro nog zit?
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik heb een okergele en een warm oranje bank
Hij heeft gisteren gereageerd op mijn appje en maandag komt hij kijken, want dan is het huis leeg.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Over moeilijk gesproken.. heb je wel die nieuwe huurder al gebeld
Goedemorgen ALLEENquote:
Lang leven het appenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij heeft gisteren gereageerd op mijn appje en maandag komt hij kijken, want dan is het huis leeg.
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja ik ben gelukkig met de banken
[..]
Goedemorgen ALLEEN
quote:
Ja, je was vlotter dan vlot deze morgenquote:
WaAr VoOr dAn?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:26 schreef M_0_0_N het volgende:
ZiJn JuLLiE Er KlAaR VoOr AlLeMaAl??
3 wekkers kregen me enigszins wakkerquote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, je was vlotter dan vlot deze morgen
Voor jou... ALTIJDquote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:26 schreef M_0_0_N het volgende:
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:26 schreef M_0_0_N het volgende:
Breezer sletjesquote:
Tiktok Queenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Wie is dat *rijdende rechter gif:P
Nee is iemand andersquote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
uhm? dat is die van de make up video's? of wieisda?
https://www.tiktok.com/@wieiadxl/video/7381023077750082849quote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Als ik daarop google zie ik iets van een 16-jarig TikTok zangeresje met de ziekte van Lyme?
Dat is nikki de jagerquote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
uhm? dat is die van de make up video's? of wieisda?
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:28 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Nee is iemand anderszoek maar eens op Tiktok
Klopt met make-up is Nikki de Jagerquote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Zeg ik dat wel goed
- error - ff googlen
Volgens mij ben jij een van de weinig hier die goed slaaptquote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
3 wekkers kregen me enigszins wakker![]()
Moet wel zo opstaan. Om 10 uur een afspraak opstaan.
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:29 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
https://www.tiktok.com/@:wieiadxl/video/7381023077750082849
Dat feest was echt goeiequote:
Als ik eenmaal slaap kan ik wel lekker slapen jaquote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een van de weinig hier die goed slaapt
Was ik maar op dat feestquote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:31 schreef maily het volgende:
[..]
Dat feest was echt goeie
Die schrijft nog slechter dan jullie allemaal bij elkaar![]()
Tevens niet geklikt.
Chick staat wat te klappen in een zo te zien vrijwel lege kamer en zingt mokervals!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:31 schreef maily het volgende:
[..]
Dat feest was echt goeie
Tevens niet geklikt.
Rustaaaaaaaaaaaaaaaaghquote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:31 schreef maily het volgende:
[..]
Dat feest was echt goeie
Tevens niet geklikt.
Ik zit hier aan m'n 2e bak.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee ik ook niet.. ik ga maar eens opstaan
heb koffie nodig
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:31 schreef maily het volgende:
[..]
Dat feest was echt goeie
Tevens niet geklikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Nou nou nou taalpurist het valt heus wel meeIk zei ALLEMAALSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet al 3 bakken op hebbenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
heb koffie nodig
Dat is Limburgs ookquote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Of "tassen" zoals sommigen het hier op FOK! steevast zeggen.
Echt he.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
heb koffie nodig
Typte een reactie en natuurlijk valt mijn telefoon uit.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
heb koffie nodig
Gelijk dozen inslaan zo te lezen. Gelukkig betaal je maar 2 euro voor zo'n doosjequote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:38 schreef maily het volgende:
GC / Paracetamol werkt ook tegen depressie, angst, onrust, OCD.
ALLEMAAL
Weet je hoe lang die tekst isquote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:38 schreef maily het volgende:
GC / Paracetamol werkt ook tegen depressie, angst, onrust, OCD.
ALLEMAAL
Ben je morgen nog niet klaar meequote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Weet je hoe lang die tekst is
I know!quote:
Iwanuisquote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:41 schreef ToT het volgende:
[..]
I know!Maar er is eentje (ben ff de naam kwijt) die behoorlijk veel topics heeft aangemaakt over tassen koffie drinken.
#4quote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Weet je hoe lang die tekst is
Moreno?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:41 schreef ToT het volgende:
[..]
I know!Maar er is eentje (ben ff de naam kwijt) die behoorlijk veel topics heeft aangemaakt over tassen koffie drinken.
Wel een fancy leventje hoor, elke dag uit eten.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:43 schreef maily het volgende:
[..]
Die zat 's morgens vroeg al bij de chinees met cognac en een dikke paffert.
Tassen Moreno is weer een andere.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:44 schreef ToT het volgende:
ff zoekfunctie gebruikt, UitStraling gebruikt die uitdrukking vaak, zo te zien.
Ziek vies mad woest jaloers zou ik ervan wordenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Wel een fancy leventje hoor, elke dag uit eten.
Beetje jaloers zelfs
O wee als je hem nu hierheen lokt.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:44 schreef ToT het volgende:
ff zoekfunctie gebruikt, UitStraling gebruikt die uitdrukking vaak, zo te zien.
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ziek vies mad woest jaloers zou ik ervan worden
Iwanikneus leeft alleen zo tijdens de dag dat zijn uitkering gestort word. De rest van de maand hangt hij bij de voedselbank te bedelenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]het leven is soms oneerlijk
Elke dag cognac en een dikke paffertquote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Wel een fancy leventje hoor, elke dag uit eten.
Beetje jaloers zelfs
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]het leven is soms oneerlijk
Ik ook, want als ik weinig hoef te doen kan hij er ook eerder in als hij dat zou willen. Of vast beginnen met klussenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lang leven het appen![]()
Benieuwd wat hij zegt maandag.
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:47 schreef maily het volgende:
[..]
Elke dag cognac en een dikke paffert
Ook van mij?quote:
Levensgenieterquote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:50 schreef Bally-b het volgende:
Op naar richting etretat, Franse kust is prachtig.
Fijne dag allen
Meer tijd voor sims!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ook, want als ik weinig hoef te doen kan hij er ook eerder in als hij dat zou willen. Of vast beginnen met klussen
Meer tijd om alles af te maken in mijn nieuwe huisquote:
Ohquote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:50 schreef Bally-b het volgende:
Op naar richting etretat, Franse kust is prachtig.
Fijne dag allen
Valt nog mee als het daarbij blijft.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens wel benieuwd hoeveel meer de nieuwe verhuurder moet gaan betalen dan ik. Volgens mij iets van 100 euro meer
May the klusforce be with youquote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Meer tijd om alles af te maken in mijn nieuwe huis
750 euro is natuurlijk doodnormaal voor 45m2 met nog deels enkelglasquote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Valt nog mee als het daarbij blijft.
Afzettersquote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
750 euro is natuurlijk doodnormaal voor 45m2 met nog deels enkelglas
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
750 euro is natuurlijk doodnormaal voor 45m2 met nog deels enkelglas
Leren we je nog wel afquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |