De hoofddame van Mini-ToT's harem is hier. Ze zijn samen aan het tanden peotsen!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
En nog wat leuks op de planning?
Dat zou wel mooi zijn, en dan ga je het opknappen als je daar al woont?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Veel spullen liggen al in het nieuwe huis, wat over is kan nog niet ingepakt worden.
Ik probeer wel voor elkaar te krijgen dat ik al eerder daar naar toe kan gaan.
Hier si de mist al weg en begint het zonnetje door te komenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:47 schreef ToT het volgende:
[..]
De hoofddame van Mini-ToT's harem is hier. Ze zijn samen aan het tanden peotsen!Om één of andere reden vinden ze dat leuk om te doen als e hier op bezoek is!
De bedoeling was dat we straks weer zouden gaan zwemmen, maar door de mist is het vrij koel nog buiten.
Ach, kunnen ze hier ff mooi ravotten en met Lego spelen enzo.
Sallyquote:
Ja ik verhuis eerst en ga dan stap voor stap opknappen. Er is meer dan genoeg ruimte om de meubels enzo te verplaatsen tijdens het klussen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou wel mooi zijn, en dan ga je het opknappen als je daar al woont?
Moet je nu alle meubels en zo opnieuw kopen?
Succes!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:50 schreef aeque het volgende:
Om half 7 wakker worden, denken ooh dan kan ik nog even uurtje maffen. Om dan 2 uur later pas weer wakker te worden.
Even haasten dus.![]()
quote:
...zei de muis in het voorhuis!quote:
Of een scharnier van een deur die een druppeltje olie zou kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
...zei de muis in het voorhuis!
Morguh Stigquote:
Hey Muisquote:
Lekker toch,quote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:50 schreef aeque het volgende:
Om half 7 wakker worden, denken ooh dan kan ik nog even uurtje maffen. Om dan 2 uur later pas weer wakker te worden.
Even haasten dus.![]()
Ja zou ik in jou geval ook doen, sleutel krijgen is gelijk over.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik verhuis eerst en ga dan stap voor stap opknappen. Er is meer dan genoeg ruimte om de meubels enzo te verplaatsen tijdens het klussen.
Ik neem de meeste meubels van hier mee daar naar toe.
26 graden vandaagquote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:47 schreef ToT het volgende:
[..]
De hoofddame van Mini-ToT's harem is hier. Ze zijn samen aan het tanden peotsen!Om één of andere reden vinden ze dat leuk om te doen als e hier op bezoek is!
De bedoeling was dat we straks weer zouden gaan zwemmen, maar door de mist is het vrij koel nog buiten.
Ach, kunnen ze hier ff mooi ravotten en met Lego spelen enzo.
Precies!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zou ik in jou geval ook doen, sleutel krijgen is gelijk over.
Fijn dat je de meeste meubels mee kan nemen.
Ook voor mini dan blijft het toch bekend voor hem
Whehe ik doe mijn best!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
26 graden vandaag
Tenminste hier
Dus zwemmen komt vast goed
Je bent wel een toffe papa dat je het logeren allemaal geen probleem vind
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Stig
[..]
Hey Muis
[..]
Lekker toch,
Morguh Aeque
En ook dat is liefquote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe ik doe mijn best!
Ow maar deze keer logeert ze trouwens niet; ze is hier net gedropt.
Mini-ToT komt ook steeds vaker aangezet met: "Papa? We hebben weer een leuke dag he?"quote:
Hey Greysquote:
Da tis toch fijn om uit de mond van je kind te horen daar doe het allemaal voor.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT komt ook steeds vaker aangezet met: "Papa? We hebben weer een leuke dag he?"Zelfs vanmorgen toen hij net was opgestaan!
Absoluut!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Da tis toch fijn om uit de mond van je kind te horen daar doe het allemaal voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |