Ja die stond toch nog voor voorlopig he.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 00:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
ik zie jus ook nog erin rechts helemaal
Waarom staan de toiletpapiermannen half op het veld? Hoe weten ze nu of Justin niet toch sneller was?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 00:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja die stond toch nog voor voorlopig he.
zodat ze genoeg overhouden om hun reet af te vegenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 00:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waarom staan de toiletpapiermannen half op het veld? Hoe weten ze nu of Justin niet toch sneller was?
Ja weet ik veel.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 00:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waarom staan de toiletpapiermannen half op het veld? Hoe weten ze nu of Justin niet toch sneller was?
Plausibelquote:Op donderdag 15 augustus 2024 00:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zodat ze genoeg overhouden om hun reet af te vegen
Ja dat weet ik dan weer nietquote:
Je krijgt alleen toiletpapier als je een pimpabonnement hebt, dacht je nou dat wc papier gratis is?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 00:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het is de 5000m, kan zijn dat de rest gewoon een rondje achterlicht.achter ligtquote:Op donderdag 15 augustus 2024 00:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dan weer niet
Mja, misschien ben ik de enige die zich dit afvraagt bij het zien van dit gifje.
quote:
quote:
Hoi hoi, was een beetje saai hier vanmorgen vroeg. Geen vroege vogels dit keer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |