Is dit afscheid niet tijdelijk denk je?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:30 schreef Breekfast het volgende:
Ik denk dat Mike hier wel spijt van gaat krijgen.
Zou kunnen inderdaad.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:33 schreef Za het volgende:
[..]
Is dit afscheid niet tijdelijk denk je?
Nja, je moet je wel bedenken dat je met de camera's op je neus eigenlijk 24/7 met meerdere vrouwen tegelijk aan het daten bent. Ik snap best dat dat inspanning kost, zeker als je als single gewend bent om alleen te wonen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:32 schreef JOHANK88 het volgende:
ze zijn er na een week vakantie vieren en wat flirten en rondhangen/vreten, allemaal emotioneel totaal op van.
je zou bijna medelijden met ze krijgen
12 dagen jaquote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:48 schreef Breekfast het volgende:
Ok nu wordt het wel overdreven voor als je elkaar net een weekje kent
Eens, lekker interessant doen! 😅quote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:51 schreef S_E het volgende:
Echt een persoonlijke irritatie van mij is mensen die gitaar spelen, dat ding overal mee naar toe slepen en dan de avond opeisen met hun gejengel.
#einderant
Het is mysterieus, maar ik heb het een aantal keer bekeken en heel goed geluisterd.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:13 schreef Claudia_x het volgende:
Begreep iemand ook maar iets van dat gesprek tussen Mike en Noor? Ik snap er wederom niks van. Als Mike het zo erg vindt dat ze gaat, waarom vraagt hij dan niet of ze blijft? Geef wat bevestiging, het is niet zo moeilijk.
Klinkt best aannemelijk. Zou me niets verbazen als we straks horen dat ze samen zijn.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:23 schreef Za het volgende:
[..]
Het is mysterieus, maar ik heb het een aantal keer bekeken en heel goed geluisterd.
Mijn conclusie, hij wil niet dat ze verder uit elkaar gedreven worden en is bang dat als ze blijft ze over een week niet eens meer met hem wil praten. Zij wil eigenlijk dat hij dit avontuur opbreekt en gewoon voor haar kiest, maar hij maakt het af, misschien om financiële redenen of vanwege een contract, of uit omdat hij het niet eerlijk vindt omdat hij die anderen uitgenodigd heeft, maar wil haar tegelijkertijd niet kwijt.
Ik heb geen moment het idee gehad dat zij van elkaar af wilden.
Bij het gedag zeggen van Birthe vraagt deze ga je weg, en dan hoor je zachtjes nog 'voor hoelang', en daarop zegt Noor 'dat weet ik nog niet. Dus niet permanent imo. Wanneer ze tegen de camera zegt "weg te gaan", slikt ze heel snel het woord "even" in.
Ik denk dat ze gewoon even naar haar vriendin in Barcelona gaat, en zij en Mike een soort obsessie voor elkaar hebben ontwikkeld, maar ook heel leuk zijn samen.
Mike heeft veel gehuild, maar alle keren was dat mbt Noor, en andersom ook eigenlijk.
Maar ik weet het niet zeker, ik was geïntrigeerd door deze gang van zaken en al die emoties.
Ik hoop het zo.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:27 schreef S_E het volgende:
Klinkt best aannemelijk. Zou me niets verbazen als we straks horen dat ze samen zijn.
Mijn indruk is dat Noor alleen wat bevestiging van hem wil. Ik snap niet waarom hij die niet geeft. Hij hoeft haar niet ten huwelijk te vragen, maar alleen te zeggen dat hij haar ook echt leuk vindt en dat hij graag wil dat ze blijft zodat ze kunnen kijken of zich meer ontwikkelt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:23 schreef Za het volgende:
[..]
Het is mysterieus, maar ik heb het een aantal keer bekeken en heel goed geluisterd.
Mijn conclusie, hij wil niet dat ze verder uit elkaar gedreven worden en is bang dat als ze blijft ze over een week niet eens meer met hem wil praten. Zij wil eigenlijk dat hij dit avontuur opbreekt en gewoon voor haar kiest, maar hij maakt het af, misschien om financiële redenen of vanwege een contract, of uit omdat hij het niet eerlijk vindt omdat hij die anderen uitgenodigd heeft, maar wil haar tegelijkertijd niet kwijt.
Ik heb geen moment het idee gehad dat zij van elkaar af wilden.
Bij het gedag zeggen van Birthe vraagt deze ga je weg, en dan hoor je zachtjes nog 'voor hoelang', en daarop zegt Noor 'dat weet ik nog niet. Dus niet permanent imo. Wanneer ze tegen de camera zegt "weg te gaan", slikt ze heel snel het woord "even" in.
Ik denk dat ze gewoon even naar haar vriendin in Barcelona gaat, en zij en Mike een soort obsessie voor elkaar hebben ontwikkeld, maar ook heel leuk zijn samen.
Mike heeft veel gehuild, maar alle keren was dat mbt Noor, en andersom ook eigenlijk.
Maar ik weet het niet zeker, ik was geïntrigeerd door deze gang van zaken en al die emoties.
Hij heeft op een gegeven moment tegen Noor gezegd dat hij haar de eerste avond al wilde zoenen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mijn indruk is dat Noor alleen wat bevestiging van hem wil. Ik snap niet waarom hij die niet geeft. Hij hoeft haar niet ten huwelijk te vragen, maar alleen te zeggen dat hij haar ook echt leuk vindt en dat hij graag wil dat ze blijft zodat ze kunnen kijken of zich meer ontwikkelt.
Misschien vindt hij haar niet leuk genoeg of weet hij het nog niet. Dat zou z’n gebrek aan bevestiging verklaren, maar het strookt niet met hoe erg hij het vindt dat ze gaat.
Misschien is hij gewoon overweldigd. Oké, het is een jankbal, maar hij is niet de eerste kandidaat die met het format worstelt.
Raadsels, raadsels. En weer helpt de manier waarop er is gemonteerd niet. Ik verveel me kapot als ik naar Arno kijk en voor de sensatie wordt weer te weinig tijd uitgetrokken.
Dat het nu eenmaal is hoe het programma werkt, betekent niet dat het niet moeilijk kan zijn. Ik snap Noor heel goed.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:32 schreef Soury het volgende:
Overdreven van Noor. Ze kreeg ook voldoende aandacht van Mike met andere dames erbij. Het is nou eenmaal hoe het programma werkt en als het gevoel er is dan trek je dat prima een paar weekjes.
Zou ze misschien hebben gehoopt dat Mike smekend op zijn knietjes ging om haar te laten blijven? Al zie ik het hem nog doen ook
Hij heeft letterlijk gezegd dat hij haar echt leuk vindt en niet kwijt wil en niet wil dat er iets tussen hen komt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:31 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn indruk is dat Noor alleen wat bevestiging van hem wil. Ik snap niet waarom hij die niet geeft. Hij hoeft haar niet ten huwelijk te vragen, maar alleen te zeggen dat hij haar ook echt leuk vindt en dat hij graag wil dat ze blijft zodat ze dat verder kunnen verkennen.
Ik denk dat hij weg is van haar bij het obsessieve af, hij is ook heel lief met haar.quote:Misschien vindt hij haar niet leuk genoeg of weet hij het nog niet. Dat zou z’n gebrek aan bevestiging verklaren, maar het strookt niet met hoe erg hij het vindt dat ze gaat.
ik verveel me ook kapot bij Arno, maar ook bij Anja en Albert.quote:Misschien is hij gewoon overweldigd. Oké, het is een jankbal, maar hij is niet de eerste kandidaat die met het format worstelt.
Raadsels, raadsels. En weer helpt de manier waarop er is gemonteerd niet. Ik verveel me kapot als ik naar Arno kijk en voor de sensatie wordt weer te weinig tijd uitgetrokken.
Ik dacht even dat je de kat bedoelde. Maar dat is Piet natuurlijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:45 schreef Claudia_x het volgende:
Mirjam en Robert Jan zijn mijn favorieten en Anja heb in inmiddels ook in mijn hart gesloten. Peet maakt haar leuker.
Als Peet praat, moet ik op een of andere manier aan de Fabeltjeskrant denken.
Arno is volgens mij het type die nooit favoriet was in de homo-kroeg en het nu in z'n hoofd krijgt met al die aandacht.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er zit helemaal niets in Arno , anderen moeten het werk doen en hij hangt het prinsesje uit
Niet leuk maar zo waar !! Die goddelijke kalequote:Op woensdag 14 augustus 2024 23:32 schreef golfer het volgende:
Arno denkt van zichzelf dat hij ook de hoofdprijs voor een ander is terwijl hij eigenlijk het lelijkste kind in de opvang is.
Dank voor je genuanceerde blik. Daar zou in combinatie met wat @Bever_NL zegt wel wat in kunnen zitten, dat Noor hem dwingt een keuze te maken en dat hem labieler maakt. Misschien heeft Mike meer een Els nodig. Ik vond hem deze aflevering sowieso erg negatief en wankelmoedig, al voordat Noor met hem wilde praten.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 23:43 schreef Nehalennia het volgende:
Volgens mij heeft Mike enorme bindingsangst. Hij vertelde eerder over zijn jeugd en dat zou veel verklaren. Hij zou volgens mij wel een relatie willen maar is ook bang om iemand weer kwijt te raken. Het veiligst is dan om je niet te binden terwijl je dat wel zou willen. Het feit dat hij graag dates heeft waarbij allerlei activiteiten ondernomen worden ipv ergens wat drinken zegt ook veel. Bij doe dates hoef je niet met elkaar te praten en kan je het wat oppervlakkig houden. Arme Mike, ik heb oprecht met hem te doen.
Dit denk ik ook. Het is wel knap hoeveel watersporten hij telkens weer weet te bedenken maar daardoor houdt ie wel alles aan de oppervlakte. En dat komt omdat ie gewoon niet écht kan praten, als iets te dichtbij komt blokkeert ie helemaal. Soms valt er ook geen touw meer aan vast te knopen wat ie precies zegt, dan zie je 'm vastlopen in z'n gedachten.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 23:43 schreef Nehalennia het volgende:
Volgens mij heeft Mike enorme bindingsangst. Hij vertelde eerder over zijn jeugd en dat zou veel verklaren. Hij zou volgens mij wel een relatie willen maar is ook bang om iemand weer kwijt te raken. Het veiligst is dan om je niet te binden terwijl je dat wel zou willen. Het feit dat hij graag dates heeft waarbij allerlei activiteiten ondernomen worden ipv ergens wat drinken zegt ook veel. Bij doe dates hoef je niet met elkaar te praten en kan je het wat oppervlakkig houden. Arme Mike, ik heb oprecht met hem te doen.
Dit, die heeft een torenhoge muur om zich heen gebouwd waar al de wilde beesten die op het resort leven nog niet doorheen kunnen komen. En die Minstreel zingt constant liedjes, te pas en te onpas. Alsof dat het enige trucje is wat ie kan.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:04 schreef L3viathan het volgende:
Mirjam doet er ook gewoon zelf niks aan vind ik. Die praat even een kwartiertje met zo'n kerel en dan peert ze hem snel weer naar haar werk.
Ik ben niet onder de indruk van de houding van Noor, maar vind die normaal. Maar je hebt natuurlijk gelijk: vergeleken met veel oudere dames is ze opvallend open en stabiel. Het valt me steeds weer op hoeveel van die dames issues hebben. Er zal sprake van selection bias zijn: welk ouder, normaal persoon zou in hemelsnaam met zo'n programma meedoen? Die heeft al een fijne relatie opgebouwd of weet wel beter dan mee te doen aan een sensatiebeluste, gescripte datingshow (waar ik overigens van smul, daar van niet vanquote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:13 schreef Silenus het volgende:
Ik moet zeggen, ik ben wel echt onder de indruk van Noor. 22 jaar maar ik vind haar echt van alle deelnemers (samen met Emil) zowat de meest volwassen indruk maken. Ook altijd relaxed tegen de andere kandidaten, kan goed haar grenzen aangeven en weet alles ook goed te benoemen. Als je dat nou vergelijkt met al die andere valse/gestoorde wijven bij de anderen, die 50+ zijn, dan is dat toch een groot verschil.
Ze heeft diverse uitjes ondernomen, ook één-op-één. Als je samen een tijd in een auto zit of wandelt, kun je praten. Misschien hebben ze dat ook gedaan en zien wij daar weinig van. Mirjam zelf zegt dat ze eenvoudigweg weinig of geen vragen krijgt over haarzelf.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 16:19 schreef DKUp het volgende:
Mirjam loopt gewoon constant weg en drinkt alleen even koffie met ze. Eén keer op safari en dat was het wel.
Iets over zichzelf vertellen wat is dat?
Daarna rent ze weg want werk
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 16:13 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik vind dit jaar opvallend veel kneuzige mannekes de revue passeren. Ik heb geprobeerd ze op een ranglijst te zetten maar ik kom er niet uit wat nu de volgorde moet zijn. Joop, Jan, Marcel, Albert, Arno, Karel, Rene zijn allemaal kanshebbers om in de top 3 te komen. Karel is een zeldzame vreemde, niet gewend om met vrouwen om te gaan, geheel verkeerd zelfbeeld, totaal geen kaas gegeten van communicatie, gebrek aan voelsprieten. Ik heb het idee dat hij nog maagd is.
Ik vind dat Anja dat best wel goed doet. Die heeft de woonkamer voor zichzelf en de keuken voor iedereen. Zo kan ze zich dus terugtrekken. En ze doet klussen met de mannen, zonder de mannen en gaat eropuit. Het weerhoudt haar er alleen niet van om gillend gek te worden van sommige figuren.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:12 schreef Silenus het volgende:
Zeker. De hele tijd een cameraman die achter je reet aan zit en drie weken lang geen me-time met alleen maar 'vreemden' om je heen. Ik snap ook wel dat een Mike daar gestoord van wordt, ik zou dat na 1,5 uur al helemaal zat zijn.
Inderdaad, wat een ongelofelijke strijder is het.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:48 schreef PirE het volgende:
Ben benieuwd wat er vandaag weer gaat gebeuren in het zware leven van Mike. Je moet het maar kunnen, Birthe entertainen naar Mike doet het gewoon. Pure wilskracht.
Ik dacht ook 'buurman, wat doet u nu?!'quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:01 schreef Claudia_x het volgende:
Vrijpostig in de omgang zegt-ie dan. Da’s gewoon grensoverschrijdend gedrag. Blijf van die billen af, Thijz.
Het is hilarisch hoe hij zich de morele winnaar waant terwijl hij naar huis moet. Dáág, Karel.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:05 schreef S_E het volgende:
Het zal ongetwijfeld aan aardige man zijn, en er zit geen kwaad in, maar wat is Karel een vreselijk saaie man
Ja, superstoere vent, die Mikequote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:48 schreef PirE het volgende:
Ben benieuwd wat er vandaag weer gaat gebeuren in het zware leven van Mike. Je moet het maar kunnen, Birthe entertainen naar Mike doet het gewoon. Pure wilskracht.
Er zit inderdaad geen kwaad in (en verder ook niet zoveel)quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:05 schreef S_E het volgende:
Het zal ongetwijfeld aan aardige man zijn, en er zit geen kwaad in, maar wat is Karel een vreselijk saaie man
toch genoot hij met volle teugen van het stoken tussen jan en iris. hij kwam ineens helemaal tot levenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:13 schreef Buendia het volgende:
[..]
Er zit inderdaad geen kwaad in (en verder ook niet zoveel)
Wat een sukkel. Waarom glundert hij? Hij trekt aan het kortste eind. Alsof het Jan en Iris iets kan boeien wat Karel vindt.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:21 schreef Lov1 het volgende:
Gollem Karel stond daar te glunderen. Maar zeker niet netjes van Iris en Jan
Het is weer niet te volgen wat Mike bedoelt.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:22 schreef Breekfast het volgende:
Maar waarom laat Mike nog wel die andere dames komen dan? Daar heeft hij emotioneel dan ook niet meer de energie voor toch?
Debbie besprak vorig jaar de kandidaten ook met Paul.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:19 schreef S_E het volgende:
Ja of je vertelt het eerst aan Karel zelf i.p.v. aan Jan, Iris.
Gewoon je koffers pakken en vertrekken, er is daar vast wel een andere b&b waar je kan verblijven.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat een sukkel. Waarom glundert hij? Hij trekt aan het kortste eind. Alsof het Jan en Iris iets kan boeien wat Karel vindt.
Meer een gewone vriend inderdaad, maar wie weet.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:15 schreef Lov1 het volgende:
Rick is een beetje de gay best friend i.p.v potentiële liefdespartner
Debbie was dan ook een sneaky bitchquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Debbie besprak vorig jaar de kandidaten ook met Paul.
Ja, misschien zelfs wel één met een gastvrije eigenaar(esse)quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:27 schreef PirE het volgende:
[..]
Gewoon je koffers pakken en vertrekken, er is daar vast wel een andere b&b waar je kan verblijven.
gelukkig maar dat deze vrouw dat begrijpt en haar koffers pakt.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:24 schreef PirE het volgende:
Goed dat Mike rekening houdt met de gevoelens van de dames die nog komen. Nu even opladen zodat hij straks nog 3 dagen kan knallen. Weer 2 dames die hij mee moet nemen naar het water om ze te leren kite foilen als date. Klinkt leuk maar het is gewoon keihard werken en vreet energie.
Ik vermoed dat er wat hersencellen zijn afgestorven door een te strak wet suit.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:31 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
gelukkig maar dat deze vrouw dat begrijpt en haar koffers pakt.
![]()
sowieso goed dat ze uberhaubt iets begrijpt van wat hij zegt want ik kan er geen touw maar aan vastknopen.
hij praat maar en praat maar en daarna denk je "wacht, wat zei hij nu?"
Ze is ook heel diplomatiek "gematigd positief" over allesquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:33 schreef S_E het volgende:
De nieuwe dame bij Thijzzz lijkt me wat te netjes voor hem.
Hij had de eer heel goed aan zichzelf kunnen houden. Niets zeggen over dat telefoongesprek maarquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:27 schreef PirE het volgende:
[..]
Gewoon je koffers pakken en vertrekken, er is daar vast wel een andere b&b waar je kan verblijven.
De Transavia vlucht is uitgevallen. Of de bus gemist.quote:
Haha, so true.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:41 schreef JOHANK88 het volgende:
En toch, elke keer als je dit seizoen denkt 'jeetje, wat zitten ze daar eigenlijk ruk, in die B&B',
dan zie ik ineens weer Say Cheese voor me en dan lijkt alles dit seizoen een paradijsje
Ja, dat wordt niks. Het ziet er zo ongemakkelijk uit.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:33 schreef S_E het volgende:
De nieuwe dame bij Thijzzz lijkt me wat te netjes voor hem.
bij Iris zie je tenminste al niet meer de hele tijd die vriendin zitten,quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:59 schreef DKUp het volgende:
Wat leuk ook constant die vriend bij Thijzz constant.
Haha, hij leek ook even te haperen toen hij dat zei.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:21 schreef DKUp het volgende:
Thijzz: Ik denk dat we het heel erg gezellig gaan hebben met zijn tweeën.
@:DKUp dacht met zijn drieën
Das die kneus/kwal die een bed and breakfast had op een boot met zijn vrouw/vriendin. Deed mee met het tv programma B&B. Echt een verwaande kwast.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:28 schreef De_Melkboer het volgende:
Iris krijgt Status Quo op bezoek
Ja die Say Cheese snackbar was echt armoedig met die continu zwetende en voorhoofd deppende eigenaarquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:41 schreef JOHANK88 het volgende:
En toch, elke keer als je dit seizoen denkt 'jeetje, wat zitten ze daar eigenlijk ruk, in die B&B',
dan zie ik ineens weer Say Cheese voor me en dan lijkt alles dit seizoen een paradijsje
Wat ik gisteren al voorspelde werd vanavond op een bordje gepresenteerd. Het chanterende vertrek van kind-meisje Noor heeft het beoogde effect op de immer labiele maar inmiddels volwassen moeten zijnde knaap. Het ziet er allemaal een beetje uit als een sneue c-film.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 23:31 schreef Bever_NL het volgende:
Noor speelt hoog spel en probeert labiele Mike te dwingen keuzes te maken. Mike wordt vervolgens nog labieler. Volgens het sneaky plan wordt de overbleven dame het slachtoffer, want Mike gaat een tijdje in de rouw om kind-meisje Noor
Ik mis die 2e man bij Mirjam (Jacco?) Die wielrenner. M'n z'n domme opmerkingen. Die staat bij mij zeker in de top 3!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 16:13 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik vind dit jaar opvallend veel kneuzige mannekes de revue passeren. Ik heb geprobeerd ze op een ranglijst te zetten maar ik kom er niet uit wat nu de volgorde moet zijn. Joop, Jan, Marcel, Albert, Arno, Karel, Rene zijn allemaal kanshebbers om in de top 3 te komen. Karel is een zeldzame vreemde, niet gewend om met vrouwen om te gaan, geheel verkeerd zelfbeeld, totaal geen kaas gegeten van communicatie, gebrek aan voelsprieten. Ik heb het idee dat hij nog maagd is.
Je houdt wel van het tegenwoordig deelwoord, hè?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 01:19 schreef Bever_NL het volgende:
[..]
Wat ik gisteren al voorspelde werd vanavond op een bordje gepresenteerd. Het chanterende vertrek van kind-meisje Noor heeft het beoogde effect op de immer labiele maar inmiddels volwassen moeten zijnde knaap. Het ziet er allemaal een beetje uit als een slechte c-film.
Het eindeloos met peuk wachten van Iris wordt beloond. The Toy Boy has arrived !!
Als hij gaat leveren, zal het snel hoog water worden in de Griekse polder.
Mirjam wil weg van die studentenkamer in de dierentuin terwijl de Minstreel zich juist hieraan denkt te spiegelen als zijnde een overeenkomstig pluspunt.
Daarnaast vond ze de spontane <door het productie-team ingefluisterde> overval van de Minstreel op het prive domein niet leuk. Het gaf een duidelijk beeld hoe basis ze daar leeft op haar leeftijd. Niet iets wat je lange tijd wilt doen als ex-expat wife.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 01:19 schreef Bever_NL het volgende:
Mirjam wil weg van die studentenkamer in de dierentuin terwijl de Minstreel zich juist hieraan denkt te spiegelen als zijnde een overeenkomstig pluspunt.
Mirjam vertelde dat ze drie tot vier keer per jaar in Nederland is om o,a, haar kinderen te zien, het gaat daar in Afrika toch wel door, en heeft wellicht in Nederland ook nog een tweede woning met meer dan alleen een bed,quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:37 schreef Bever_NL het volgende:
[..]
Daarnaast vond ze de spontane <door het productie-team ingefluisterde> overval van de Minstreel op het privé domein niet leuk. Het gaf een duidelijk beeld hoe basis ze daar leeft op haar leeftijd. Niet iets wat je lange tijd wilt doen als ex-expat wife.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze info hoort hier niet of anders onder een spoiler graag. Je zit in het tv topic niet in het videotopic![]()
RLS / [VIDEOLAND] B&B Vol Liefde 2024 - voor de vooruitkijkers #7
[ Bericht 59% gewijzigd door Dotteke op 17-08-2024 05:26:52 ]Sue Me
Dat is een forse aanname en ik kan een glimlach maar moeilijk onderdrukken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:19 schreef Tuinfluitert het volgende:
het gaat daar in Afrika toch wel door, en heeft wellicht in Nederland ook nog een tweede woning met meer dan alleen een bed,
Arno is het prinsesje op de erwt .quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:32 schreef KinKiJan het volgende:
Ik ben inmiddels wel op het punt gekomen dat ik de stukjes met Arno gewoon doorspoel. Het interesseert me niet, z'n B&B is een krot, er gebeurt niks, hij roept al 3 weken dat hij Niels wel beter wil leren kennen maar daar houdt het dan ook wel bij op. Eerste keer in al die seizoenen -ondanks Joy- dat ik doorspoel.
She’s backquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het al met al weer een vermakelijk seizoen. Even weer wat afleveringen aan proberen te haken.
Het is wel, zoals verwacht, niet zo leuk als vorig jaar. Met die hijgende vrouwen bij Walter. Het knuffelen. De spiwualuteit. De “ik voel pissig, ik voel fuck you, ik voel boosheid”.![]()
Het ongemak in HUA HAN. De “ik kom aan, ik meteen helemaal niet blij” van Petri. TALIA die nog een keer terugkomt.
Daar kun je gewoon niet aan tippen.
Robert Jan vind ik wel geweldig. Ben benieuwd wat daar nog gaat gebeuren.
Dik medelijden met Els.Maar wilde ze niet graag een reisprogramma op tv en doet ze dus ook niet mee voor een kans op meer?
![]()
Topics even bijgelezen. Ik snap de kritiek op Mirjam niet. Ze krijgt erg simpele mannen, die meedoen voor die gratis reis. Wat is daar “ze zoekt geen relatie, ze is te moeilijk” aan?![]()
Je zult de dagen maar moeten vullen met een man met wielrenzaak of man die alleen over zichzelf praat.Hoe hou je de schijn op? En die muzikant, die vindt ze gezellig maar niet aantrekkelijk. Maakt haar geen lastige dame.
Geen enkele vrouw wil knuffelen met simpele mannen.
Mike, vind ik een prima jongen.Zachtaardig, houdt van watersport en honden. Wat wil een vrouw nog meer?
Heeft alleen teveel in de rugzak. En moeite met afscheid. (En ik gok dat hij Noor te jong vindt en vond. En hij heeft groot gelijk de nieuwe meiden te willen ontmoeten. Al heeft hij telkens leuke meiden.)
Arno vind ik vanaf het eerste moment een onaantrekkelijke boer met vreselijk accent uit het Oosten. Emil was veel te leuk voor hem. En voor die trieste plek.Emil wilde vanaf het begin niet, tót die andere man kwam, daarna werd hij een beetje jaloers.
Die andere man is alleen sex, draait op niks uit.
Eventjes opladen voor de laatste twee dames anders kan hij het niet.quote:
Met zijn bindings/verlatingsangstquote:Op maandag 19 augustus 2024 10:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Eventjes opladen voor de laatste twee dames anders kan hij het niet.
Ze moet weg.
Hij is niet verliefd op Noor, maar hij huilt al dagen.
Helemaal mee eens! Behalve dan dat van die trieste plek, wantquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het al met al weer een vermakelijk seizoen. Even weer wat afleveringen aan proberen te haken.
Het is wel, zoals verwacht, niet zo leuk als vorig jaar. Met die hijgende vrouwen bij Walter. Het knuffelen. De spiwualuteit. De “ik voel pissig, ik voel fuck you, ik voel boosheid”.![]()
Het ongemak in HUA HAN. De “ik kom aan, ik meteen helemaal niet blij” van Petri. TALIA die nog een keer terugkomt.
Robert Jan vind ik wel geweldig. Ben benieuwd wat daar nog gaat gebeuren.
Dik medelijden met Els.Maar wilde ze niet graag een reisprogramma op tv en doet ze dus ook niet mee voor een kans op meer?
![]()
Topics even bijgelezen. Ik snap de kritiek op Mirjam niet. Ze krijgt erg simpele mannen, die meedoen voor die gratis reis. Wat is daar “ze zoekt geen relatie, ze is te moeilijk” aan?![]()
Je zult de dagen maar moeten vullen met een man met wielrenzaak of man die alleen over zichzelf praat.Hoe hou je de schijn op? En die muzikant, die vindt ze gezellig maar niet aantrekkelijk. Maakt haar geen lastige dame.
Geen enkele vrouw wil knuffelen met simpele mannen.
Mike, vind ik een prima jongen.Zachtaardig, houdt van watersport en honden. Wat wil een vrouw nog meer?
Heeft alleen teveel in de rugzak. En moeite met afscheid. (En ik gok dat hij Noor te jong vindt en vond. En hij heeft groot gelijk de nieuwe meiden te willen ontmoeten. Al heeft hij telkens leuke meiden.)
Arno vind ik vanaf het eerste moment een onaantrekkelijke boer met vreselijk accent uit het Oosten. Emil was veel te leuk voor hem. En voor die trieste plek.Emil wilde vanaf het begin niet, tót die andere man kwam, daarna werd hij een beetje jaloers.
Die andere man is alleen sex, draait op niks uit.
Oh ja, Albert, ik was Mr. Joggingbroek vergeten.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:54 schreef DKUp het volgende:
Eigenlijk ben ik meer benieuwd naar die viezerik Albert. Hij zoekt een soort van neukslaafje wat wel eens een weekje langskomt en snel weer oprot.
quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh ja, Albert, ik was Mr. Joggingbroek vergeten.
Eigenlijk heeft ze wel gelijk. Alleen wel heel summier.quote:Die andere man is alleen sex, draait op niks uit.
Dood, verderf en ziektes zijn ook allemaal niet leuk. Alleen waarom projecteert Mike dit om een paar dames die hij een paar dagen kent.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Met zijn bindings/verlatingsangst![]()
Ik geloof helemaal niets meer van hem
Thijz is een platte Hagenees, in zijn jongere jaren had je hem in je vriendenkring willen hebben voor de stapavonden. Naar de vrouwen toe doet hij leuk, tót hem iets niet zint, dan is het een klootzak.quote:
Touché.quote:Op maandag 19 augustus 2024 11:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Thijz is een platte Hagenees, in zijn jongere jaren had je hem in je vriendenkring willen hebben voor de stapavonden. Naar de vrouwen toe doet hij leuk, tót hem iets niet zint, dan is het een klootzak.
Was vieze Albert nou een vriend van Debbie?quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:54 schreef DKUp het volgende:
Eigenlijk ben ik meer benieuwd naar die viezerik Albert. Hij zoekt een soort van neukslaafje wat wel eens een weekje langskomt en snel weer oprot.
Den Haag BASH altijd fijn van prinses.quote:Op maandag 19 augustus 2024 11:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Thijz is een platte Hagenees, in zijn jongere jaren had je hem in je vriendenkring willen hebben voor de stapavonden. Naar de vrouwen toe doet hij leuk, tót hem iets niet zint, dan is het een klootzak.
Nee de productie houdt de intelligente mannen achter.quote:Op maandag 19 augustus 2024 11:05 schreef DKUp het volgende:
[..]
Den Haag BASH altijd fijn van prinses.
Mirjam is ijskoud en afwezig. Er zijn gasten? Klusjes want de medewerkers zijn onbetrouwbaar. Doe dan niet mee met het programma. Ze kiest zelf die simpele mannen uit![]()
Ja precies zoiets, leuk en grappig, behalve als partner.quote:Op maandag 19 augustus 2024 11:05 schreef Claudia_x het volgende:
Ik had een soort Thijz als buurman. Voor de buurvrouw was hij een verschrikkelijke partner, maar voor mij was hij een geweldige buurman. Hij wist veel en was altijd in voor een projectje.
Debbie schijnt Albert en Mike gerekruteerd te hebbenquote:Op maandag 19 augustus 2024 11:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was vieze Albert nou een vriend van Debbie?
Debbie heeft wel een flinke vinger in de pap dit seizoen.
Albert vind ik zo vies, ik herinner me helaas z’n intro filmpje niet meer. Als hij daar ook vies uit de verf kwam, veroordeel ik alle vrouwen tot actrices, want niemand wil zo een vieze man. Toch?![]()
Ik zie ook telkens Bert Visscher.
En de schoonzus. 3 is wel veel. Toetertjes zeg.quote:Op maandag 19 augustus 2024 11:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
Debbie schijnt Albert en Mike gerekruteerd te hebben![]()
Albert schijnt wel geld te hebben, dat schijnt heel belangrijk te zijn.
Mevrouw Hillywood heeft flink huisgehouden dit seizoen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 11:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En de schoonzus. 3 is wel veel. Toetertjes zeg.
Maar Mike zoekt wel echt iets serieus, denk ik. Dus die strepen we weer weg.quote:Op maandag 19 augustus 2024 11:09 schreef DKUp het volgende:
[..]
Mevrouw Hillywood heeft flink huisgehouden dit seizoen.
Dat zal best, maar hij is nogal labiel om met zoiets mee te doen. Heel gezond is het niet om bij alles te janken .quote:Op maandag 19 augustus 2024 11:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar Mike zoekt wel echt iets serieus, denk ik. Dus die strepen we weer weg.
Door zijn verleden moeite met afscheid, denk ik. Kan ik wel begrijpen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 11:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat zal best, maar hij is nogal labiel om met zoiets mee te doen. Heel gezond is het niet om bij alles te janken .
Er is niet zoveel aan de hand. Noor is hij niet verliefd op maar hij loopt al dagen te janken om haar. Die andere griet krijgt geen kans en moet maar oprotten, want hij moet zich opladen.
Juist ja.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
[..]
Eigenlijk heeft ze wel gelijk. Alleen wel heel summier.
[..]
Dood, verderf en ziektes zijn ook allemaal niet leuk. Alleen waarom projecteert Mike dit om een paar dames die hij een paar dagen kent.
Dan moet Mike toch echt eerst iets gaan doen aan zijn bindings/verlatingsangst . Nu houdt hij vrouwen aan het lijntje met manipulatief slachtoffergedragquote:Op maandag 19 augustus 2024 11:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar Mike zoekt wel echt iets serieus, denk ik. Dus die strepen we weer weg.
Misschien is deze deelname wel een wake-up call.quote:Op maandag 19 augustus 2024 11:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan moet Mike toch echt eerst iets gaan doen aan zijn bindings/verlatingsangst . Nu houdt hij vrouwen aan het lijntje met manipulatief slachtoffergedrag
Dat is ook weer zoquote:Op maandag 19 augustus 2024 11:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien is deze deelname wel een wake-up call.
Die laatste exit, Birthe, met een gele Post-it. Die meiden (allemaal leuk eigenlijk) zijn ook wel een tikje needy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op maandag 19 augustus 2024 11:51 schreef KinKiJan het volgende:
Ik kan niet de enige zijn die ontzettend puberaal 'Bitches!' roept als een segment met Anja begint.. Toch?No shameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is een soort oerkreetje geworden als Anja's segment opkomt
BITCHES'' I am under no obligation to make sense to you.''
quote:Op maandag 19 augustus 2024 11:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
No shameis een soort oerkreetje geworden als Anja's segment opkomt
BITCHES
quote:Op maandag 19 augustus 2024 11:51 schreef KinKiJan het volgende:
Ik kan niet de enige zijn die ontzettend puberaal 'Bitches!' roept als een segment met Anja begint.. Toch?Ik vind haar leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Eens mee dat ze koud en afstandelijk is <ijskonijn Bridget Maasland achtig> maar niet eens mee dat ze, ze zelf uitkiest.quote:Op maandag 19 augustus 2024 11:05 schreef DKUp het volgende:
Mirjam is ijskoud en afwezig. Er zijn gasten? Klusjes want de medewerkers zijn onbetrouwbaar. Doe dan niet mee met het programma. Ze kiest zelf die simpele mannen uit
Is dat nooit een gelijk getal per deelnemer dan?quote:Op maandag 19 augustus 2024 14:12 schreef Blues het volgende:
Komt er nog 1 bij Miriam of is minstreel (t niet) de laatste?
Vorig jaar was geweldig, ik mis dit jaar wat reuring eigenlijk. Heb nog bij geen enkele b&b gasten gezien (ja 3 mensen bij het kampvuur bij Miriam) Ik wil weer een "BonGiorno Casa santa-angeloooo" ik wil spiruwaliteit, zonnevlechten in de knoop en een "OSM", maar nu vind ik het slaapverwekkend bij zowel Arno, Thijz, Anja en Iris.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:07 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij moeten ze er minimaal 4, maximaal 6 uitnodigenquote:Op maandag 19 augustus 2024 15:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Is dat nooit een gelijk getal per deelnemer dan?
Ahhh thnx!!quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:54 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Volgens mij moeten ze er minimaal 4, maximaal 6 uitnodigen
quote:Op maandag 19 augustus 2024 13:00 schreef Pisces29 het volgende:
Niks mis met Anja.Ik gun haar een leuke man voor in het sobere BIESJ BITCHES.
Het is allemaal erg harmonieus zonder reuring, ja.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:53 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Vorig jaar was geweldig, ik mis dit jaar wat reuring eigenlijk. Heb nog bij geen enkele b&b gasten gezien (ja 3 mensen bij het kampvuur bij Miriam) Ik wil weer een "BonGiorno Casa santa-angeloooo" ik wil spiruwaliteit, zonnevlechten in de knoop en een "OSM", maar nu vind ik het slaapverwekkend bij zowel Arno, Thijz, Anja en Iris.
Anjaaa. En dat wordt Peet, hoop ik! ❤❤quote:Op maandag 19 augustus 2024 13:00 schreef Pisces29 het volgende:
Niks mis met Anja.Ik gun haar een leuke man voor in het sobere BIESJ.
Péééét.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:25 schreef Ixia het volgende:
[..]
Anjaaa. En dat wordt Peet, hoop ik! ❤❤
En dan ook, net als Emil, iemand uit Amsterdam die voor het doodse Frankrijk kiest. Hoe dan.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:55 schreef JOHANK88 het volgende:
toch vaak nog gasten die zich verbazen dat een b&b in niemandsland vooral in de winter erg stil en saai wordt.
ik zou het zelf wel lekker vinden eigenlijk. ik zou meer moeite hebben met het toeristenseizoen.
Na 2 dagen bekruipt ze het gevoel dat ze levend begraven wordenquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan ook, net als Emil, iemand uit Amsterdam die voor het doodse Frankrijk kiest. Hoe dan.
echt waar?quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Iris en Mirjam schelen maar 5 jaar.
Jemig wat een verschil in verzorging en aantrekkelijkheid.
Karel neemt het ervan en geniet van het zwemmen, de zon, het vakantiegevoel. Groot gelijk heeft hij.quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:07 schreef JOHANK88 het volgende:
iris kan niet wachten tot karel zijn koffers pakt. liever na dan over een half uur.
maar ik denk dat karel straks nog wel een bonensalade gaat opwarmen in de magnetron, die geniet nu ineens
Ik vind Karel ook wel kinderachtig bezig zijn, de boel uitbuiten bahquote:Op maandag 19 augustus 2024 21:07 schreef JOHANK88 het volgende:
iris kan niet wachten tot karel zijn koffers pakt. liever nu dan over een half uur.
maar ik denk dat karel straks nog wel een bonensalade gaat opwarmen in de magnetron, die geniet nu ineens
Iris en Els zijn even oud!quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Iris en Mirjam schelen maar 5 jaar.
Jemig wat een verschil in verzorging en aantrekkelijkheid.
Stukje ander milieu.quote:
Idd. Want alle mannen tot nu toe zijn geweldig.quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:29 schreef Remco het volgende:
Mirjam valt op foute mannen lijkt mij zo.
of deze man is haar aangesmeerd door het productieteam.quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:29 schreef Remco het volgende:
Mirjam valt op foute mannen lijkt mij zo.
hij heeft een beetje zo'n uitstraling van alles kan en alles mag. dus misschien ook af en toe een piemelquote:Op maandag 19 augustus 2024 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind Rick ook een beetje van de mannen. Mag ik dat zeggen?
Ik snap wat je zegt.quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
Dat is toch heel hip.quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
Zal ik je morgen een mention sturen of is 20:30 niet haalbaar?quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:52 schreef DKUp het volgende:
Mirjam zet hem aan het werk. Wat hij moet doen? Dat moet hij zelf verzinnen.
Hij wil dansen.
Parnassia is in Zuid-Afrika
Ik was in de AH.quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zal ik je morgen een mention sturen of is 20:30 niet haalbaar?
Rick is beetje een groot kind.quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat het zó buiten het toeristenseizoen valt dat het daarom vrij leeg is overalquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:48 schreef golfer het volgende:
Elke keer weer eten in verder lege, door de productie afgehuurde, restaurants.
High tea in Schotland en eten met Thijz in Frankrijk.
Een keertje wassen zou ook al heel veel doen denk ik, godzijdank is er geen geur-televisie.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:28 schreef Claudia_x het volgende:
Dat haar van Thijz knapte door de knipbeurt trouwens flink op.
Ze krijgt gewoon echt geen leuke mannen, nee.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:31 schreef S_E het volgende:
Rick vind ik gruwelijk irritant worden. Arme Mirjam, ik zou ook niet warmlopen van die mannen.
Peter #2, wat een griezel.
De vijver waarin ze vist lijkt me dan ook tamelijk klein. Veel Nederlandse mannen van haar leeftijd hebben een leven opgebouwd in Nederland en emigreren niet zo makkelijk naar Zuid-Afrika.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze krijgt gewoon echt geen leuke mannen, nee.
Klopt. Woonde ze in Europa zou het een stuk makkelijker zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De vijver waarin ze vist lijkt me dan ook tamelijk klein. Veel Nederlandse mannen van haar leeftijd hebben een leven opgebouwd in Nederland en emigreren niet zo makkelijk naar Zuid-Afrika.
Heel andere man ineens!!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:28 schreef Claudia_x het volgende:
Dat haar van Thijz knapte door de knipbeurt trouwens flink op.
Perfecte kandidaten leveren natuurlijk ook niet de leukste televisie op....quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zag enige tijd terug op Twitter (of Facebook. Ik had het even moeten bewaren) een afwijzingsbrief van een zo oo het oog leuke, slimme, aantrekkelijke en stoere kandidaat voor Mirjam. Natuurlijk kun je aan plaatjes niet alles afzien, maar hij zag er zo op het oog al geschikter uit dan alle Mirjammmannen tot nu toe. Leek ook verder alle juiste vinkjes te hebben. Had bij reageren per omgaande zo ongeveer een algemene afwijzing (‘Helaas moeten we u melden…’) binnen van de productie.
Dat zie je bij Iris in Griekenland, allemaal rare mannen. David bij Mirjam is nog gewoon redelijk en zou kunnen. Hoewel Mirjam gewoon niet meedoet om de liefde te vinden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:52 schreef Buendia het volgende:
[..]
Perfecte kandidaten leveren natuurlijk ook niet de leukste televisie op....
Nou is die Iris ook wel een rare vrouw....quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat zie je bij Iris in Griekenland, allemaal rare mannen.
Ze schijnt naar een oude vrouw te ruikenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:54 schreef Buendia het volgende:
[..]
Nou is die Iris ook wel een rare vrouw....
Dat geloof ik direct!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:54 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze schijnt naar een oude vrouw te ruiken![]()
Ik vind Mirjam toch anders ook best een bijzondere. Op tv komt ze echt over als een hele nare vrouw die naar die mannen toe een rol speelt. Die neppe glimlach die ze elke keer op haar gezicht tovert. En het zal daarnaast voor een groot deel aan de edit liggen maar ze lijkt ook niet echt tijd te maken voor die mannen, loopt daar een hele dag rond in een soort ranger outfit en ‘s avonds mogen de mannen even gezellig komen doen aan het kampvuur met al het personeel erbij. Ik vind Iris niet gastvrij maar Mirjam is dat eigenlijk nog veel minder. Ze heeft een goed hoofd, kan leuk en vlot babbelen maar het lijkt me een vreselijk mens.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:54 schreef Buendia het volgende:
[..]
Nou is die Iris ook wel een rare vrouw....
4711?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:54 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hoe ruiken die? Zoals jouw moeder?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:54 schreef DKUp het volgende:
Zou het er mee te maken kunnen hebben dat ze geen leuke mannen er bij heeft? Allemaal van die types waarvan je op het eerste gezicht al denkt, oh nee.... laat maar.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:31 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Ik vind Mirjam toch anders ook best een bijzondere. Op tv komt ze echt over als een hele nare vrouw die naar die mannen toe een rol speelt. Die neppe glimlach die ze elke keer op haar gezicht tovert. En het zal daarnaast voor een groot deel aan de edit liggen maar ze lijkt ook niet echt tijd te maken voor die mannen, loopt daar een hele dag rond in een soort ranger outfit en ‘s avonds mogen de mannen even gezellig komen doen aan het kampvuur met al het personeel erbij. Ik vind Iris niet gastvrij maar Mirjam is dat eigenlijk nog veel minder. Ze heeft een goed hoofd, kan leuk en vlot babbelen maar het lijkt me een vreselijk mens.
Valt niet uit te sluiten inderdaad. Maar zij heeft ze zelf uitgekozen, althans dat moeten wij geloven. Ze doet zelf mee maar in niets laat ze zien ook daadwerkelijk haar hart open te stellen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:38 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zou het er mee te maken kunnen hebben dat ze geen leuke mannen er bij heeft? Allemaal van die types waarvan je op het eerste gezicht al denkt, oh nee.... laat maar.
Mufquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe ruiken die? Zoals jouw moeder?
Ik denk dat je bij Iris voornamelijk een sigarettenrook en dranklucht zult ruiken.quote:
Gadverdamme echt continu in beeld rokenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik denk dat je bij Iris voornamelijk een sigarettenrook en dranklucht zult ruiken.
Een vreselijk mens? Sodeju zeg.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:31 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Ik vind Mirjam toch anders ook best een bijzondere. Op tv komt ze echt over als een hele nare vrouw die naar die mannen toe een rol speelt. Die neppe glimlach die ze elke keer op haar gezicht tovert. En het zal daarnaast voor een groot deel aan de edit liggen maar ze lijkt ook niet echt tijd te maken voor die mannen, loopt daar een hele dag rond in een soort ranger outfit en ‘s avonds mogen de mannen even gezellig komen doen aan het kampvuur met al het personeel erbij. Ik vind Iris niet gastvrij maar Mirjam is dat eigenlijk nog veel minder. Ze heeft een goed hoofd, kan leuk en vlot babbelen maar het lijkt me een vreselijk mens.
Wat flauw.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zag enige tijd terug op Twitter (of Facebook. Ik had het even moeten bewaren) een afwijzingsbrief van een zo oo het oog leuke, slimme, aantrekkelijke en stoere kandidaat voor Mirjam. Natuurlijk kun je aan plaatjes niet alles afzien, maar hij zag er zo op het oog al geschikter uit dan alle Mirjammmannen tot nu toe. Leek ook verder alle juiste vinkjes te hebben. Had bij reageren per omgaande zo ongeveer een algemene afwijzing (‘Helaas moeten we u melden…’) binnen van de productie.
Het kan zijn dat ik het natuurlijk helemaal verkeerd zie. Maar ik ga af op wat ik in beeld zie. En de conclusie die ik eruit haal is dat het een hele afstandelijke vrouw is met een hautaine houding die vindt dat de mannen niet genoeg vragen stellen en die bij de minste flirt al op de rem trapt.quote:
Ik zag dan weer een man met een wielrenfietsenwinkel die meedoet voor dat gratis vliegticket naar Zuid-Afrika en helemaal niet vol van deze vrouw was.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:51 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ik het natuurlijk helemaal verkeerd zie. Maar ik ga af op wat ik in beeld zie. En de conclusie die ik eruit haal is dat het een hele afstandelijke vrouw is met een hautaine houding die vindt dat de mannen niet genoeg vragen stellen en die bij de minste flirt al op de rem trapt.
Misschien is het een schat van een mens maar dat haal ik er niet uit.
Precies, ze is daar gewoon werknemer en niks meer dan dat.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:56 schreef Battlecruiser het volgende:
Volgens mij wil Mirjam vooral een welgestelde man die haar uit die dierentuin ontvoert en naar een normaal huis met tuin in de bewoonde wereld brengt. In die troep kan je toch niet je hele leven blijven wonen? Voor vakantiegangers is het even leuk, maar hoe moet je daar levenslang verblijven? Nooit eens een wandeling of fietstocht of shoppen of een museum of kletsen met de buren. Altijd uren rijden over een hobbelweg om te ontsnappen aan die rimboe.
Hij kwam heen ook met de bus aan in. Daar koos hij zelf voor. Denk dat hij dat beroepsmatig leuk vindt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:56 schreef Battlecruiser het volgende:
Volgens mij wil Mirjam vooral een welgestelde man die haar uit die dierentuin ontvoert en naar een normaal huis met tuin in de bewoonde wereld brengt. In die troep kan je toch niet je hele leven blijven wonen? Voor vakantiegangers is het even leuk, maar hoe moet je daar levenslang verblijven? Nooit eens een wandeling of fietstocht of shoppen of een museum of kletsen met de buren. Altijd uren rijden over een hobbelweg om te ontsnappen aan die rimboe.
En daarom gebeurt er misschien ook weinig. Het is niet haar eigen toko, zoals bij anderen, ze zit daar maar verplicht een beetje te zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:02 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Precies, ze is daar gewoon werknemer en niks meer dan dat.
Gek hè. Dat ze met geen enkele man iets heeft.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:51 schreef S_E het volgende:
Een leeuw in z’n armen houden?
Wat voor wereldvreemde types krijgt Mirjam?
in frankrijk zat buiten op het terras zowaar nog 1 ander stelletje. maar dat kunnen ook gewoonquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:48 schreef golfer het volgende:
Elke keer weer eten in verder lege, door de productie afgehuurde, restaurants.
High tea in Schotland en eten met Thijz in Frankrijk.
Dat zou heel begrijpelijk zijn, maar dan had ze zich niet zo moeten fixeren op het vinden van een man die daar kan overleven.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:56 schreef Battlecruiser het volgende:
Klein rood vlaggetje bij mij op voorbehoud.quote:
“Ik word niet echt opgewonden van al die liedjes”quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:20 schreef JOHANK88 het volgende:
even zoomen met anja: "Rick, genoeg nu, even geen liedjes meer"
What is the purpose of thisquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:21 schreef S_E het volgende:
[..]
“Ik word niet echt opgewonden van al die liedjes”
dat had wel wat vriendelijker gemogen, inderdaad. niet helemaal volgends de etiquette hoorquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
Snauwt De Nieuwe even af dat ze in gesprek zijn. Robert Jan vindt het echt jammer.
Heeft ze echt een klus?
Ik vind dit een no nonsense vrouw, dus ik sta ook te kijken dat ik het een vaag verhaal vindt. Is het echt een klus? Durfde ze niet te zeggen dat ze hem ook niet leuk genoeg vindt?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:37 schreef JOHANK88 het volgende:
"dus ik ga naar huis, ik ga uit van je begrip"
dit pakt ze heel doortastend en slim aaner is natuurljk meer aan de hand dan alleen
een goed aanbod qua werk. dat is een excuus om snel te vertrekken zonder veel gedoe![]()
misschien 1 keer te vaak een zogenaamd grappige opmerking over haar ordinairdere stijl,
1 keer te vaak een afkeurende blik om haar foto's maken, 1 keer te vaak een heeeel kleine
opmerkingen over haar gebrek aan etiquette. en heel erg geschrokken van het zeer vage
geneuzel over de magie van schotland tussen die 2 gekkies.
margreet pakt heel snel haar koffer. ik vind haar een slimme vrouw
terwijl ze daar zo zat te praten tegen hem hoorde ik Jannie van Heel Holland Bakt een
beetje over een soort half mislukt appeltaartje jureren.
Ze had de vlucht ook al geboekt toen ze met hem ging zitten. Er moet meer aan de hand zijn geweest.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind dit een no nonsense vrouw, dus ik sta ook te kijken dat ik het een vaag verhaal vindt. Is het echt een klus? Durfde ze niet te zeggen dat ze hem ook niet leuk genoeg vindt?Vragen.
Sta jij open als je de vrouwen in kwestie echt niks vindt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |