Nou, we hebben hier ook kanalen en sluizen met weilanden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:10 schreef lily het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat je hier wilt zeggen?
Dat alle provincies buiten Amsterdam uitzien als de omgeving van Anja? Nee toch![]()
Ik denk dat ik je begrijpquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:47 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nou, we hebben hier ook kanalen en sluizen met weilanden.
ik denk dat malgosia die indruk wilde wekken maar ik vraag me af of dat wel zo is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:19 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Maar begrijp ik het goed dat albert mrt Malgosia heeft geslapen en daarna met Joyce?
Misschien zelfs als een soort wraak voor waneer Joyce de uitzending later terugziet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:23 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
ik denk dat malgosia die indruk wilde wekken maar ik vraag me af of dat wel zo is.
en ik vraag me ook af waarom ze in hemelsnaam die indruk zou willen wekken
Uberhaupt: scherpe messen in de vaatwasserquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:25 schreef JOHANK88 het volgende:
zo'n scherpe messen met de punt omhoog in de vaatwasser
Die tongval, hè. Dat is toch niet te doen? De simpelheid spat er vanaf.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Jacco is een jankerd.
Marcel is een Rotterdammert. Niet lullen maar poetsen.
Ja, briljant.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:37 schreef JOHANK88 het volgende:
dat shot van thijz en zijn maat in de auto.![]()
![]()
Heeeerlijk om naar te kijkenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:10 schreef Revanches het volgende:
Hahaha die interactie tussen Jan en Anja![]()
poeh zeg, wat kan die man praten inderdaad. hij stelt alleen wel geen enkele vraag, het zijn alleen maarquote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:23 schreef golfer het volgende:
Jan kan niet tegen stilte. Hij blijft oeverloos ouwehoeren.
Nu ik Joop en Jan heb gezien, vind ik Anja ineens beter te pruimen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:23 schreef golfer het volgende:
Jan kan niet tegen stilte. Hij blijft oeverloos ouwehoeren.
Hahaha, dit was echt een iconische opmerking. Jan overtrof zichzelf ook telkens met nóg een suffer kutverhaal. Dit sloeg echt alles. "Jaaa ik heb nog ergens een briefje van 20 euro bij me, want op de biljartclub kun je daar een speciale kaart voor kopen waarbij je..."quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:38 schreef JOHANK88 het volgende:
"even geen verhaal meer, jan"
go Anja!
Ik begrijp dat als man ook niet zo goed. Wat we op tv zien is dat er constant toegewerkt wordt naar een “klik”. Dat weet je toch na 1 dag al of dat er is of niet? Gooi er wat passie in en dan ontdek je later wel of het wel of niet gaat werken.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 10:11 schreef Silenus het volgende:Overigens, waarom wordt er toch zo weinig getongd in dit programma. Ik word echt gek van dat halfslappe gedrag van Mike, pak Noor nou eens een keer. Dan weet je toch wat er ontstaat? Hij moet er misschien nog effe 10 nachtjes over slapen waarschijnlijk, pff.
Vorige seizoen met: Dit is mijn grens en daar kom jij niet over heen, en nu is ze getrouwd met die manquote:
Haha, ja dat snap ik ook nooit. Ik zou daar niet zo moeilijk of afwachtend over doen als ik iemand echt leuk zou vinden.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 10:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Overigens, waarom wordt er toch zo weinig getongd in dit programma. Ik word echt gek van dat halfslappe gedrag van Mike, pak Noor nou eens een keer. Dan weet je toch wat er ontstaat? Hij moet er misschien nog effe 10 nachtjes over slapen waarschijnlijk, pff.
Thijz is ook maar een kunstenaar met een kleine k hoor.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:27 schreef NedKelly het volgende:
Ik weet wellicht niet genoeg van kunst, maar vond het heel raar dat Thijzzzzzz iemand model laat zitten en dan alleen bezig is met kleuren om haar heen in te vullen. Tijdens zo'n sessie doe je toch vooral de persoon invullen en alles erom heen later want dat staat nog in je atelier?
En van de regie moet ze steeds in het midden van de achterbank zitten om goed in beeld te komen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:06 schreef casita het volgende:
Waarom zit die lange darm weer op de achterbank ze moet overal bij.
De gastvrijheid straalt je tegemoet.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:11 schreef tja77 het volgende:
Die doos met lampjes MOEST ze natuurlijk vasthouden, en was onmogelijk om die even op de grond te zetten en die man welkom te heten.
Wat een takkestreek van dat mens.
Ja, over vis koken en over vissen schilderen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:06 schreef JOHANK88 het volgende:
Nou, benieuwd of Marcel over iets anders gaat praten dan over vissen. En wie weet, een vraag stellen!
onder het genot van een groot bord sushiquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, over vis koken en over vissen schilderen.
Hij lijkt wel op de jaren ‘90 Raymond van Barneveld. Wordt natuurlijk niks met deze vent, haha.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:13 schreef JOHANK88 het volgende:
kleren strijken en de maaltijden klaarmaken, dat wil Karel wel samen gaan doen met een partner.
dat past niet in iris d'r straatje hoor
Ja dat viel mij ook op, dat hij zei van ja ik heb alles zelf gedaan, was helemaal niet zo en daar komt Mirjam nog wel achter.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:30 schreef JOHANK88 het volgende:
marcel zegt niet eens dat thapsie geholpen heeft met de sushi. hij heeft alles zelf gedaan
Is mij ook opgevallen, hahaha. Ik hoorde hem al zeggen: "Vind het best om de sponsor in beeld te brengen, maar weiger die zak, vreet wel een paar stukjes van die troep."quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:38 schreef golfer het volgende:
Ook Thijz en ZZ-top zitten weer chips te eten. Dit keer komt de Layszak niet in beeld.
LOL! Raymond van Barneveld, nu je het zegt!quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hij lijkt wel op de jaren ‘90 Raymond van Barneveld. Wordt natuurlijk niks met deze vent, haha.
eerste nacht ook geen stroom, geen water en geen wifi in die tokoquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:48 schreef Firuze60 het volgende:
En dat Marcel met blote voeten door dat terras heen trapte, oeioei, gare bende daar.
Precies en dan ja, uh, sorry, dat gaat hier nu eenmaal zo, ondertussen wel tig ballen per nacht neer tellen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:51 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
eerste nacht ook geen stroom, geen water en geen wifi in die toko
Ach, je moet maar zo denken, vast wel iemand te vinden die net zo veel van vissen houdt als hij, dat zie ik niet bij Mirjam gebeuren.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:57 schreef JOHANK88 het volgende:
marcel stelt wel vragen aan de nieuwe man bij mirjam![]()
lekker dominant ook meteen, wat een eng mannetje is het toch.
Nou, inderdaad. En zei hij niet tegen de nieuwe dat die sushi mocht pakken?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:57 schreef JOHANK88 het volgende:
marcel stelt wel vragen aan de nieuwe man bij mirjam![]()
lekker dominant ook meteen, wat een eng mannetje is het toch.
Ken jij een B&B eigenaar in dit programma die dat niet is?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:37 schreef casita het volgende:
Mirjam is in niemand geïnteresseerd alleen in zichzelf.
Dat zei m'n vriendin ook meteen! Als je het eenmaal ziet ga je 'm ook gewoon Barney noemenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hij lijkt wel op de jaren ‘90 Raymond van Barneveld. Wordt natuurlijk niks met deze vent, haha.
Hij heeft sowieso vaak van die 'bedachte one-liners' die niet helemaal overkomen. Vraag me af of hij dat dan daar onder de douche staat te bedenken om het dan trots voor de camera te vertellen. Ook iets met crocodile dundee ofzo..quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 02:20 schreef KinKiJan het volgende:
Moest ook wel lachen om die Marcel met z'n 'sushi van m'n dushi'. Ze waren zelf -naar het leek- uitgegeten, maakt toch niet uit dat die man er ook wat van pakt?
Productie team, productie team, productie team .....................weinig is spontaan of wordt niet gestuurd.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:30 schreef Silenus het volgende:
En het spreekt ook niet voor hem dat hij de nieuwe vrouw meteen in zo'n belachelijke tweed-outfit wil steken.
Deze man verschiet z'n kruit al voor ie z'n doel bereikt heeft. Gadver!!!quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:07 schreef Bever_NL het volgende:
Mirjam kan ook zelf beginnen om iets over haarzelf te vertellen maar ze zegt dat 'expres' niet te doen omdat het uit Marcel zelf moet komen. Dat 'expres' zegt wel iets over haar gecondtioneerde karakter terwijl ze zich zo luchtig en fris doet voorkomen.
Marcel heeft communicatieve tekortkomingen maar soms heeft iemand een zetje nodig ipv hem maar in z'n tekortkomingen te laten gaarkoken. Marcel is natuurlijk wel een zwaarder probleem geval omdat Thapsie hem ook al wat hints in die richting had gegeven.
Elk van de Rangers is meer vent voor Mirjam dat die ingevlogen NL-mannen. Ik zie die rangers altijd glimlachen wanneer ze een nieuwe kandidaat met de auto ophalen, alsof ze denken ...'waar jij op zoek naar gaat hebben wij op afroep al lang meegemaakt' ;-
Robert Jan is wel een grappige kerel maar vraag me af hoe het geweest zou zijn als hij helemaal wild geworden zou zijn op Volendam ipv Schotland. Zou hij dan een huisje op de dijk gekocht hebben en iedere dag in kledingdracht daar rondgedenderd hebben?
Het wordt steeds meer duidelijk dat Els toch wel erg keurig <stijf> is. Robert Jan wilt soms heerlijk met de blote poten in de natte blubber trappen maar daar houdt Els niet zo van. Door de jaren heen heb ik zelf velen Elsen gezien bij het aanboord gaan van KLM vluchten.
Iris: Nogmaals, lelijke Griekse hut met een overdosis aan blauwe verf op een perfecte AAA locatie. Verder peuken, drank, vette hap buiten, ongastvrij en hunkerend naar penetratie. Hoewel Raymond van Barneveld eruit ziet dat hij hem nog omhoog kan krijgen, is hij niet het type waar Iris zich graag door laat volblaffen.
Mja het was natuurlijk wel het moment voor hem om iets te vragen over haar hobbies. Maar neeeee.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. En zei hij niet tegen de nieuwe dat die sushi mocht pakken?
Ik vond het lief van Thapsie dat ze hem advies gaf. Typisch dat hij zich niet herkende in het beeld dat ze van hem schetste. En daarna maar weer eindeloos praten over zichzelf.
Ik vond het wel wat flauw van Mirjam dat ze niet uit zichzelf begon over dat schilderen ook haar hobby is, al snap ik ook dat ze gewoon klaar is met hem en geen zin meer heeft om er energie in te stoppen.
Dat is ook zo. Net als dat vreselijke yoga wat ze de hele tijd gaan doen. Ik denk dat de uitjes idd het meest gescript zijn.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:36 schreef Bever_NL het volgende:
[..]
Productie team, productie team, productie team .weinig is spontaan of wordt niet gestuurd.
"Ik had eigenlijk wel een echt leuk nagerecht willen geven in de vorm van iets meer romantiek in het gesprek en uiteindelijk werd het een kiwi als nagerecht."quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hij heeft sowieso vaak van die 'bedachte one-liners' die niet helemaal overkomen. Vraag me af of hij dat dan daar onder de douche staat te bedenken om het dan trots voor de camera te vertellen. Ook iets met crocodile dundee ofzo..![]()
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
"Ik had eigenlijk wel een echt leuk nagerecht willen geven in de vorm van iets meer romantiek in het gesprek en uiteindelijk werd het een kiwi als nagerecht."Die zit dat ongetwijfeld te bedenken en dan aan het productieteam te vragen of hij nog wat voor de camera mag zeggen. "Marcel, we zijn klaar met filmen, het zit erop voor vandaag." "Nee, wacht, ik heb nog een snedige opmerking!"
Ik heb even teruggekeken en hij zei inderdaad tegen die nieuwe: "Ga lekker zitten, ga lekker eten." En dan in het nagesprek weer lollig zitten doen over sushi voor z'n dushi. Da's gewoon een act.
Inderdaad en dat vind ik best jammer. Wel grappig weer dat je ook ziet dat de kandidaten zelf op een gegeven moment er enorm genoeg van krijgen van die 'spring nog eens door die hoepel' scenes. Bij wappiethijs begint dat op te vallen. Die wordt steeds sarcastischer in de eenopeen 'interviews'. Als kijker vind ik dat een beetje saai worden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:56 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Net als dat vreselijke yoga wat ze de hele tijd gaan doen. Ik denk dat de uitjes idd het meest gescript zijn.
Ik vind Thijs een vreselijke man qua daten en wat hij nou eigenlijk te bieden heeft (in mijn ogen grote rommel die geen euro waard is) maar juist in die stukjes waar hij alles analyseert kan ik z'n directheid/sarcasme wel waarderen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:52 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Inderdaad en dat vind ik best jammer. Wel grappig weer dat je ook ziet dat de kandidaten zelf op een gegeven moment er enorm genoeg van krijgen van die 'spring nog eens door die hoepel' scenes. Bij wappiethijs begint dat op te vallen. Die wordt steeds sarcastischer in de eenopeen 'interviews'. Als kijker vind ik dat een beetje saai worden.
Emile lijkt mij ook een heel leukevent. Leuke uitstraling. Maar geloof niet dat hij op zn plek gaat zijn bij Arno op het platteland. En Arno heeft jammer genoeg alleen maar oog voor Niels. Op een of andere manier vind ik Niels ook niet sympathiek. Geen idee waarom niet. Gewoon mijn gevoel.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:05 schreef S_E het volgende:
Bij Arno val ik ook in slaap. Die Niels heeft iets creepy’s. Maar niet boeiend genoeg.
Emile vind ik een schatje. Hopelijk vertrekt ie snel daar om in A’dam een leukere vent te vinden.
ja, daar klopt iets niet. hij heeft ook al in zoveel landen gezeten en is telkens degene die zichquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:05 schreef S_E het volgende:
Bij Arno val ik ook in slaap. Die Niels heeft iets creepy’s. Maar niet boeiend genoeg.
Emile vind ik een schatje. Hopelijk vertrekt ie snel daar om in A’dam een leukere vent te vinden.
Hahaha dat heb ik nu ook idd.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:50 schreef JOHANK88 het volgende:
nou diegenen die opmerkten hoe kinderachtig en gemaakt en overdreven Joyce ineens praat, het valt mij nu ook eindelijk op. jeetje wat een toneel!
Ik vind die visman engerquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:59 schreef DKUp het volgende:
Die nieuwe man Rick komt heel eng over. Ik gun dat Mirjam wel.
Nee dat iddquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
Van de sushi, die Haagse vent. Hij is niet helemaal 100
van alle deelnemers is zij degene van wie je het minst snapt waarom ze meedoet aan dit programmaquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:58 schreef DKUp het volgende:
Mirjam doet ook echt niks met die mannen.
Dat kan je van hun allemaal dan zeggenquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:03 schreef casita het volgende:
Die visman wordt gewoon kut neergezet ik kijk graag naar het progamma naar rtl is een ster in mensen maken en breken.
Echt puur voor haar B&B doet ze mee.quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:04 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
van alle deelnemers is zij degene van wie je het minst snapt waarom ze meedoet aan dit programma
want ze wekt niet echt de indruk dat ze echt een man wil via dit gedoe. dus toch reclame voor de B&B
dan? of gaat de boel in de verkoop?
ze is een knappe vrouw, ze heeft een goed bedrijf, ze lijkt aardig om te gaan met haar personeel en ze
lijkt me ook behoorlijk slim.
daar komen toch wel mensen over de vloer of zo waar ze meer mee kan dan met die gekke knakkers
die er tot nu toe zijn komen opdagen?
de mannen vragen niets maar zij doet zelf ook niet echt moeite om zichzelf te laten zien aan ze.
Ze worden wel bijna als een mongool neergezetquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat kan je van hun allemaal dan zeggen
Bakvis gedoequote:Op maandag 12 augustus 2024 21:08 schreef DKUp het volgende:
Ik word misselijk van Albert en deze dame
Ook jaquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze worden wel bijna als een mongool neergezet
Joyce speelt het kindvrouwtjequote:Op maandag 12 augustus 2024 21:08 schreef DKUp het volgende:
Ik word misselijk van Albert en deze dame
Valse opmerking naar de nieuwe vrouw zag ik net in het voorstukje.quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Joyce speelt het kindvrouwtje![]()
Vreselijk die twee
Jaquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:21 schreef DKUp het volgende:
[..]
Valse opmerking naar de nieuwe vrouw zag ik net in het voorstukje.
Die nieuwe vrouw is de moeder van Laura Bquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:21 schreef DKUp het volgende:
[..]
Valse opmerking naar de nieuwe vrouw zag ik net in het voorstukje.
Oh nooooohquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Die nieuwe vrouw is de moeder van Laura B
Steukneus? Van Bekhoven?quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Die nieuwe vrouw is de moeder van Laura B
Albert hield wel knuffelenquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:24 schreef DKUp het volgende:
Deze vrouw heeft hij dus ook al geneukt.
Ik keek in rls foto nogwat en daar stond een post op pagina 7 geloof ik. Met haar op de foto als oma. Zo dusquote:
Je zegt steeds dingen die bij mij een minuut of 5 later komen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:22 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
ik kijk gewoon op tv live mee vanavond dus ik loop volgens mij niet voor?
Heeft meegedaan met Utopia (dochter van).quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:27 schreef casita het volgende:
Mis ik wat? Laura B weet je de achternaam niet, of heeft ze een balkje voor de ogen.
Lijkt wel een oude opaquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:31 schreef Donna het volgende:
Albert pakt dat cadeautje uit. Hij lijkt wel 85 met dat haar zo. Wat een onfrisse ouwelijke kerel.
quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:30 schreef DKUp het volgende:
Ik ben er altijd voor je.
Bellen als je thuis bent.
Ik laat je even alleen.
Hahaha. Staat haar wel goed.quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:42 schreef JOHANK88 het volgende:
margreet heeft snel een doorzichtige blouse aangetrokken
Ja en dan te bedenken hoe jong zijn kinderen zijn. Daar is dus een jonge vrouw van plus minus nu 40 (??) mee samen geweest. Jakkie.quote:
Mensen zijn rare wezensquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:46 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja en dan te bedenken hoe jong zijn kinderen zijn. Daar is dus een jonge vrouw van plus minus nu 40 (??) mee samen geweest. Jakkie.
Dat hij een viezerik is hopelijkquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:52 schreef Puzzie het volgende:
Albert vindt iets heftig wat 'ze' zegt
Wachten tot morgen dus
Dat is hij ook maar als dat het is dan vind ik het maar saaiquote:
Fijne cliffhanger weer. Doen ze goed bij de productie.quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:52 schreef Puzzie het volgende:
Albert vindt iets heftig wat 'ze' zegt
Wachten tot morgen dus
En ik hoor de ene red flag na de andere, maar Arno vindt alles geweldig. Die is gewoon smoor.quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:29 schreef DKUp het volgende:
Wat makkelijk flirten met Arno.
Heel goedkoop en vlak
Typische stewardess dusquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:56 schreef JOHANK88 het volgende:
Els blijft gniffelend lachen tot de laatste snik
Ik vraag me af of het gesprek niet raar is geknipt. Op cruciale momenten lijkt er bijzonder weinig tijd te worden genomen voor het uitzenden van slechtnieuwsgesprekken. Dat was ook bij Thijz het geval. Als kijker snap je dan niet goed wat er gebeurt.quote:Op maandag 12 augustus 2024 23:33 schreef S_E het volgende:
Ik heb het te doen met Els. Ik snapte niets van dat gesprek. Had eerst de indruk dat RJ echt voor haar ging (en Els volgens mij ook, want ze begon echt te stralen). En toen moest ze opeens weg.
Sneu voor haar, hopelijk treft ze een lieve leuke man.
Ik vind het pijnlijk om te zien dat het voor iedereen duidelijk is dat het met Emil niks wordt, behalve voor Emil zelf. Arno moet stoppen hem aan het lijntje te houden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 00:18 schreef Bever_NL het volgende:
Arno zou de hoofprijs moeten zijn, maar van hoofdprijs kunnen we toch niet echt echt spreken.
Ik denk dat hij in de homo-scene relatief weinig sjans had maar dat hij zich nu waant als een kind in een Jamin winkel die alleen die ene lolly wilt hebben.
Emil: prima, no-nonsense vent. Kan ik me niet aan irriteren. Arno gaat hem keer nog een keer meenemen om hem duidelijk te maken dat het gebied ' WEL' aantrekkelijk is. Dat Franse plattenland is het niet voor stadsman Emil en die B&B houder waar hij voor is gekomen, is ook niet de moeite waard. Ik zou ervandoor gaan als ik hem was.
Die cliffhanger bij Albert gaat volgens mij niet veel verder wat die dame al eerder zei dat ze besloten heeft dat ze nog 1x gaat trouwen ................ en dat Albert zich realiseert dat ze besloten heeft dat met hem te doen. Albert houdt er niet zo van als er voor hem besloten wordt.
Els was op zich wel ok maar ook wat stijf. Zat regelmatig in een soort van niet relaxte 'wachtstand' pose aan de keukentafel.
Dat heb ik dan gemist bij RJ , dat heb ik niet gezien en ook nergens uit op kunnen maken, het was leuk maar dat was het dan ook.quote:Op maandag 12 augustus 2024 23:33 schreef S_E het volgende:
Ik heb het te doen met Els. Ik snapte niets van dat gesprek. Had eerst de indruk dat RJ echt voor haar ging (en Els volgens mij ook, want ze begon echt te stralen). En toen moest ze opeens weg.
Sneu voor haar, hopelijk treft ze een lieve leuke man.
Mirjam toont toch in niks aan dat ze op zoek is naar een man? Elk gesprek voelt als een sollicitatiegesprek en als er dan wat geflirt wordt komt het allemaal te dichtbij.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:01 schreef Bever_NL het volgende:
Marcel zei dat deze trip zeker in z'n top-5 terecht zou komen. Een naar eigen zeggen zo een bereisd man, moeten die andere trips toch wel 'zo zo 'geweest zijn.
Toen hij het hele avontuur samenvatte, was hij een beetje zwaar op de hand. Maakte er meer van dan het ooit geweest was.
Wat heeft Mirjam die heren nu te bieden in de ommuurde compound met een dierentuin erom heen.
Die 2 stoere Rangers hadden zichzelf op moeten geven. Had ze gelijk een partner gehad die zelf wat onderhanden heeft daar Aan de overgevlogen NL-mannen mankeert toch wel wat.
Overigens doet Marjan me in de verte een beetje denken aan Britgit Maasland het ijskoning.
Dat wil niet zeggen dat ik die indruk wel had.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 09:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat heb ik dan gemist bij RJ , dat heb ik niet gezien en ook nergens uit op kunnen maken, het was leuk maar dat was het dan ook.
Haha, dat dacht ik ook al. Hoe kun je dit nou een geweldige 'reis' vinden? Hij is linea recta naar die lodge gegaan, wat dieren gezien, sushi gemaakt, en sniffend weer naar huis. Ik mag toch hopen dat je in je leven wel wat meer avonturen hebt beleefd dan dit, zeker als je er de hele tijd zo stoer over zit te doen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:01 schreef Bever_NL het volgende:
Marcel zei dat deze trip zeker in z'n top-5 terecht zou komen. Een naar eigen zeggen zo een bereisd man, moeten die andere trips toch wel 'zo zo 'geweest zijn.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:21 schreef Silenus het volgende:
Moest hier ook erg om lachen, best bizar hoe treffend dit is:
https://x.com/JayEandmore/status/1823059757181071431
Lijkt echt een kopie Robert-Janquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:21 schreef Silenus het volgende:
Moest hier ook erg om lachen, best bizar hoe treffend dit is:
https://x.com/JayEandmore/status/1823059757181071431
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:41 schreef Silenus het volgende:
Margreeth is wat spannender/losser (ook wel wat jonger), alleen hangt er toch zo'n aura om haar heen alsof ze gisteren naar de kermis in Volendam is geweest.
Samequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:10 schreef Battlecruiser het volgende:
Marcel beweert dus dat Mirjam heeft gelogen toen ze keer ok keer zei dat hij niets over haar vroeg. Ben trouwens blij dat hij met zijn enge stem en enge mondhoeken van de buis is.
Wat een idioot.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:42 schreef Silenus het volgende:
Marcel slaat terug:
https://www.ad.nl/show/ma(...)et-luister~aa8ef4a0/
Pff ik kijk nu zijn instagram, zijn username daar is 'marcelbenbolliefde_official'.
https://www.instagram.com/p/C-lh84Qt7J4/
Hij is ook wel heel erg in zichzelf gaan geloven zeg.
Ja, stap een willekeurig bejaardentehuis binnen en je ziet genoeg Alberts zitten.quote:
En nog erger: "stoute Sjaak, Sjakie af" Jeetje wat slechtquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:58 schreef DKUp het volgende:
Moest ook wel lachen.
Om het ja ik had een trainingsbroek aan en toen trok ze hem naar beneden![]()
“Dat had ik nooit moeten doen….”
Dat geneuzel over zes uur lang in zijn mancave plaatjes luisteren,
Prachtig tochquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:01 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
En nog erger: "stoute Sjaak, Sjakie af" Jeetje wat slecht
Het klonk als een hele foute smoes en dat was het ookquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:58 schreef DKUp het volgende:
Moest ook wel lachen.
Om het ja ik had een trainingsbroek aan en toen trok ze hem naar beneden![]()
“Dat had ik nooit moeten doen….”
Dat geneuzel over zes uur lang in zijn mancave plaatjes luisteren,
In z'n top 10. Nee, z'n top 5. Misschien wel top 3.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:01 schreef Bever_NL het volgende:
Marcel zei dat deze trip zeker in z'n top-5 terecht zou komen.
Het is net LuckyTV.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:42 schreef Silenus het volgende:
Marcel slaat terug:
Pff ik kijk nu zijn instagram, zijn username daar is 'marcelbenbolliefde_official'.
Bekende persoonquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:42 schreef Silenus het volgende:
Marcel slaat terug:
Mike is met zijn hond,quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:28 schreef DKUp het volgende:
Hoe gaat het in Spanje met labiele Mike?
Mama weggelopen
Dame weggelopen
Huilen
Emotioneel
Crossbike
![]()
Haha. Bij Malgosia was dat ook al zo'n succes.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:16 schreef Puzzie het volgende:
Mijn hemelJoyce die afhankelijk is van de mening van Albert voor haar kleding
![]()
Dat is toch triest gedrag van die vrouwen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:21 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha. Bij Malgosia was dat ook al zo'n succes.
Die is in alle opzichten nepquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:47 schreef DKUp het volgende:
Joyce heel aanstellerig en dom: Ik voel me echt een prinses.
Het woordje trouwen. Hij was bijna weggerend.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:49 schreef DKUp het volgende:
Albert vond het heftig dat die andere dame alles samen zou willen doen.
Oh ja dat soort relaties zijn er ook nog buiten alles neuken
Die Joyce speelt echt een rol . het 'wulpse' 'onschuldige' kirrende kindvrouwtje van 52quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:47 schreef DKUp het volgende:
Joyce heel aanstellerig en dom: Ik voel me echt een prinses.
Als het te serieus gaat worden dan raakt hij in paniekquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:54 schreef Donna het volgende:
[..]
Het woordje trouwen. Hij was bijna weggerend.
Die Alice is wel flink beter dan Joyce en de joggingbroek omlaag trekkerquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die Joyce speelt echt een rol . het 'wulpse' 'onschuldige' kirrende kindvrouwtje van 52![]()
, zich afhankelijk opstellen van Albert maar ondertussen haar 'rivale' wegzetten met opmerkingen over haar leeftijd![]()
Ze is niet mijn type maar Ik vind die Alice best okay
Ja dat idd , alleen dat woord maakt de situatie ineens 'heftig'quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:54 schreef Donna het volgende:
[..]
Het woordje trouwen. Hij was bijna weggerend.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Die Alice is wel flink beter dan Joyce en de joggingbroek omlaag trekker
Best knap om zo onvolwassen te zijn terwijl je er uit ziet als een bejaarde.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat idd , alleen dat woord maakt de situatie ineens 'heftig'
Ik snap echt wel dat iemand niet meer zou willen trouwen ,maar Albert raakt al helemaal in paniek van dat woord![]()
Wat een onvolwassen man is dat
Hehehe, jij typt alles wat ik denk steeds. 😜 Helemaal eens.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:46 schreef DKUp het volgende:
Misschien moet Mike een keer iets alleen doen met de nieuwe dame in plaats van ik eet als een boer Noor.
😂😂😂quote:
Nou echt. En dat ook nog eens voor zo’n bejaarde.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die Joyce speelt echt een rol . het 'wulpse' 'onschuldige' kirrende kindvrouwtje van 52![]()
, zich afhankelijk opstellen van Albert maar ondertussen haar 'rivale' wegzetten met opmerkingen over haar leeftijd![]()
Ze is niet mijn type maar Ik vind die Alice best okay
Met Mike is ook een hoop misquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:46 schreef DKUp het volgende:
Misschien moet Mike een keer iets alleen doen met de nieuwe dame in plaats van ik eet als een boer Noor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. En Jacob van B&B Vol Liefde seizoen 1, draagt ook joggingbroeken, Malgosia en haar dochter logeerden bij Jacob,quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:15 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kijk nooit meer hetzelfde naar joggingbroeken.
Ja. Alice is trouwens de moeder van Laura van Bekhoven, het hippiemeisje uit Utopia, die als interieurstyling werkzaam is net als haar moeder.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Die Alice is wel flink beter dan Joyce en de joggingbroek omlaag trekker
Joyce is vooral nep.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 06:59 schreef Sorella het volgende:
Joyce doet me denken aan de bakvissen van vroeger.
'bakvis' : opgroeiend pubermeisjes, die typisch gedrag vertonen, zoals giechelen, aanstellerig zijn, vervelend doen en verliefd zijn.
Zoals ik al eerder dacht betreffende die cliffhanger: 'Veel geschreeuw en weinig wol'quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 00:18 schreef Bever_NL het volgende:
Die cliffhanger bij Albert gaat volgens mij niet veel verder wat die dame al eerder zei dat ze besloten heeft dat ze nog 1x gaat trouwen ................ en dat Albert zich realiseert dat ze besloten heeft dat met hem te doen. Albert houdt er niet zo van als er voor hem besloten wordt.
Vond ik ook, viel me mee van hem.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:20 schreef Bever_NL het volgende:
Ik vond dat Jan het eindgesprek bij Anja, netjes doen. Hij kwam daar beter uit naar voren dan alle eerdere fragmenten.
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:54 schreef Loohcs het volgende:
Hoe Robert Jan Els wegstuurde was ook nogal apart. Ging toch niet slecht tussen die twee en hij had ook niet echt een goede reden. Leek wel een voorzitter van een voetbalclub die de trainer wegstuurt, zo van: "ik doe 't niet graag, maar de resultaten dwingen me ertoe"
Lekker onderscheid maken, heerlijk…..quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:54 schreef JOHANK88 het volgende:
die gruwelijke caravan ook gewoon, waar emile ruim een week heeft moeten pitten
Er zit helemaal niets in Arno , anderen moeten het werk doen en hij hangt het prinsesje uitquote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:54 schreef DKUp het volgende:
Ik word hier een beetje misselijk van.
In twee dagen zit hij al op Arno.
Kussen
Met de hond erbij
komt meteen zo over van 'zo even snel mijn territorium claimen, voordat er nog iemand bij komt'quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:54 schreef DKUp het volgende:
Ik word hier een beetje misselijk van.
In twee dagen zit hij al op Arno.
Kussen
Met de hond erbij
Ze hebben wel op een terrasje gezeten in dat trieste dorpjequote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er zit helemaal niets in Arno , anderen moeten het werk doen en hij hangt het prinsesje uit
Dat ja want de volgende man heeft geen kans. Hetzelfde met Mike met die Noor. Ze doen niks, maar die andere dames maken geen kans.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:59 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
komt meteen zo over van 'zo even snel mijn territorium claimen, voordat er nog iemand bij komt'
Ja dat was het dan ookquote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:59 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze hebben wel in op een terrasje gezeten in dat trieste dorpje
Echt hé, dan had ik als logé al helemaal geen zin meer om iets te regelen. Niels zegt: of een mooie wandeling. Arno: is dat met of zonder rugzak. Pfffquote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:52 schreef Puzzie het volgende:
Passieve Arno vindt dat Niels zich nu maar moet bewijzen dat hij moeite wil doen voor hem
Wat een flapdrol
Dit.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:59 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
komt meteen zo over van 'zo even snel mijn territorium claimen, voordat er nog iemand bij komt'
Dat jaquote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:00 schreef Anouk83 het volgende:
Ech
[..]
Echt hé, dan had ik als logé al helemaal geen zin meer om iets te regelen. Niels zegt: of een mooie wandeling. Arno: is dat met of zonder rugzak. Pfff
mike en noor zijn individueel al best saai en grijzig, maar samen zijn ze echt een soort zwart gat.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:00 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat ja want de volgende man heeft geen kans. Hetzelfde met Mike met die Noor. Ze doen niks, maar die andere dames maken geen kans.
het was ook wel opvallend hoeveel meer de vrienden van arno naar emile trokken.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:00 schreef S_E het volgende:
[..]
Dit.
En ik vind Emile echt zo’n vreselijk lieve, aardige, nette man. Wat een schatje![]()
Arno blijft met creep Niels over.
ik heb zo'n hekel aan mensen die de keuze hebben uit 459 drankjes en dan na lang nadenkenquote:
Romantische scène ook. Kaal terras, koud weer en een enorme fles waterquote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:12 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
ik heb zo'n hekel aan mensen die de keuze hebben uit 459 drankjes en dan na lang nadenken
zeggen "laat ik maar een watertje doen".
ach ik snap Iris wel, ik herinner me dat nog van toen ik zelf rookte, heel lang geleden.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:14 schreef kibo het volgende:
[..]
Romantische scène ook. Kaal terras, koud weer en een enorme fles water
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |