abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214696020
Ze hoort haar gasten terug komen, dus vertrekt weer…
SOONY
pi_214696028
marjam wil misschien wel een talk show presenteren? ze stelt zoveel vragen en houdt het gesprek
zo goed gaande. en ondertussen vertelt ze niets over zichzelf :P
  maandag 12 augustus 2024 @ 21:52:36 #178
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_214696033
Albert vindt iets heftig wat 'ze' zegt
Wachten tot morgen dus
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_214696054
quote:
11s.gif Op maandag 12 augustus 2024 21:52 schreef Puzzie het volgende:
Wachten tot morgen dus
Dat hij een viezerik is hopelijk :+
SOONY
pi_214696077
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2024 21:54 schreef DKUp het volgende:

[..]
lol, dat zou geweldig zijn :P
  maandag 12 augustus 2024 @ 22:22:34 #181
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_214696387
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2024 21:54 schreef DKUp het volgende:

[..]
Dat is hij ook maar als dat het is dan vind ik het maar saai |:)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_214696528
Wat gebeurde er nu bij Robert Jan? Ik begreep zijn uitleg niet. Hij leek een Leendertje te doen, maar zonder Els erbij zei hij dat het er gewoon niet in zat. Houdt hij haar nu aan het lijntje of niet? Hij probeerde het goed te doen, maar man oh man wat was het ongemakkelijk en pijnlijk. Arme Els.

Die huppelkut bij Albert deed ineens net zo vals als Malgosia bij haar deed. Die vrouwen laten zich wel kennen. Al ziet ze wel goed dat de nieuwe te oud is voor Albert.

Ik vind de nieuwe man bij Mirjam eigenlijk wel leuk, maar hij moet wat interesse in haar gaan tonen. Ik heb het wel gehad met die kerels die eindeloos over zichzelf praten.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_214696535
quote:
11s.gif Op maandag 12 augustus 2024 21:52 schreef Puzzie het volgende:
Wachten tot morgen dus
Fijne cliffhanger weer. Doen ze goed bij de productie.
pi_214696571
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2024 21:29 schreef DKUp het volgende:
Wat makkelijk flirten met Arno.

Heel goedkoop en vlak
En ik hoor de ene red flag na de andere, maar Arno vindt alles geweldig. Die is gewoon smoor.
  maandag 12 augustus 2024 @ 23:20:00 #185
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_214696859
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2024 20:56 schreef JOHANK88 het volgende:
Els blijft gniffelend lachen tot de laatste snik :P
Typische stewardess dus
pi_214696970
Ik heb het te doen met Els. Ik snapte niets van dat gesprek. Had eerst de indruk dat RJ echt voor haar ging (en Els volgens mij ook, want ze begon echt te stralen). En toen moest ze opeens weg.
Sneu voor haar, hopelijk treft ze een lieve leuke man.
pi_214697312
Arno zou de hoofprijs moeten zijn, maar van hoofdprijs kunnen we toch niet echt echt spreken.
Ik denk dat hij in de homo-scene relatief weinig sjans had maar dat hij zich nu waant als een kind in een Jamin winkel die alleen die ene lolly wilt hebben.

Emil: prima, no-nonsense vent. Kan ik me niet aan irriteren. Arno gaat hem keer nog een keer meenemen om hem duidelijk te maken dat het gebied ' WEL' aantrekkelijk is. Dat Franse plattenland is het niet voor stadsman Emil en die B&B houder waar hij voor is gekomen, is ook niet de moeite waard. Ik zou ervandoor gaan als ik hem was.

Die cliffhanger bij Albert gaat volgens mij niet veel verder wat die dame al eerder zei dat ze besloten heeft dat ze nog 1x gaat trouwen ................ en dat Albert zich realiseert dat ze besloten heeft dat met hem te doen. Albert houdt er niet zo van als er voor hem besloten wordt.

Els was op zich wel ok maar ook wat stijf. Zat regelmatig in een soort van niet relaxte 'wachtstand' pose aan de keukentafel.
pi_214698117
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2024 23:33 schreef S_E het volgende:
Ik heb het te doen met Els. Ik snapte niets van dat gesprek. Had eerst de indruk dat RJ echt voor haar ging (en Els volgens mij ook, want ze begon echt te stralen). En toen moest ze opeens weg.
Ik vraag me af of het gesprek niet raar is geknipt. Op cruciale momenten lijkt er bijzonder weinig tijd te worden genomen voor het uitzenden van slechtnieuwsgesprekken. Dat was ook bij Thijz het geval. Als kijker snap je dan niet goed wat er gebeurt.
pi_214698137
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 00:18 schreef Bever_NL het volgende:
Arno zou de hoofprijs moeten zijn, maar van hoofdprijs kunnen we toch niet echt echt spreken.
Ik denk dat hij in de homo-scene relatief weinig sjans had maar dat hij zich nu waant als een kind in een Jamin winkel die alleen die ene lolly wilt hebben.

Emil: prima, no-nonsense vent. Kan ik me niet aan irriteren. Arno gaat hem keer nog een keer meenemen om hem duidelijk te maken dat het gebied ' WEL' aantrekkelijk is. Dat Franse plattenland is het niet voor stadsman Emil en die B&B houder waar hij voor is gekomen, is ook niet de moeite waard. Ik zou ervandoor gaan als ik hem was.

Die cliffhanger bij Albert gaat volgens mij niet veel verder wat die dame al eerder zei dat ze besloten heeft dat ze nog 1x gaat trouwen ................ en dat Albert zich realiseert dat ze besloten heeft dat met hem te doen. Albert houdt er niet zo van als er voor hem besloten wordt.

Els was op zich wel ok maar ook wat stijf. Zat regelmatig in een soort van niet relaxte 'wachtstand' pose aan de keukentafel.
Ik vind het pijnlijk om te zien dat het voor iedereen duidelijk is dat het met Emil niks wordt, behalve voor Emil zelf. Arno moet stoppen hem aan het lijntje te houden.
pi_214698173
En later zegt Els dat ze nog terug komt. Misschien heeft Robert-Jan haar op een soort Thijz-manier tijdelijk geparkeerd, maar dan wat tactvoller. Het lijkt idd wat ongelukkig geknipt en er zal buiten de camera ook wel wat besproken zijn.
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
pi_214698847
Ik had de indruk dat Robert Jan Els op de reservebank wilde zetten, 'ze kwam niet zo goed uit de verf met andere vrouwen erbij', maar het kwam er wat ongelukkig uit. Volgens mij was het voor Els definitief, en als ze nog een keer terugkomt is dat als vrienden.
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 09:27:58 #192
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_214699023
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2024 23:33 schreef S_E het volgende:
Dat heb ik dan gemist bij RJ , dat heb ik niet gezien en ook nergens uit op kunnen maken, het was leuk maar dat was het dan ook.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_214699316
Marcel zei dat deze trip zeker in z'n top-5 terecht zou komen. Een naar eigen zeggen zo een bereisd man, moeten die andere trips toch wel 'zo zo 'geweest zijn.

Toen hij het hele avontuur samenvatte, was hij een beetje zwaar op de hand. Maakte er meer van dan het ooit geweest was.

Wat heeft Mirjam die heren nu te bieden in de ommuurde compound met een dierentuin erom heen.

Die 2 stoere Rangers hadden zichzelf op moeten geven. Had ze gelijk een partner gehad die zelf wat onderhanden heeft daar Aan de overgevlogen NL-mannen mankeert toch wel wat.

Overigens doet Marjan me in de verte een beetje denken aan Britgit Maasland het ijskonijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bever_NL op 13-08-2024 16:49:25 ]
pi_214699396
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 10:01 schreef Bever_NL het volgende:
Marcel zei dat deze trip zeker in z'n top-5 terecht zou komen. Een naar eigen zeggen zo een bereisd man, moeten die andere trips toch wel 'zo zo 'geweest zijn.

Toen hij het hele avontuur samenvatte, was hij een beetje zwaar op de hand. Maakte er meer van dan het ooit geweest was.

Wat heeft Mirjam die heren nu te bieden in de ommuurde compound met een dierentuin erom heen.

Die 2 stoere Rangers hadden zichzelf op moeten geven. Had ze gelijk een partner gehad die zelf wat onderhanden heeft daar Aan de overgevlogen NL-mannen mankeert toch wel wat.

Overigens doet Marjan me in de verte een beetje denken aan Britgit Maasland het ijskoning.
Mirjam toont toch in niks aan dat ze op zoek is naar een man? Elk gesprek voelt als een sollicitatiegesprek en als er dan wat geflirt wordt komt het allemaal te dichtbij.
pi_214699633
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 09:27 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Dat heb ik dan gemist bij RJ , dat heb ik niet gezien en ook nergens uit op kunnen maken, het was leuk maar dat was het dan ook.
Dat wil niet zeggen dat ik die indruk wel had.
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 11:41:28 #196
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_214700169
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 10:01 schreef Bever_NL het volgende:
Haha, dat dacht ik ook al. Hoe kun je dit nou een geweldige 'reis' vinden? Hij is linea recta naar die lodge gegaan, wat dieren gezien, sushi gemaakt, en sniffend weer naar huis. Ik mag toch hopen dat je in je leven wel wat meer avonturen hebt beleefd dan dit, zeker als je er de hele tijd zo stoer over zit te doen.

Maar bij Mirjam gaat sowieso niks gebeuren. Zij is veel te afstandelijk en deze gasten zijn niet sterk genoeg om haar te ontdooien. Deze nieuwe wellicht maar die zat al in de friendzone toen hij als een blije eppo de jeep uit kwam gerend.

Robert-Jan kan duidelijk wel een cursus 'slecht nieuws gesprekken' volgen. :') Ik volgde ook niet helemaal wat er nou gebeurde maar hij leek het gesprek met Els wel aan te vliegen alsof ie Gaston van de Postcodeloterij was. Gooooeedenavond Els, zoooo wat was het toch gezellig he haha ja topper ben je, keurig, nou goed ik heb een verrassing voor je, jij begrijpt me wel he, maar het is beter als je gaat. Ja? Ok meissie kom hier, als er wat is kun je het laten weten he, he was echt top dat je er was!

Arme Els, je zag haar zo kijken van '??'. En haar zorgvuldig opgemaakte gezicht deed me steeds meer denken aan die foto's die je ziet als het over de droogte in Afrika gaat. En toch snap ik RJ wel, Els past op het oog wel bij 'm maar eigenlijk toch niet echt. Margreeth is wat spannender/losser (ook wel wat jonger), alleen hangt er toch zo'n aura om haar heen alsof ze gisteren naar de kermis in Volendam is geweest. Maarja snap wel dat hij een beetje op haar zit te geilen.

Uiteindelijk heeft ie een iets jongere Els nodig, die lid is geweest van het corps, iets meer tweed-kleding dan zo'n vloerkleed, en af en toe die cringe 'monkey-act' met 'm opvoert als er gasten zijn. Is ie helemaal blij.
Gourmetten of steengrillen?
pi_214700232
Hoe 'Roberto' ook na het exitgesprek innig met 'whoels' wegliep _O-

En Marcel! Deze reis past in zijn top 10! misschien wel in de top 5! Of top3 zelfs _O-
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 12:21:05 #198
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_214700575
Moest hier ook erg om lachen, best bizar hoe treffend dit is:

https://x.com/JayEandmore/status/1823059757181071431
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 13:14:50 #199
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_214701112
quote: