Dat hij een viezerik is hopelijkquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:52 schreef Puzzie het volgende:
Albert vindt iets heftig wat 'ze' zegt
Wachten tot morgen dus
Dat is hij ook maar als dat het is dan vind ik het maar saaiquote:
Fijne cliffhanger weer. Doen ze goed bij de productie.quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:52 schreef Puzzie het volgende:
Albert vindt iets heftig wat 'ze' zegt
Wachten tot morgen dus
En ik hoor de ene red flag na de andere, maar Arno vindt alles geweldig. Die is gewoon smoor.quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:29 schreef DKUp het volgende:
Wat makkelijk flirten met Arno.
Heel goedkoop en vlak
Typische stewardess dusquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:56 schreef JOHANK88 het volgende:
Els blijft gniffelend lachen tot de laatste snik
Ik vraag me af of het gesprek niet raar is geknipt. Op cruciale momenten lijkt er bijzonder weinig tijd te worden genomen voor het uitzenden van slechtnieuwsgesprekken. Dat was ook bij Thijz het geval. Als kijker snap je dan niet goed wat er gebeurt.quote:Op maandag 12 augustus 2024 23:33 schreef S_E het volgende:
Ik heb het te doen met Els. Ik snapte niets van dat gesprek. Had eerst de indruk dat RJ echt voor haar ging (en Els volgens mij ook, want ze begon echt te stralen). En toen moest ze opeens weg.
Sneu voor haar, hopelijk treft ze een lieve leuke man.
Ik vind het pijnlijk om te zien dat het voor iedereen duidelijk is dat het met Emil niks wordt, behalve voor Emil zelf. Arno moet stoppen hem aan het lijntje te houden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 00:18 schreef Bever_NL het volgende:
Arno zou de hoofprijs moeten zijn, maar van hoofdprijs kunnen we toch niet echt echt spreken.
Ik denk dat hij in de homo-scene relatief weinig sjans had maar dat hij zich nu waant als een kind in een Jamin winkel die alleen die ene lolly wilt hebben.
Emil: prima, no-nonsense vent. Kan ik me niet aan irriteren. Arno gaat hem keer nog een keer meenemen om hem duidelijk te maken dat het gebied ' WEL' aantrekkelijk is. Dat Franse plattenland is het niet voor stadsman Emil en die B&B houder waar hij voor is gekomen, is ook niet de moeite waard. Ik zou ervandoor gaan als ik hem was.
Die cliffhanger bij Albert gaat volgens mij niet veel verder wat die dame al eerder zei dat ze besloten heeft dat ze nog 1x gaat trouwen ................ en dat Albert zich realiseert dat ze besloten heeft dat met hem te doen. Albert houdt er niet zo van als er voor hem besloten wordt.
Els was op zich wel ok maar ook wat stijf. Zat regelmatig in een soort van niet relaxte 'wachtstand' pose aan de keukentafel.
Dat heb ik dan gemist bij RJ , dat heb ik niet gezien en ook nergens uit op kunnen maken, het was leuk maar dat was het dan ook.quote:Op maandag 12 augustus 2024 23:33 schreef S_E het volgende:
Ik heb het te doen met Els. Ik snapte niets van dat gesprek. Had eerst de indruk dat RJ echt voor haar ging (en Els volgens mij ook, want ze begon echt te stralen). En toen moest ze opeens weg.
Sneu voor haar, hopelijk treft ze een lieve leuke man.
Mirjam toont toch in niks aan dat ze op zoek is naar een man? Elk gesprek voelt als een sollicitatiegesprek en als er dan wat geflirt wordt komt het allemaal te dichtbij.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:01 schreef Bever_NL het volgende:
Marcel zei dat deze trip zeker in z'n top-5 terecht zou komen. Een naar eigen zeggen zo een bereisd man, moeten die andere trips toch wel 'zo zo 'geweest zijn.
Toen hij het hele avontuur samenvatte, was hij een beetje zwaar op de hand. Maakte er meer van dan het ooit geweest was.
Wat heeft Mirjam die heren nu te bieden in de ommuurde compound met een dierentuin erom heen.
Die 2 stoere Rangers hadden zichzelf op moeten geven. Had ze gelijk een partner gehad die zelf wat onderhanden heeft daar Aan de overgevlogen NL-mannen mankeert toch wel wat.
Overigens doet Marjan me in de verte een beetje denken aan Britgit Maasland het ijskoning.
Dat wil niet zeggen dat ik die indruk wel had.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 09:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat heb ik dan gemist bij RJ , dat heb ik niet gezien en ook nergens uit op kunnen maken, het was leuk maar dat was het dan ook.
Haha, dat dacht ik ook al. Hoe kun je dit nou een geweldige 'reis' vinden? Hij is linea recta naar die lodge gegaan, wat dieren gezien, sushi gemaakt, en sniffend weer naar huis. Ik mag toch hopen dat je in je leven wel wat meer avonturen hebt beleefd dan dit, zeker als je er de hele tijd zo stoer over zit te doen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:01 schreef Bever_NL het volgende:
Marcel zei dat deze trip zeker in z'n top-5 terecht zou komen. Een naar eigen zeggen zo een bereisd man, moeten die andere trips toch wel 'zo zo 'geweest zijn.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:21 schreef Silenus het volgende:
Moest hier ook erg om lachen, best bizar hoe treffend dit is:
https://x.com/JayEandmore/status/1823059757181071431
Lijkt echt een kopie Robert-Janquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:21 schreef Silenus het volgende:
Moest hier ook erg om lachen, best bizar hoe treffend dit is:
https://x.com/JayEandmore/status/1823059757181071431
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |