Hahaha dat heb ik nu ook idd.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:50 schreef JOHANK88 het volgende:
nou diegenen die opmerkten hoe kinderachtig en gemaakt en overdreven Joyce ineens praat, het valt mij nu ook eindelijk op. jeetje wat een toneel!
Ik vind die visman engerquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:59 schreef DKUp het volgende:
Die nieuwe man Rick komt heel eng over. Ik gun dat Mirjam wel.
Nee dat iddquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
Van de sushi, die Haagse vent. Hij is niet helemaal 100
van alle deelnemers is zij degene van wie je het minst snapt waarom ze meedoet aan dit programmaquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:58 schreef DKUp het volgende:
Mirjam doet ook echt niks met die mannen.
Dat kan je van hun allemaal dan zeggenquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:03 schreef casita het volgende:
Die visman wordt gewoon kut neergezet ik kijk graag naar het progamma naar rtl is een ster in mensen maken en breken.
Echt puur voor haar B&B doet ze mee.quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:04 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
van alle deelnemers is zij degene van wie je het minst snapt waarom ze meedoet aan dit programma
want ze wekt niet echt de indruk dat ze echt een man wil via dit gedoe. dus toch reclame voor de B&B
dan? of gaat de boel in de verkoop?
ze is een knappe vrouw, ze heeft een goed bedrijf, ze lijkt aardig om te gaan met haar personeel en ze
lijkt me ook behoorlijk slim.
daar komen toch wel mensen over de vloer of zo waar ze meer mee kan dan met die gekke knakkers
die er tot nu toe zijn komen opdagen?
de mannen vragen niets maar zij doet zelf ook niet echt moeite om zichzelf te laten zien aan ze.
Ze worden wel bijna als een mongool neergezetquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat kan je van hun allemaal dan zeggen
Bakvis gedoequote:Op maandag 12 augustus 2024 21:08 schreef DKUp het volgende:
Ik word misselijk van Albert en deze dame
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |