quote:
Hahaha, dit was echt een iconische opmerking. Jan overtrof zichzelf ook telkens met nóg een suffer kutverhaal. Dit sloeg echt alles. "Jaaa ik heb nog ergens een briefje van 20 euro bij me, want op de biljartclub kun je daar een speciale kaart voor kopen waarbij je..."
Deze kwelling voelt toch iedereen die wel eens op kringverjaardagen komt met ooms en tantes, of aan een saaie collega op een borrel zit vastgeplakt. Wat een ellende dit soort gezever.

En ook echt ongekend hoe je met 76 jaar levenservaring zó weinig te melden hebt. Peter heeft ongetwijfeld heel veel meegemaakt maar weet dat ie die anekdotes over Cubaanse hoeren in 1973 beter ff achterwege kan laten bij Anja.
Peter weet weer dat ie door niets te doen op pole position ligt, zn concurrenten gooien constant hun eigen glazen in. Bij Joop en Jan lijkt Peter gewoon geweldig en Anja gaat nu natuurlijk weer naar 'm toe trekken.
Bij Robert-Jan wordt het eindelijk interessant. Hij vond z'n nieuwe vrouw eerst wat ordinair (vanwege het tijgerprintje) maar komt er nu achter dat het best een leuk mens is en wat minder stijf dan Els. Zij (de niet-els) is denk ik iemand die zijn aangemeten corpsbal-stijltje ook wel op een gegeven moment belachelijk kan maken en dat heeft ie echt nodig.
De kracht van het programma is toch wel dat het Tinder in reallife is, met alle problemen die daarbij horen. Omdat iedereen weet dat er nieuw aanbod is/komt wordt er voor mijn gevoel niet écht geconnect. Want ja, misschien is de volgende toch nét iets leuker.. Overigens, waarom wordt er toch zo weinig getongd in dit programma. Ik word echt gek van dat halfslappe gedrag van Mike, pak Noor nou eens een keer. Dan weet je toch wat er ontstaat? Hij moet er misschien nog effe 10 nachtjes over slapen waarschijnlijk, pff.