Nou, we hebben hier ook kanalen en sluizen met weilanden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:10 schreef lily het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat je hier wilt zeggen?
Dat alle provincies buiten Amsterdam uitzien als de omgeving van Anja? Nee toch![]()
Ik denk dat ik je begrijpquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:47 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nou, we hebben hier ook kanalen en sluizen met weilanden.
ik denk dat malgosia die indruk wilde wekken maar ik vraag me af of dat wel zo is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:19 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Maar begrijp ik het goed dat albert mrt Malgosia heeft geslapen en daarna met Joyce?
Misschien zelfs als een soort wraak voor waneer Joyce de uitzending later terugziet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:23 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
ik denk dat malgosia die indruk wilde wekken maar ik vraag me af of dat wel zo is.
en ik vraag me ook af waarom ze in hemelsnaam die indruk zou willen wekken
Uberhaupt: scherpe messen in de vaatwasserquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:25 schreef JOHANK88 het volgende:
zo'n scherpe messen met de punt omhoog in de vaatwasser
Die tongval, hè. Dat is toch niet te doen? De simpelheid spat er vanaf.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Jacco is een jankerd.
Marcel is een Rotterdammert. Niet lullen maar poetsen.
Ja, briljant.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:37 schreef JOHANK88 het volgende:
dat shot van thijz en zijn maat in de auto.![]()
![]()
Heeeerlijk om naar te kijkenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:10 schreef Revanches het volgende:
Hahaha die interactie tussen Jan en Anja![]()
poeh zeg, wat kan die man praten inderdaad. hij stelt alleen wel geen enkele vraag, het zijn alleen maarquote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:23 schreef golfer het volgende:
Jan kan niet tegen stilte. Hij blijft oeverloos ouwehoeren.
Nu ik Joop en Jan heb gezien, vind ik Anja ineens beter te pruimen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:23 schreef golfer het volgende:
Jan kan niet tegen stilte. Hij blijft oeverloos ouwehoeren.
Hahaha, dit was echt een iconische opmerking. Jan overtrof zichzelf ook telkens met nóg een suffer kutverhaal. Dit sloeg echt alles. "Jaaa ik heb nog ergens een briefje van 20 euro bij me, want op de biljartclub kun je daar een speciale kaart voor kopen waarbij je..."quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:38 schreef JOHANK88 het volgende:
"even geen verhaal meer, jan"
go Anja!
Ik begrijp dat als man ook niet zo goed. Wat we op tv zien is dat er constant toegewerkt wordt naar een “klik”. Dat weet je toch na 1 dag al of dat er is of niet? Gooi er wat passie in en dan ontdek je later wel of het wel of niet gaat werken.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 10:11 schreef Silenus het volgende:Overigens, waarom wordt er toch zo weinig getongd in dit programma. Ik word echt gek van dat halfslappe gedrag van Mike, pak Noor nou eens een keer. Dan weet je toch wat er ontstaat? Hij moet er misschien nog effe 10 nachtjes over slapen waarschijnlijk, pff.
Vorige seizoen met: Dit is mijn grens en daar kom jij niet over heen, en nu is ze getrouwd met die manquote:
Haha, ja dat snap ik ook nooit. Ik zou daar niet zo moeilijk of afwachtend over doen als ik iemand echt leuk zou vinden.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 10:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Overigens, waarom wordt er toch zo weinig getongd in dit programma. Ik word echt gek van dat halfslappe gedrag van Mike, pak Noor nou eens een keer. Dan weet je toch wat er ontstaat? Hij moet er misschien nog effe 10 nachtjes over slapen waarschijnlijk, pff.
Thijz is ook maar een kunstenaar met een kleine k hoor.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:27 schreef NedKelly het volgende:
Ik weet wellicht niet genoeg van kunst, maar vond het heel raar dat Thijzzzzzz iemand model laat zitten en dan alleen bezig is met kleuren om haar heen in te vullen. Tijdens zo'n sessie doe je toch vooral de persoon invullen en alles erom heen later want dat staat nog in je atelier?
En van de regie moet ze steeds in het midden van de achterbank zitten om goed in beeld te komen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:06 schreef casita het volgende:
Waarom zit die lange darm weer op de achterbank ze moet overal bij.
De gastvrijheid straalt je tegemoet.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:11 schreef tja77 het volgende:
Die doos met lampjes MOEST ze natuurlijk vasthouden, en was onmogelijk om die even op de grond te zetten en die man welkom te heten.
Wat een takkestreek van dat mens.
Ja, over vis koken en over vissen schilderen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:06 schreef JOHANK88 het volgende:
Nou, benieuwd of Marcel over iets anders gaat praten dan over vissen. En wie weet, een vraag stellen!
onder het genot van een groot bord sushiquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, over vis koken en over vissen schilderen.
Hij lijkt wel op de jaren ‘90 Raymond van Barneveld. Wordt natuurlijk niks met deze vent, haha.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:13 schreef JOHANK88 het volgende:
kleren strijken en de maaltijden klaarmaken, dat wil Karel wel samen gaan doen met een partner.
dat past niet in iris d'r straatje hoor
Ja dat viel mij ook op, dat hij zei van ja ik heb alles zelf gedaan, was helemaal niet zo en daar komt Mirjam nog wel achter.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:30 schreef JOHANK88 het volgende:
marcel zegt niet eens dat thapsie geholpen heeft met de sushi. hij heeft alles zelf gedaan
Is mij ook opgevallen, hahaha. Ik hoorde hem al zeggen: "Vind het best om de sponsor in beeld te brengen, maar weiger die zak, vreet wel een paar stukjes van die troep."quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:38 schreef golfer het volgende:
Ook Thijz en ZZ-top zitten weer chips te eten. Dit keer komt de Layszak niet in beeld.
LOL! Raymond van Barneveld, nu je het zegt!quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hij lijkt wel op de jaren ‘90 Raymond van Barneveld. Wordt natuurlijk niks met deze vent, haha.
eerste nacht ook geen stroom, geen water en geen wifi in die tokoquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:48 schreef Firuze60 het volgende:
En dat Marcel met blote voeten door dat terras heen trapte, oeioei, gare bende daar.
Precies en dan ja, uh, sorry, dat gaat hier nu eenmaal zo, ondertussen wel tig ballen per nacht neer tellen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:51 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
eerste nacht ook geen stroom, geen water en geen wifi in die toko
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |