Nou, we hebben hier ook kanalen en sluizen met weilanden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:10 schreef lily het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat je hier wilt zeggen?
Dat alle provincies buiten Amsterdam uitzien als de omgeving van Anja? Nee toch![]()
Ik denk dat ik je begrijpquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:47 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nou, we hebben hier ook kanalen en sluizen met weilanden.
ik denk dat malgosia die indruk wilde wekken maar ik vraag me af of dat wel zo is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:19 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Maar begrijp ik het goed dat albert mrt Malgosia heeft geslapen en daarna met Joyce?
Misschien zelfs als een soort wraak voor waneer Joyce de uitzending later terugziet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:23 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
ik denk dat malgosia die indruk wilde wekken maar ik vraag me af of dat wel zo is.
en ik vraag me ook af waarom ze in hemelsnaam die indruk zou willen wekken
Uberhaupt: scherpe messen in de vaatwasserquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:25 schreef JOHANK88 het volgende:
zo'n scherpe messen met de punt omhoog in de vaatwasser
Die tongval, hè. Dat is toch niet te doen? De simpelheid spat er vanaf.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Jacco is een jankerd.
Marcel is een Rotterdammert. Niet lullen maar poetsen.
Ja, briljant.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:37 schreef JOHANK88 het volgende:
dat shot van thijz en zijn maat in de auto.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |