Is dit afscheid niet tijdelijk denk je?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:30 schreef Breekfast het volgende:
Ik denk dat Mike hier wel spijt van gaat krijgen.
Zou kunnen inderdaad.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:33 schreef Za het volgende:
[..]
Is dit afscheid niet tijdelijk denk je?
Nja, je moet je wel bedenken dat je met de camera's op je neus eigenlijk 24/7 met meerdere vrouwen tegelijk aan het daten bent. Ik snap best dat dat inspanning kost, zeker als je als single gewend bent om alleen te wonen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:32 schreef JOHANK88 het volgende:
ze zijn er na een week vakantie vieren en wat flirten en rondhangen/vreten, allemaal emotioneel totaal op van.
je zou bijna medelijden met ze krijgen
12 dagen jaquote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:48 schreef Breekfast het volgende:
Ok nu wordt het wel overdreven voor als je elkaar net een weekje kent
Eens, lekker interessant doen! 😅quote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:51 schreef S_E het volgende:
Echt een persoonlijke irritatie van mij is mensen die gitaar spelen, dat ding overal mee naar toe slepen en dan de avond opeisen met hun gejengel.
#einderant
Het is mysterieus, maar ik heb het een aantal keer bekeken en heel goed geluisterd.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:13 schreef Claudia_x het volgende:
Begreep iemand ook maar iets van dat gesprek tussen Mike en Noor? Ik snap er wederom niks van. Als Mike het zo erg vindt dat ze gaat, waarom vraagt hij dan niet of ze blijft? Geef wat bevestiging, het is niet zo moeilijk.
Klinkt best aannemelijk. Zou me niets verbazen als we straks horen dat ze samen zijn.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:23 schreef Za het volgende:
[..]
Het is mysterieus, maar ik heb het een aantal keer bekeken en heel goed geluisterd.
Mijn conclusie, hij wil niet dat ze verder uit elkaar gedreven worden en is bang dat als ze blijft ze over een week niet eens meer met hem wil praten. Zij wil eigenlijk dat hij dit avontuur opbreekt en gewoon voor haar kiest, maar hij maakt het af, misschien om financiële redenen of vanwege een contract, of uit omdat hij het niet eerlijk vindt omdat hij die anderen uitgenodigd heeft, maar wil haar tegelijkertijd niet kwijt.
Ik heb geen moment het idee gehad dat zij van elkaar af wilden.
Bij het gedag zeggen van Birthe vraagt deze ga je weg, en dan hoor je zachtjes nog 'voor hoelang', en daarop zegt Noor 'dat weet ik nog niet. Dus niet permanent imo. Wanneer ze tegen de camera zegt "weg te gaan", slikt ze heel snel het woord "even" in.
Ik denk dat ze gewoon even naar haar vriendin in Barcelona gaat, en zij en Mike een soort obsessie voor elkaar hebben ontwikkeld, maar ook heel leuk zijn samen.
Mike heeft veel gehuild, maar alle keren was dat mbt Noor, en andersom ook eigenlijk.
Maar ik weet het niet zeker, ik was geïntrigeerd door deze gang van zaken en al die emoties.
Ik hoop het zo.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:27 schreef S_E het volgende:
Klinkt best aannemelijk. Zou me niets verbazen als we straks horen dat ze samen zijn.
Mijn indruk is dat Noor alleen wat bevestiging van hem wil. Ik snap niet waarom hij die niet geeft. Hij hoeft haar niet ten huwelijk te vragen, maar alleen te zeggen dat hij haar ook echt leuk vindt en dat hij graag wil dat ze blijft zodat ze kunnen kijken of zich meer ontwikkelt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:23 schreef Za het volgende:
[..]
Het is mysterieus, maar ik heb het een aantal keer bekeken en heel goed geluisterd.
Mijn conclusie, hij wil niet dat ze verder uit elkaar gedreven worden en is bang dat als ze blijft ze over een week niet eens meer met hem wil praten. Zij wil eigenlijk dat hij dit avontuur opbreekt en gewoon voor haar kiest, maar hij maakt het af, misschien om financiële redenen of vanwege een contract, of uit omdat hij het niet eerlijk vindt omdat hij die anderen uitgenodigd heeft, maar wil haar tegelijkertijd niet kwijt.
Ik heb geen moment het idee gehad dat zij van elkaar af wilden.
Bij het gedag zeggen van Birthe vraagt deze ga je weg, en dan hoor je zachtjes nog 'voor hoelang', en daarop zegt Noor 'dat weet ik nog niet. Dus niet permanent imo. Wanneer ze tegen de camera zegt "weg te gaan", slikt ze heel snel het woord "even" in.
Ik denk dat ze gewoon even naar haar vriendin in Barcelona gaat, en zij en Mike een soort obsessie voor elkaar hebben ontwikkeld, maar ook heel leuk zijn samen.
Mike heeft veel gehuild, maar alle keren was dat mbt Noor, en andersom ook eigenlijk.
Maar ik weet het niet zeker, ik was geïntrigeerd door deze gang van zaken en al die emoties.
Hij heeft op een gegeven moment tegen Noor gezegd dat hij haar de eerste avond al wilde zoenen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mijn indruk is dat Noor alleen wat bevestiging van hem wil. Ik snap niet waarom hij die niet geeft. Hij hoeft haar niet ten huwelijk te vragen, maar alleen te zeggen dat hij haar ook echt leuk vindt en dat hij graag wil dat ze blijft zodat ze kunnen kijken of zich meer ontwikkelt.
Misschien vindt hij haar niet leuk genoeg of weet hij het nog niet. Dat zou z’n gebrek aan bevestiging verklaren, maar het strookt niet met hoe erg hij het vindt dat ze gaat.
Misschien is hij gewoon overweldigd. Oké, het is een jankbal, maar hij is niet de eerste kandidaat die met het format worstelt.
Raadsels, raadsels. En weer helpt de manier waarop er is gemonteerd niet. Ik verveel me kapot als ik naar Arno kijk en voor de sensatie wordt weer te weinig tijd uitgetrokken.
Dat het nu eenmaal is hoe het programma werkt, betekent niet dat het niet moeilijk kan zijn. Ik snap Noor heel goed.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:32 schreef Soury het volgende:
Overdreven van Noor. Ze kreeg ook voldoende aandacht van Mike met andere dames erbij. Het is nou eenmaal hoe het programma werkt en als het gevoel er is dan trek je dat prima een paar weekjes.
Zou ze misschien hebben gehoopt dat Mike smekend op zijn knietjes ging om haar te laten blijven? Al zie ik het hem nog doen ook
Hij heeft letterlijk gezegd dat hij haar echt leuk vindt en niet kwijt wil en niet wil dat er iets tussen hen komt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:31 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn indruk is dat Noor alleen wat bevestiging van hem wil. Ik snap niet waarom hij die niet geeft. Hij hoeft haar niet ten huwelijk te vragen, maar alleen te zeggen dat hij haar ook echt leuk vindt en dat hij graag wil dat ze blijft zodat ze dat verder kunnen verkennen.
Ik denk dat hij weg is van haar bij het obsessieve af, hij is ook heel lief met haar.quote:Misschien vindt hij haar niet leuk genoeg of weet hij het nog niet. Dat zou z’n gebrek aan bevestiging verklaren, maar het strookt niet met hoe erg hij het vindt dat ze gaat.
ik verveel me ook kapot bij Arno, maar ook bij Anja en Albert.quote:Misschien is hij gewoon overweldigd. Oké, het is een jankbal, maar hij is niet de eerste kandidaat die met het format worstelt.
Raadsels, raadsels. En weer helpt de manier waarop er is gemonteerd niet. Ik verveel me kapot als ik naar Arno kijk en voor de sensatie wordt weer te weinig tijd uitgetrokken.
Ik dacht even dat je de kat bedoelde. Maar dat is Piet natuurlijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:45 schreef Claudia_x het volgende:
Mirjam en Robert Jan zijn mijn favorieten en Anja heb in inmiddels ook in mijn hart gesloten. Peet maakt haar leuker.
Als Peet praat, moet ik op een of andere manier aan de Fabeltjeskrant denken.
Arno is volgens mij het type die nooit favoriet was in de homo-kroeg en het nu in z'n hoofd krijgt met al die aandacht.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er zit helemaal niets in Arno , anderen moeten het werk doen en hij hangt het prinsesje uit
Niet leuk maar zo waar !! Die goddelijke kalequote:Op woensdag 14 augustus 2024 23:32 schreef golfer het volgende:
Arno denkt van zichzelf dat hij ook de hoofdprijs voor een ander is terwijl hij eigenlijk het lelijkste kind in de opvang is.
Dank voor je genuanceerde blik. Daar zou in combinatie met wat @Bever_NL zegt wel wat in kunnen zitten, dat Noor hem dwingt een keuze te maken en dat hem labieler maakt. Misschien heeft Mike meer een Els nodig. Ik vond hem deze aflevering sowieso erg negatief en wankelmoedig, al voordat Noor met hem wilde praten.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 23:43 schreef Nehalennia het volgende:
Volgens mij heeft Mike enorme bindingsangst. Hij vertelde eerder over zijn jeugd en dat zou veel verklaren. Hij zou volgens mij wel een relatie willen maar is ook bang om iemand weer kwijt te raken. Het veiligst is dan om je niet te binden terwijl je dat wel zou willen. Het feit dat hij graag dates heeft waarbij allerlei activiteiten ondernomen worden ipv ergens wat drinken zegt ook veel. Bij doe dates hoef je niet met elkaar te praten en kan je het wat oppervlakkig houden. Arme Mike, ik heb oprecht met hem te doen.
Dit denk ik ook. Het is wel knap hoeveel watersporten hij telkens weer weet te bedenken maar daardoor houdt ie wel alles aan de oppervlakte. En dat komt omdat ie gewoon niet écht kan praten, als iets te dichtbij komt blokkeert ie helemaal. Soms valt er ook geen touw meer aan vast te knopen wat ie precies zegt, dan zie je 'm vastlopen in z'n gedachten.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 23:43 schreef Nehalennia het volgende:
Volgens mij heeft Mike enorme bindingsangst. Hij vertelde eerder over zijn jeugd en dat zou veel verklaren. Hij zou volgens mij wel een relatie willen maar is ook bang om iemand weer kwijt te raken. Het veiligst is dan om je niet te binden terwijl je dat wel zou willen. Het feit dat hij graag dates heeft waarbij allerlei activiteiten ondernomen worden ipv ergens wat drinken zegt ook veel. Bij doe dates hoef je niet met elkaar te praten en kan je het wat oppervlakkig houden. Arme Mike, ik heb oprecht met hem te doen.
Dit, die heeft een torenhoge muur om zich heen gebouwd waar al de wilde beesten die op het resort leven nog niet doorheen kunnen komen. En die Minstreel zingt constant liedjes, te pas en te onpas. Alsof dat het enige trucje is wat ie kan.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:04 schreef L3viathan het volgende:
Mirjam doet er ook gewoon zelf niks aan vind ik. Die praat even een kwartiertje met zo'n kerel en dan peert ze hem snel weer naar haar werk.
Ik ben niet onder de indruk van de houding van Noor, maar vind die normaal. Maar je hebt natuurlijk gelijk: vergeleken met veel oudere dames is ze opvallend open en stabiel. Het valt me steeds weer op hoeveel van die dames issues hebben. Er zal sprake van selection bias zijn: welk ouder, normaal persoon zou in hemelsnaam met zo'n programma meedoen? Die heeft al een fijne relatie opgebouwd of weet wel beter dan mee te doen aan een sensatiebeluste, gescripte datingshow (waar ik overigens van smul, daar van niet vanquote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:13 schreef Silenus het volgende:
Ik moet zeggen, ik ben wel echt onder de indruk van Noor. 22 jaar maar ik vind haar echt van alle deelnemers (samen met Emil) zowat de meest volwassen indruk maken. Ook altijd relaxed tegen de andere kandidaten, kan goed haar grenzen aangeven en weet alles ook goed te benoemen. Als je dat nou vergelijkt met al die andere valse/gestoorde wijven bij de anderen, die 50+ zijn, dan is dat toch een groot verschil.
Ze heeft diverse uitjes ondernomen, ook één-op-één. Als je samen een tijd in een auto zit of wandelt, kun je praten. Misschien hebben ze dat ook gedaan en zien wij daar weinig van. Mirjam zelf zegt dat ze eenvoudigweg weinig of geen vragen krijgt over haarzelf.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 16:19 schreef DKUp het volgende:
Mirjam loopt gewoon constant weg en drinkt alleen even koffie met ze. Eén keer op safari en dat was het wel.
Iets over zichzelf vertellen wat is dat?
Daarna rent ze weg want werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |