abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214716061
Vanaf maandag 15 juli start het 4e seizoen van B&B Vol Liefde op RTL4. Negen weken lang worden van elke maandag t/m donderdag 8 vrijgezelle B&B-eigenaren gevolgd die in het buitenland op zoek gaan naar de liefde van hun leven. Jeroen Kijk in de Vegte is wederom de voice-over van dit nieuwe seizoen. Alvast vooruitkijken kan bij Videoland.

Dit zijn de acht B&B-eigenaren die zullen worden gevolgd:

- Thijz (65) in het Franse Saint-Geniez-ô-Merle: https://www.rtl.nl/rtl-home/artikel/5423959/thijz-64
- Iris (57) in het Griekse Sparto: https://www.rtl.nl/rtl-home/artikel/5423937/iris-57
- Mike (35) in Spanje: https://www.rtl.nl/rtl-home/artikel/5423934/mike-35
- Mirjam (52) in Zuid-Afrika: https://www.rtl.nl/rtl-home/artikel/5423943/mirjam-52
- Arno (47) in het Franse Payzac: https://www.rtl.nl/rtl-home/artikel/5423936/arno-46
- Robert Jan (57) in Schotland: https://www.rtl.nl/rtl-home/artikel/5423955/robert-jan-57
- Anja (70) in het Franse Biches: https://www.rtl.nl/rtl-home/artikel/5423944/anja-70
- Albert (64) in Spanje: https://www.rtl.nl/rtl-home/artikel/5423932/albert-63

De officiele site met de eerste beelden en fragmenten van het nieuwe 4e seizoen vind je hier: https://www.rtl.nl/programma/5239357/bb-vol-liefde
pi_214716066
Huilen huilen huilen
SOONY
pi_214716069
Lekker huilen met Gen Z
pi_214716077
Mikey wil eerst de rest nog even beoordelen.
pi_214716101
Ik denk dat Mike hier wel spijt van gaat krijgen.
pi_214716129
ze zijn er na een week vakantie vieren en wat flirten en rondhangen/vreten, allemaal emotioneel totaal op van.

je zou bijna medelijden met ze krijgen :D
pi_214716155
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 21:30 schreef Breekfast het volgende:
Ik denk dat Mike hier wel spijt van gaat krijgen.
Is dit afscheid niet tijdelijk denk je?
pi_214716177
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 21:33 schreef Za het volgende:

[..]
Is dit afscheid niet tijdelijk denk je?
Zou kunnen inderdaad.
pi_214716189
karel is echt een 4 dagen oud stokbroodje. tjonge jonge.

jan daarentegen is een wat te lang gebakken zuurdesembrood.

iris is een tijgerbolletje, belegd met rookkaas en chili pepertjes.

ik weet het niet, of hier een combi in kan zitten.
pi_214716205
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 21:32 schreef JOHANK88 het volgende:
ze zijn er na een week vakantie vieren en wat flirten en rondhangen/vreten, allemaal emotioneel totaal op van.

je zou bijna medelijden met ze krijgen :D
Nja, je moet je wel bedenken dat je met de camera's op je neus eigenlijk 24/7 met meerdere vrouwen tegelijk aan het daten bent. Ik snap best dat dat inspanning kost, zeker als je als single gewend bent om alleen te wonen.
pi_214716261
Wat een rare man, die Niels
Weet niet waarom, maar ik krijg een ‘rode vlag’ gevoel
  woensdag 14 augustus 2024 @ 21:44:05 #12
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_214716263
Oh my godddd
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_214716271
De facade van Niels begint al te barsten. Dun laagje vernis zeg :o
  woensdag 14 augustus 2024 @ 21:47:18 #14
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_214716294
Mike is toch gewoon een act.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_214716299
Nog meer huilen huilen huilen
SOONY
pi_214716301
Ok nu wordt het wel overdreven voor als je elkaar net een weekje kent :P
pi_214716306
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 21:48 schreef Breekfast het volgende:
Ok nu wordt het wel overdreven voor als je elkaar net een weekje kent :P
12 dagen ja
SOONY
pi_214716307
oh ja, thijz met zijn gribus tent is er ook nog.

en boudewijn de groot in het zuur is er ook nog, in afrika.

en natuurlijk de zwarte mamba, die is er ook nog steeds, maar daar lijkt niemand zich zorgen over te maken.

ik zie weer overal blote voeten in het voorstukje :N
pi_214716328
Zuid-Afrika is ook wel vreselijk
SOONY
pi_214716356
Echt een persoonlijke irritatie van mij is mensen die gitaar spelen, dat ding overal mee naar toe slepen en dan de avond opeisen met hun gejengel.
#einderant
pi_214716378
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 21:51 schreef S_E het volgende:
Echt een persoonlijke irritatie van mij is mensen die gitaar spelen, dat ding overal mee naar toe slepen en dan de avond opeisen met hun gejengel.
#einderant
Eens, lekker interessant doen! 😅
pi_214716389
ik hoop dat sbs wel een paar tientjes heeft uitgetrokken voor psychologische ondersteuning,
want dit tranendal is toch absurd? als die jongelui nu al 'emotioneel uitgeput' zijn, hoe moet
het dan als het echt moeilijk wordt?
pi_214716567
Begreep iemand ook maar iets van dat gesprek tussen Mike en Noor? Ik snap er wederom niks van. Als Mike het zo erg vindt dat ze gaat, waarom vraagt hij dan niet of ze blijft? Geef wat bevestiging, het is niet zo moeilijk.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_214716586
En Griekenland vind ik werkelijk verschrikkelijk. Doe mij maar dat boottochtje in Frankrijk. O+

Die Anja en “Peet”. Leuk stel.
pi_214716658
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 22:13 schreef Claudia_x het volgende:
Begreep iemand ook maar iets van dat gesprek tussen Mike en Noor? Ik snap er wederom niks van. Als Mike het zo erg vindt dat ze gaat, waarom vraagt hij dan niet of ze blijft? Geef wat bevestiging, het is niet zo moeilijk.
Het is mysterieus, maar ik heb het een aantal keer bekeken en heel goed geluisterd.
Mijn conclusie, hij wil niet dat ze verder uit elkaar gedreven worden en is bang dat als ze blijft ze over een week niet eens meer met hem wil praten. Zij wil eigenlijk dat hij dit avontuur opbreekt en gewoon voor haar kiest, maar hij maakt het af, misschien om financiële redenen of vanwege een contract, of uit omdat hij het niet eerlijk vindt omdat hij die anderen uitgenodigd heeft, maar wil haar tegelijkertijd niet kwijt.
Ik heb geen moment het idee gehad dat zij van elkaar af wilden.
Wanneer ze tegen de camera zegt "weg te gaan", slikt ze heel snel het woord "even" in.
Ik denk dat ze gewoon even naar haar vriendin in Barcelona gaat, en zij en Mike een soort obsessie voor elkaar hebben ontwikkeld, en heel leuk zijn samen.
Mike heeft veel gehuild, maar alle keren was dat mbt Noor, en andersom ook eigenlijk.

Maar ik weet het niet zeker, ik was geïntrigeerd door deze gang van zaken en al die emoties.
pi_214716708
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 22:23 schreef Za het volgende:

[..]
Het is mysterieus, maar ik heb het een aantal keer bekeken en heel goed geluisterd.
Mijn conclusie, hij wil niet dat ze verder uit elkaar gedreven worden en is bang dat als ze blijft ze over een week niet eens meer met hem wil praten. Zij wil eigenlijk dat hij dit avontuur opbreekt en gewoon voor haar kiest, maar hij maakt het af, misschien om financiële redenen of vanwege een contract, of uit omdat hij het niet eerlijk vindt omdat hij die anderen uitgenodigd heeft, maar wil haar tegelijkertijd niet kwijt.
Bij het gedag zeggen van Birthe vraagt deze ga je weg, en dan hoor je zachtjes nog 'voor hoelang', en daarop zegt Noor 'dat weet ik nog niet. Dus niet permanent imo. Wanneer ze tegen de camera zegt "weg te gaan", slikt ze heel snel het woord "even" in.
Ik denk dat ze gewoon even naar haar vriendin in Barcelona gaat, en zij en Mike een soort obsessie voor elkaar hebben ontwikkeld, maar ook heel leuk zijn samen.
Mike heeft veel gehuild, maar alle keren was dat mbt Noor, en andersom ook eigenlijk.

Maar ik weet het niet zeker, ik was geïntrigeerd door deze gang van zaken en al die emoties.
Klinkt best aannemelijk. Zou me niets verbazen als we straks horen dat ze samen zijn.
pi_214716722
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 22:27 schreef S_E het volgende:

Klinkt best aannemelijk. Zou me niets verbazen als we straks horen dat ze samen zijn.
Ik hoop het zo. :)
Normaliter laat ik me niet meeslepen door dit soort tv intriges, maar met name Noor raakte me zo.
pi_214716740
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 22:23 schreef Za het volgende:

[..]
Bij het gedag zeggen van Birthe vraagt deze ga je weg, en dan hoor je zachtjes nog 'voor hoelang', en daarop zegt Noor 'dat weet ik nog niet. Dus niet permanent imo. Wanneer ze tegen de camera zegt "weg te gaan", slikt ze heel snel het woord "even" in.
Ik denk dat ze gewoon even naar haar vriendin in Barcelona gaat, en zij en Mike een soort obsessie voor elkaar hebben ontwikkeld, maar ook heel leuk zijn samen.

Mijn indruk is dat Noor alleen wat bevestiging van hem wil. Ik snap niet waarom hij die niet geeft. Hij hoeft haar niet ten huwelijk te vragen, maar alleen te zeggen dat hij haar ook echt leuk vindt en dat hij graag wil dat ze blijft zodat ze kunnen kijken of zich meer ontwikkelt.

Misschien vindt hij haar niet leuk genoeg of weet hij het nog niet. Dat zou z’n gebrek aan bevestiging verklaren, maar het strookt niet met hoe erg hij het vindt dat ze gaat.

Misschien is hij gewoon overweldigd. Oké, het is een jankbal, maar hij is niet de eerste kandidaat die met het format worstelt.

Raadsels, raadsels. En weer helpt de manier waarop er is gemonteerd niet. Ik verveel me kapot als ik naar Arno kijk en voor de sensatie wordt weer te weinig tijd uitgetrokken.
pi_214716747
Overdreven van Noor. Ze kreeg ook voldoende aandacht van Mike met andere dames erbij. Het is nou eenmaal hoe het programma werkt en als het gevoel er is dan trek je dat prima een paar weekjes.
Zou ze misschien hebben gehoopt dat Mike smekend op zijn knietjes ging om haar te laten blijven? Al zie ik het hem nog doen ook :')
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_214716781
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 22:31 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Mijn indruk is dat Noor alleen wat bevestiging van hem wil. Ik snap niet waarom hij die niet geeft. Hij hoeft haar niet ten huwelijk te vragen, maar alleen te zeggen dat hij haar ook echt leuk vindt en dat hij graag wil dat ze blijft zodat ze kunnen kijken of zich meer ontwikkelt.

Misschien vindt hij haar niet leuk genoeg of weet hij het nog niet. Dat zou z’n gebrek aan bevestiging verklaren, maar het strookt niet met hoe erg hij het vindt dat ze gaat.

Misschien is hij gewoon overweldigd. Oké, het is een jankbal, maar hij is niet de eerste kandidaat die met het format worstelt.

Raadsels, raadsels. En weer helpt de manier waarop er is gemonteerd niet. Ik verveel me kapot als ik naar Arno kijk en voor de sensatie wordt weer te weinig tijd uitgetrokken.
Hij heeft op een gegeven moment tegen Noor gezegd dat hij haar de eerste avond al wilde zoenen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_214716802
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 22:32 schreef Soury het volgende:
Overdreven van Noor. Ze kreeg ook voldoende aandacht van Mike met andere dames erbij. Het is nou eenmaal hoe het programma werkt en als het gevoel er is dan trek je dat prima een paar weekjes.
Zou ze misschien hebben gehoopt dat Mike smekend op zijn knietjes ging om haar te laten blijven? Al zie ik het hem nog doen ook :')
Dat het nu eenmaal is hoe het programma werkt, betekent niet dat het niet moeilijk kan zijn. Ik snap Noor heel goed.
pi_214716823
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 22:31 schreef Claudia_x het volgende:

Mijn indruk is dat Noor alleen wat bevestiging van hem wil. Ik snap niet waarom hij die niet geeft. Hij hoeft haar niet ten huwelijk te vragen, maar alleen te zeggen dat hij haar ook echt leuk vindt en dat hij graag wil dat ze blijft zodat ze dat verder kunnen verkennen.
Hij heeft letterlijk gezegd dat hij haar echt leuk vindt en niet kwijt wil en niet wil dat er iets tussen hen komt.
Misschien nog wel meer maar is dat weggeedit.

Zij wilde ook blijven zolang ze samen uitstapjes bleven houden, zoals hun asiel uitstapje. Op de boot zei Mike "morgen gaan we asielhondjes uitlaten", maar specificeerde niet dat dat hij en Noor betrof, en daar ging het mis, hij bedoelde wel hij en Noor bleek later.

quote:
Ik denk dat hij weg is van haar bij het obsessieve af, hij is ook heel lief met haar.
Maar wie weet.

quote:

ik verveel me ook kapot bij Arno, maar ook bij Anja en Albert.
Mirjam fascineert me wel, RJ inmiddels minder.
pi_214716854
Mirjam en Robert Jan zijn mijn favorieten en Anja heb in inmiddels ook in mijn hart gesloten. Peet maakt haar leuker.

Als Peet praat, moet ik op een of andere manier aan de Fabeltjeskrant denken.
pi_214716890
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 22:45 schreef Claudia_x het volgende:
Mirjam en Robert Jan zijn mijn favorieten en Anja heb in inmiddels ook in mijn hart gesloten. Peet maakt haar leuker.

Als Peet praat, moet ik op een of andere manier aan de Fabeltjeskrant denken.
Ik dacht even dat je de kat bedoelde. Maar dat is Piet natuurlijk.
pi_214717153
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 20:58 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Er zit helemaal niets in Arno , anderen moeten het werk doen en hij hangt het prinsesje uit :N
Arno is volgens mij het type die nooit favoriet was in de homo-kroeg en het nu in z'n hoofd krijgt met al die aandacht.
De mannen moeten 'werk' van hem maken en niet denken dat de buit al binnen is, aldus de hoofdprijs.

' Verras me !! ' snauwt Arno <en zette een ongeopende pot vaseline met een harde klap op tafel>

Griekenland: Raymond van Barneveld probeert uit te leggen dat de koffie niet helemaal maar wel goed is. Loopt voor de tweede dag in het donker paarse shirt rond waar hij ook nog in gereisd had. <Het kan zijn dat hij er twee identieke bij zich heeft> ;-) Het gesprek over de bus aanrij en vertrektijden marges, vormde het intieme hoogtepunt tijdens de lunch.

Noor speelt hoog spel en probeert labiele Mike te dwingen keuzes te maken. Mike wordt vervolgens nog labieler. Volgens het sneaky plan wordt de overbleven dame het slachtoffer, want Mike gaat een tijdje in de rouw om kind-meisje Noor, die thuis hopend naast de telefoon zit te wachten op de vraag om alsjeblieft weer terug te keren.

Voorstukje Zuid Afrika: Kan iemand die gitaar verstoppen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Bever_NL op 15-08-2024 14:13:00 ]
  woensdag 14 augustus 2024 @ 23:32:20 #36
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_214717155
Onvolwassen reacties van Mike.
Noor met haar 22 jaar heeft situaties meer door dan hij, die gokt op de hoofdprijs bij de laatste 2 dames die nog gaan komen.

En bij Arno kwam de zak Lays weer even snel in beeld.
Arno denkt van zichzelf dat hij ook de hoofdprijs voor een ander is terwijl hij eigenlijk het lelijkste kind in de opvang is.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_214717198
Volgens mij heeft Mike enorme bindingsangst. Hij vertelde eerder over zijn jeugd en dat zou veel verklaren. Hij zou volgens mij wel een relatie willen maar is ook bang om iemand weer kwijt te raken. Het veiligst is dan om je niet te binden terwijl je dat wel zou willen. Het feit dat hij graag dates heeft waarbij allerlei activiteiten ondernomen worden ipv ergens wat drinken zegt ook veel. Bij doe dates hoef je niet met elkaar te praten en kan je het wat oppervlakkig houden. Arme Mike, ik heb oprecht met hem te doen.
Daar weet ik niks van maar daar voel ik alles van af
pi_214717208
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 23:32 schreef golfer het volgende:
Arno denkt van zichzelf dat hij ook de hoofdprijs voor een ander is terwijl hij eigenlijk het lelijkste kind in de opvang is.
Niet leuk maar zo waar !! Die goddelijke kale _O-
pi_214717722
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 23:43 schreef Nehalennia het volgende:
Volgens mij heeft Mike enorme bindingsangst. Hij vertelde eerder over zijn jeugd en dat zou veel verklaren. Hij zou volgens mij wel een relatie willen maar is ook bang om iemand weer kwijt te raken. Het veiligst is dan om je niet te binden terwijl je dat wel zou willen. Het feit dat hij graag dates heeft waarbij allerlei activiteiten ondernomen worden ipv ergens wat drinken zegt ook veel. Bij doe dates hoef je niet met elkaar te praten en kan je het wat oppervlakkig houden. Arme Mike, ik heb oprecht met hem te doen.
Dank voor je genuanceerde blik. Daar zou in combinatie met wat @Bever_NL zegt wel wat in kunnen zitten, dat Noor hem dwingt een keuze te maken en dat hem labieler maakt. Misschien heeft Mike meer een Els nodig. Ik vond hem deze aflevering sowieso erg negatief en wankelmoedig, al voordat Noor met hem wilde praten.
pi_214717794
Karel aan tafel had vlekkeloos over kunnen gaan in het reclameblok, te beginnen met Royal Club.
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
  donderdag 15 augustus 2024 @ 10:13:57 #41
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_214718637
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 23:43 schreef Nehalennia het volgende:
Dit denk ik ook. Het is wel knap hoeveel watersporten hij telkens weer weet te bedenken maar daardoor houdt ie wel alles aan de oppervlakte. En dat komt omdat ie gewoon niet écht kan praten, als iets te dichtbij komt blokkeert ie helemaal. Soms valt er ook geen touw meer aan vast te knopen wat ie precies zegt, dan zie je 'm vastlopen in z'n gedachten.

Ik moet zeggen, ik ben wel echt onder de indruk van Noor. 22 jaar maar ik vind haar echt van alle deelnemers (samen met Emil) zowat de meest volwassen indruk maken. Ook altijd relaxed tegen de andere kandidaten, kan goed haar grenzen aangeven en weet alles ook goed te benoemen. Als je dat nou vergelijkt met al die andere valse/gestoorde wijven bij de anderen, die 50+ zijn, dan is dat toch een groot verschil.

Mike moet gewoon naar een psych, fix je issues en stop met ervoor weg rennen, en dan kun je nog een chick a la Noor krijgen die eigenlijk veel te leuk voor je is. En die je nu zelf hebt weggejaagd, dus stop met janken daarover.

Mirjam en de minstreel: ik kan me letterlijk níet voorstellen dat die twee ooit seks gaan hebben. Maar letterlijk niet. Mirjam naakt. Minstreel naakt. Boven op elkaar. In het wolkje boven m'n hoofd gebeurt nu niks. Het lijkt me zelfs in een imaginair universum onmogelijk. Hij is haar lieve kleine broertje, Mirjam is allang blij dat het niet weer zo'n mongool met een vis/wielrenhobby is en zo is het lekker gezellig maar slaat dit hele avontuur nergens op.

Anja en Peet, hééé Peeeeeettttt, dat was echt mooi om te zien. Die boottocht had geen tien minuten langer moeten duren of Anja lag naakt met een tros druiven op het voorsteven, die was amper meer te houden. Hopelijk komt er nog een stoethaspel langs waar Anja zich heerlijk aan kan ergeren want dat is toch prachtige tv. Al heeft Jan het wel een beetje goedgemaakt voor zn vertrek, hij is iig met waardigheid vertrokken en da's toch een groot verschil met Joop die de rest van z'n leven voor lul staat voor heel Nederland.
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 15 augustus 2024 @ 12:04:55 #42
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_214719304
Mirjam doet er ook gewoon zelf niks aan vind ik. Die praat even een kwartiertje met zo'n kerel en dan peert ze hem snel weer naar haar werk.
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  donderdag 15 augustus 2024 @ 12:18:55 #43
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_214719394
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 12:04 schreef L3viathan het volgende:
Mirjam doet er ook gewoon zelf niks aan vind ik. Die praat even een kwartiertje met zo'n kerel en dan peert ze hem snel weer naar haar werk.
Dit, die heeft een torenhoge muur om zich heen gebouwd waar al de wilde beesten die op het resort leven nog niet doorheen kunnen komen. En die Minstreel zingt constant liedjes, te pas en te onpas. Alsof dat het enige trucje is wat ie kan.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_214719449
Ik kijk daar heel anders tegenaan. Die nieuwe vent bij Mirjam vind ik tot nog toe het beste te pruimen. En ik snap zelf heel goed dat Mirjam kritisch is. Ik zou het niet eens kritisch willen noemen, maar meer het hebben van zoiets als een ondergrens. Die eerste twee waren toch ook verschrikkelijk simpel en onaantrekkelijk?
pi_214719469
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 10:13 schreef Silenus het volgende:

Ik moet zeggen, ik ben wel echt onder de indruk van Noor. 22 jaar maar ik vind haar echt van alle deelnemers (samen met Emil) zowat de meest volwassen indruk maken. Ook altijd relaxed tegen de andere kandidaten, kan goed haar grenzen aangeven en weet alles ook goed te benoemen. Als je dat nou vergelijkt met al die andere valse/gestoorde wijven bij de anderen, die 50+ zijn, dan is dat toch een groot verschil.
Ik ben niet onder de indruk van de houding van Noor, maar vind die normaal. Maar je hebt natuurlijk gelijk: vergeleken met veel oudere dames is ze opvallend open en stabiel. Het valt me steeds weer op hoeveel van die dames issues hebben. Er zal sprake van selection bias zijn: welk ouder, normaal persoon zou in hemelsnaam met zo'n programma meedoen? Die heeft al een fijne relatie opgebouwd of weet wel beter dan mee te doen aan een sensatiebeluste, gescripte datingshow (waar ik overigens van smul, daar van niet van c_/ ).
pi_214719492
Is het voor iedereen die meedoet, incl de hoofdpersonen, ook niet enorm lastig om 'jezelf' te zijn met die cameraploeg op je snuffert?
Je houdt toch ook rekening met je thuisfront w.s. (behalve Joop mss :D ) met wat je zegt, hoe je jezelf laat zien.
Daar zit denk ik ook vaak het ongemakkelijke waar we naar kijken.

(En waar 'we' van smullen, laten we eerlijk zijn) })
  donderdag 15 augustus 2024 @ 13:12:31 #47
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_214719703
Zeker. De hele tijd een cameraman die achter je reet aan zit en drie weken lang geen me-time met alleen maar 'vreemden' om je heen. Ik snap ook wel dat een Mike daar gestoord van wordt, ik zou dat na 1,5 uur al helemaal zat zijn.
Gourmetten of steengrillen?
pi_214721017
Ik vind dit jaar opvallend veel kneuzige mannekes de revue passeren. Ik heb geprobeerd ze op een ranglijst te zetten maar ik kom er niet uit wat nu de volgorde moet zijn. Joop, Jan, Marcel, Albert, Arno, Karel, Rene zijn allemaal kanshebbers om in de top 3 te komen. Karel is een zeldzame vreemde, niet gewend om met vrouwen om te gaan, geheel verkeerd zelfbeeld, totaal geen kaas gegeten van communicatie, gebrek aan voelsprieten. Ik heb het idee dat hij nog maagd is.
pi_214721059
Mirjam loopt gewoon constant weg en drinkt alleen even koffie met ze. Eén keer op safari en dat was het wel.

Iets over zichzelf vertellen wat is dat?

Daarna rent ze weg want werk ;)
SOONY
pi_214721356
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 16:19 schreef DKUp het volgende:
Mirjam loopt gewoon constant weg en drinkt alleen even koffie met ze. Eén keer op safari en dat was het wel.

Iets over zichzelf vertellen wat is dat?

Daarna rent ze weg want werk ;)
Ze heeft diverse uitjes ondernomen, ook één-op-één. Als je samen een tijd in een auto zit of wandelt, kun je praten. Misschien hebben ze dat ook gedaan en zien wij daar weinig van. Mirjam zelf zegt dat ze eenvoudigweg weinig of geen vragen krijgt over haarzelf.
pi_214721370
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 16:13 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik vind dit jaar opvallend veel kneuzige mannekes de revue passeren. Ik heb geprobeerd ze op een ranglijst te zetten maar ik kom er niet uit wat nu de volgorde moet zijn. Joop, Jan, Marcel, Albert, Arno, Karel, Rene zijn allemaal kanshebbers om in de top 3 te komen. Karel is een zeldzame vreemde, niet gewend om met vrouwen om te gaan, geheel verkeerd zelfbeeld, totaal geen kaas gegeten van communicatie, gebrek aan voelsprieten. Ik heb het idee dat hij nog maagd is.
:D!
pi_214721394
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 13:12 schreef Silenus het volgende:
Zeker. De hele tijd een cameraman die achter je reet aan zit en drie weken lang geen me-time met alleen maar 'vreemden' om je heen. Ik snap ook wel dat een Mike daar gestoord van wordt, ik zou dat na 1,5 uur al helemaal zat zijn.
Ik vind dat Anja dat best wel goed doet. Die heeft de woonkamer voor zichzelf en de keuken voor iedereen. Zo kan ze zich dus terugtrekken. En ze doet klussen met de mannen, zonder de mannen en gaat eropuit. Het weerhoudt haar er alleen niet van om gillend gek te worden van sommige figuren. :+
pi_214721677
Zoals wij het te zien krijgen, krijgen de deelnemers maar een zeer beperkt aantal kandidaten waar ze uit kunnen kiezen.

Sommige nemen ze allemaal ('Laat maar komen') anderen wijzen er 1 of max 2 af.

In principe word je dan geacht met 70 - 80% akkoord te gaan met de voorselectie van het productie-team.

Het productie-team heeft als enige taak, het maken van attractieve tv en de kandidaten dienen dat doel. Als daar toevallig nog een kandidaat tussen zit die matched met de B&B houder dan is dat een prettige maar niet noodzakelijke bijvangst.

Kneuzen, enigzins gestoorden, labielen, volborstig bronzig en daarnaast nog een 'ok' persoon, levert betere tv op dan er een volwassen type ranger erop af te sturen, waar bijvoorbeeld Mirjam op zou kunnen vallen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bever_NL op 15-08-2024 20:34:16 ]
  donderdag 15 augustus 2024 @ 20:48:51 #54
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_214723986
Ben benieuwd wat er vandaag weer gaat gebeuren in het zware leven van Mike. Je moet het maar kunnen, Birthe entertainen naar Mike doet het gewoon. Pure wilskracht.
pi_214724016
Hmm, Mirjam woont wel heel erg studentikoos daar, met haar personeel op een kluitje
en alleen maar een eigen kamer.

Wordt toch wel moeilijk om te daten op die manier, zeker omdat ze in zo'n uithoek zit,
en het personeel er ook altijd zal zijn.

Ik snap nu wel weer een stukje beter waarom ze via deze weg op zoek is. Dat maakt 't
een stukje aannemelijker allemaal.
  donderdag 15 augustus 2024 @ 20:52:42 #56
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_214724037
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 20:48 schreef PirE het volgende:
Ben benieuwd wat er vandaag weer gaat gebeuren in het zware leven van Mike. Je moet het maar kunnen, Birthe entertainen naar Mike doet het gewoon. Pure wilskracht.
Inderdaad, wat een ongelofelijke strijder is het.
pi_214724099
Hoe vaak zou die plas-eend al gebruikt zijn? :o Blaasontsteking for life! :P

Deze vrouw lijkt me trouwens te werelds en te leuk voor Thijz.
pi_214724105
Boudewijn de Groot stelt vragen! *O*
pi_214724179
Vrijpostig in de omgang zegt-ie dan. Da’s gewoon grensoverschrijdend gedrag. Blijf van die billen af, Thijz.
pi_214724221
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 21:01 schreef Claudia_x het volgende:
Vrijpostig in de omgang zegt-ie dan. Da’s gewoon grensoverschrijdend gedrag. Blijf van die billen af, Thijz.
Ik dacht ook 'buurman, wat doet u nu?!' :o

Trouwens ook wel opvallend hoe erg hij blijkbaar op haar (specifiek?) zat te wachten.
Waarschijnlijk dus de reden dat hij die andere vrouw wilde parkeren, hij wist dat zij er
nog aan zat te komen, zijn eerste keus.
pi_214724248
Het zal ongetwijfeld aan aardige man zijn, en er zit geen kwaad in, maar wat is Karel een vreselijk saaie man
pi_214724263
Joni Mitchell zit daar ook maar voor spek en bonen zo, terwijl het obsessieve drama Mike & Noor door blijft etteren.

Gelukkig is de B&B prachtig en is er continu iets vermakelijks te doen -O-
pi_214724289
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 21:05 schreef S_E het volgende:
Het zal ongetwijfeld aan aardige man zijn, en er zit geen kwaad in, maar wat is Karel een vreselijk saaie man
Het is hilarisch hoe hij zich de morele winnaar waant terwijl hij naar huis moet. Dáág, Karel.

De muziekkeuze was ook weer fraai: ooh-ooh I heard it through the grapevine.
pi_214724300
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 20:48 schreef PirE het volgende:
Ja, superstoere vent, die Mike ^O^
pi_214724313
jan heeft iris natuurlijk ook snel gebeld, achter de coulissen, die weet al hoe het zit.

normaal is ze nooit zo zorgzaam en zo bezig met het ontbijt. als ze zelf koffie en een
peuk heeft zit ze lekker te zitten :)
pi_214724331
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 21:05 schreef S_E het volgende:
Er zit inderdaad geen kwaad in (en verder ook niet zoveel)
pi_214724350
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 21:13 schreef Buendia het volgende:

[..]
Er zit inderdaad geen kwaad in (en verder ook niet zoveel)
toch genoot hij met volle teugen van het stoken tussen jan en iris. hij kwam ineens helemaal tot leven :D
  donderdag 15 augustus 2024 @ 21:15:48 #68
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_214724351
Rick is een beetje de gay best friend i.p.v potentiële liefdespartner
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
pi_214724370
:R :R :R Mike :R :R :R
pi_214724394
Ja of je vertelt het eerst aan Karel zelf i.p.v. aan Jan, Iris.
pi_214724406
Jezus Karel, hef jezelf op. Daar glunderend staan terwijl jij eigenlijk de schlemiel bent. Brrr.
pi_214724413
Pffff, Mike. Had Noor gewoon gezegd dat je haar ook leuk vindt, wat meer 1 op 1 dates gepland, en er was niks aan de hand geweest.
pi_214724420
Mike _O-
Dit gesprek beginnen met ik vond het fijn dat je hier was. :')
  donderdag 15 augustus 2024 @ 21:21:21 #74
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_214724427
Gollem Karel stond daar te glunderen. Maar zeker niet netjes van Iris en Jan :N
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
pi_214724443
Mike praat veel, maar zegt niets
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: