Ja! Ik ben precies 1,5 minuut thuis van wandelenquote:
nou ja, dat dusquote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:33 schreef Arizona het volgende:
Onweer trekt wel weer mooi ten westen langs
Viel hier alles meequote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En nu weet het ons wel te vinden @:wereldgozer
Gruwelijk nat.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:32 schreef Straatcommando. het volgende:
Het is nu zo vochtig dat alle ruiten van de auto aan de buitenkant beslaan als je de airco te koel zet.
Good evening Vietnam
Oeh lekker, ik zondag ochtend weer, daarna lekker lunchen hmmmquote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Viel hier alles mee
Heerlijk 9 holes gelopen @:monkyyy
Die temperaturen mogen best blijven tot mid oktober, perfect Hollands zomerweer.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 07:05 schreef INViCTuS het volgende:
Qua temperatuur ziet het er de komende 2 weken nog wel goed uit
De 24-26 graden die ik de komende 2 weken overdag zie mogen inderdaad best tot half oktober blijvenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Die temperaturen mogen best blijven tot mid oktober, perfect Hollands zomerweer.
Temperatuur =/= LVquote:Op donderdag 15 augustus 2024 06:55 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Temperatuur was/is toch wel oke? Al kan ik me voorstellen dat het binnen nog te warm is dan?
Op dit moment ook nog veel (zware) buienquote:
Ga lekker ergens anders lopen chagrijnenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga lekker ergens anders bijdehand doen
quote:
Ja snap ik. Maar het was 15 graden buitenquote:
Je zit in het buitenland?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:37 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja snap ik. Maar het was 15 graden buiten
Het was géén plaknacht buiten, maar in een warm huis kan ik me dat wel voorstellen.
Limbabwe, woestijnklimaat he. Warme dagen, koude nachtenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je zit in het buitenland?
Hier is het amper onder de 18 met 99% LV gekomen.
Bijzondere herfst dan toch wel.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:39 schreef Zorro het volgende:
Man man man, 2 dagen leuk weer en het is alweer herfst
En dan zijn er mensen die kalgen over wat was het ook alweer, koelongelijkheid of zoiets? Echt
huh, hier schijnt volop de zon.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:39 schreef Zorro het volgende:
En dan zijn er mensen die kalgen over wat was het ook alweer, koelongelijkheid of zoiets? Echt
Het is amper warmer dan 20 graden. Nee dat is topzomerweer zeker.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:59 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Bijzondere herfst dan toch wel.
Bijna 22 graden hier. Best prima welquote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is amper warmer dan 20 graden. Nee dat is topzomerweer zeker.
Vandaag herfst noemen is wel erg overdreven. Het is geen 30 graden nee, maar daar zit echt nog wel wat tussenin. Eigenlijk een vrije normale zomerdag in Nederland lijkt het. Wordt als het goed is zelfs nog bovengemiddeld warm, maar dat moeten we nog ff afwachten.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is amper warmer dan 20 graden. Nee dat is topzomerweer zeker.
Dat is een mooi overzichtje jaquote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:34 schreef Watashiwa het volgende:
https://wow.knmi.nl/
Deze ken ik nog niet. Overzicht weerstations op kaart. Misschien handig om dit ook te plaatsen in links.
Dat is wel wat gedetailleerder dan die cijfers per provincie die je meestal ziet.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:34 schreef Watashiwa het volgende:
Deze ken ik nog niet. Overzicht weerstations op kaart. Misschien handig om dit ook te plaatsen in links.
Klopt, Brits initiatief met grotendeels amateur-stations. Daarom niet bruikbaar voor de officiële data maar wel handig om lokale details te zien.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:24 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dat is wel wat gedetailleerder dan die cijfers per provincie die je meestal ziet.
Ah, op die manier. Erg handig voor de gewone man in elk geval, goed initiatief en nuttig linkje.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt, Brits initiatief met grotendeels amateur-stations. Daarom niet bruikbaar voor de officiële data maar wel handig om lokale details te zien.
Wow!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:34 schreef Watashiwa het volgende:
Het is 23/24 graden, wat lul je nou?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:39 schreef Zorro het volgende:
Heftig weerquote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:39 schreef Geschiedkundige het volgende:
Toch weer een 27er aangetikt vandaag.
Sterkte.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:39 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ik hoop dat je het overleeft.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:39 schreef Geschiedkundige het volgende:
Stel je aanquote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:39 schreef Geschiedkundige het volgende:
Dat was ook gewoon verwachtquote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:39 schreef Geschiedkundige het volgende:
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:30 schreef king_slayer het volgende:
27 graden hier. Opbokken met die hitte.
Vermoeiend weer.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:39 schreef Geschiedkundige het volgende:
Echt bizar weer. Hier waait het gewoon al de hele dag vrijwel niet. Ik woon echt op een windluwe plek volgens mij.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 16:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Best lekker vandaag met dat briesje er bij, en 28 graden. Niks mis mee.
Komt goed. De zomer kruipt naar z'n eind, krijgen we vanzelf weer betere temperaturenquote:
Alles onder 12 Beaufort stelt toch niks voorquote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:45 schreef 12Beaufort het volgende:
Stevige wind wel hier.
[ afbeelding ]
Die gaan een fijn herfst halfjaar tegemoet.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:35 schreef INViCTuS het volgende:
Ging wel goed op de Balearen. De zee is veel te warm. In het najaar komt dit soort terreur weer nog veel vaker in het Middelandse zee gebied
[ x ]
Griekenland, Kroatië en Italië net zo.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die gaan een fijn herfst halfjaar tegemoet.
@Haagsquote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:35 schreef INViCTuS het volgende:
Ging wel goed op de Balearen. De zee is veel te warm. In het najaar komt dit soort terreur weer nog veel vaker in het Middelandse zee gebied
[ x ]
Ja het was lekker opgeknapt nogquote:Op donderdag 15 augustus 2024 16:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Best lekker vandaag met dat briesje er bij, en 28 graden. Niks mis mee.
Ik ben hier in Saas Fee wel eens geweest. mooi plekje welquote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:33 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zo triest. De plekken waar ik als kind kwam vergeleken met nu. Bizar dat verschil ook.
Mijn kleine man zal zich vooral de restanten van de ooit zo machtige gletsjers herinneren vrees ik![]()
Zeker mooi daar. Heb de klettersteig Britannia daar eens gedaan. Wel best een pittige was dat.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:00 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik ben hier in Saas Fee wel eens geweest. mooi plekje wel
[ x ]
Leuke zwembad, eens wat anders dan stilstaand waterquote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:35 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:23 schreef Nattekat het volgende:
Het koelt ook echt totaal niet af nu
het is nu 19 grquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:23 schreef Nattekat het volgende:
Het koelt ook echt totaal niet af nu
Yups er komt genoeg regen aanquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:16 schreef DutchBlend het volgende:
Zou die regen nog komen vannacht? Op buienradar lijkt die lijn nu wat meer noord-noordoostwaards te trekken.
Edit: ah ik zie nu op de Europese radar dat ten zuidwesten daarvan ook nog wat zit
quote:
Zeer welkom ja om even de lucht schoon te spoelen van alle pollen.quote:
Helemaal grijs en regen op komst. Precies niet perfect. Temperatuur gaat nog welquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 08:33 schreef Geschiedkundige het volgende:
Prima weertje zo. Wat wolken, beetje zon. 20 graden. Perfecte zomerdag.
quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 08:48 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Helemaal grijs en regen op komst. Precies niet perfect. Temperatuur gaat nog wel
Denk niet non-stop hoor.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Hier gaat tot 5 uur vanacht regenen.
Gastquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:26 schreef Twieki het volgende:
[..]![]()
Pessimist. Het is ook nooit goed hé? De natuur heeft een dag zoals vandaag nodig. Paar uur gestage regen over het hele land. Heerlijk!
O ja nou hier nog niet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 08:48 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Helemaal grijs en regen op komst. Precies niet perfect. Temperatuur gaat nog wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |