Heftig weerquote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:39 schreef Geschiedkundige het volgende:
Toch weer een 27er aangetikt vandaag.
Sterkte.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:39 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ik hoop dat je het overleeft.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:39 schreef Geschiedkundige het volgende:
Stel je aanquote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:39 schreef Geschiedkundige het volgende:
Dat was ook gewoon verwachtquote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:39 schreef Geschiedkundige het volgende:
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:30 schreef king_slayer het volgende:
27 graden hier. Opbokken met die hitte.
Vermoeiend weer.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:39 schreef Geschiedkundige het volgende:
Echt bizar weer. Hier waait het gewoon al de hele dag vrijwel niet. Ik woon echt op een windluwe plek volgens mij.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 16:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Best lekker vandaag met dat briesje er bij, en 28 graden. Niks mis mee.
Komt goed. De zomer kruipt naar z'n eind, krijgen we vanzelf weer betere temperaturenquote:
Alles onder 12 Beaufort stelt toch niks voorquote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:45 schreef 12Beaufort het volgende:
Stevige wind wel hier.
[ afbeelding ]
Die gaan een fijn herfst halfjaar tegemoet.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:35 schreef INViCTuS het volgende:
Ging wel goed op de Balearen. De zee is veel te warm. In het najaar komt dit soort terreur weer nog veel vaker in het Middelandse zee gebied
[ x ]
Griekenland, Kroatië en Italië net zo.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die gaan een fijn herfst halfjaar tegemoet.
@Haagsquote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:35 schreef INViCTuS het volgende:
Ging wel goed op de Balearen. De zee is veel te warm. In het najaar komt dit soort terreur weer nog veel vaker in het Middelandse zee gebied
[ x ]
Ja het was lekker opgeknapt nogquote:Op donderdag 15 augustus 2024 16:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Best lekker vandaag met dat briesje er bij, en 28 graden. Niks mis mee.
Ik ben hier in Saas Fee wel eens geweest. mooi plekje welquote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:33 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zo triest. De plekken waar ik als kind kwam vergeleken met nu. Bizar dat verschil ook.
Mijn kleine man zal zich vooral de restanten van de ooit zo machtige gletsjers herinneren vrees ik![]()
Zeker mooi daar. Heb de klettersteig Britannia daar eens gedaan. Wel best een pittige was dat.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:00 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik ben hier in Saas Fee wel eens geweest. mooi plekje wel
[ x ]
Leuke zwembad, eens wat anders dan stilstaand waterquote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:35 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |