Hopelijk komt Eindhoven de komende uren ook nog aan de beurt dan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:06 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nou idd! Uur geleden was er niets in de planning, zo zie je maar he
Het is nu hier. Maar bijna voorbij zie ik op buienradar.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
Tjees wat een show gehad hierdie bui boven de wadden maakte me toch een lekkere show van! Heel veel hoogte onweer maar sommige waren goed fel en gaven heerlijke donders
![]()
Ondanks het ten noorden van me is ontstaan heb ik er toch heerlijk van genoten
Hier ook! Echt genoten. Nu nog steeds wat gerommel en geflitst.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
Tjees wat een show gehad hierdie bui boven de wadden maakte me toch een lekkere show van! Heel veel hoogte onweer maar sommige waren goed fel en gaven heerlijke donders
![]()
Ondanks het ten noorden van me is ontstaan heb ik er toch heerlijk van genoten
Vrienden van mij hebben ook zo'n uitbouw van de woonkamer met een sjiek raam bovenin. Het is wel een extra risico op waterschade bij extreem weer, vooral als vogels weleens geneigd zijn een nest te gaan bouwen in de afvoer.quote:
Klopt geen zak van, Breda heeft zware wateroverlast gehad.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 08:20 schreef Paul het volgende:
2 plekken met megaveel regen[ afbeelding ]
Straten in Groningen stonden blank dus dit klopt inderdaad niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 08:20 schreef Paul het volgende:
2 plekken met megaveel regen[ afbeelding ]
Tja, die luchtvochtigheid he.. kunnen we beter gewoon 18 graden hebbenquote:
de hitte zit in de stenenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 09:37 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Huh, het is nu 21 graden ofzo. Dit is echt dikke airco-temperatuur buiten, hoezo goor weer?
Om in te werken danquote:Op woensdag 14 augustus 2024 09:37 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Huh, het is nu 21 graden ofzo. Dit is echt dikke airco-temperatuur buiten, hoezo goor weer?
Inderdaad aircoweer. Die draaien dan ook gewoon hier.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 09:37 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nou, je kunt nu prima luchten hoor. De warmte zit binnen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:17 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Inderdaad aircoweer. Die draaien dan ook gewoon hier.
Benauwde tyfuszooi buiten
Nog geen raam open gehad sinds zondag op maandag.
Compleet windstil was het vanmorgen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:04 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Van fatsoenlijk doorwaaiweer is ook geen sprake idd.
Wacht... dus het wordt nog kouder dan dit?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:36 schreef Pvt.Webster het volgende:
Het voelt nog wat klam buiten ja, 25 graden ook.
Koufront komt rond 14:00uur dus vanaf dat moment in oosten en nog voor de avond in noordoosten verkoeling.
Dan zou het in heel NL max. 19/20 graden moeten zijn.
Ik mis de lapdance van de knappe Indonesische ?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:46 schreef RamboDirk het volgende:
Heerlijke weekjes zo, nieuw hollands weertje. Arabische muziek op vol volume uit de openstaande ramen. Luidruchtige Somalische BBQ tot de late uurtjes. Vreemde geuren en geluiden in de Hollandse nacht. Dit is gewoonweg genieten.
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:46 schreef RamboDirk het volgende:
Heerlijke weekjes zo, nieuw hollands weertje. Arabische muziek op vol volume uit de openstaande ramen. Luidruchtige Somalische BBQ tot de late uurtjes. Vreemde geuren en geluiden in de Hollandse nacht. Dit is gewoonweg genieten.
Aankomende avond en nacht pas een echte afkoeling. Can't wait for it.quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:39 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wacht... dus het wordt nog kouder dan dit?Damn, dan moet mogelijk het vestje weer aan.
Binnen is het 20.5 graden met 39% LV.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nou, je kunt nu prima luchten hoor. De warmte zit binnen.
meer supertrollen, maar weinig mensen zien dit.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]wat ben je toch heerlijk aan het trollen de laatste dagen
gewoon met zijn allen CO2 tax betalen, dat lost alles op.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:11 schreef Xenorium het volgende:
Weer code geel voor het oosten van het land, weer heftige buien met wateroverlast. Sterkte alvast.
Ik moet zeggen, het lijkt alsof het vroeger toch echt minder vaak raak was met wateroverlast. Tegenwoordig wordt gewoon dezelfde regio een paar keer gewoon achter elkaar getroffen. Het zou eens in de zoveel tig jaren zijn, dat kan dus ook wel de vuilnisbak in.![]()
Naja, dat kan dan ook gezegd worden over mensen die continu janken hier dat het zo heet is en doen alsof de wereld vergaatquote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
meer supertrollen, maar weinig mensen zien dit.
Maar al die klimaathysterie is maar overdreven hoorquote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:11 schreef Xenorium het volgende:
Weer code geel voor het oosten van het land, weer heftige buien met wateroverlast. Sterkte alvast.
Ik moet zeggen, het lijkt alsof het vroeger toch echt minder vaak raak was met wateroverlast. Tegenwoordig wordt gewoon dezelfde regio een paar keer gewoon achter elkaar getroffen. Het zou eens in de zoveel tig jaren zijn, dat kan dus ook wel de vuilnisbak in.![]()
Het thema het hele jaar door is volgens mij wel wateroverlast. Van veel te hoge grondwaterstanden tot plensbuien waardoor je straat en mogelijk je huis in een kolkende rivier verandert.
Laten we hopen dat het aankomende tijd minder wordt met die zooi.
Hysterie is per definitie overdreven.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:32 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Maar al die klimaathysterie is maar overdreven hoor
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:11 schreef Xenorium het volgende:
Het thema het hele jaar door is volgens mij wel wateroverlast. Van veel te hoge grondwaterstanden tot plensbuien waardoor je straat en mogelijk je huis in een kolkende rivier verandert.
Laten we hopen dat het aankomende tijd minder wordt met die zooi.
Haha, dat zul je hier niet horen. Hooguit Roemeens. Maar die wonen meestal in een caravan.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:46 schreef RamboDirk het volgende:
Je weet dat deze kaart niet aangeeft hoe veel/weinig regen er ten opzichte van de norm is gevallen maar dat verdamping een flinke rol in deze berekening speelt he?quote:
Yup die komt eraan zo te zienquote:
Pas na zondag worden de nachten wat dragelijker met een graadje of 15.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:24 schreef Zipportal het volgende:
Dit is beter uit te houden dan die troep van gisteren. Nu maar de nachten afwachten.
Het is meestal rood tot bruin inderdaad rond deze tijd.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Je weet dat deze kaart niet aangeeft hoe veel/weinig regen er ten opzichte van de norm is gevallen maar dat verdamping een flinke rol in deze berekening speelt he?
Zal altijd wel iets overblijven. In BG bezuiden 3km is er ook nog een gletsertje te vinden. Wel in de schaduw en gelegen op marmer, dat welquote:
Zo triest. De plekken waar ik als kind kwam vergeleken met nu. Bizar dat verschil ook.quote:
Dat ding van 100m2?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Zal altijd wel iets overblijven. In BG bezuiden 3km is er ook nog een gletsertje te vinden. Wel in de schaduw en gelegen op marmer, dat wel
Gletsjer is gletsjerquote:
Als je eenmaal op de Baltorogletsjer hebt gestaan is dat niet meer dan een sneeuwveldjequote:
Ik ookquote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:14 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ik was net even in de hel. En alles potdicht houden, want 'het is zo benauwd buiten'....
Na twee minuten minimale arbeid drijfnat![]()
[ afbeelding ]
Zeker, Zugspitze ziet er ook ieder jaar triester uit. Vaak moeten trotseren op weg naar de top.quote:
En nu weet het ons wel te vinden @Wereldgozerquote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
Komt me een partij regen aan, maar dit alles zonder onweer helaas.
En wat wil je daarmee zeggen?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En nu weet het ons wel te vinden @:wereldgozer
Begint hier alweer aardig te rommelen in de verte.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
Komt me een partij regen aan, maar dit alles zonder onweer helaas.
Nee ikke dom dus ikke niet snapquote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij het niet snapt
Dat is jammer, dat was bij mij gisteren ook, eigen ontstond het 10km voor me neus maar heb wel genoten.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:22 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Begint hier alweer aardig te rommelen in de verte.
Maar zo te zien trekt het allemaal net voorbij.
Dat die partij regen nu wel hier valt terwijl het gisteren - toen er nog terreur bij zat - heel ver weg bleef.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee ikke dom dus ikke niet snap
[..]
Dat is jammer, dat was bij mij gisteren ook, eigen ontstond het 10km voor me neus maar heb wel genoten.
Voor vandaag zie ik het hier niet tot onweer komen
Zoals het hoortquote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat die partij regen nu wel hier valt terwijl het gisteren - toen er nog terreur bij zat - heel ver weg bleef.
Er staat wel een joekel van een piek op buienalarm rond 18.30. Nog eens zien wat er zo van over is.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Komt zo wel voorbij fietsen. Geef het minder dan een half uur.
vergeet je handschoenen nietquote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:09 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
21 graden hier heb maar een trui aangetrokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |