Hopelijk komt Eindhoven de komende uren ook nog aan de beurt dan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:06 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nou idd! Uur geleden was er niets in de planning, zo zie je maar he
Het is nu hier. Maar bijna voorbij zie ik op buienradar.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
Tjees wat een show gehad hierdie bui boven de wadden maakte me toch een lekkere show van! Heel veel hoogte onweer maar sommige waren goed fel en gaven heerlijke donders
![]()
Ondanks het ten noorden van me is ontstaan heb ik er toch heerlijk van genoten
Hier ook! Echt genoten. Nu nog steeds wat gerommel en geflitst.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
Tjees wat een show gehad hierdie bui boven de wadden maakte me toch een lekkere show van! Heel veel hoogte onweer maar sommige waren goed fel en gaven heerlijke donders
![]()
Ondanks het ten noorden van me is ontstaan heb ik er toch heerlijk van genoten
Vrienden van mij hebben ook zo'n uitbouw van de woonkamer met een sjiek raam bovenin. Het is wel een extra risico op waterschade bij extreem weer, vooral als vogels weleens geneigd zijn een nest te gaan bouwen in de afvoer.quote:
Klopt geen zak van, Breda heeft zware wateroverlast gehad.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 08:20 schreef Paul het volgende:
2 plekken met megaveel regen[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |