Pas na zondag worden de nachten wat dragelijker met een graadje of 15.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:24 schreef Zipportal het volgende:
Dit is beter uit te houden dan die troep van gisteren. Nu maar de nachten afwachten.
Het is meestal rood tot bruin inderdaad rond deze tijd.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Je weet dat deze kaart niet aangeeft hoe veel/weinig regen er ten opzichte van de norm is gevallen maar dat verdamping een flinke rol in deze berekening speelt he?
Zal altijd wel iets overblijven. In BG bezuiden 3km is er ook nog een gletsertje te vinden. Wel in de schaduw en gelegen op marmer, dat welquote:
Zo triest. De plekken waar ik als kind kwam vergeleken met nu. Bizar dat verschil ook.quote:
Dat ding van 100m2?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Zal altijd wel iets overblijven. In BG bezuiden 3km is er ook nog een gletsertje te vinden. Wel in de schaduw en gelegen op marmer, dat wel
Gletsjer is gletsjerquote:
Als je eenmaal op de Baltorogletsjer hebt gestaan is dat niet meer dan een sneeuwveldjequote:
Ik ookquote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:14 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ik was net even in de hel. En alles potdicht houden, want 'het is zo benauwd buiten'....
Na twee minuten minimale arbeid drijfnat![]()
[ afbeelding ]
Zeker, Zugspitze ziet er ook ieder jaar triester uit. Vaak moeten trotseren op weg naar de top.quote:
En nu weet het ons wel te vinden @Wereldgozerquote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
Komt me een partij regen aan, maar dit alles zonder onweer helaas.
En wat wil je daarmee zeggen?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En nu weet het ons wel te vinden @:wereldgozer
Begint hier alweer aardig te rommelen in de verte.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
Komt me een partij regen aan, maar dit alles zonder onweer helaas.
Nee ikke dom dus ikke niet snapquote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij het niet snapt
Dat is jammer, dat was bij mij gisteren ook, eigen ontstond het 10km voor me neus maar heb wel genoten.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:22 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Begint hier alweer aardig te rommelen in de verte.
Maar zo te zien trekt het allemaal net voorbij.
Dat die partij regen nu wel hier valt terwijl het gisteren - toen er nog terreur bij zat - heel ver weg bleef.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee ikke dom dus ikke niet snap
[..]
Dat is jammer, dat was bij mij gisteren ook, eigen ontstond het 10km voor me neus maar heb wel genoten.
Voor vandaag zie ik het hier niet tot onweer komen
Zoals het hoortquote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat die partij regen nu wel hier valt terwijl het gisteren - toen er nog terreur bij zat - heel ver weg bleef.
Er staat wel een joekel van een piek op buienalarm rond 18.30. Nog eens zien wat er zo van over is.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Komt zo wel voorbij fietsen. Geef het minder dan een half uur.
vergeet je handschoenen nietquote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:09 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
21 graden hier heb maar een trui aangetrokken
Ja! Ik ben precies 1,5 minuut thuis van wandelenquote:
nou ja, dat dusquote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:33 schreef Arizona het volgende:
Onweer trekt wel weer mooi ten westen langs
Viel hier alles meequote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En nu weet het ons wel te vinden @:wereldgozer
Gruwelijk nat.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:32 schreef Straatcommando. het volgende:
Het is nu zo vochtig dat alle ruiten van de auto aan de buitenkant beslaan als je de airco te koel zet.
Good evening Vietnam
Oeh lekker, ik zondag ochtend weer, daarna lekker lunchen hmmmquote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Viel hier alles mee
Heerlijk 9 holes gelopen @:monkyyy
Die temperaturen mogen best blijven tot mid oktober, perfect Hollands zomerweer.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 07:05 schreef INViCTuS het volgende:
Qua temperatuur ziet het er de komende 2 weken nog wel goed uit
De 24-26 graden die ik de komende 2 weken overdag zie mogen inderdaad best tot half oktober blijvenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Die temperaturen mogen best blijven tot mid oktober, perfect Hollands zomerweer.
Temperatuur =/= LVquote:Op donderdag 15 augustus 2024 06:55 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Temperatuur was/is toch wel oke? Al kan ik me voorstellen dat het binnen nog te warm is dan?
Op dit moment ook nog veel (zware) buienquote:
Ga lekker ergens anders lopen chagrijnenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga lekker ergens anders bijdehand doen
quote:
Ja snap ik. Maar het was 15 graden buitenquote:
Je zit in het buitenland?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:37 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja snap ik. Maar het was 15 graden buiten
Het was géén plaknacht buiten, maar in een warm huis kan ik me dat wel voorstellen.
Limbabwe, woestijnklimaat he. Warme dagen, koude nachtenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je zit in het buitenland?
Hier is het amper onder de 18 met 99% LV gekomen.
Bijzondere herfst dan toch wel.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:39 schreef Zorro het volgende:
Man man man, 2 dagen leuk weer en het is alweer herfst
En dan zijn er mensen die kalgen over wat was het ook alweer, koelongelijkheid of zoiets? Echt
huh, hier schijnt volop de zon.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:39 schreef Zorro het volgende:
Man man man, 2 dagen leuk weer en het is alweer herfst
En dan zijn er mensen die kalgen over wat was het ook alweer, koelongelijkheid of zoiets? Echt
Het is amper warmer dan 20 graden. Nee dat is topzomerweer zeker.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:59 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Bijzondere herfst dan toch wel.
Bijna 22 graden hier. Best prima welquote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is amper warmer dan 20 graden. Nee dat is topzomerweer zeker.
Vandaag herfst noemen is wel erg overdreven. Het is geen 30 graden nee, maar daar zit echt nog wel wat tussenin. Eigenlijk een vrije normale zomerdag in Nederland lijkt het. Wordt als het goed is zelfs nog bovengemiddeld warm, maar dat moeten we nog ff afwachten.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is amper warmer dan 20 graden. Nee dat is topzomerweer zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |