abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214701507

Gedragsregels in dit topic
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_214701972
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2024 18:52 schreef Caland het volgende:

[..]
Wanneer gaan we naar het Maasgebouw?
quote:
Ibrahim Osman wordt nog deze week Feyenoorder. De negentienjarige buitenspeler wacht tot Brighton & Hove Albion samen met zijn nieuwe club Feyenoord de laatste details heeft ingevuld in het huurcontract. De Engelsen zullen niet alles, maar wel een groot deel van het salaris van de aanvaller voor hun rekening blijven nemen. Er zit geen optie tot koop opgesloten in de huurovereenkomst.
Fabrizio in the mud.
pi_214701990
Een gratis Minteh

KloesGod
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214702014
Als je weinig tot geen salaris hoeft te betalen, word ik een stuk positiever.
pi_214702019
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214702034
X-gebruiker Lvz1908 kan zo in dit topic komen posten
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 15:03:38 #7
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214702072
Welk land willen we graag met de vervanger van Stengs kunnen wegstrepen? Zuid-Korea?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_214702112
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 15:03 schreef Vis1980 het volgende:
Welk land willen we graag met de vervanger van Stengs kunnen wegstrepen? Zuid-Korea?
Uruguay, Canada, Nieuw Zeeland, Italie, Noorwegen, Bolivia
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 15:07:47 #9
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_214702121
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 15:03 schreef Vis1980 het volgende:
Vanuatu lijkt me wel de beste tropische verrassing ooit.
pi_214702352
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 14:53 schreef Caland het volgende:
Een gratis Minteh

KloesGod
Hopelijk kan deze ook als wingback. Tegen de onderste 15 kan je dan met hem ipv Nieuwkoop op rechts.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_214702417
Lees het stukje op VI Pro. Osman klinkt als een geweldige vleugelaanvaller.

Misschien dat Brian tot inkeer komt en zich realiseert dat ie van systeem moet switchen.
pi_214702423
quote:
Het explosieve dribbelvermogen om opponenten in de omschakeling dol te draaien? Check.

Een imposante start- en topsnelheid waarmee je consistent voor diepgang zorgt? Check.

Het acrobatisch vermogen en de enorme schotkracht om een wereldgoal uit de tweede lijn te maken? Check.

De touch om in een bomvolle zestien alsnog een ploegmaat weg te steken? Check.

Genoeg balcontrole in de mindere voet om van nut te zijn als lage voorzetgever vanaf links? Check.

Het Torinstinct om zelf als effectief doelwit te fungeren op lage voorzetten? Check.

De gretigheid om telkens weer op hoge intensiteit de bal af te jagen op vijandelijke helft? Check.
Een fenomeen.

Nu al.
pi_214702448
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 15:43 schreef bbuddybb het volgende:

[..]
Een fenomeen.

Nu al.
Wat kan hij eigenlijk niet?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214702464
Ik zie het al, Dennis Te Kloese mag aan het eind van dit seizoen een vreugdeduik in de fontein maken.
pi_214702485
quote:
Osman is voor Feyenoord de bonus van de Wieffer-deal
30 miljoen én een gratis speler _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 15:50:04 #16
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_214702488
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 15:46 schreef Caland het volgende:

[..]
#IO7
pi_214702533
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 15:46 schreef Caland het volgende:

[..]
quote:
Zo is Osman geen bovengemiddelde goede passer, zodra spelsituaties wat complexer worden. Waar een spelmakerstype als Stengs hier voor de korte voorwaartse optie op links of de crossbal naar de linkerflank zou kiezen in onderstaande situatie, durft Osman het niet aan. Uit angst voor balverlies kiest hij voor een terugspeelbal.

Ook qua gevoel voor positionering gaat het een paar keer mis bij het aansluiten bij de voorhoede - een cruciale taak voor de twee nummers 10 in een 3-4-2-1-systeem. Zo herkent hij in onderstaande aanval te laat dat een diepe bal van zijn keeper voor een kansrijke vijf-tegen-vier kan zorgen, mits Osman tijdig aansluit van achteruit. Doordat de jonge Ghanees te lang op stoom komt, opteert Mitoma voor een lastige doelpoging.

Daarnaast lijkt Osman als schaduwspits nog niet de momenten van urgentie te herkennen die hij als vleugelspits wél herkent. Na een knappe balcontrole legt hij in onderstaande situatie af op een ploeggenoot op het middenveld, maar verzuimt hij actief vrij te lopen tussen de linies. Vijf tellen na zijn terugleggen loopt Osman nog altijd volledig in de dekking.

Osman is slechts 19 jaar oud. Daarnaast was hij bij Nordsjaelland van waarde als linksbuiten, rechtsbuiten én centrumspits. De verleiding is dus groot om een geslaagde verhuizing naar '10' óók in zijn straatje te willen inpassen.
Je hebt hem maar voor een seizoen. Dan moet je proberen er z.s.m. het maximale uit te halen, dus laat die jongen gewoon meteen spelen op een positie waar hij zich thuisvoelt.
pi_214702559
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 15:53 schreef bbuddybb het volgende:

[..]
[..]
Je hebt hem maar voor een seizoen. Dan moet je proberen er z.s.m. het maximale uit te halen, dus laat die jongen gewoon meteen spelen op een positie waar hij zich thuisvoelt.
Ik zou dan niet direct je beoogde speelstijl omgooien voor een huurspeler, maar oke.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214702572
Laten we de hele club aan Osman ophangen.
pi_214702576
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 15:56 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik zou dan niet direct je beoogde speelstijl omgooien voor een huurspeler, maar oke.
https://www.instagram.com/brianpriske/

Heb hem gedm'd.

Houd jullie op de hoogte.
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 16:12:47 #21
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_214702693
Spelers opleiden die onder contract staan in de Premier League is toch geen verdienmodel voor de lange termijn.
Makkelijk eerste
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 16:15:08 #22
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_214702708
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 16:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Spelers opleiden die onder contract staan in de Premier League is toch geen verdienmodel voor de lange termijn.
Het is zeker geen verdienmodel, maar ik vrees dat je er niet aan ontkomt om van dit model gebruik te maken. De PL clubs hebben het gewoon steeds meer voor het zeggen. Je kan ook 5 Ivanuseccen kopen en 5x risico lopen op het verbranden van 10m. Lijkt me goed als er een goede balans wordt bewaard tussen kapitaal op het veld en lage risico transfers met een kans op een flinke kwaliteitsimpuls.
pi_214702754
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 16:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wel als die huurspelers er voor zorgen dat je Champions League haalt en als je bijvoorbeeld een “ontwikkel” vergoeding afspreekt zoals bij Minteh.

Maar die garantie heb je op voorhand natuurlijk nooit als je speler X en Y huurt.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_214702777
Tja, opmerkelijk verhaal met Stengs, maar binnen deze context wel een stuk begrijpelijker. Inderdaad goed dat ze zich dan aan de gemaakte afspraken houden. Desalniettemin inderdaad wel apart dat er niets over is vastgelegd, waarbij ook is gekeken naar de voorwaarden. Had je bijvoorbeeld gelijk kunnen afspreken mee te denken tot 1 augustus - en daarna alleen mits er al een vervanger is, en vanaf een transfersom van 12 miljoen ofzo. Blijft zo toch een kuttransfer, zeker nadat je je halve strategie aan die jongen ophang.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 16:21:44 #25
474254 GurneyIsBestOke
pi_214702789
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 16:15 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Het is zeker geen verdienmodel, maar ik vrees dat je er niet aan ontkomt om van dit model gebruik te maken. De PL clubs hebben het gewoon steeds meer voor het zeggen. Je kan ook 5 Ivanuseccen kopen en 5x risico lopen op het verbranden van 10m. Lijkt me goed als er een goede balans wordt bewaard tussen kapitaal op het veld en lage risico transfers met een kans op een flinke kwaliteitsimpuls.
Dat klopt ook hoor, maar lyrisch zijn omdat je een 19-jarige speler huurt van Brighton gaat mij ook weer een beetje ver. Gewoon een goedkope manier om wat kwaliteit op te vullen, maar ideaal is het niet.
Makkelijk eerste
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 16:23:36 #26
474254 GurneyIsBestOke
pi_214702811
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 16:20 schreef De_Pel het volgende:
Tja, opmerkelijk verhaal met Stengs, maar binnen deze context wel een stuk begrijpelijker. Inderdaad goed dat ze zich dan aan de gemaakte afspraken houden. Desalniettemin inderdaad wel apart dat er niets over is vastgelegd, waarbij ook is gekeken naar de voorwaarden. Had je bijvoorbeeld gelijk kunnen afspreken mee te denken tot 1 augustus - en daarna alleen mits er al een vervanger is, en vanaf een transfersom van 12 miljoen ofzo. Blijft zo toch een kuttransfer, zeker nadat je je halve strategie aan die jongen ophang.
Je verwoordt beter wat ik probeerde te zeggen :)
Makkelijk eerste
pi_214702845
quote:
'De Engelsen zullen niet alles, maar wel een groot deel van het salaris van de aanvaller voor hun rekening blijven nemen'
Dus het salaris van Bueno wordt volledig betaald door Wolverhampton en van Osman grotendeels door Brighton.

Knap werk, maar geeft toch ook te denken.
pi_214702851
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 16:20 schreef De_Pel het volgende:
Je denkt dat je dat soort subjectieve zaken vast kan leggen in een contract?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214702952
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 16:26 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Dus het salaris van Bueno wordt volledig betaald door Wolverhampton en van Osman grotendeels door Brighton.

Knap werk, maar geeft toch ook te denken.
Dat Feyenoord geen onnodig geld wil uitgeven?

Lijkt mij een prima basis voor versterkingen aan de bovenkant. (Om nog maar te zwijgen over het feit dat deze spelers vermoedelijk ergens bovenaan onze salarishuishouding zouden staan)
pi_214702961
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 16:26 schreef Caland het volgende:

[..]
Mooie basis voor een transfer zoals Vermeer van Ajax naar Feyenoord.

Nee, uitstekend gehandeld.
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 16:41:54 #31
474254 GurneyIsBestOke
pi_214703050
quote:

[..]
Ik vind het tamelijk bijzonder hoe je dit vanuit alle hoeken verdedigt terwijl het op zijn minst merkwaardig is dat een van je belangrijkste spelers voor een habbekrats mag vertrekken en je geen opvolger in huis hebt, de kans is nihil dat er zondag een speler van het niveau Stengs bij ons in de basis staat en dat weet je zelf ook.

Zondag was je nog enigszins ziedend over het technische beleid omdat Kasanwirjo en Lopez meededen, en twee dagen later zit je plots in het ‘let Dennis cook’ kamp, wat gebeurt hier?
Makkelijk eerste
pi_214703106
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 16:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik vind het tamelijk bijzonder hoe je dit vanuit alle hoeken verdedigt terwijl het op zijn minst merkwaardig is dat een van je belangrijkste spelers voor een habbekrats mag vertrekken en je geen opvolger in huis hebt, de kans is nihil dat er zondag een speler van het niveau Stengs bij ons in de basis staat en dat weet je zelf ook.

Zondag was je nog enigszins ziedend over het technische beleid omdat Kasanwirjo en Lopez meededen, en twee dagen later zit je plots in het ‘let Dennis cook’ kamp, wat gebeurt hier?
Ik vind het gek dat de transfer van Stengs met alle informatie voorhanden als een soort van enorme blunder wordt gezien. Hij heeft blijkbaar enorm veel ingeleverd om bij Feyenoord te voetballen (dat doen oud AZ spelers vaker) en aan de hand daarvan zijn er afspraken gemaakt over een eventuele toekomstige transfer. Een broos gestel en het vertrek van Arne doen dan de rest.

Ik vind het eerder gek dat jij in het kamp ER MOEST AL EEN VERVANGER ZIJN zit aangezien zo ongeveer iedere vergelijkbare club last heeft van een semi-gesloten transfermarkt momenteel.

Buiten dat mag je ook wel verwachten dat Ivanusec tegen Willem II de boel wel redelijk kan vervangen, maar dan moet je hem ook niet echt op rechts neer zetten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214703146
twitter

OH Leuven

Nooit van gehoord @Pistolero
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 16:51:45 #34
268491 fetX
pi_214703152
Is Milambo eigenlijk een type die ook op de rechter of linker 10 kan spelen? Of is dat echt veel meer een pure centrale middenvelder? Heb altijd het idee dat hij wel wat weg heeft van een aanvallende middenvelder.
pi_214703154
Zondag krijgen we ook nog eens de grote Bas Nijhuis-show.

Gelukkig is een gelijkspel genoeg om op het schema van Arne te blijven.
pi_214703164
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 16:51 schreef Caland het volgende:
[ x ]

OH Leuven

Nooit van gehoord @:pistolero
Vorig jaar 12e in de Belgische Eredivisie. Misschien doet die het goed en kan die voor een paar miljoen aan een Brugge worden verkocht ofzo.
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 16:54:14 #37
268491 fetX
pi_214703174
quote:
[ x ]

OH Leuven

Prima zo. Je zag tegen Monaco dat hij nog wel tekort komt, wat absoluut geen schande is (zeker niet tegen zo’n tegenstander).
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 16:56:12 #38
474254 GurneyIsBestOke
pi_214703199
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 16:47 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik vind het gek dat de transfer van Stengs met alle informatie voorhanden als een soort van enorme blunder wordt gezien. Hij heeft blijkbaar enorm veel ingeleverd om bij Feyenoord te voetballen (dat doen oud AZ spelers vaker) en aan de hand daarvan zijn er afspraken gemaakt over een eventuele toekomstige transfer. Een broos gestel en het vertrek van Arne doen dan de rest.

Ik vind het eerder gek dat jij in het kamp ER MOEST AL EEN VERVANGER ZIJN zit aangezien zo ongeveer iedere vergelijkbare club last heeft van een semi-gesloten transfermarkt momenteel.

Buiten dat mag je ook wel verwachten dat Ivanusec tegen Willem II de boel wel redelijk kan vervangen, maar dan moet je hem ook niet echt op rechts neer zetten.
Dat je in de voorbereiding een speler zo belangrijk/onvervangbaar maakt terwijl je weet dat er dergelijke afspraken liggen, vind ik wel degelijk onhandig ja. Dan heb je toch iets niet helemaal goed geanticipeerd.
Makkelijk eerste
pi_214703220
quote:
[ x ]

OH Leuven

Dacht dat hij Hancko ging vervangen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_214703223
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 16:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dat je in de voorbereiding een speler zo belangrijk/onvervangbaar maakt terwijl je weet dat er dergelijke afspraken liggen, vind ik wel degelijk onhandig ja. Dan heb je toch iets niet helemaal goed geanticipeerd.
Maak je het nu niet allemaal iets groter dan het is met je zo belangrijk maken?

Creatieve spelers vallen bij uitstek op in betekenisloze voorbereidingspotjes. Het is slechts zaak dat je er iets voor terughaalt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214703235
quote:
[ x ]

OH Leuven

Mooie stad wel, niks mis mee.
pi_214703237
quote:

[..]
Ik snap echt niet waar je dit vandaan haalt.

Stengs excelleert gewoon in dit gekozen systeem. (of tenminste hij kan)
Dit systeem is niet gekozen voor Stengs.
pi_214703264
Zonder Calvin Stengs is er geen toekomst meer als je aanvallend wil voetballen
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214703268
quote:

[..]
Je maakt Stengs echt met de dag groter en belangrijker dan hij daadwerkelijk was.

Het is maar Stengs heh. Lijkt wel alsof we hier te maken hebben met de reincarnatie van Cruijff, Maradonna en Pele ineen gezien sommige reacties
pi_214703272
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 17:02 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Je maakt Stengs echt met de dag groter en belangrijker dan hij daadwerkelijk was.

Het is maar Stengs heh.
Kijk uit.

Straks is het een act. :)
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 17:03:07 #46
268491 fetX
pi_214703277
Leuke acts :)
pi_214703290
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 17:02 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Het is maar Stengs heh.
Men maakt Stengs groter. Ondertussen ben je wel blij met alle aankopen en alle aanwezige middelmaat. :')
pi_214703307
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 17:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Kijk uit.

Straks is het een act. :)
Ik heb inmiddels geen flauw idee meer wie/wat een act is en wie niet.
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 17:06:06 #49
474254 GurneyIsBestOke
pi_214703325
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 17:02 schreef Caland het volgende:
Zonder Calvin Stengs is er geen toekomst meer als je aanvallend wil voetballen
Als dit je niveau van discussiëren wordt begrijp ik wel dat je Dombo en Pistolero mee hebt.

Zondag klaagde je nog over gefaald technisch beleid omdat uit noodzaak Kasanwirjo en Lopez wat minuutjes maakten, en nu vertrekt Stengs voor een fooitje op basis van een eerder genoemde afspraak, heb je niks klaar staan en is het allemaal oké en moet je het tijd geven. Dat strookt gewoon totaal niet met je eigen punten, maar goed.
Makkelijk eerste
pi_214703333
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 17:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Als dit je niveau van discussiëren wordt begrijp ik wel dat je Dombo en Pistolero mee hebt.

Zondag klaagde je nog over gefaald technisch beleid omdat uit noodzaak Kasanwirjo en Lopez wat minuutjes maakten, en nu vertrekt Stengs voor een fooitje op basis van een eerder genoemde afspraak, heb je niks klaar staan en is het allemaal oké en moet je het tijd geven. Dat strookt gewoon totaal niet met je eigen punten, maar goed.
Gurney moet het weer persoonlijk maken.

Welkom in de wondere wereld van.
pi_214703343
quote:

[..]

Je zou bijna zeggen dat je elke situatie afzonderlijk moet beoordelen
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214703353
Sowieso speel je over een maand met een compleet elftal dat de hele of driekwart van de voorbereiding niet eens heeft meegedraaid

BELANGRIJK GEMAAKT IN DE VOORBEREIDING
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 17:13:53 #53
474254 GurneyIsBestOke
pi_214703403
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 17:08 schreef Caland het volgende:

[..]
Je zou bijna zeggen dat je elke situatie afzonderlijk moet beoordelen
Lekker eenvoudige manier om de bewijslast te ontduiken, ‘wat ik vind in situatie A geldt niet in situatie B, omdat ik dat vind’.

Zo kan je wel alles recht praten wat krom is.
Makkelijk eerste
pi_214703417
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 17:04 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Ik heb inmiddels geen flauw idee meer wie/wat een act is en wie niet.
Everything is an act?
Always has been
pi_214703476
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 17:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Lekker eenvoudige manier om de bewijslast te ontduiken, ‘wat ik vind in situatie A geldt niet in situatie B, omdat ik dat vind’.

Zo kan je wel alles recht praten wat krom is.
Als jij het verliezen van een basisspeler wil vergelijken met het opstellen van spelers waar je al lang en breed afscheid van had moeten nemen, ga je gang.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214703488
Ik denk dat ik hier hoognodig maar weer eens moet posten voor de eensgezindheid.
pi_214703499
twitter
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 17:25:43 #58
474254 GurneyIsBestOke
pi_214703501
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 17:09 schreef Caland het volgende:
Sowieso speel je over een maand met een compleet elftal dat de hele of driekwart van de voorbereiding niet eens heeft meegedraaid

BELANGRIJK GEMAAKT IN DE VOORBEREIDING
Dat is een wat beter argument ja, zelfs met de restjes die er overblijven moet je PEC en Sparta verslaan en eigenlijk is dit een soort reset. Dus dat heeft tijd nodig.

Maar het strookt nog steeds met hoe ziedend je was na afgelopen zaterdag. Of had je in alle euforie dat je weer in de Kuip was wellicht een pilsje te veel op?
Makkelijk eerste
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 17:27:14 #59
262211 hhh38
pi_214703519
Er was sowieso geen reden om heel erg ziedend te zijn, fijn dat @Caland de redelijkheid weer heeft gevonden.
pi_214703529
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 17:24 schreef bbuddybb het volgende:
[ x ]
Nu mag hij ook wel weggaan eigenlijk. Anders krijg je Lurling-taferelen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214703547
quote:
[ x ]
Stukje kapotte knie.
pi_214703555
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 17:27 schreef hhh38 het volgende:
Er was sowieso geen reden om heel erg ziedend te zijn, fijn dat @:Caland de redelijkheid weer heeft gevonden.
Ik vind nog steeds dat je hebt gefaald als Nieuwkoop en Lopez je wingbacks zijn in de eerste pot die ertoe doet hoor

Dat hele Brian wilde de spelers zelf beoordelen heeft ook gewoon te lang geduurd. Heel leuk hoor, maar dan zeg je gewoon Brian, die Lopez, Kazandinges en Pedersen kunnen er geen kanker van dus daar gaan we afscheid van nemen. Bevalt het je niet, dan heb je pech

Zo
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214703559
twitter

Niks aan de hand
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 17:30:44 #64
262211 hhh38
pi_214703562
quote:
[ x ]
Is dit voor of na de medische keuring?
pi_214703569
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 17:27 schreef hhh38 het volgende:
Er was sowieso geen reden om heel erg ziedend te zijn, fijn dat @:Caland de redelijkheid weer heeft gevonden.
Ik verwacht dat Priske wat accenten verlegt met o.a de rol van de buitenspelers en wingbacks. Zodat kwaliteiten beter tot zijn recht kan laten komen en tegelijkertijd de veldbezetting ten opzichte van nu vrijwel hetzelfde is.
pi_214703571
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 16:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zondag krijgen we ook nog eens de grote Bas Nijhuis-show.

Gelukkig is een gelijkspel genoeg om op het schema van Arne te blijven.
Liever De Grote Bas Nijhuis-show, dan het complete gepruts van Higler.
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 17:31:46 #67
474254 GurneyIsBestOke
pi_214703576
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 17:30 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik vind nog steeds dat je hebt gefaald als Nieuwkoop en Lopez je wingbacks zijn in de eerste pot die ertoe doet hoor

Dat hele Brian wilde de spelers zelf beoordelen heeft ook gewoon te lang geduurd. Heel leuk hoor, maar dan zeg je gewoon Brian, die Lopez, Kazandinges en Pedersen kunnen er geen kanker van dus daar gaan we afscheid van nemen. Bevalt het je niet, dan heb je pech

Zo
Ja oké, dat ben ik dan wel weer met je eens.
Makkelijk eerste
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 17:32:44 #68
262211 hhh38
pi_214703593
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 17:30 schreef Caland het volgende:

[..]

Zo
Ik neem aan dat het vroeg duidelijk was dat Lopez niet voldeed, maar hij moest blijven tot er een alternatief was. Die blessure van Smal leek ook nooit ernstig te zijn maar duurde wel lang. Helaas kwam Willem II net te vroeg voor Bueno.

Eens wat betreft Pedersen en Kasanwirjo.
pi_214703674
Het ligt naar mijn idee wel voor de hand om met maar een wingback te spelen. Waarbij Geertruida op rechtsback naar binnen schuift. Centrum van Beelen en Hancko.

Buitenspeler in laten zakken de wingback hoog laten staan. Met aan de zijde van de wingback een inschuivende middenvelder in de vrije tien rol.

In principe dezelfde veldbezetting.
pi_214703705
Wie is Tom Bogert :?

Is dat een gerenommeerde journalist?

Hij meldt dat de transfer van Stengs spaak dreigt te lopen op het laatste moment.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 17:48:42 #71
268491 fetX
pi_214703750
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 17:30 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Is dit voor of na de medische keuring?
Ja
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 17:49:02 #72
474254 GurneyIsBestOke
pi_214703757
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 17:44 schreef Tomatenboer het volgende:
Wie is Tom Bogert :?

Is dat een gerenommeerde journalist?
De Amerikaanse Jannes.
Makkelijk eerste
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 17:52:57 #73
131800 Tarado
capô de fusca
pi_214703809
twitter
pi_214703814
Calvin is een lieve jongen.
pi_214703815
Hmm, Voetbal international bevestigt het nu ook…
pi_214703828
Nou top, zit je dus straks met een speler die het liefste weg wilde en waarvan Feyenoord stiekem via allerlei media heeft laten weten dat zijn knie ongeveer dezelfde capaciteiten heeft als het hart van Appie.

Clusterfuckgenot.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214703829
Dat wordt weer een fijne en rustgevende nacht voor vele users.
pi_214703851
Nou, Stengs blijft dus. :D

Kan alleen geen 3 wedstrijden in de week spelen.

Maar voor alleen de Eredivisie wedstrijden meer dan prima.
pi_214703852
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 08:28 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Hij lijkt rustig verder te gaan waar ie vorig seizoen mee is gestopt. Dan word het lastig.
_O-

beste man in de jc schaal

veruit de beste spits in de eredivisie

beetj pech zaterdag maar gaat helemaal goed komen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_214703856
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 17:52 schreef Tarado het volgende:
[ x ]
Marcel heeft zich weer eens voor een karretje laten spannen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 17:59:22 #81
268491 fetX
pi_214703907
Wtf is dit dan weer _O-
pi_214703921
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 17:55 schreef Caland het volgende:

[..]
Marcel heeft zich weer eens voor een karretje laten spannen.
Zelfs Marcel in de mud. Mag samen in een hoekje met ZKA.
pi_214703928
quote:
Gek genoeg gaf Charlotte FC de achtvoudig international (drie doelpunten) het laatste zetje. Na de medische keuring uitte Charlotte FC zijn twijfels over de fitheid van Stengs, waarna een vergeefse poging werd ondernomen met Feyenoord te heronderhandelen over de betalingsvoorwaarden. Het voelde voor de speler niet als een teken van vertrouwen. En dat opgeteld bij zijn aarzeling of hij op deze leeftijd al het Amerikaanse avontuur moest aangaan, deed hem uiteindelijk besluiten de stekker uit de transfer te trekken.
Ik vond het al niet bijster handig om via allerlei media te moeten lezen dat Stengs de fysiek van een opa heeft nog voor de medische keuring.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214703948
Hmm, zijn fysieke gesteldheid is dus wel behoorlijk zorgwekkend als ik dat zo lees.
pi_214703952
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 18:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Hmm, zijn fysieke gesteldheid is dus wel behoorlijk zorgwekkend als ik dat zo lees.
Als ze zelfs in dat obese derdewereldland waar iedere afgekeurde voetballer rondloopt twijfels hebben weet je wel hoe laat het is ja
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 18:04:40 #86
268491 fetX
pi_214703962
quote:
Moet Dennis dus alsnog flink aan de slag :)
pi_214703966
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 18:03 schreef Caland het volgende:

[..]
Als ze zelfs in dat obese derdewereldland waar iedere afgekeurde voetballer rondloopt twijfels hebben weet je wel hoe laat het is ja
Ach, Stengs kan heus nog wel minimaal 1 potje per week spelen joh.
pi_214703969
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 18:04 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Ach, Stengs kan heus nog wel minimaal 1 potje per week spelen joh.
Idealiter is dat dan niet je grootverdiener.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214703974
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 13:28 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vraag me af of Stengs zomaar even naar amerika gaat verhuizen omdat toevallig een amerikaanse club een goed bod heeft gedaan

het zal me niets verbazen als dit allemaal niet doorgaat
eens een visionair altijd een visionair :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_214704001
quote:
Hoe erg kan het wezen. Afgelopen 5 jaar 185 potjes gespeeld. Calvin gaat komende 3 jaar gewoon koken en ons de CL bezorgen. Voor Nederlandse begrippen blijft die gewoon toplevel! Daarna mag die met pensioen.
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 18:09:02 #91
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_214704009
_O-
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_214704026
Dan is die knie wel echt helemaal aan gort he.
pi_214704032
Maar jongens

We vergeten allemaal wat dit écht betekent

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA *O* :D _O_ :B w/ oO/ :J
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214704046
Stengs als mister Feyenoord dan kan je jezelf ook maar beter opheffen. Achteraf waren die centen van de wederopbouw beter te besteden.
pi_214704049
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 18:06 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
eens een visionair altijd een visionair :)
KLAASGOD _O_
pi_214704055
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 18:10 schreef Kerftminister het volgende:
Dan is die knie wel echt helemaal aan gort he.
Als ze zelfs in de MLS twijfelen is het wel ernstig gesteld ja.
pi_214704058
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 18:11 schreef Caland het volgende:
Maar jongens

We vergeten allemaal wat dit écht betekent

[ afbeelding ]

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA *O* :D _O_ :B w/ oO/ :J
Ook al scheurt ie morgen alles af en kan hij nooit meer tegen een bal trappen, dit maakt het het allemaal waard.
pi_214704083
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 18:13 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Ook al scheurt ie morgen alles af en kan hij nooit meer tegen een bal trappen, dit maakt het het allemaal waard.
We weten allemaal dat hij dit seizoen sowieso een ernstige blessure gaat oplopen

Dat staat in de sterren geschreven.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214704098
Ik weet nou niet of ik blij moet zijn of niet…
Wat een prachtige soap dit.
#12 is not for sale!
pi_214704104
het zal me echt niet verbazen als stengs zelf deze transfer gesaboteerd heeft...

feyenoord wilde hem perso verkopen......
pi_214704113
Zolang hij in de Eredivisie nog mee kan ben ik wel tevreden, maar inderdaad houdt je wel je hart vast voor potentiële zware blessures of einde carrière na iedere sliding of botsing.

Nu zal die Osman transfer wel niet doorgaan zeker?
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 18:18:54 #102
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214704122
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 18:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Zolang hij in de Eredivisie nog mee kan ben ik wel tevreden, maar inderdaad houdt je wel je hart vast voor potentiële zware blessures of einde carrière na iedere sliding of botsing.

Die is gehaald als vervanger van Minteh.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214704134
Had Calvin afgelopen zaterdag ook W2 op hoopje kunnen spelen .. -O-
#12 is not for sale!
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 18:20:08 #104
474254 GurneyIsBestOke
pi_214704139
Hahaha _O-

Mooie soap.
Makkelijk eerste
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 18:20:24 #105
268491 fetX
pi_214704143
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 18:17 schreef Tomatenboer het volgende:

Feyenoord moet sowieso een back-up voor Stengs halen. Zeker aangezien ze zelf indirect hebben toegegeven dat zijn fysiek een GROOT probleem is.
pi_214704144
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 17:55 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
_O-

beste man in de jc schaal

veruit de beste spits in de eredivisie

beetj pech zaterdag maar gaat helemaal goed komen
We gaan het zien, Klaas. Afgelopen maanden was het allemaal behoorlijk pover.
Dit, dus.
pi_214704150
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 18:20 schreef fetX het volgende:

[..]
Feyenoord moet sowieso een back-up voor Stengs halen. Zeker aangezien ze zelf indirect hebben toegegeven dat zijn fysiek een GROOT probleem is.
Zijn salaris komt nu niet vrij, dus dat wordt weer moeilijker qua transfer.
Dit, dus.
  Moderator dinsdag 13 augustus 2024 @ 18:21:46 #108
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_214704157
Dus, in een poging het sentiment onder de supporters bij te laten draaien laat Feyenoord nog voor de deal helemaal in kannen en kruiken is lekken dat Stengs praktisch invalide is, met als gevolg dat de deal nu niet doorgaat en Feyenoord opgescheept zit met een ontevreden speler die je doodleuk voor de bus hebt gegooid en die je door dit hele verhaal al helemaal niet meer kunt verkopen voor een fatsoenlijk bedrag. Hoe ingewikkeld was het geweest om even een dag te wachten en het verhaal over de knie naar buiten te brengen zodra Stengs met een shirt van die Amerikaanse club in z'n handen is gesignaleerd?

Dennis te Kloese masterclass.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 18:21:57 #109
268491 fetX
pi_214704163
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 18:20 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Zijn salaris komt nu niet vrij, dus dat wordt weer moeilijker qua transfer.
Gaat nog genoeg gebeuren deze transferweken dus ik verwacht dat dit wel goed komt. Denk dat het salarisverhaal ook wel enigszins overdreven wordt. Nu blijkt dat het toch vooral zijn fysiek was dat ze hem zo makkelijk lieten gaan.
pi_214704165
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 18:15 schreef Caland het volgende:

[..]
We weten allemaal dat hij dit seizoen sowieso een ernstige blessure gaat oplopen

Dat staat in de sterren geschreven.
Mwah.

In al die seizoenen na zijn kruisbandblessure is hij nooit meer ernstig geblesseerd geweest.
Zijn knie is uiteraard niet top, waar we moeten het ook weer niet ernstiger maken dan het is. Als deze transfersoap nooit had plaatsgevonden had niemand het gehad over de fitheid van Stengs
pi_214704176
Calvin kan gewoon het trainingsclubje van Gernot meemaken.
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 18:23:28 #112
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214704183
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 18:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dus, in een poging het sentiment onder de supporters bij te laten draaien laat Feyenoord nog voor de deal helemaal in kannen en kruiken is lekken dat Stengs praktisch invalide is, met als gevolg dat de deal nu niet doorgaat en Feyenoord opgescheept zit met een ontevreden speler die je doodleuk voor de bus hebt gegooid en die je door dit hele verhaal al helemaal niet meer kunt verkopen voor een fatsoenlijk bedrag. Hoe ingewikkeld was het geweest om even een dag te wachten en het verhaal over de knie naar buiten te brengen zodra Stengs met een shirt van die Amerikaanse club in z'n handen is gesignaleerd?

Dit is wel een redelijk accurate samenvatting
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 18:23:45 #113
474254 GurneyIsBestOke
pi_214704189
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 18:20 schreef fetX het volgende:

[..]
Maar dan verandert er vrij weinig, die back-up moet sowieso komen, behalve dat ik HEEL blij ben dat Stengs de komende potjes gewoon inzetbaar is.
Makkelijk eerste
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 18:23:54 #114
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214704193
Misschien wil dat Charlotte Ueda wel hebben, voor bij de City Wok?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214704201
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 18:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

Schitterende rubriek. Wat een verhaal dit :D
Dit, dus.
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 18:24:53 #116
268491 fetX
pi_214704211
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 18:23 schreef Caland het volgende:
7 miljoen mogen ze hem ook hebben. Miljoen korting omdat het zo waardeloos is gegaan met Stengs.
pi_214704215
quote:

Leuk verhaaltje heb je verzonnen.

Doen we niks mee verder.
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 18:25:25 #118
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214704220
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 18:24 schreef fetX het volgende:

[..]
7 miljoen mogen ze hem ook hebben. Miljoen korting omdat het zo waardeloos is gegaan met Stengs.
Voor 4-5 moet je hem al weg doen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214704229
quote:
Prima idee.
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 18:26:26 #120
268491 fetX
pi_214704233
Ik vind sowieso dat oNtEVReDEn SpELeR wel bijzonder. Het is niet dat hij naar Barcelona of Real Madrid zou gaan of zo.
pi_214704241
quote:

[..]
Dit is wel een redelijk accurate samenvatting
Niet echt, want volgens mij kwam Charlotte zelf na de medische keuring tot bepaalde inzichten (waarna ze opnieuw wilden onderhandelen).
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 18:27:14 #122
268491 fetX
pi_214704243
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 18:25 schreef Caland het volgende:

[..]
Voor 4-5 moet je hem al weg doen.
Ruilen tegen een zak vleermuizen is ook prima. #act #toetertjes
pi_214704257
Maar prima als hij blijft toch? Die komt echt nog wel tot 30 potjes. Gewoon voorzichtig mee omgaan, dan kan hij nog jaren mee. Kunnen we rustig op zoek naar een back-up in plaats van met grote haast.
pi_214704276
Stengsklok overtreden. @Coco
  Moderator dinsdag 13 augustus 2024 @ 18:30:09 #125
pi_214704278
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 18:26 schreef fetX het volgende:
Ik vind sowieso dat oNtEVReDEn SpELeR wel bijzonder. Het is niet dat hij naar Barcelona of Real Madrid zou gaan of zo.
Ik weet niet hoe Stengs in elkaar zit, maar ik zou er zelf niet blij mee zijn als ik van Club A naar B ga en Club A dan overal in de media gooit dat ze me bewust hebben weggedaan omdat mijn lichaam op het punt staat het te begeven. Best ongemakkelijk als de deal niet doorgaat en je ineens weer bij Club A zit, de club die je zogenaamd graag wilde lozen.

Trekt vast wel weer bij, maar het is echt ontzettend onhandig aangepakt. Even wachten tot alle handtekeningen zijn gezet en dan pas lekken had deze lichtelijk gênante situatie voorkomen.
pi_214704304
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 18:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Ik weet niet hoe Stengs in elkaar zit, maar ik zou er zelf niet blij mee zijn als ik van Club A naar B ga en Club A dan overal in de media gooit dat ze me bewust hebben weggedaan omdat mijn lichaam op het punt staat het te begeven. Best ongemakkelijk als de deal niet doorgaat en je ineens weer bij Club A zit, de club die je zogenaamd graag wilde lozen.

Trekt vast wel weer bij, maar het is echt ontzettend onhandig aangepakt. Even wachten tot alle handtekeningen zijn gezet en dan pas lekken had deze lichtelijk gênante situatie voorkomen.
Volgens mij was de situatie dat Feyenoord hem eigenlijk niet kwijt wilde, maar het toch accepteerde ivm zijn lichamelijke status icm de mondelinge afspraken die er waren.
pi_214704313
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 18:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Niet handig gecommuniceerd inderdaad, maar het is niet daardoor stukgelopen.

Kan wel zorgen dat hij in de toekomst een stuk slechter in de markt ligt.
  Moderator dinsdag 13 augustus 2024 @ 18:33:42 #128
pi_214704325
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 18:31 schreef H.FR het volgende:

[..]
Volgens mij was de situatie dat Feyenoord hem eigenlijk niet kwijt wilde, maar het toch accepteerde ivm zijn lichamelijke status icm de mondelinge afspraken die er waren.
Maar dat hadden we dus allemaal pas moeten horen nadat de deal daadwerkelijk beklonken was.
pi_214704329
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 18:32 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Niet handig gecommuniceerd inderdaad, maar het is niet daardoor stukgelopen.

Kan wel zorgen dat hij in de toekomst een stuk slechter in de markt ligt.
Maar dit kan toch gewoon niet voor een club als Feyenoord. Ik heb dit volgens mij nog nooit meegemaakt.
Dit, dus.
pi_214704330
Volgens mij wordt dit nu ook iets groter gemaakt dan het allemaal is.

Calvin blijft gewoon met alle liefde.
pi_214704347
Wat een gek verhaal.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_214704358
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 18:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Maar dat hadden we dus allemaal pas moeten horen nadat de deal daadwerkelijk beklonken was.
Waarom ben je er zo van overtuigd dat Feyenoord doelbewust dingen over de fysieke gesteldheid van Stengs heeft gelekt?
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 18:37:38 #133
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214704367
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 18:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Volgens mij wordt dit nu ook iets groter gemaakt dan het allemaal is.

Calvin blijft gewoon met alle liefde.
Hij kwam er na het vliegen naar Londen en medische keuring opeens achter dat hij het toch wel goed had in Rotterdam

-Marcel van der Kraan
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator dinsdag 13 augustus 2024 @ 18:38:11 #134
pi_214704372
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 18:36 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Waarom ben je er zo van overtuigd dat Feyenoord doelbewust dingen over de fysieke gesteldheid van Stengs heeft gelekt?
Je hebt de krantjes gemist?
pi_214704374
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 18:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

@RamboDirk
pi_214704386
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 18:37 schreef Caland het volgende:

[..]
Hij kwam er na het vliegen naar Londen en medische keuring opeens achter dat hij het toch wel goed had in Rotterdam

-Marcel van der Kraan
Omdat er daadwerkelijk iets gezien (hoi knie) is bij de medische keuring en Charlotte toch nog even wou babbelen over de transfersom.

Feyenoord wou dat niet en Calvin voelde geen vertrouwen meer en mede al wat twijfels over de betreffende stap naar beneden en besluit hij te blijven.
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 18:40:58 #137
262211 hhh38
pi_214704395
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 18:37 schreef Caland het volgende:

[..]

-Marcel van der Kraan
Ja dat gelooft toch niemand _O-

Maar denk ook niet dat Stengs nu met tegenzin bij Feyenoord blijft hoor.
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 18:41:10 #138
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_214704397
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 18:38 schreef Zipportal het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
@:rambodirk
HOCKEYFEESTEN ZIJN SOWIESO DE BOM
  Moderator dinsdag 13 augustus 2024 @ 18:42:51 #139
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_214704414
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 18:41 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
HOCKEYFEESTEN ZIJN SOWIESO DE BOM
Bij mijn laatste hockeyfeest als jong pikkie nog een blonde del in de dug-out afgewerkt.

Heerlijke feesten zijn dat altijd.
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
pi_214704416
quote:
Gek genoeg gaf Charlotte FC de achtvoudig international (drie doelpunten) het laatste zetje. Na de medische keuring uitte Charlotte FC zijn twijfels over de fitheid van Stengs, waarna een vergeefse poging werd ondernomen met Feyenoord te heronderhandelen over de betalingsvoorwaarden. Het voelde voor de speler niet als een teken van vertrouwen. En dat opgeteld bij zijn aarzeling of hij op deze leeftijd al het Amerikaanse avontuur moest aangaan, deed hem uiteindelijk besluiten de stekker uit de transfer te trekken.
https://www.telegraaf.nl/(...)ijft-feyenoord-trouw
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 18:43:20 #141
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_214704423
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 18:42 schreef Flitsbezorger het volgende:

[..]
Bij mijn laatste hockeyfeest als jong pikkie nog een blonde del in de dug-out afgewerkt.

Heerlijke feesten zijn dat altijd.
Vies vingertje halen aan de bar.
pi_214704427
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 18:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Omdat er daadwerkelijk iets gezien (hoi knie) is bij de medische keuring en Charlotte toch nog even wou babbelen over de transfersom.

Feyenoord wou dat niet en Calvin voelde geen vertrouwen meer en mede al wat twijfels over de betreffende stap naar beneden en besluit hij te blijven.
Wat een zinnige dingen zeg jij de laatste tijd. Stengs wilde best graag, Feyenoord wilde eigenlijk niet maar zei vanwege eerdere afspraken en DE KNIE toch maar ja, Charlotte komt er achter dat de DE KNIE toch niet 100% is en wil andere voorwaarden, Feyenoord zegt 'krijg de tyfus' en Stengs denkt 'hmm, als ze nu al aan me twijfelen wordt dat nog wat, met Feyenoord de CL is toch ook niet verkeerd'. En tadaa, hier zijn we.

En uiteindelijk wordt Calvin dus gewoon weer de assistkoning van Feyenoord dit seizoen en moeten we in mei keihard lachen als we terugdenken aan deze soap. :)
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 18:51:04 #143
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214704509
Linksom of rechtsom mag je wat mij betreft gewoon de tyfus krijgen als je Feyenoord wil inruilen voor Charlotte, maar ik zal hypocriet als ik ben nog wel juichen als hij scoort.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214704516
quote:
18:17

'Stengs zegt Charlotte af en blijft bij Feyenoord'
Calvin Stengs ziet af van een overstap naar Charlotte FC. Dat melden De Telegraaf en Voetbal International.

"Ik besefte steeds meer hoe goed ik het bij Feyenoord heb en wil daar blijven", zegt Stengs tegen De Telegraaf.

De aanvaller van Feyenoord had al een persoonlijk akkoord over een contract voor vier jaar met de Amerikaanse club. Beide clubs bereikten tevens overeenstemming over een bedrag van 8 miljoen euro.
nos

als je dit lees heeft hij gewoon zelf afgezegd en heeft het helemaal geen klote met zijn medische achtergrond te maken

dus hij speelt gewoon zondag lijkt mij
pi_214704581
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 18:51 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
nos

als je dit lees heeft hij gewoon zelf afgezegd en heeft het helemaal geen klote met zijn medische achtergrond te maken

dus hij speelt gewoon zondag lijkt mij
Calvin laat zich niet in de maling nemen

Gr Sjaak
pi_214704592

We hebben alleen maar lieve jongens in de selectie die zich absoluut niet gek laten maken door de razende hondsdolle menigte. :)
pi_214704594
Nou als t z’n knie niet is, is hij op z’n minst bipolair. Welkom terug Calvin!
#12 is not for sale!
pi_214704607
Calvin wou Mascha niet verlaten.
pi_214704638
De man is net vader geworden

frank de boer was woest heb ik begrepen dat hij zijn dochter mee wilde nemen naar de vs enzovoorts

dat zal er allemaal ook achter zitten dat hij blijft.....familie enzovoorts
pi_214704754
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 18:51 schreef Caland het volgende:
Linksom of rechtsom mag je wat mij betreft gewoon de tyfus krijgen als je Feyenoord wil inruilen voor Charlotte, maar ik zal hypocriet als ik ben nog wel juichen als hij scoort.
Nou, dat wilde hij dus eigenlijk toch niet. Dus je kunt veilig juichen.
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 19:13:25 #151
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_214704760
Jammer hoor.
pi_214704767
Waarschijnlijk is Calvin erachter gekomen dat Charlotte niet in California ligt.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 19:17:01 #153
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214704793
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 18:59 schreef Haringkop het volgende:
Nou als t z’n knie niet is, is hij op z’n minst bipolair. Welkom terug Calvin!
Als je op vakantie gaat met Frank de Boer en Joey Kooij is bipolair een voorzichtige schatting
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214704957
quote:
Transfer Calvin Stengs naar Verenigde Staten geklapt na twijfels bij Charlotte FC

Calvin Stengs blijft tóch bij Feyenoord. Zijn transfer naar het Amerikaanse Charlotte FC is - nadat hij maandag de medische keuring in Londen deed - geklapt. Na het medisch binnenstebuiten keren van Stengs uitte de medische staf van Charlotte FC twijfels.

Mikos Gouka 13-08-24, 18:08 Laatste update: 18:51
Stengs, die over een kwetsbare knie beschikt, reisde af naar Londen om daar medisch gekeurd te worden door Charlotte FC uit de Amerikaanse Major League Soccer. De club, die aanvankelijk de speler donderdag in Amerika had willen presenteren, wilde echter na de keuring dat er nog een keer goed naar de overeengekomen betalingsvoorwaarden zou worden gekeken.

Charlotte FC zou maximaal tien miljoen euro betalen voor Stengs en hoewel de winst daarmee minimaal was voor Feyenoord wilde de club hem toch laten gaan omdat hij bij zijn komst naar Rotterdam veel had ingeleverd. Er werd hem toen mondeling toegezegd dat de club zou meewerken als er een mooie kans voorbij zou komen.

De wens van Stengs om naar de Verenigde Staten te vertrekken, de toezeggingen van een jaar geleden, de kwetsbare knie van de speler: alles bij elkaar opgeteld was voor Feyenoord in eerste instantie voldoende om de speler de ruimte te gunnen om naar de MLS te verkassen. Die competitie sprak Stengs al langer aan. Zijn schoonvader Frank de Boer werkte er bij Atlanta United FC en was zeer te spreken over het leven in Amerika en het niveau van de MLS.

BESTEL HET AD

Nu de 25-jarige Stengs in de Kuip blijft, heeft Feyenoord dus 'gewoon’ nog de beschikking over een speler die vorig seizoen goed was voor zes goals en veertien assists in 29 eredivisiewedstrijden. Met 103 gecreëerde kansen creëerde Stengs ook minstens 23 kansen meer dan elke andere Feyenoord-speler. Aanstaande zondag (14.30 uur) kan Stengs in de uitwedstrijd tegen PEC Zwolle ‘gewoon’ spelen.

Voor algemeen directeur Dennis te Kloese betekent het nieuws dat hij geen tien miljoen binnen hengelt, maar ook dat hij geen vervanger voor de assistkoning hoeft te gaan zoeken. Voor scheidsrechter Joey Kooy, zwager van Stengs, betekent dat hij wederom geen wedstrijden van Feyenoord meer toegewezen zal krijgen.
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 19:54:01 #155
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214705279
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 18:51 schreef Caland het volgende:
Wij maken allemaal fouten, daar weten ze bij jou thuis alles van. ;)
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 19:57:23 #156
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214705317
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 19:54 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Wij maken allemaal fouten, daar weten ze bij jou thuis alles van. ;)
Dit is onnodig.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 19:58:13 #157
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214705324
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 19:57 schreef Caland het volgende:

[..]
Dit is onnodig.
Verschil in perceptie.
pi_214705530
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 19:57 schreef Caland het volgende:

[..]
Dit is onnodig.
Zeiden ze bij je thuis jammer genoeg ook over het gebruik van een condoom.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator dinsdag 13 augustus 2024 @ 20:15:05 #159
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_214705559
Laat kreupele @Caland met rust.
What can change the nature of a man?
pi_214705588
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 20:15 schreef Coco het volgende:
Laat kreupele @:Caland met rust.
Gestrekte been ook altijd.
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 20:24:42 #161
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214705705
Hoe dan ook, Stengs blijft en zal vast wat wedstrijden afwisselen met een andere speler. Dat zou een jeugdspeler kunnen zijn of je huurt iemand, al is daar niet iedereen fan van. Eerst wilde ik nog zeggen dat ik verwacht dat Geertruida deze week weggaat, maar het is misschien waarschijnlijker dat dat zo'n transferdeadlinesoap gaat worden. Ben erg benieuwd hoe daarmee omgegaan wordt door alle partijen.
pi_214706264
Ach, laten we de fitheid van Stengs nu ook weer te veel downgraden. Zonder die idiote schaar van die gekke Groninger had hij gewoon 32 wedstrijden gespeeld.
pi_214706269
Bedoel ik natuurlijk de Eredivisie he, voor iemand mij daar weer oppakt.
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 21:05:17 #164
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214706304
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 21:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ach, laten we de fitheid van Stengs nu ook weer te veel downgraden. Zonder die idiote schaar van die gekke Groninger had hij gewoon 32 wedstrijden gespeeld.
Vooral fijn dat men er nu eigenlijk niet meer omheen kan om een type Stengs erbij te halen dus :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214706342
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 21:05 schreef Caland het volgende:

[..]
Vooral fijn dat men er nu eigenlijk niet meer omheen kan om een type Stengs erbij te halen dus :)
Type creatieve speler zal er nog wel bijkomen denk ik.

Of Ivanusec moet het op de training WEL laten zien.
pi_214706482
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 21:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Type creatieve speler zal er nog wel bijkomen denk ik.

Of Ivanusec moet het op de training WEL laten zien.
Op zich zette hij afgelopen zondag ook nog iemand alleen voor de keeper. Hancko dacht ik.
pi_214706525
quote:

[..]
Afkoopsom niet?
Deadlines niet?
pi_214706575
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 21:15 schreef H.FR het volgende:

[..]
Op zich zette hij afgelopen zondag ook nog iemand alleen voor de keeper. Hancko dacht ik.
Luka kan echt wel goddelijk voetballen en ik denk ook wel dat dit systeem hem kan liggen. Hoeft hij niet de rennende vleugelspeler uit te hangen maar kan hij gewoon lekker voetballen. Het was daar rechts alleen een beetje ongemakkelijk.
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 21:23:12 #169
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214706611
Feyenoord - Twente gaat van 12.15 naar 14.30

Erg mooi
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214706630
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 16:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Dat Feyenoord geen onnodig geld wil uitgeven?

Lijkt mij een prima basis voor versterkingen aan de bovenkant. (Om nog maar te zwijgen over het feit dat deze spelers vermoedelijk ergens bovenaan onze salarishuishouding zouden staan)
8)7

Ik bedoel natuurlijk dat je je zou kunnen afvragen of dit iets over de financiën (danwel bereidheid om risico’s te nemen) van Feyenoord zegt. Er zijn tot nu toe “pas” 2 potentiële basisspelers (voor korte termijn) gehaald, terwijl er nog best wat bij mag.
pi_214706662
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 21:24 schreef De_Pel het volgende:

[..]
8)7

Ik bedoel natuurlijk dat je je zou kunnen afvragen of dit iets over de financiën (danwel bereidheid om risico’s te nemen) van Feyenoord zegt. Er zijn tot nu toe “pas” 2 potentiële basisspelers (voor korte termijn) gehaald, terwijl er nog best wat bij mag.
Maar daar waren we allemaal toch al over uit. We staan gewoon niet bovenaan de voedselketen dus als wij een speler willen hebben die ons aan de bovenkant versterkt is dat er eentje van de lange adem (of in de laatste week).

De Hancko-soap duurde bijvoorbeeld ook EEUWEN.
pi_214706707
quote:
[ x ]

OH Leuven

Goh. Had niet verwacht dat ze er een koopoptie bij zouden geven.
pi_214706869
quote:

[..]

Ahjoh. @Caland ‘s jaarlijkse momentje van cognitieve dissonantie. Is over 3 weken ook weer voorbij.
pi_214707082
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 17:52 schreef Tarado het volgende:
[ x ]
:D

Nee joh… club akkoord, speler akkoord, keuring voldaan, en dán kom je er achter dat Feyenoord ook best leuk is? :')
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 22:17:19 #175
262211 hhh38
pi_214707401
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 21:05 schreef Caland het volgende:

[..]
Daar verandert deze soap toch niets aan? Ze zullen intern echt wel op de hoogte zijn geweest van z'n situatie.

Het verschil is dat er nu waarschijnlijk een goedkoop gokje komt, terwijl echt een goeie versterking zou zijn gezocht als ie weg was gegaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door hhh38 op 13-08-2024 22:54:53 ]
pi_214707452
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 21:54 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Nee joh… club akkoord, speler akkoord, keuring voldaan, en dán kom je er achter dat Feyenoord ook best leuk is? :')
Waarschijnlijk toen hij de mensen ontmoette en Charlotte zag. Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald.
pi_214707516
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 22:17 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Daar verandert deze soap toch niets aan? Ze zullen intern echt wel op de hoogte zijn geweest van z'n situatie.

Het verschil dat er nu waarschijnlijk een goedkoop gokje komt, terwijl echt een goeie versterking zou zijn gezocht als ie weg was gegaan.
E.e.a. zal ook wel afhangen van of/wanneer je nog overbodige spelers kwijt kunt raken tegen acceptabele bedragen.
pi_214707803
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 19:03 schreef klaasweetalles het volgende:

frank de boer was woest heb ik begrepen dat hij zijn dochter mee wilde nemen naar de vs
Waar haal je dat nou weer vandaan _O-
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 22:46:29 #179
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_214707841
Geen Dickvoormekaar podcast vandaag??
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
pi_214707892
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 22:20 schreef H.FR het volgende:

[..]
Waarschijnlijk toen hij de mensen ontmoette en Charlotte zag. Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald.
“Toch nog effe googlen in het vliegtuig”
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 22:55:04 #181
474254 GurneyIsBestOke
pi_214707939
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 22:20 schreef H.FR het volgende:
Waarschijnlijk toen hij de mensen ontmoette en Charlotte zag.
Charlotte zag er beter uit op haar profielfoto dan in het echt.
Makkelijk eerste
pi_214707950
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 22:49 schreef De_Pel het volgende:

[..]
“Toch nog effe googlen in het vliegtuig”
Wel even de vijfde beste stad om te wonen in de Verenigde Staten dat zal vermoedelijk in schril contrast staan met Rotterdam.
pi_214707989
Schijnt dat ze in Rotterdam veelal makkelijk tweede worden.
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 23:10:21 #184
474254 GurneyIsBestOke
pi_214708117
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 22:56 schreef Wotte het volgende:

[..]
Wel even de vijfde beste stad om te wonen in de Verenigde Staten dat zal vermoedelijk in schril contrast staan met Rotterdam.
Ieder beetje normaal mens verkiest wonen in Nederland boven die puinzooi in Amerika. Zelfs als je centjes hebt.
Makkelijk eerste
pi_214708789
VS is idd echt een enorm gemankeerd land. Dan zitten wij allen prima in Nederland.
pi_214708816
Geen weldenkend mens vestigt zich in derdewereldland Amerika.
  woensdag 14 augustus 2024 @ 07:45:19 #187
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214709437
Ik besefte steeds meer hoe goed ik het bij Feyenoord heb en wil daar blijven. Ik heb zin in het nieuwe seizoen en zin in in de Champions League”, zegt Stengs, die afgelopen seizoen 44 duels speelde, waarin hij acht keer scoorde en achttien assists leverde.

Had je dat niet eerder kunnen bedenken?

Stengs: „Ja, zeker. Niet voor niets zei ik in eerste instantie me goed te willen verdiepen in de club en de stad. Ik twijfelde enorm of dit al het moment was om – op 25-jarige leeftijd – het Amerikaanse avontuur aan te gaan. Beau en ik zijn net de ouders geworden van onze prachtige zoon Saint.”

Waarom zei je aanvankelijk toch ’ja’?

„In de eerste plaats omdat Charlotte FC me gewoon een heel goed contractvoorstel deed. Daarnaast stemde ik in, omdat ik avontuurlijk ben ingesteld. En omdat ik heel goede verhalen hoorde over de stad Charlotte en de staat North Carolina. ”

Wat was de reden om de deal af te blazen?

„Na de medische keuring voelde ik opeens niet meer het volledige vertrouwen.”

Had dat met je knie te maken?

„Ja, daar vonden de doktoren iets van. De testresultaten werden naar Amerika gestuurd en daarna wilde de club weer in gesprek met Feyenoord. Dat voelde niet goed.”

Maar dan is je knie dus niet in orde?

„Dat vind ik het vervelende van dit alles. Die knie is gewoon oke. Maar door de operatie die ik heb ondergaan, zagen de medici littekenweefsel. Dat zie je namelijk in elke geopereerde knie. Maar voor Charlotte FC was dat een ding. Terwijl ik na mijn operatie 95 procent van alle minuten voor Feyenoord heb gespeeld. En in de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal voelde ik me topfit.”

Is het moeilijk om de teleurstelling een plaats te geven en de knop om te zetten?

„Helemaal niet. Door het lange wachten in Londen kreeg ik de tijd om alles nog eens voor mezelf op een rijtje te zetten. De club, het prachtige stadion, het Legioen dat me altijd heeft gesteund en het spelen in de Champions League: voor mij was het duidelijk wat ik wilde. Ik sta tot de zomer van 2027 onder contract bij Feyenoord en ga alles geven wat ik in me heb.”

_O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214709452
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 07:45 schreef Caland het volgende:
Ik besefte steeds meer hoe goed ik het bij Feyenoord heb en wil daar blijven. Ik heb zin in het nieuwe seizoen en zin in in de Champions League”, zegt Stengs, die afgelopen seizoen 44 duels speelde, waarin hij acht keer scoorde en achttien assists leverde.

Had je dat niet eerder kunnen bedenken?

Stengs: „Ja, zeker. Niet voor niets zei ik in eerste instantie me goed te willen verdiepen in de club en de stad. Ik twijfelde enorm of dit al het moment was om – op 25-jarige leeftijd – het Amerikaanse avontuur aan te gaan. Beau en ik zijn net de ouders geworden van onze prachtige zoon Saint.”

Waarom zei je aanvankelijk toch ’ja’?

„In de eerste plaats omdat Charlotte FC me gewoon een heel goed contractvoorstel deed. Daarnaast stemde ik in, omdat ik avontuurlijk ben ingesteld. En omdat ik heel goede verhalen hoorde over de stad Charlotte en de staat North Carolina. ”

Wat was de reden om de deal af te blazen?

„Na de medische keuring voelde ik opeens niet meer het volledige vertrouwen.”

Had dat met je knie te maken?

„Ja, daar vonden de doktoren iets van. De testresultaten werden naar Amerika gestuurd en daarna wilde de club weer in gesprek met Feyenoord. Dat voelde niet goed.”

Maar dan is je knie dus niet in orde?

„Dat vind ik het vervelende van dit alles. Die knie is gewoon oke. Maar door de operatie die ik heb ondergaan, zagen de medici littekenweefsel. Dat zie je namelijk in elke geopereerde knie. Maar voor Charlotte FC was dat een ding. Terwijl ik na mijn operatie 95 procent van alle minuten voor Feyenoord heb gespeeld. En in de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal voelde ik me topfit.”

Is het moeilijk om de teleurstelling een plaats te geven en de knop om te zetten?

„Helemaal niet. Door het lange wachten in Londen kreeg ik de tijd om alles nog eens voor mezelf op een rijtje te zetten. De club, het prachtige stadion, het Legioen dat me altijd heeft gesteund en het spelen in de Champions League: voor mij was het duidelijk wat ik wilde. Ik sta tot de zomer van 2027 onder contract bij Feyenoord en ga alles geven wat ik in me heb.”

_O-
Nou, duidelijk verhaal toch?
En door.
pi_214709490
Kunnen de cowboyverhalen ook weer de ijskast in.

FEYENOORD HEEFT VIA DE MEDIA VRAAGTEKENS GEZET OVER ZIJN FITHEID1!!!1!!1!
  woensdag 14 augustus 2024 @ 07:58:52 #190
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214709504
Mooi stukje terugkrabbelen en sorry zeggen
  woensdag 14 augustus 2024 @ 08:01:30 #191
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214709516
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 07:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mooi stukje terugkrabbelen en sorry zeggen
Ja dat, wat een lulverhaal joh.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214709528
quote:
„Helemaal niet. Door het lange wachten in Londen kreeg ik de tijd om alles nog eens voor mezelf op een rijtje te zetten. De club, het prachtige stadion, het Legioen dat me altijd heeft gesteund en het spelen in de Champions League: voor mij was het duidelijk wat ik wilde.
Wat een borderliner.
Dit, dus.
pi_214709534
quote:
10s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 08:01 schreef Caland het volgende:

[..]
Ja dat, wat een lulverhaal joh.
Dat Charlotte FC twijfels kreeg na de medische keuring vindt jij onwaarschijnlijk?
  woensdag 14 augustus 2024 @ 08:06:00 #194
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214709541
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 08:04 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Dat Charlotte FC twijfels kreeg na de medische keuring vindt jij onwaarschijnlijk?
Ik krijg sterk de kriebels bij het stuk dat @Buitendam citeert, hou dan gewoon je muil.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214709556
@Caland heeft nooit in zijn leven ergens aan getwijfeld, duidelijk.
pi_214709571
quote:
10s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 08:08 schreef Pistolero het volgende:
@:Caland heeft nooit in zijn leven ergens aan getwijfeld, duidelijk.
User @Caland is een stabiele factor.
Dit, dus.
  woensdag 14 augustus 2024 @ 08:58:17 #197
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214709830
Prima. toch. Nu kunnen we hem zien uitblinken in een systeem dat 'perfect past bij Stengs'. Zondag twee assists.
pi_214709837
Wel positief dat hij blijft. Stengs heeft zo zijn minpuntjes maar een gelijkwaardige vervanger halen was lastig geweest denk ik.
pi_214710061
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 07:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kunnen de cowboyverhalen ook weer de ijskast in.

FEYENOORD HEEFT VIA DE MEDIA VRAAGTEKENS GEZET OVER ZIJN FITHEID1!!!1!!1!
Heeft Slot vorig jaar al gedaan.

Je kunt je afvragen hoe hij bij ons wel binnen heeft kunnen komen en een topcontract heeft kunnen tekenen met zijn kreupele knie.
pi_214710105
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 09:26 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]
Heeft Slot vorig jaar al gedaan.

Je kunt je afvragen hoe hij bij ons wel binnen heeft kunnen komen en een topcontract heeft kunnen tekenen met zijn kreupele knie.
Stengs heeft gewoon alles gespeeld. Het is dat er een debiele tackle van de Groningen speler kwam, anders had hij niks gemist. Hij is gewoon fit.

Verhaal wordt steeds groter zo, alsof zijn carrière al voorbij is
  woensdag 14 augustus 2024 @ 09:34:37 #201
498282 Scrummie
pi_214710117
Klootzak heeft ons dus gewoon 2 punten gekost afgelopen zaterdag, en dit topic manisch depressief. Stengs is een slapzak.
pi_214710123
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 09:33 schreef alopio het volgende:

[..]
Stengs heeft gewoon alles gespeeld. Het is dat er een debiele tackle van de Groningen speler kwam, anders had hij niks gemist. Hij is gewoon fit.

Verhaal wordt steeds groter zo, alsof zijn carrière al voorbij is
Hij wordt door zijn kapotte knie beperkt in zijn bewegingen aldus dhr. Slot.
pi_214710147
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 09:34 schreef Scrummie het volgende:
Klootzak heeft ons dus gewoon 2 punten gekost afgelopen zaterdag, en dit topic manisch depressief. Stengs is een slapzak.
Ja, het komt echt door het ontbreken van Stengs dat je 2 punten hebt gemorst.

Heeft verder niks te maken met een blunderende Wellenreuther, of een Gimenez die een paar 100% kansen mist, of een totaaldebiele Higler die geen verbinding heeft met de VAR.
pi_214710159
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 01:57 schreef Kerftminister het volgende:
VS is idd echt een enorm gemankeerd land. Dan zitten wij allen prima in Nederland.
Voor de rijken cq superrijken is het een fantastisch land om te leven.

Maar goed, blij dat ie blijft :) Zie maar eens voor dat bedrag een speler te kopen met zijn kwaliteiten.
blablablabla
pi_214710182
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 09:35 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]
Nu nog? Meende dat die specifiek opmerking ging over toen hij net terug kwam van zijn blessure.
blablablabla
pi_214710195
quote:

[..]
Om daarna te zeggen dat Stengs een goede voetballer is voor het niveau waar hij nu op acteert en hij zonder die blessure veel hoger had kunnen spelen.
pi_214710205
De gecreëerde perceptie rond sommige individuen is in dit topic de laatste weken echt niet om aan te gluren.
pi_214710237
Je kind Saint Stengs noemen :')
  woensdag 14 augustus 2024 @ 09:51:43 #209
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214710244
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 09:50 schreef Wotte het volgende:
Je kind Saint Stengs noemen :')
De familie De Boer is een walgelijke familie.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214710265
Calvin Stengs is een gemankeerde voetballer wiens transfer naar een Mickey Mouse competitie in het water gevallen is vanwege zijn fysieke gesteldheid.
  woensdag 14 augustus 2024 @ 09:57:31 #211
268491 fetX
pi_214710288
Naïviteit genot
pi_214710292
Die haat op Stengs slaat echt nergens op.

Zelfs half invalide nog één van onze beste spelers in de selectie.
pi_214710294
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 09:51 schreef Caland het volgende:

[..]
De familie De Boer is een walgelijke familie.
Klasse is niet te koop blijkt maar weer.
  woensdag 14 augustus 2024 @ 09:58:59 #214
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214710297
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 09:57 schreef Tomatenboer het volgende:

Als je niet voor Feyenoord wil spelen dan kanker je maar lekker op

Jatog.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214710300
quote:

Dan zou ik me ernstig zorgen gaan maken.
pi_214710328
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 09:59 schreef Wotte het volgende:

[..]
Dan zou ik me ernstig zorgen gaan maken.
Dan moet heel de Eredivisie zich zorgen maken schijnbaar gezien hoe makkelijk hij zich daar nog steeds staande houdt zelfs mét rotte knie.
  woensdag 14 augustus 2024 @ 10:04:45 #217
498282 Scrummie
pi_214710334
quote:

_O-
  woensdag 14 augustus 2024 @ 10:05:00 #218
268491 fetX
pi_214710338
quote:

Prima speler en blij dat hij blijft. Back-up of een versterking op de andere 10 blijft wel noodzakelijk imo.
pi_214710343
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 09:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Calvin Stengs is een gemankeerde voetballer wiens transfer naar een Mickey Mouse competitie in het water gevallen is vanwege zijn fysieke gesteldheid.
Maar die +/- 2 miljoen salaris per jaar blijft wel overeind, neem ik aan.
Dit, dus.
pi_214710488
quote:

[..]
Dat is niet wat Slot vertelde. Maar goed
pi_214710536
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 10:29 schreef alopio het volgende:

[..]
Dat is niet wat Slot vertelde. Maar goed
"Hij is nu al goed voor ons, maar ik heb ook al met Calvin gewerkt voor zijn blessure. Toen was hij echt belachelijk goed. Ik vind het al verschrikkelijk dat hij met deze knie door het leven moet. Dat belemmert hem al."

https://www.espn.nl/voetb(...)-door-het-leven-moet
pi_214710564
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 10:35 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]
"Hij is nu al goed voor ons, maar ik heb ook al met Calvin gewerkt voor zijn blessure. Toen was hij echt belachelijk goed. Ik vind het al verschrikkelijk dat hij met deze knie door het leven moet. Dat belemmert hem al."

Dat ging toch over die kruisbandblessure uit 2017? M.a.w. is überhaupt nooit relevant geweest voor ons.
blablablabla
pi_214710604
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 10:39 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat ging toch over die kruisbandblessure uit 2017? M.a.w. is überhaupt nooit relevant geweest voor ons.
Wat is niet relevant voor ons? Wat staat hier volgens jou?
pi_214710637
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 10:45 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]
Wat is niet relevant voor ons? Wat staat hier volgens jou?
Je gezever over iets wat Slot ooit gezegd heeft wat helemaal geen betrekking heeft op het hier en nu, maar een blessure in zijn periode bij AZ in 2017.

Hoewel ik eerst kritisch was heeft hij zich inmiddels bij ons wel bewezen. Ondanks dat hij (aldus Slot) vroeger dus blijkbaar 'belachelijk goed' was is hij echt wel een meerwaarde.

Nog los daarvan zegt Slot ook nergens iets over hoe het hem precies belemmert. Of dat mentaal is bijvoorbeeld of in zijn bewegingen, snelheid etc.
blablablabla
pi_214710676
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 10:49 schreef Elan het volgende:

[..]
Je gezever over iets wat Slot ooit gezegd heeft wat helemaal geen betrekking heeft op het hier en nu, maar een blessure in zijn periode bij AZ in 2017.

Letterlijk gisteren is zijn transfer afgeketst naar een c-club in een Mickey Mouse league vanwege de uitslagen van zijn medische keuring. _O-

Het is gewoon jammer dat we dit kreupele paard niet hebben kunnen lozen voor 10 miljoen.
pi_214710708
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 10:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]
Letterlijk gisteren is zijn transfer afgeketst naar een c-club in een Mickey Mouse league vanwege de uitslagen van zijn medische keuring. _O-

Het is gewoon jammer dat we dit kreupele paard niet hebben kunnen lozen voor 10 miljoen.
Dat zal allemaal wel maar voor een kreupel paard laat hij best aardige dingen zien op het veld is mijn punt.

Hij is nu een keer flink geblesseerd geweest bij ons maar het is ook niet zo dat hij constant in de lappenmand zit.
blablablabla
pi_214710747
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 10:35 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Ja om naar de top te gaan ja, bij een club als Feyenoord is het gewoon prima. Hij is fit, is belangrijk. Maar goed jij hebt iets tegen Stengs dus frame je hem als kreupel paard.

Dan ben je ook wel enorm sneu
pi_214710758
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 10:57 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat zal allemaal wel maar voor een kreupel paard laat hij best aardige dingen zien op het veld is mijn punt.

Hij is nu een keer flink geblesseerd geweest bij ons maar het is ook niet zo dat hij constant in de lappenmand zit.
Sterker nog, hij is na die extreem zware blessure jaren geleden nooit meer echt langdurig geblesseerd geweest. Nota bene zijn zwaarste blessure sinds die tijd kwam door een debiele aanslag van Peersman. Daar was elke andere speler ook door geblesseerd geraakt.
  woensdag 14 augustus 2024 @ 11:06:09 #229
268491 fetX
pi_214710772
Betrokken bij 26 goals afgelopen seizoen.

Kreupel paard.
pi_214710779
Hopelijk laat het volgende transfergerucht niet lang op zich wachten.
  woensdag 14 augustus 2024 @ 11:08:09 #231
268491 fetX
pi_214710785
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 11:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopelijk laat het volgende transfergerucht niet lang op zich wachten.
Oussama El Azzouzi
pi_214710799
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 11:08 schreef fetX het volgende:

[..]
Oussama El Azzouzi
Ik kijk uit naar deze soap. :)
pi_214710825
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 11:02 schreef alopio het volgende:

[..]
Ja om naar de top te gaan ja, bij een club als Feyenoord is het gewoon prima. Hij is fit, is belangrijk. Maar goed jij hebt iets tegen Stengs dus frame je hem als kreupel paard.

Dan ben je ook wel enorm sneu
Ik mag het gewoon jammer vinden dat een speler met chronische knieproblemen met een topcontract tot 2027 niet verkocht is voor 10 miljoen. Kennelijk is dat binnen deze contreien een controversieel standpunt. Zegt meer over jullie beperkte kennis van het voetbalspel dan dat het iets over mij zegt.
  woensdag 14 augustus 2024 @ 11:13:51 #234
268491 fetX
pi_214710835
@GurneyIsBestOke je nieuwe favoriete typetje is weer uit.
pi_214710877
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 11:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ik kijk uit naar deze soap. :)
Jannes is lyrisch over deze jongen, daar word ik wel een beetje bang van. :{
  woensdag 14 augustus 2024 @ 11:24:50 #236
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214710912
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 11:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]
Ik mag het gewoon jammer vinden dat een speler met chronische knieproblemen met een topcontract tot 2027 niet verkocht is voor 10 miljoen. Kennelijk is dat binnen deze contreien een controversieel standpunt. Zegt meer over jullie beperkte kennis van het voetbalspel dan dat het iets over mij zegt.
Chronische knieproblemen :?

https://www.transfermarkt(...)ungen/spieler/409344

2017/2018 scheurde hij zijn kruisband, daarna pas in 2020/2021 een weekje eruit gelegen en dan in 2023/2024 klein maandje.

Overdrijf niet zo.
pi_214710980
quote:

[..]
Je begrijpt wel wat chronisch betekend?
slepend, langdurig
•voortdurend, aanhoudend.

Hij is sinds die zware blessure niet meer geblesseerd geweest. Die tackle tegen Groningen waren de meeste spelers geblesseerd door geraakt.
  woensdag 14 augustus 2024 @ 11:37:18 #238
474254 GurneyIsBestOke
pi_214711009
Zonder die knieblessure had Stengs denk ik de absolute top kunnen bereiken, want onbewust remt ie in duels en bovendien mist hij wat explosiviteit in zijn sprint, dat zijn wel dingen die je daardoor kwijtraakt ja.

Nu is ie nog steeds een erg goede speler voor ons. Alleen moeten wij er wat zuiniger mee om gaan.
Makkelijk eerste
  woensdag 14 augustus 2024 @ 11:57:55 #239
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214711188
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 11:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zonder die knieblessure had Stengs denk ik de absolute top kunnen bereiken
Dat weet ik niet hoor, geweldige techniek maar was ook zonder die knieblessure wel heel flegmatiek en gewoon, ja, een mietje.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214711328
quote:

[..]
Chronische knieproblemen? Omdat hij 1x zijn kruisband scheurt?

quote:
Zonder die knieblessure had Stengs denk ik de absolute top kunnen bereiken, want onbewust remt ie in duels en bovendien mist hij wat explosiviteit in zijn sprint, dat zijn wel dingen die je daardoor kwijtraakt ja.

Nu is ie nog steeds een erg goede speler voor ons. Alleen moeten wij er wat zuiniger mee om gaan.
De absolute top? Als in absolute Europese top? Als in Kevin de Bruyne, Toni Kroos, Jude Bellingham? Dat meen je toch niet?
  Forum Admin woensdag 14 augustus 2024 @ 12:20:56 #241
35723 crew  GGMM
pi_214711431
quote:
Zonder die knieblessure had Stengs denk ik de absolute top kunnen bereiken,
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 14 augustus 2024 @ 12:28:14 #242
262211 hhh38
pi_214711497
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 12:11 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Chronische knieproblemen? Omdat hij 1x zijn kruisband scheurt?
[..]
De absolute top? Als in absolute Europese top? Als in Kevin de Bruyne, Toni Kroos, Jude Bellingham? Dat meen je toch niet?
Bij de absolute top spelen betekent niet per se dat je bij de beste 3 middenvelders in Europa hoort. Een Gündogan, Odegaard, Szoboszlai spelen ook bij de absolute top. Stengs had zeker het talent om bij een Europese topclub te spelen, maar ik betwijfel meer of ie de juiste mentaliteit heeft/had.
  woensdag 14 augustus 2024 @ 12:29:30 #243
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214711507
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 12:28 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Bij de absolute top spelen betekent niet dat je bij de beste 3 middenvelders in Europa hoort. Stengs had het talent om bij een Europese topclub te spelen, maar ik betwijfel meer of ie de juiste mentaliteit heeft/had.
Hooguit bij de Napoli's van deze wereld vermoed ik.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 14 augustus 2024 @ 12:37:47 #244
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214711560
Gaat wel snel hier, nog even en Stengs kan alleen nog met een rolstoel voetballen.
  woensdag 14 augustus 2024 @ 12:39:17 #245
474254 GurneyIsBestOke
pi_214711573
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 12:11 schreef Solispolar het volgende:
Als buitenspeler dan he, niet als middenvelder. En zoals @hhh38 zegt dat betekent niet direct dat je bij de beste drie spelers hoort van de wereld, ik denk dan meer aan spelers als Gakpo.
Makkelijk eerste
  woensdag 14 augustus 2024 @ 12:47:29 #246
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214711625
Tijd voor Stengs om weer lekker mondjes te snoeren. Hoe gaat het met Dilrosum eigenlijk?
  woensdag 14 augustus 2024 @ 12:49:38 #247
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214711637
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 12:47 schreef Vis1980 het volgende:
Tijd voor Stengs om weer lekker mondjes te snoeren. Hoe gaat het met Dilrosum eigenlijk?
Lekker geld aan het harken in Mexico, prijzen gepakt. DilroGod.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 14 augustus 2024 @ 12:58:46 #248
474254 GurneyIsBestOke
pi_214711697
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 12:49 schreef Caland het volgende:

[..]
Lekker geld aan het harken in Mexico, prijzen gepakt. DilroGod.
Dilro en Idrissi spelen Mexico op een hoopje
Makkelijk eerste
pi_214711833
fuck charlotte

Stengs gaat gewoon weer een hoop wedstrijden spelen

blijft nog steeds een van de meest creatieve voetballers in nederland
pi_214712312
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 22:46 schreef Abrikozentaart het volgende:
Geen Dickvoormekaar podcast vandaag??
Bestsellerwriter is weer eens op verkansie.

Ik ben ZIEDEND.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_214712422
quote:
Kritiek van fans
Daar zijn de supporters uiteraard niet blij mee. Veel van hen uiten op sociale media kritiek op Richard Hughes, de sportief directeur van de club. De Schot pakt tot dusver niet door op de transfermarkt en is het voorlopig nog niet gelukt om Slot van een nieuwe defensieve middenvelder te voorzien. Veel fans zijn dan ook ontevreden over het feit dat Liverpool werk maakt van een keeper om hem vervolgens te verhuren, terwijl een nieuwe nummer 6 eigenlijk prioriteit zou moeten hebben.
Ook bij Liverpool zijn de fans WITHEET dat er nog geen versterking voor aan de bovenkant is gehaald.

Je begint bijna een patroon te zien in deze transferzomer.
  woensdag 14 augustus 2024 @ 15:04:36 #252
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214712458
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 14:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ook bij Liverpool zijn de fans WITHEET dat er nog geen versterking voor aan de bovenkant is gehaald.

En dat terwijl de allerbeste nummer 6 van heel de wereld momenteel bij Brighton, onze moederclub, rondloopt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214712565
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 14:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Misschien is Zerrouki iets voor ze.
  woensdag 14 augustus 2024 @ 15:32:28 #254
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214712598
twitter

Ziek snelle negerspits is binnen _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214712639
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 15:32 schreef Caland het volgende:
[ x ]

Ziek snelle negerspits is binnen _O_
Fijn om onze nieuwe wingback binnen te hebben :)
pi_214712661
Leuk joh, weer huren
* Verwijderd *
  woensdag 14 augustus 2024 @ 16:10:36 #257
268491 fetX
pi_214712983
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 15:39 schreef zoekeenleven het volgende:
Leuk joh, weer huren
Er komen echt nog wel 2-3 aankopen.
pi_214712999
alsof Feyenoord 20 miljoen kan betalen die nu gehuurd wordt voor een paar miljoen...

het is een afweging

zie minteh
  woensdag 14 augustus 2024 @ 16:11:48 #259
268491 fetX
pi_214713001
En zo niet moet Dennis worden ontslagen, gaan we het Maasgebouw bestormen en worden we waarschijnlijk 15e in de competitie. #allesweg #iedereenOUT
pi_214713032
\beter een speler huren met een top kwaliteit dan allerlei vage spelers halen waar het risico op mislukken groot is

Als we weer CL kunnen halen met gehuurd materiaal boeit het me niet
  woensdag 14 augustus 2024 @ 16:55:11 #261
131800 Tarado
capô de fusca
pi_214713279
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 16:11 schreef fetX het volgende:
En zo niet moet Dennis worden ontslagen, gaan we het Maasgebouw bestormen en worden we waarschijnlijk 15e in de competitie. #allesweg #iedereenOUT
Het moet wel heel raar lopen wil je geen 2e worden, maar het probleem is dat je ook geen 1e wordt en dat is toch zonde.
  woensdag 14 augustus 2024 @ 17:01:04 #262
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214713322
quote:
Aston Villa hoopt nog altijd op komst Geertruida

Aston Villa probeert nog altijd Lutsharel Geertruida aan de selectie toe te voegen, maar de Premier League-club heeft nog geen akkoord met Feyenoord kunnen bereiken over een transfersom.

Feyenoord verlangt een bedrag van ongeveer 35 miljoen euro voor Geetruida, zo melden bronnen aan ESPN. Daar wil Aston Villa vooralsnog niet aan voldoen. Een deal lijkt samen te hangen met het vertrek van enkele spelers bij de Engelse club. Zo staat Diego Carlos in de belangstelling van Fulham.

Geertruida werd eerder deze zomer al in verband gebracht met Paris Saint-Germain en RB Leipzig. Bovendien blijft Liverpool-trainer Arne Slot gecharmeerd van de 24-jarige verdediger, maar Aston Villa heeft momenteel de beste papieren om Geertruida aan zich te binden.
Standbeeld voor Te Kloese als hij er nog 35 uit kan peuteren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 14 augustus 2024 @ 17:10:00 #263
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214713375
quote:

[..]

Die hebben dus ook nog geen vervanger voor Wieffer.
  woensdag 14 augustus 2024 @ 17:12:01 #264
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214713387
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 17:01 schreef Caland het volgende:

[..]
Standbeeld voor Te Kloese als hij er nog 35 uit kan peuteren.
Joh Arne, haal em gewoon op voor 40 miljoen, iedereen grote blij.
pi_214713521
Ik denk dat DtK Geertruida ook wel voor 30 laat gaan.
#12 is not for sale!
pi_214713534
Dus zondag met Osman, Bueno, Timber, Stengs en Beelen?
#12 is not for sale!
  woensdag 14 augustus 2024 @ 17:42:57 #267
268491 fetX
pi_214713649
quote:
10s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 17:28 schreef Haringkop het volgende:
Ik denk dat DtK Geertruida ook wel voor 30 laat gaan.
Dat zou alsnog een uitstekend bedrag zijn.
  woensdag 14 augustus 2024 @ 17:43:13 #268
268491 fetX
pi_214713652
quote:
6s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 17:29 schreef Haringkop het volgende:
Osman niet. Nog geen werkvergunning geloof ik.
  Trouwste user 2022 woensdag 14 augustus 2024 @ 17:43:46 #269
7889 tong80
Spleenheup
pi_214713655
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 15:26 schreef H.FR het volgende:

[..]
Misschien is Zerrouki iets voor ze.
Of Henderson. :)

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 14 augustus 2024 @ 17:44:01 #270
268491 fetX
pi_214713661
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 16:55 schreef Tarado het volgende:

[..]
Het moet wel heel raar lopen wil je geen 2e worden, maar het probleem is dat je ook geen 1e wordt en dat is toch zonde.
Met 2-3 gerichte aankopen kun je wel mee gaan doen.
pi_214713675
Welke idioot betaald nou 30 miljoen voor een contract van krap aan tien maanden.
pi_214713680
quote:
6s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 17:29 schreef Haringkop het volgende:
Kinder bueno genot
graag op anoniem
  woensdag 14 augustus 2024 @ 17:46:03 #273
131800 Tarado
capô de fusca
pi_214713681
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 17:44 schreef fetX het volgende:

[..]
Met 2-3 gerichte aankopen kun je wel mee gaan doen.
Ik denk het niet helaas, dat lukte vorig seizoen al niet en toen klopte er veel.
  woensdag 14 augustus 2024 @ 17:48:05 #274
262211 hhh38
pi_214713699
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 17:46 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik denk het niet helaas, dat lukte vorig seizoen al niet en toen klopte er veel.
Bij PSV klopte alles, normaal gesproken hou je dat niet 2 seizoenen achter elkaar vol. Maar bij ons moet er een hoop gebeuren om het niveau van vorig seizoen aan te tikken, dus in die zin zijn de kansen niet gestegen inderdaad.
  woensdag 14 augustus 2024 @ 17:49:09 #275
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214713707
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 17:45 schreef Wotte het volgende:
Welke idioot betaald nou 30 miljoen voor een contract van krap aan tien maanden.
Als ze voor een non-voetballer als Teze al 13 bieden lijkt me 30 voor Geertruida nog mager eigenlijk
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 14 augustus 2024 @ 18:06:17 #276
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_214713850
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 14:41 schreef De_Kraam het volgende:

[..]
Bestsellerwriter is weer eens op verkansie.

Ik ben ZIEDEND.
O maar zo podcast kan best wel zonder deze me bigshot opgenomen worden.
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
pi_214713910
quote:

_O-
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  woensdag 14 augustus 2024 @ 18:15:14 #278
268491 fetX
pi_214713915
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 17:46 schreef Tarado het volgende:

[..]
Vorig jaar lag het qua kwaliteit al niet bijzonder ver uit elkaar, was meer het uitzonderlijke seizoen van PSV. Dat er nu nog best wat moet gebeuren bij Feyenoord om daar weer te komen is in ieder geval duidelijk. Op dit moment zie ik dat ook nog niet nee.
pi_214713924
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 16:55 schreef Tarado het volgende:

[..]
Nu er bij PSV niks weg is, is plek 1 toch überhaupt niet realistisch? Nouja Dest is half weg.
  woensdag 14 augustus 2024 @ 18:18:45 #280
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214713945
quote:
10s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 18:16 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]
Nu er bij PSV niks weg is, is plek 1 toch überhaupt niet realistisch? Nouja Dest is half weg.
Nee natuurlijk niet.
  woensdag 14 augustus 2024 @ 18:21:46 #281
262211 hhh38
pi_214713984
quote:

[..]
quote:
10s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 18:18 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Nee natuurlijk niet.
Jullie stellen voor het seizoen schriftelijk af te doen?
  woensdag 14 augustus 2024 @ 18:22:58 #282
268491 fetX
pi_214713996
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 18:21 schreef hhh38 het volgende:

[..]
[..]
Op dit moment ben ik het wel met ze eens hoor, maar met 2-3 gerichte aankopen kan het ook zo weer anders zijn. Al denk ik dat het verlies van Wieffer groot gaat zijn.
pi_214713997
quote:

[..]
Ramalho!
  woensdag 14 augustus 2024 @ 18:23:10 #284
131800 Tarado
capô de fusca
pi_214713998
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 18:15 schreef fetX het volgende:

[..]
Vorig jaar lag het qua kwaliteit al niet bijzonder ver uit elkaar, was meer het uitzonderlijke seizoen van PSV. Dat er nu nog best wat moet gebeuren bij Feyenoord om daar weer te komen is in ieder geval duidelijk. Op dit moment zie ik dat ook nog niet nee.
Ik denk dat je dat een beetje onderschat, in de onderlinge duels viel het mee, al kan ik me maar 1 helft herinneren dat Feyenoord de bovenliggende partij was en je speelt maar 2 keer tegen elkaar.
PSV maakte z'n kansen wat makkelijker af, heeft aanvallend meer kwaliteit en dat lijkt me dit jaar minimaal hetzelfde.
pi_214714006
quote:

[..]
[..]
Omdat Feyenoord geen 1e kan worden? Dat zit er voor Ajax en Twente ook niet in. Moeten die dan ook maar stoppen met dit seizoen? :{
  woensdag 14 augustus 2024 @ 18:23:57 #286
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214714009
quote:

[..]
[..]
Nou nee ik vind dit de titelstrijd eigenlijk zelden de spannendste strijd om te volgen. Maar give the cup to them today.
  woensdag 14 augustus 2024 @ 18:26:17 #287
262211 hhh38
pi_214714029
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 18:22 schreef fetX het volgende:

[..]
Op dit moment ben ik het wel met ze eens hoor, maar met 2-3 gerichte aankopen kan het ook zo weer anders zijn. Al denk ik dat het verlies van Wieffer groot gaat zijn.
Dat zeg ik toch ook, maar zij zien het überhaupt niet gebeuren.

Gelukkig wordt de favoriet ook vaak genoeg géén kampioen :)
pi_214714057
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 18:26 schreef hhh38 het volgende:

[..]

PSV heeft teveel goede individuen die betrokken zijn bij het creëren dan wel benutten van kansen. Daarnaast is onze Eredivisie eenmaal niet van een bijzonder niveau. De eerste coach die een coherent antwoord bedacht op PSV vorig seizoen was nota bene Ron Jans op 21 januari 2024. Het enige waar PSV een beetje slechter in is geworden, is de defensie. Daar zal je het in moeten zoeken, want PSV gaat verder lachend de 100 goals halen.
  woensdag 14 augustus 2024 @ 18:29:33 #289
131800 Tarado
capô de fusca
pi_214714059
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 18:26 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Is Feyenoord zo vaak de favoriet geweest?
pi_214714147
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 17:49 schreef Caland het volgende:

[..]
Als ze voor een non-voetballer als Teze al 13 bieden lijkt me 30 voor Geertruida nog mager eigenlijk
Die Teze kan er ook echt geen kut van inderdaad.
  woensdag 14 augustus 2024 @ 18:38:00 #291
268491 fetX
pi_214714150
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 18:23 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik denk dat je dat een beetje onderschat, in de onderlinge duels viel het mee, al kan ik me maar 1 helft herinneren dat Feyenoord de bovenliggende partij was en je speelt maar 2 keer tegen elkaar.
PSV maakte z'n kansen wat makkelijker af, heeft aanvallend meer kwaliteit en dat lijkt me dit jaar minimaal hetzelfde.
Laatste mee eens maar alsnog had/heeft Feyenoord genoeg kwaliteit voorin tov de rest van de competitie (minus PSV). Zonder die eerste twee gelijke spelen had ik het nog moeten zien.

Maar goed dat is allemaal geweest. Hoe we er nu voorstaan zet ik ons weer op een eilandje, maar wie weet wat er de komende weken nog gaat gebeuren.
  woensdag 14 augustus 2024 @ 18:39:34 #292
262211 hhh38
pi_214714161
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 18:29 schreef Tarado het volgende:

[..]
Is Feyenoord zo vaak de favoriet geweest?
Volgens mij hoogstens na een kampioenschap, wat vervolgens dus niet lukte.
pi_214714205
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 18:37 schreef Wotte het volgende:

[..]
Die Teze kan er ook echt geen kut van inderdaad.
twitter

PSV-DNA.
  woensdag 14 augustus 2024 @ 18:44:35 #294
262211 hhh38
pi_214714214
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 18:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
PSV heeft teveel goede individuen die betrokken zijn bij het creëren dan wel benutten van kansen. Daarnaast is onze Eredivisie eenmaal niet van een bijzonder niveau. De eerste coach die een coherent antwoord bedacht op PSV vorig seizoen was nota bene Ron Jans op 21 januari 2024. Het enige waar PSV een beetje slechter in is geworden, is de defensie. Daar zal je het in moeten zoeken, want PSV gaat verder lachend de 100 goals halen.
Er zijn genoeg voorbeelden van teams die eigenlijk veel te goed waren om punten te verspelen maar dat toch vrij regelmatig deden om uiteenlopende redenen. Meer aandacht voor Europese wedstrijden, onderschatting, gebrek aan motivatie, dat soort dingen.

Ik vind ze ook gewoon de favoriet natuurlijk, maar het gemak waarmee mensen PSV met pen opschrijven verbaast mij een beetje.

Maar laten we on topic blijven
  woensdag 14 augustus 2024 @ 18:45:47 #295
268491 fetX
pi_214714225
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 18:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Wel eens dat ze wat meer individuele kwaliteit hebben, ja. Daardoor zullen ze waarschijnlijk net wat minder snel tegen een ongelukkig gelijkspelletje oplopen zoals wij afgelopen weekend. Toch verwacht ik ze niet zo ongenaakbaar als afgelopen seizoen, maar het ligt helemaal aan de komende weken of ik denk dat we nog mee gaan doen of niet. Wie weet heb je ineens een nieuwe prima speler op 10 en blijkt er een goede vervanger van Wieffer te staan plus een verbetering tov Nieuwkoop. Dan staat er ineens een heel ander Feyenoord.
pi_214714233
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 18:44 schreef hhh38 het volgende:
maar het gemak waarmee mensen PSV met pen opschrijven verbaast mij een beetje.
Niet zo heel verbazingwekkend.
  woensdag 14 augustus 2024 @ 18:47:56 #297
262211 hhh38
pi_214714242
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 18:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Niet zo heel verbazingwekkend.
Altijd ruimte houden voor verrassingen :)
  woensdag 14 augustus 2024 @ 18:48:59 #298
498282 Scrummie
pi_214714252
PSV heeft op dit moment 1 verdediger ongeveer.
  woensdag 14 augustus 2024 @ 18:50:24 #299
268491 fetX
pi_214714262
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 18:48 schreef Scrummie het volgende:
PSV heeft op dit moment 1 verdediger ongeveer.
Die heb je dan ook nauwelijks nodig in deze Eredivisie als je een kwalitatief goede aanval hebt staan.
pi_214714265
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 18:47 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Altijd ruimte houden voor verrassingen :)
Dat klopt :).
pi_214714293
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 18:43 schreef Zipportal het volgende:

[..]
[ x ]

PSV-DNA.
Goed voorbeeld wat verhuizen naar Noord-Brabant met een mens doet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')