SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Wanneer gaan we naar het Maasgebouw?
Fabrizio in the mud.quote:Ibrahim Osman wordt nog deze week Feyenoorder. De negentienjarige buitenspeler wacht tot Brighton & Hove Albion samen met zijn nieuwe club Feyenoord de laatste details heeft ingevuld in het huurcontract. De Engelsen zullen niet alles, maar wel een groot deel van het salaris van de aanvaller voor hun rekening blijven nemen. Er zit geen optie tot koop opgesloten in de huurovereenkomst.
Uruguay, Canada, Nieuw Zeeland, Italie, Noorwegen, Boliviaquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:03 schreef Vis1980 het volgende:
Welk land willen we graag met de vervanger van Stengs kunnen wegstrepen? Zuid-Korea?
Vanuatu lijkt me wel de beste tropische verrassing ooit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:03 schreef Vis1980 het volgende:
Welk land willen we graag met de vervanger van Stengs kunnen wegstrepen? Zuid-Korea?
Hopelijk kan deze ook als wingback. Tegen de onderste 15 kan je dan met hem ipv Nieuwkoop op rechts.quote:
Een fenomeen.quote:Het explosieve dribbelvermogen om opponenten in de omschakeling dol te draaien? Check.
Een imposante start- en topsnelheid waarmee je consistent voor diepgang zorgt? Check.
Het acrobatisch vermogen en de enorme schotkracht om een wereldgoal uit de tweede lijn te maken? Check.
De touch om in een bomvolle zestien alsnog een ploegmaat weg te steken? Check.
Genoeg balcontrole in de mindere voet om van nut te zijn als lage voorzetgever vanaf links? Check.
Het Torinstinct om zelf als effectief doelwit te fungeren op lage voorzetten? Check.
De gretigheid om telkens weer op hoge intensiteit de bal af te jagen op vijandelijke helft? Check.
30 miljoen én een gratis spelerquote:Osman is voor Feyenoord de bonus van de Wieffer-deal
quote:
Je hebt hem maar voor een seizoen. Dan moet je proberen er z.s.m. het maximale uit te halen, dus laat die jongen gewoon meteen spelen op een positie waar hij zich thuisvoelt.quote:Zo is Osman geen bovengemiddelde goede passer, zodra spelsituaties wat complexer worden. Waar een spelmakerstype als Stengs hier voor de korte voorwaartse optie op links of de crossbal naar de linkerflank zou kiezen in onderstaande situatie, durft Osman het niet aan. Uit angst voor balverlies kiest hij voor een terugspeelbal.
Ook qua gevoel voor positionering gaat het een paar keer mis bij het aansluiten bij de voorhoede - een cruciale taak voor de twee nummers 10 in een 3-4-2-1-systeem. Zo herkent hij in onderstaande aanval te laat dat een diepe bal van zijn keeper voor een kansrijke vijf-tegen-vier kan zorgen, mits Osman tijdig aansluit van achteruit. Doordat de jonge Ghanees te lang op stoom komt, opteert Mitoma voor een lastige doelpoging.
Daarnaast lijkt Osman als schaduwspits nog niet de momenten van urgentie te herkennen die hij als vleugelspits wél herkent. Na een knappe balcontrole legt hij in onderstaande situatie af op een ploeggenoot op het middenveld, maar verzuimt hij actief vrij te lopen tussen de linies. Vijf tellen na zijn terugleggen loopt Osman nog altijd volledig in de dekking.
Osman is slechts 19 jaar oud. Daarnaast was hij bij Nordsjaelland van waarde als linksbuiten, rechtsbuiten én centrumspits. De verleiding is dus groot om een geslaagde verhuizing naar '10' óók in zijn straatje te willen inpassen.
Ik zou dan niet direct je beoogde speelstijl omgooien voor een huurspeler, maar oke.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:53 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
[..]
Je hebt hem maar voor een seizoen. Dan moet je proberen er z.s.m. het maximale uit te halen, dus laat die jongen gewoon meteen spelen op een positie waar hij zich thuisvoelt.
https://www.instagram.com/brianpriske/quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou dan niet direct je beoogde speelstijl omgooien voor een huurspeler, maar oke.
Het is zeker geen verdienmodel, maar ik vrees dat je er niet aan ontkomt om van dit model gebruik te maken. De PL clubs hebben het gewoon steeds meer voor het zeggen. Je kan ook 5 Ivanuseccen kopen en 5x risico lopen op het verbranden van 10m. Lijkt me goed als er een goede balans wordt bewaard tussen kapitaal op het veld en lage risico transfers met een kans op een flinke kwaliteitsimpuls.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Spelers opleiden die onder contract staan in de Premier League is toch geen verdienmodel voor de lange termijn.
Wel als die huurspelers er voor zorgen dat je Champions League haalt en als je bijvoorbeeld een “ontwikkel” vergoeding afspreekt zoals bij Minteh.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Spelers opleiden die onder contract staan in de Premier League is toch geen verdienmodel voor de lange termijn.
Dat klopt ook hoor, maar lyrisch zijn omdat je een 19-jarige speler huurt van Brighton gaat mij ook weer een beetje ver. Gewoon een goedkope manier om wat kwaliteit op te vullen, maar ideaal is het niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is zeker geen verdienmodel, maar ik vrees dat je er niet aan ontkomt om van dit model gebruik te maken. De PL clubs hebben het gewoon steeds meer voor het zeggen. Je kan ook 5 Ivanuseccen kopen en 5x risico lopen op het verbranden van 10m. Lijkt me goed als er een goede balans wordt bewaard tussen kapitaal op het veld en lage risico transfers met een kans op een flinke kwaliteitsimpuls.
Je verwoordt beter wat ik probeerde te zeggenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:20 schreef De_Pel het volgende:
Tja, opmerkelijk verhaal met Stengs, maar binnen deze context wel een stuk begrijpelijker. Inderdaad goed dat ze zich dan aan de gemaakte afspraken houden. Desalniettemin inderdaad wel apart dat er niets over is vastgelegd, waarbij ook is gekeken naar de voorwaarden. Had je bijvoorbeeld gelijk kunnen afspreken mee te denken tot 1 augustus - en daarna alleen mits er al een vervanger is, en vanaf een transfersom van 12 miljoen ofzo. Blijft zo toch een kuttransfer, zeker nadat je je halve strategie aan die jongen ophang.
Dus het salaris van Bueno wordt volledig betaald door Wolverhampton en van Osman grotendeels door Brighton.quote:'De Engelsen zullen niet alles, maar wel een groot deel van het salaris van de aanvaller voor hun rekening blijven nemen'
Je denkt dat je dat soort subjectieve zaken vast kan leggen in een contract?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:20 schreef De_Pel het volgende:
Tja, opmerkelijk verhaal met Stengs, maar binnen deze context wel een stuk begrijpelijker. Inderdaad goed dat ze zich dan aan de gemaakte afspraken houden. Desalniettemin inderdaad wel apart dat er niets over is vastgelegd, waarbij ook is gekeken naar de voorwaarden. Had je bijvoorbeeld gelijk kunnen afspreken mee te denken tot 1 augustus - en daarna alleen mits er al een vervanger is, en vanaf een transfersom van 12 miljoen ofzo. Blijft zo toch een kuttransfer, zeker nadat je je halve strategie aan die jongen ophang.
Dat Feyenoord geen onnodig geld wil uitgeven?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:26 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dus het salaris van Bueno wordt volledig betaald door Wolverhampton en van Osman grotendeels door Brighton.
Knap werk, maar geeft toch ook te denken.
Mooie basis voor een transfer zoals Vermeer van Ajax naar Feyenoord.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Je denkt dat je dat soort subjectieve zaken vast kan leggen in een contract?
Ik vind het tamelijk bijzonder hoe je dit vanuit alle hoeken verdedigt terwijl het op zijn minst merkwaardig is dat een van je belangrijkste spelers voor een habbekrats mag vertrekken en je geen opvolger in huis hebt, de kans is nihil dat er zondag een speler van het niveau Stengs bij ons in de basis staat en dat weet je zelf ook.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Je denkt dat je dat soort subjectieve zaken vast kan leggen in een contract?
Ik vind het gek dat de transfer van Stengs met alle informatie voorhanden als een soort van enorme blunder wordt gezien. Hij heeft blijkbaar enorm veel ingeleverd om bij Feyenoord te voetballen (dat doen oud AZ spelers vaker) en aan de hand daarvan zijn er afspraken gemaakt over een eventuele toekomstige transfer. Een broos gestel en het vertrek van Arne doen dan de rest.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het tamelijk bijzonder hoe je dit vanuit alle hoeken verdedigt terwijl het op zijn minst merkwaardig is dat een van je belangrijkste spelers voor een habbekrats mag vertrekken en je geen opvolger in huis hebt, de kans is nihil dat er zondag een speler van het niveau Stengs bij ons in de basis staat en dat weet je zelf ook.
Zondag was je nog enigszins ziedend over het technische beleid omdat Kasanwirjo en Lopez meededen, en twee dagen later zit je plots in het ‘let Dennis cook’ kamp, wat gebeurt hier?
Vorig jaar 12e in de Belgische Eredivisie. Misschien doet die het goed en kan die voor een paar miljoen aan een Brugge worden verkocht ofzo.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:51 schreef Caland het volgende:
[ x ]
OH Leuven
Nooit van gehoord @:pistolero
Prima zo. Je zag tegen Monaco dat hij nog wel tekort komt, wat absoluut geen schande is (zeker niet tegen zo’n tegenstander).quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:51 schreef Caland het volgende:
[ x ]
OH Leuven
Dat je in de voorbereiding een speler zo belangrijk/onvervangbaar maakt terwijl je weet dat er dergelijke afspraken liggen, vind ik wel degelijk onhandig ja. Dan heb je toch iets niet helemaal goed geanticipeerd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het gek dat de transfer van Stengs met alle informatie voorhanden als een soort van enorme blunder wordt gezien. Hij heeft blijkbaar enorm veel ingeleverd om bij Feyenoord te voetballen (dat doen oud AZ spelers vaker) en aan de hand daarvan zijn er afspraken gemaakt over een eventuele toekomstige transfer. Een broos gestel en het vertrek van Arne doen dan de rest.
Ik vind het eerder gek dat jij in het kamp ER MOEST AL EEN VERVANGER ZIJN zit aangezien zo ongeveer iedere vergelijkbare club last heeft van een semi-gesloten transfermarkt momenteel.
Buiten dat mag je ook wel verwachten dat Ivanusec tegen Willem II de boel wel redelijk kan vervangen, maar dan moet je hem ook niet echt op rechts neer zetten.
Dacht dat hij Hancko ging vervangen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:51 schreef Caland het volgende:
[ x ]
OH Leuven
Maak je het nu niet allemaal iets groter dan het is met je zo belangrijk maken?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat je in de voorbereiding een speler zo belangrijk/onvervangbaar maakt terwijl je weet dat er dergelijke afspraken liggen, vind ik wel degelijk onhandig ja. Dan heb je toch iets niet helemaal goed geanticipeerd.
Mooie stad wel, niks mis mee.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:51 schreef Caland het volgende:
[ x ]
OH Leuven
Ik snap echt niet waar je dit vandaan haalt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat je in de voorbereiding een speler zo belangrijk/onvervangbaar maakt terwijl je weet dat er dergelijke afspraken liggen, vind ik wel degelijk onhandig ja. Dan heb je toch iets niet helemaal goed geanticipeerd.
Je maakt Stengs echt met de dag groter en belangrijker dan hij daadwerkelijk was.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kijk uit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je maakt Stengs echt met de dag groter en belangrijker dan hij daadwerkelijk was.
Het is maar Stengs heh.
Men maakt Stengs groter. Ondertussen ben je wel blij met alle aankopen en alle aanwezige middelmaat.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je maakt Stengs echt met de dag groter en belangrijker dan hij daadwerkelijk was.
Het is maar Stengs heh.
Ik heb inmiddels geen flauw idee meer wie/wat een act is en wie niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kijk uit.
Straks is het een act.
Als dit je niveau van discussiëren wordt begrijp ik wel dat je Dombo en Pistolero mee hebt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:02 schreef Caland het volgende:
Zonder Calvin Stengs is er geen toekomst meer als je aanvallend wil voetballen
Gurney moet het weer persoonlijk maken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als dit je niveau van discussiëren wordt begrijp ik wel dat je Dombo en Pistolero mee hebt.
Zondag klaagde je nog over gefaald technisch beleid omdat uit noodzaak Kasanwirjo en Lopez wat minuutjes maakten, en nu vertrekt Stengs voor een fooitje op basis van een eerder genoemde afspraak, heb je niks klaar staan en is het allemaal oké en moet je het tijd geven. Dat strookt gewoon totaal niet met je eigen punten, maar goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |