quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Vooralsnog nog altijd beter dan hypocriete Rutte.
Ik was er al, maar je hoeft niet gelijk zo gemeen te doen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar er komen wel steeds meer nare dieren deze kant op
Hij heeft nog niets gedaanquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Vooralsnog nog altijd beter dan hypocriete Rutte.
Nare mensen ook.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net zoveel als Rutte dus.quote:
Dat mag omdat het mijn bericht isquote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat mag omdat het mijn bericht is
Je mag het bericht van een user niet aanpassen
JIj bent dan ook geen naar dierquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik was er al, maar je hoeft niet gelijk zo gemeen te doen.
Idd (bijv. ook bepaalde teken en zo), en daarmee ook wat naardere ziektes en aandoeningen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die kunnen je ook een dodelijke steek geven, gebeurd helaas ook veel te vaakquote:
O kakquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat mag omdat het mijn bericht is
Je mag het bericht van een user niet aanpassen
Schijn bedriegt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
JIj bent dan ook geen naar dierkijk hoe lief je er bij ligt
Je moet er als je het doet altijd ftfy bij zettenquote:
Ja klopt. Ik las laatst ook iets over een gevaarlijke teek die mee kwam met reizigersquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Idd (bijv. ook bepaalde teken en zo), en daarmee ook wat naardere ziektes en aandoeningen.
Maar ja, dat is de strategie van bacterien en virussen: zich steeds aanpassen aan de omgeving. En zich op die manier in stand houden.
Met allerlei bijzondere gastheren die tegenwoordig hier komen en kunnen 'overleven'.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet er als je het doet altijd ftfy bij zetten
Goede tip welquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet er als je het doet altijd ftfy bij zetten
TR gezetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Vossenlintworm in bramenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik las laatst ook iets over een gevaarlijke teek die mee kwam met reizigers
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik las laatst ook iets over een gevaarlijke teek die mee kwam met reizigers
Als ik lief achter je oortjes kriebel ga je vast niet bijtenquote:
quote:
We gaan allemaal kapoet..quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:42 schreef maily het volgende:
[..]
Vossenlintworm in bramen
Apenpokken
En nog veul meerquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:42 schreef maily het volgende:
[..]
Vossenlintworm in bramen
Apenpokken
Reizigers, met vogels over de grens gevlogen, via dieren over de grens... enz.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:44 schreef ToT het volgende:
Het is wachten op het eerste ebola-gevalletje hier!
Meer een zwieper met mijn arm naar achter want ik hou er niet van om zomaar aangeraakt te worden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik lief achter je oortjes kriebel ga je vast niet bijten
Of vogelgriep...quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:44 schreef ToT het volgende:
Het is wachten op het eerste ebola-gevalletje hier!
Serieus. in sommige van de landen waarin het voorkomt is het hartstikke normaal om je overleden dierbare met de openbare bus mee naar huis te nemen en 'm daar gezamenlijk met de blote handen te wassen.quote:
Tmi! Lunchtijd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Serieus. in sommige van de landen waarin het voorkomt is het hartstikke normaal om je overleden dierbare met de openbare bus mee naar huis te nemen en 'm daar gezamenlijk met de blote handen te wassen.
Terwijl er allemaal ebola-sap uit zit te stromen!![]()
Hé bah.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Serieus. in sommige van de landen waarin het voorkomt is het hartstikke normaal om je overleden dierbare met de openbare bus mee naar huis te nemen en 'm daar gezamenlijk met de blote handen te wassen.
Paar jaar geleden kwam er een verbod op het meenemen van lijken in bussen, dus ging men doen alsof diegene dronken lag te slapen of zo!Zonnebril op, er tegen praten enz.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Paar jaar geleden kwam er een verbod op het meenemen van lijken in bussen, dus ging men doen alsof diegene dronken lag te slapen of zo!Zonnebril op, er tegen praten enz.
Ik lees net dat maily meer wilt horen.quote:
O dan ga ik achter je linker arm staan om achter je rechter te kriebelenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Meer een zwieper met mijn arm naar achter want ik hou er niet van om zomaar aangeraakt te worden.
Wilt?!quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:47 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Ik lees net dat maily meer wilt horen.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan ga ik achter je linker arm staan om achter je rechter te kriebelen
Oh niet?quote:
Zou het in treinen nog wel mogen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Veuls te warm voor je roestig aan doenquote:
Jawel, alleen fappen niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:50 schreef maily het volgende:
[..]
Zou het in treinen nog wel mogen?
Ik vraag dit voor @:JustinK
Ik beroep mij op mijn zwijgrecht.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:51 schreef ToT het volgende:
[..]
We hadden toch al een treinfapper hier op FOK! ?
Je hebt wel erg veel interesse in haar.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:56 schreef ToT het volgende:
Och, die breakdancer heeft een genderstudie gedaan, wat een verrassing!
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:48 schreef ToT het volgende:
Och, ik lees net dat die breakdance-act als kolonialistisch gezien wordt!Het zal ook weer niet!
Een paar van mijn favoriete Youtube kanalen hebben nieuwe filmpjes over haar.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Je hebt wel erg veel interesse in haar.
Zie nu je ondertitel pas, heb je al in FHF iets geplaatst?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Een paar van mijn favoriete Youtube kanalen hebben nieuwe filmpjes over haar.
Nog niet, nee.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Zie nu je ondertitel pas, heb je al in FHF iets geplaatst?
Ofwel ff nog een topic openen daar.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog niet, nee.
Maar omdat ik al veel spullen eerder heb overgebracht valt de rest een stuk makkelijker te doen met hulp van 1 of 2 personen.
Meer mensen maken het wel makkelijker, maar ik zou het nu bijna in m'n eentje kunnen doen zelfs.
Het is vooral de wasmachine en koel/vriescombi die in de schuur staan die een probleem vormen in m'n eentje.
Okee, en de klerenkast waarvan de schuifdeur een zware spiegel heeft.
Allerlei nieuw werk zie ik net.quote:
Dan moet je dat niet doen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Je moet ook geen IT dingen willen uitleggen aan MT leden
Ze vroegen er zelf om en dan gaan klagen dat ze het niet snappenquote:
Gegroet heer Konijnquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:17 schreef DerRabbit het volgende:
Goede middag lieflijke bolkerts en bolkerinnetjes
yoquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:17 schreef DerRabbit het volgende:
Goede middag lieflijke bolkerts en bolkerinnetjes
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze vroegen er zelf om en dan gaan klagen dat ze het niet snappen
Die doet niet meequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:27 schreef aeque het volgende:
Red ik toch niet als ik Swj niet voorbij kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |