quote:
Blijkbaarquote:
Jij ook alquote:
Ik weet het, maar........... maily................quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet het, maar........... maily................
Slik er al 8 per dag dus ik zit goedquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:30 schreef maily het volgende:
Aan de paracetamol en het water!
ALLEMAAL!!!
Lekker genietenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:31 schreef MizzezAmy het volgende:
Het is hier heerlijk!
Qua temperatuur dan.
En mn tostis natuurlijk ook.
Dat laatste had je wel weg kunnen latenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:31 schreef MizzezAmy het volgende:
Het is hier heerlijk!
Qua temperatuur dan.
En mn tostis natuurlijk ook.
Heb jij iets tegen tostis?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:32 schreef maily het volgende:
[..]
Dat laatste had je wel weg kunnen laten
Ik vrees dat ook andere muggen dan alleen Aedes eagypti deze ziekte wel kan overbrengen hoor....quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:29 schreef Dotteke het volgende:
Gevaarlijke mug moeten we niet blij mee zijn [ afbeelding ]
Recordaantal Nederlanders besmet met dengue
https://nos.nl/artikel/25(...)rs-besmet-met-dengue
Waar bij andere ziektes een tweede besmetting minder effect heeft, is dat bij dengue juist andersom. Als iemand voor een tweede of derde keer knokkelkoorts krijgt, is de ziekte gevaarlijker. Een besmet persoon kan bloedingen krijgen, in shock raken, organen als hersenen, hart en lever kunnen beschadigd raken en in het ergste geval kan iemand eraan overlijden. Er bestaan vier soorten dengue en voor geen van deze soorten is behandeling mogelijk. Als je toch besmet raakt, is het belangrijk paracetamol te nemen en genoeg water te drinken.
Dat heeft weinig zin..quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Laten we allemaal snel in paniek rondjes gaan rennen!!!
veel te warm voorquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Laten we allemaal snel in paniek rondjes gaan rennen!!!
De zomer was warm, dus ik dacht: "Allee (Hij dacht "Allee")quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:33 schreef ToT het volgende:
[..]
....want wie hold van mekaar,
holladiejee, holladiejaa!
Vooralsnog nog altijd beter dan hypocriete Rutte.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:32 schreef Dotteke het volgende:
Ik weet nog niet goed wat ik van deze man moet vinden. Vind hem zo onzeker overkomen.
https://www.telegraaf.nl/(...)a-ik-ga-uit-torentje
Je pas mi jn bericht aanquote:
Ik heb geen idee, maar er komen wel steeds meer nare dieren deze kant opquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik vrees dat ook andere muggen dan alleen Aedes eagypti deze ziekte wel kan overbrengen hoor....
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Vooralsnog nog altijd beter dan hypocriete Rutte.
Ik was er al, maar je hoeft niet gelijk zo gemeen te doen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar er komen wel steeds meer nare dieren deze kant op
Hij heeft nog niets gedaanquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Vooralsnog nog altijd beter dan hypocriete Rutte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |