O dan ga ik achter je linker arm staan om achter je rechter te kriebelenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Meer een zwieper met mijn arm naar achter want ik hou er niet van om zomaar aangeraakt te worden.
Wilt?!quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:47 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Ik lees net dat maily meer wilt horen.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan ga ik achter je linker arm staan om achter je rechter te kriebelen
Oh niet?quote:
Zou het in treinen nog wel mogen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Serieus. in sommige van de landen waarin het voorkomt is het hartstikke normaal om je overleden dierbare met de openbare bus mee naar huis te nemen en 'm daar gezamenlijk met de blote handen te wassen.
Terwijl er allemaal ebola-sap uit zit te stromen!![]()
Paar jaar geleden kwam er een verbod op het meenemen van lijken in bussen, dus ging men doen alsof diegene dronken lag te slapen of zo!Zonnebril op, er tegen praten enz.
Veuls te warm voor je roestig aan doenquote:
Jawel, alleen fappen niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:50 schreef maily het volgende:
[..]
Zou het in treinen nog wel mogen?
Ik vraag dit voor @:JustinK
Ik beroep mij op mijn zwijgrecht.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:51 schreef ToT het volgende:
[..]
We hadden toch al een treinfapper hier op FOK! ?
Je hebt wel erg veel interesse in haar.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:56 schreef ToT het volgende:
Och, die breakdancer heeft een genderstudie gedaan, wat een verrassing!
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:48 schreef ToT het volgende:
Och, ik lees net dat die breakdance-act als kolonialistisch gezien wordt!Het zal ook weer niet!
Een paar van mijn favoriete Youtube kanalen hebben nieuwe filmpjes over haar.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Je hebt wel erg veel interesse in haar.
Zie nu je ondertitel pas, heb je al in FHF iets geplaatst?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Een paar van mijn favoriete Youtube kanalen hebben nieuwe filmpjes over haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |