Het is hopelijk het begin van het einde van Putin. Want wie kan ie nog vertrouwen en is tevens capabel genoeg.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Poetin die zijn bodyguard de belangrijkste militaire taak geeft. Wat kan daar nu fout aan gaan?
Heel wat keizers zijn aan hun einde gekomen toen ze afhankelijk werden van hun pretoriaanse garde.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 06:27 schreef Delenlill het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)side_russia_youtube/
Continuing other Post about Inside Russia YouTube Channel
[ afbeelding ]
Blijkbaar is de vervanger van Gerasimov binnen 24 uur al weer ontslagen en nu is Putin zijn bodyguard aangesteld in hun positie lol.
Natuurlijk is dit net zoals de aanstelling van de KGB hoofd onbevestigd.
Maar als dit waar is dan zegt dat heel veel over de staat van Putin natuurlijk.
Nuts!quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:42 schreef Aether het volgende:
The White House offered Putin a way to stop the Kursk invasion: 'Get the hell out of Ukraine'
https://www.yahoo.com/new(...)19.html?guccounter=1
Waar zijn de vredesduiven die vinden dat Rusland moet onderhandelen en de nieuwe realiteit moet accepteren? En natuurlijk moet voorkomen dat er Russische levens verloren gaan bij het proberen terug te veroveren van haar verloren terrein.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:30 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De vertaling van Poetins speech moet toch satire zijn? Compleet van het padje af die man.
Ik zag dit net op Twitter (foto van die knakker onder het bord):quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:26 schreef oheng het volgende:
Mja, er is een video die Oekrainers laat zien op slechts een kleine 8km van de kerncentrale.
51.51349, 35.64857
Zou wel spectaculair zijn als ze die kerncentrale gewoon innemen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:02 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik zag dit net op Twitter (foto van die knakker onder het bord): [ x ]
Toen ik opzocht waar het was, kon ik eigenlijk niet geloven dat het zo dichtbij was. Nog steeds niet, eigenlijk. Zou het geen soortgelijk genaamd dorp zijn verder richting de grens nog?
Kunnen ze dan ook een mooie opslag voor militair spul van maken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zou wel spectaculair zijn als ze die kerncentrale gewoon innemen.
We zijn er bijna! We zijn er bijna! Maar nog niet helemaal!quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:02 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Toen ik opzocht waar het was, kon ik eigenlijk niet geloven dat het zo dichtbij was. Nog steeds niet, eigenlijk. Zou het geen soortgelijk genaamd dorp zijn verder richting de grens nog?
Als het geen fake is, dan is het hoogstwaarschijnlijk slechts een verkennings eenheid. Wat nog steeds opzienbarend is, aangezien je zou verwachten dat de russische linies enigszins gesloten zijn inmiddels.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:02 schreef MaxMark het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:19 schreef Starhopper het volgende:
[..]
We zijn er bijna! We zijn er bijna! Maar nog niet helemaal!![]()
Ik hoop het enorm, maar ben erg wantrouwig. Dit is de laatste update van Andrew, stand van zo'n dag geleden (en natuurlijk van video's die al weer wat ouder zijn = minstens 36/48 uur achter de feiten aan).quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:19 schreef Starhopper het volgende:
[..]
We zijn er bijna! We zijn er bijna! Maar nog niet helemaal!![]()
quote:Er is geen normale Solara voor Abrams. Maar ze zijn erg beleefd en spreken Oekraens. Hryvnia's worden geaccepteerd..
🤣
Mja, ik zag ook dat er meerder plaatsen waren met die naam, maar geen enkele in de regio. Er is een soortgelijke naam in Kursk, maar dan nog noorderlijker (Lyubimovka, Fatezhsky District, Kursk Oblast). Die zal het zeker weten niet zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:25 schreef oheng het volgende:
[..]
Als het geen fake is, dan is het hoogstwaarschijnlijk slechts een verkennings eenheid. Wat nog steeds opzienbarend is, aangezien je zou verwachten dat de russische linies enigszins gesloten zijn inmiddels.
Heb het geprobeerd te geolocaten, maar dat was wat te moeilijk (zit op mobiel)
Er zijn meerdere plaatsen die zo heten.
wheeehehehehehehehehequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:28 schreef capricia het volgende:
Ik vind die Oekraense reviews van de restaurant in de ingenomen gebieden, geniaal.
Op google maps.
In welke restaurants ze inmiddels volledig in het Oekrane geserveerd worden. En waar ze met Oekranse valuta kunnen betalen.
![]()
https://maps.app.goo.gl/iYENJ1SG5ghBocU58
Maar ook dat de parkeerplaats te klein is voor de tanks..haha!!
https://goo.gl/maps/8sN5D5xinDCmpJYF7?g_st=ac
[..]
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:28 schreef capricia het volgende:
Ik vind die Oekraense reviews van de restaurant in de ingenomen gebieden, geniaal.
Op google maps.
In welke restaurants ze inmiddels volledig in het Oekrane geserveerd worden. En waar ze met Oekranse valuta kunnen betalen.
![]()
https://maps.app.goo.gl/iYENJ1SG5ghBocU58
Maar ook dat de parkeerplaats te klein is voor de tanks..haha!!
https://goo.gl/maps/8sN5D5xinDCmpJYF7?g_st=ac
[..]
quote:Burger House doet zijn naam volledig eer aan. De hele dag zat er zo'n Huisje in mijn maag na deze broodjes. Het verscheurde mijn kont, die van mijn vrouw, en hoe zit het met de hele familie. De saus die over deze broodjes werd gegoten, verzachtte onze pijn echt. Alles verliep op rolletjes. De verwachtingen van iedereen worden ondermijnd, alles is verschrikkelijk en het is ondraaglijk. Bedankt Burger House voor het verpesten van de avond. En de saus die niet eens in mij zat en de hoeden op de vloer zijn verre van die op de foto
Het laat ook wel zien hoe snel de Russen omschakelen en Oekrains geld accepteren. En ook opeens Oekraens kunnen spreken.quote:
quote:Een heel mooie plek, bij de begroeting zeggen ze "Glorie aan Oekrane" en behandelen ze met reuzel en wodka! Ik raad het aan
quote:Dienstverlening is vuur! Het eten is echter een beetje droog. Maar de sfeer is gewoon explosief, bom!
Er zijn geen problemen met parkeren, er is veel ruimte, waar het is, zal het er zijn. In ieder geval bij zwaar transport.
Het is zelfs geschikt voor ontspanning in grote groepen en gezellige groepen.
Ik raad aan deze plek niet alleen in de zomer te bezoeken. Hoewel het in de zomer prachtig is.
Toen was het nog Russisch. Die review is van een maand geleden.quote:
das op zich niet gek, in Groningen zullen ze ook snel Duits praten als die vogels weer met tanks beginnen te spelenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Het laat ook wel zien hoe snel de Russen omschakelen en Oekrains geld accepteren. En ook opeens Oekraens kunnen spreken.
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |