Wat zegt ze?quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Friedrich lijkt veel sterker en veel dommer. Ze moet wel heel veel dommer zijn om dit te verliezen zo lijkt het.
Volgende week zijn we alles weer vergeten.quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:26 schreef PippenScottie het volgende:
Dit zag er verdomd makkelijk uit.
Ik denk dat er weinig NL sporters zijn die van relatief onbekend naar publiekslieveling is gegaan als Hetty Raketty.
Worthyquote:Op zondag 11 augustus 2024 11:26 schreef PippenScottie het volgende:
Dit zag er verdomd makkelijk uit.
Ik denk dat er weinig NL sporters zijn die van relatief onbekend naar publiekslieveling is gegaan als Hetty Raketty.
Ze vindt Hetty een hele slimme renster en de Duitse een hele domme renster.quote:
Als het maar op een y eindigt.quote:
Oké Opa R-woudquote:Op zondag 11 augustus 2024 11:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Volgende week zijn we alles weer vergeten.
En een fijne renner om tegen te rijden, want ze doet altijd hetzelfde. Toch vrij dodelijk.quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:26 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
“Friedrich is eigenlijk een hele domme renner”
Dat ja. En gewoon inzicht tijdens de races. Wat vooral tijdens de koppelkoers en Omnium mooi is. Moet ook wel om de incompetente Koster te compenseren.quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:26 schreef ijs_beer het volgende:
Kirsten lekker pittige comments, dit mag ik wel.
quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:26 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
“Friedrich is eigenlijk een hele domme renner”
"Dom gereden"quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:27 schreef Zorro het volgende:
Ik kijk dit bij uitzondering op de NOS omdat Kirsten
Klopt.quote:
KO in de laatste ronde.quote:
Dit idd, terwijl Finucane echt wel een toffe renster isquote:Op zondag 11 augustus 2024 11:28 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben nu ook gewoon schaamteloos voor UK inhalen op de medaillespiegel.
Dus hup Andrews
Terwijl Finucane drie keer goud ging ophalen volgens de kenners.quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit wordt een dubbel voor Andrews.
Het zal best. Don't carequote:Op zondag 11 augustus 2024 11:29 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dit idd, terwijl Finucane echt wel een toffe renster is
Altijd geloofd in Andrews hier.quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Terwijl Finucane drie keer goud ging ophalen volgens de kenners.
Die logica ontgaat mij ook volkomen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
De jury trekt zich de kritiek aan en diskwalificeert een Maleisiër.
Ze leren van de kritiek op de Britse voorkeur en diskwalificeren daarom de rest!quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Benieuwd wie nu het slachtoffer wordt van de geldingsdrang van de jury.quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Britse koloniequote:Op zondag 11 augustus 2024 11:32 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die logica ontgaat mij ook volkomen.
De Israëlische Rus die pro-Oekraïne isquote:Op zondag 11 augustus 2024 11:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Benieuwd wie nu het slachtoffer wordt van de geldingsdrang van de jury.
Harrie die hem zo lang mogelijk insluit en er dan aan het eind nog vol overheen klapt.quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:35 schreef kilon het volgende:
In de finale van hem winnen is ook wel leuker. En dan zo winnen dat Carlin 5e wordt.
Carlin moet hier goud pakken. De jury zal alles doen om hem goud te laten pakken.quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:35 schreef kilon het volgende:
In de finale van hem winnen is ook wel leuker. En dan zo winnen dat Carlin 5e wordt.
Op naar het complotten topic!quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:40 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Carlin moet hier goud pakken. De jury zal alles doen om hem goud te laten pakken.
Het gaat zo lekker vandaag, dat Hoogland dit ook makkelijk haalt!quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:41 schreef Martino11 het volgende:
Ik voel een sjook aankomen van Hoogland, het gaat te goed tot nu toe vandaag
Zag hem laatst op You tube op "podkast" van Gijp, van Egmond en Kieft. Heeft een metamorfose ondergaan. Uiterlijk, uitstraling en verbaal totaal veranderd. Leuke gast als ie ontspannen is.quote:
Jammer, je had gelijk.quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:41 schreef Martino11 het volgende:
Nostradamusquote:Op zondag 11 augustus 2024 11:41 schreef Martino11 het volgende:
Eigenlijk liet die al een gat vallen vanaf waar de derny de baan verliet.quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:44 schreef Legoblokje het volgende:
Afstand was een ronde eerder al veel te groot.
Hopelijk zet Geert W. hem uit.quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is de schuld van Geert en Dick Schoofs vanwege de bezuinigingen!!
Ja. Nu niet meer.quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:35 schreef Zorro het volgende:
Mooi, dan kan Hoogland hem zelf voor joker zetten.
Eens. Met vier door hoor je er altijd bij te zitten. Wat ook was gelukt als die tactisch slimmer had gereden. Je ziet Lavreysen gelijk reageren op die aanval vroeg in zijn rit, terwijl die verreweg de snelste is.quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel matig, deze ronde moet je wel doorkomen. In de halve finale eruit prima, maar dit was gewoon broddelwerk
Hoogland reageerde ook, om dan vervolgens toch maar te stoppen en de Colombiaan te laten passeren. Leg maar uit.quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eens. Met vier door hoor je er altijd bij te zitten. Wat ook was gelukt als die tactisch slimmer had gereden. Je ziet Lavreysen gelijk reageren op die aanval vroeg in zijn rit, terwijl die verreweg de snelste is.
Ja dat was niet fameus, dat was niet wunderbarquote:
Linkje?quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:30 schreef Mani89 het volgende:
De onrust en onvrede onder de tweets van het TeamGB account namen al toe maar als wij ook nog daadwerkelijk over ze heen gaan breekt er daar een burgeroorlog uit, oh wacht hahaha.
Ik denk dat ie wel weet dat zijn enige kans is als hij de finale zo zuinig mogelijk haalt, maar dan is dit het risico.quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eens. Met vier door hoor je er altijd bij te zitten. Wat ook was gelukt als die tactisch slimmer had gereden. Je ziet Lavreysen gelijk reageren op die aanval vroeg in zijn rit, terwijl die verreweg de snelste is.
Nee, dit was van alles nietquote:Op zondag 11 augustus 2024 11:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja dat was niet fameus, dat was niet wunderbar
Oh Daryl Gurney rijdt ook mee superchin.quote:
Heel vreemd ja. Vooral als je niet per definitie de beste bent, moet je attent blijven rijden.quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoogland reageerde ook, om dan vervolgens toch maar te stoppen en de Colombiaan te laten passeren. Leg maar uit.
Ja. Maar zo'n gat laten vallen is meestal wel een risico op juist veel energie verspillen. Ook als die het wel had gered.quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik denk dat ie wel weet dat zijn enige kans is als hij de finale zo zuinig mogelijk haalt, maar dan is dit het risico.
Ik associeer dat nummer met een medium-hardgekookt ei geplet onder druk van een formatiedag cup F.quote:
Wie mag dan boven starten?quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
Oh, eerst de sprint al. Ik dacht het omnium.
Ik verwacht een decider.
Dat is een uitdrukking voor een slecht begin.quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:51 schreef butz0rs het volgende:
Waarom heeft NOS het over een valse start? Die was er toch niet?
Van der Duin begint prima aan omnium met vierde plek op scratch, valse start Kopecky
"hele domme renner"quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ja en nou hopen dat ze dezelfde tactiek kan toepassen als in de eerste heat. Maar Friedrich zal ook wel niet helemaal achterlijk zijn.
Als Duitsers iets doen en ze verliezen doen ze dat inderdaad doorgaans niet nog eens.quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ja en nou hopen dat ze dezelfde tactiek kan toepassen als in de eerste heat. Maar Friedrich zal ook wel niet helemaal achterlijk zijn.
Volgens mij niet.quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Is dat niet al bepaald met de eerste loting?
Kan je die positie niet gewoon weggeven als je beneden start? Gewoon een move onderdoor uitlokken.quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hetty moet straks wel goed loten anders heeft ze lichtelijk een probleem
Mwoah, degene die 2 tienden op de ander pakt in de kwalificatie kan vooral door domheid verliezen h2h lijkt mequote:Op zondag 11 augustus 2024 11:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Opvallend dat Koster het nu niet over dom rijden heeft.
Omdat ze anders gaan surplacen en dat mag volgens mij niet meer, of maar heel beperkt qua tijdquote:Op zondag 11 augustus 2024 11:55 schreef butz0rs het volgende:
Waarom beginnen ze niet naast elkaar en moeten ze maar uitvechten wie er voorop komt?
Ja dat kan zeker wel, maar is wel erg lastig. Je hebt bijna een sur place nodig. Dat mag maar kort tegenwoordig. Vroeger kon dat wel een minuut of langerquote:Op zondag 11 augustus 2024 11:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kan je die positie niet gewoon weggeven als je beneden start? Gewoon een move onderdoor uitlokken.
Dat zullen ze wel proberen, maar als je het goed doet overkomt dat je niet als tweede starterquote:Op zondag 11 augustus 2024 11:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kan je die positie niet gewoon weggeven als je beneden start? Gewoon een move onderdoor uitlokken.
Omdat ze allebei altijd willen jagen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:55 schreef butz0rs het volgende:
Waarom beginnen ze niet naast elkaar en moeten ze maar uitvechten wie er voorop komt?
En daadwerkelijke sur place mag niet meer toch?quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja dat kan zeker wel, maar is wel erg lastig. Je hebt bijna een sur place nodig
Het is gewoon vaak het lot van degene die op kop moet beginnen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Mwoah, degene die 2 tienden op de ander pakt in de kwalificatie kan vooral door domheid verliezen h2h lijkt me
Dat weet ik niet zeker meer, volgens mij wel maar wel beperkt aantal secondenquote:Op zondag 11 augustus 2024 11:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En daadwerkelijke sur place mag niet meer toch?
Die zijn eigenlijk al kansloosquote:Op zondag 11 augustus 2024 11:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
Met de sprintfinale zo kort op de halve finale zijn Friedrich en Van de Wouw wel flink in het nadeel op Andrews en Finucane met die decider.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |