SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
42km vollullenquote:
Er zullen vooraf wel afspraken gemaakt zijn. Eurosport heeft het eerste interview. Dan heeft het niet veel zin om wat anders te doen dan wat men nu doet.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:38 schreef 0ne_of_the_few het volgende: NOS geeft voorrang aan herhaling ipv interview met Hassan
![]()
Niet gezienquote:
En totaal niet ingaat op wat ze zegt want hij verstaat er ook niks vanquote:Op zondag 11 augustus 2024 10:41 schreef Fretwork het volgende:
Fantastische interviews altijd, die interviewer die steeds vragen van 2 seconden stelt om er tussen te komen.
quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:36 schreef TAmaru het volgende:
[..]
kijk als ik Geertje was… zou ik dit als voorbeeld gebruiken van mensen die we dus wel naar Nederland moeten halen. juist meer van dit soort atleten!! ga maar actief werven in Ethiopië, Kenia, Cuba…. geef ze maar een paspoort! en dan voor de rest grenzen dicht natuurlijk
quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:41 schreef Slobeend het volgende:
Dankjewel voor wat je hebt gedaan. Serieus
Toch net wel, 12 seconden over. Scheelde niet bijzonder veel.quote:
Mooie oprechte uitingquote:Op zondag 11 augustus 2024 10:41 schreef Slobeend het volgende:
Dankjewel voor wat je hebt gedaan. Serieus
Ze was ook beter te verstaan dan normaal.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:42 schreef Felixa het volgende:
Heerlijk interview bij Eurosport. Kan me niet herinneren dat ik haar ooit zo ontspannen, blij en enthousiast heb gezien.
Wat moet je dan wel niet tegen Arend Martijn zeggen?quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ga ook dankjewel zeggen tegen Calvin.
De marathon en de Triatlon.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Sifan in Los Angeles voor de 100 en 200 meter?
Over de finish ook al, fascinerend ook wel. Ze zei het zelf ook, ze is veel blijer met deze gouden dan met alle andere. Terwijl meestal de eerste het mooist is natuurlijk.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:42 schreef Felixa het volgende:
Heerlijk interview bij Eurosport. Kan me niet herinneren dat ik haar ooit zo ontspannen, blij en enthousiast heb gezien.
Eigenlijk heeft hij de club (en het Feijenoord-topic) kapot gemaaktquote:Op zondag 11 augustus 2024 10:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat moet je dan wel niet tegen Arend Martijn zeggen?
Er is vast wel iets scherp.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:45 schreef Mikeytt het volgende:
wat zijn dit voor afbeeldingen bij de NOS??
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zijn goedkoperquote:Op zondag 11 augustus 2024 10:45 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad, die krijgt veel te weinig waardering en Sifan veel te veel.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat moet je dan wel niet tegen Arend Martijn zeggen?
behalve bij de NOSquote:Op zondag 11 augustus 2024 10:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er is vast wel iets scherp.
Maar het ging om Calvin & Arne.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Inderdaad, die krijgt veel te weinig waardering en Sifan veel te veel.
ze hebben daar geen HBO Max dus ze kunnen niet pauzeren of terugspoelen voor een screenshotquote:Op zondag 11 augustus 2024 10:45 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
op de 100m sprint.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:48 schreef Ama het volgende:
Is het realistisch om Sifan over vier jaar weer te zien?
Met Hassan weet je het echt nooit.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:48 schreef Ama het volgende:
quote:
jawel, die is echt nog niet van plan het hoekje om te gaanquote:Op zondag 11 augustus 2024 10:48 schreef Ama het volgende:
Ze is dan 35. Zeker voor de marathon kan dat nog wel, toch?quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:48 schreef Ama het volgende:
#WerkenBijNOSquote:Op zondag 11 augustus 2024 10:47 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
behalve bij de NOS
heel dat blog vol met wazige afbeeldingen
[ afbeelding ]
Deze buitenlander hoeft vast niet het land uit van Geert.quote:
Ik weet het niet daarom vraag ik jullie.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze is dan 35. Zeker voor de marathon kan dat nog wel, toch?
Sowieso een zwart gat hierna. Maar geen idee wat voor uitdaging ze nu nog kan bedenken.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:48 schreef Ama het volgende:
geen verbetering t.o.v. Hanquote:Op zondag 11 augustus 2024 10:49 schreef Slobeend het volgende:
De broer van Han Cock op de achtergrond.
Ik eigenlijk wel, vind haar nu véél beter te verstaan dan na die vijf kilometerquote:
de binnenkant van de oranje buckethatsquote:Op zondag 11 augustus 2024 10:51 schreef Remco het volgende:
Wat zijn dit ook voor rare teamNL hoedjes, nog nooit gezien.
heerlijkquote:Op zondag 11 augustus 2024 10:52 schreef wdn het volgende:
en ze twijfelt nog steeds aan haarzelf he.
Wat ook vrij logisch is. Nu brengt ze veel meer tijd door met Nederlanders en gaat de taal ook snel beter.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik eigenlijk wel, vind haar nu véél beter te verstaan dan na die vijf kilometer
Lol zei ze dat? Ik begrijp de helft niet.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:51 schreef heywoodu het volgende:
Ze had spijt dat ze de 5 en 10 heeft gelopen
Ja, maar voor één week is het verschil in positieve zin wel echt heel grootquote:Op zondag 11 augustus 2024 10:52 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Wat ook vrij logisch. Nu brengt ze veel meer tijd door met Nederlanders en gaat de taal ook snel beter.
Ik hoorde haar een paar keer spijt zeggen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Lol zei ze dat? Ik begrijp de helft niet.
zoals altijdquote:Op zondag 11 augustus 2024 10:52 schreef TAmaru het volgende:
Geertje met een classy reactie zoals altijdtopper
Ze praat qua woorden en grammatica sowieso best wel goed, maar haar intonatie maakt het lastig.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, maar voor één week is het verschil in positieve zin wel echt heel groot
Mooi natuurlijk!
quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:52 schreef TAmaru het volgende:
Geertje met een classy reactie zoals altijdtopper
Ze komt altijd zo lief over.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:52 schreef kilon het volgende:
Ze moet beschermd worden tegen de mensheid
Heeft de marathon gelopen met de Stijn, Jeppe en Tobi-podcast op.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, maar voor één week is het verschil in positieve zin wel echt heel groot
Mooi natuurlijk!
Lijkt me van Amharisch naar Nederlands ofzo ook echt supermoeilijk, dus sowieso natuurlijk prima.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ze praat qua woorden en grammatica sowieso best wel goed, maar haar intonatie maakt het lastig.
Ze was bang dat ze dankzij de 5 en 10 het laatste zetje niet meer kon geven, maar na de finish had ze er geen spijt meer vanquote:Op zondag 11 augustus 2024 10:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ongelooflijk.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:55 schreef Remco het volgende:
Lol Suze doet alsof ze het moet vertalen
Volgens mij zei ze dat ze gedurende het lopen van de marathon spijt had dat ze de 5 en 10 had gelopen, omdat ze dan meer energie zou hebben gehad. Maar nu ze toch gewonnen heeft en 3 medailles zal die spijt wel weg zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:53 schreef Ama het volgende:
[..]
even inhalen voor de tijd tijdens de marathonquote:
Ja, dan heb je weer een nieuwe oogst het jaar erop.quote:
Rustig gelopen om fris over de finish te komen.quote:
Denk er eens over na zou ik zeggenquote:Op zondag 11 augustus 2024 10:55 schreef Klaverblauwtje het volgende:
Maar wel verkeerd, het is toch gewoon je zaait wat je oogst?
Voor het grootste gedeelte van het publiek moet dat ook gewoon.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:55 schreef Remco het volgende:
Lol Suze doet alsof ze het moet vertalen
nee "Moeder van Sifan Hassan"quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:57 schreef Tjacka het volgende:
Je zaait wat je oogst
Sifan Hassan - 2024
Cruyffiaansquote:Op zondag 11 augustus 2024 10:57 schreef Tjacka het volgende:
Je zaait wat je oogst
Sifan Hassan - 2024
Even excuusje dat er in het budget gehakt gaat wordenquote:
Feitelijk is dit meestal ook wel waarquote:Op zondag 11 augustus 2024 10:57 schreef Tjacka het volgende:
Je zaait wat je oogst
Sifan Hassan - 2024
Had nog wel wat sneller gekund, ze was niet helemaal kaput.quote:
Ik dacht ook ooit ergens te hebben gelezen dat ze niet in Nederland traint maar kon daar niks meer over vinden dus geen idee of ik dat verkeerd had onthouden.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:52 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Wat ook vrij logisch is. Nu brengt ze veel meer tijd door met Nederlanders en gaat de taal ook snel beter.
Het grootste gedeelte van het publiek verstaat Bram Tankink al alleen met veel moeitequote:Op zondag 11 augustus 2024 10:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Voor het grootste gedeelte van het publiek moet dat ook gewoon.
ze traint in de VS (samen met een aantal Kenianen)quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik dacht ook ooit ergens te hebben gelezen dat ze niet in Nederland traint maar kon daar niks meer over vinden dus geen idee of ik dat verkeerd had onthouden.
oud nieuwsquote:
Eindelijk weer eens een eentweetje voor Ethiopië.quote:
Het kan verkeren.quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:05 schreef Mikeytt het volgende:
Wereldrecordhoudster op 15....
[ afbeelding ]
Assefa is de echte wereldrecordhoudster.quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:05 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker weten, meerdere keren, al voordat ze gewonnen had.quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:04 schreef Pino112 het volgende:
Was het weer ongekend bij Leon? @:Ambrosius
niet op de women onlyquote:Op zondag 11 augustus 2024 11:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Assefa is de echte wereldrecordhoudster.
Ja, ze heeft wel vaker haar eigen tempo gekozen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wel nog steeds benieuwd of dat laten afzakken op die heuvel en er daarna weer naartoe lopen op het heuvelaf tactiek was.
Mag je gewoon postenquote:
Goed dat je het voor ons bij houdt.quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:07 schreef Dagoduck het volgende:
Buthaanse op +1 uur bij 35kmEn doorgaan!
Nog een minuut of 6 dan is ze bij 40km denk ik!quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Goed dat je het voor ons bij houdt.
Deed Suzuki ook mee? dat heb ik helemaal gemistquote:Op zondag 11 augustus 2024 11:05 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Ze gaat het wel uitlopenquote:Op zondag 11 augustus 2024 11:27 schreef wdn het volgende:
11 hebben opgegeven
ze gaat niet een PR lopen
ze zit op 6m voor 1 km
lol ze stopt om te drinken.
Nagenoeg.quote:
Ja, dit geeft wel aan dat ze fysiek redelijk in orde is, zeg maar.quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:23 schreef Dagoduck het volgende:
Over die Buthaanse:
"In 2022, she finished second in the Snowman Race, a five-day event covering 203 kilometers, with the highest point reaching 5,470 meters."
"My first goal is to complete the marathon and then break my own personal record. It will be my first time participating in an international competition, and my first time in Europe." (dw.com, 19 Jul 2024)
Beroep: atleet en soldaat
Precies. Zit gewoon in een hele andere tak van sport.quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, dit geeft wel aan dat ze fysiek redelijk in orde is, zeg maar.
Lekker uitlopen.quote:
Iets minder dan 2 kilometer denk ik.quote:
onder de 2kmquote:
Dat gaat wel lukken dusquote:Op zondag 11 augustus 2024 11:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Iets minder dan 2 kilometer denk ik.
Dan zou ik ook lekker rustig aan doen en ervan genietenquote:Op zondag 11 augustus 2024 11:39 schreef Dagoduck het volgende:
Ze heeft de muziekwagen achter haar aan.
Steeds grotere aanhang.quote:
De eerste 40 km kan je toch al opruimen?quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:43 schreef kilon het volgende:
Zou de organisatie nou balen dat ze niet vast konden beginnen met opruimen?
Als je het niet op een eerlijke manier kan winnen...quote:
Assefa ook.quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:47 schreef superniger het volgende:
Alle ontwikkelingshulp aan Ethiopië stopzetten.
Sifan liep gewoon haar eigen lijn.
laatste bochtquote:
er werd wat geduwtquote:
Ze liepen toch elkaar in de weg.quote:
Sparen voor het hardlopen over de finish.quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:49 schreef PippenScottie het volgende:
Die Bhutanse wandelt. Dat is toch jammer
doet ze al een 2kmquote:Op zondag 11 augustus 2024 11:49 schreef PippenScottie het volgende:
Bij het baanwielrennen was alles ook duidelijk op beeld te zien.quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:49 schreef kilon het volgende:
Oh ze zullen wel zeggen dat Hassan duwde met haar arm waardoor de Ethiopische uit balans raakte. Maar dat kwam omdat ze Hassan klem liep. Duidelijk op beeld te zien.
Nog even een 11.0 eruit persen op de laatste 100 meterquote:Op zondag 11 augustus 2024 11:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sparen voor het hardlopen over de finish.
Even wat langer genieten van de Spelen, niks mis mee.quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:49 schreef PippenScottie het volgende:
Dan zal ik even terug moeten zoeken of de jury hier ook Brits isquote:Op zondag 11 augustus 2024 11:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bij het baanwielrennen was alles ook duidelijk op beeld te zien.
Als amateur hardloper snap ik haar volkomenquote:Op zondag 11 augustus 2024 11:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sparen voor het hardlopen over de finish.
Ze is sneller dan mijn vader was tijdens de 2007 marathon van Parijs.quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als amateur hardloper snap ik haar volkomen
Welke tijd finisht zequote:Op zondag 11 augustus 2024 11:51 schreef Ama het volgende:
Ook een manier om in filmpjes te komen over deze spelen.
Ik kan niet eens naar de bus rennen zonder dat ik half dood ga maar goed ik doe ook niet mee aan een marathon.quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als amateur hardloper snap ik haar volkomen
Net onder de 4 uur.quote:
Ja, debuut op de marathon.quote:
Ja dat vind ik wel leuk voor haar en ook dat zoveel haar gingen aanmoedigen aan de kant.quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:55 schreef PippenScottie het volgende:
Tof hoeveel mensen daar nog zaten voor haar
Nou, het zijn ook wel echt sportliefhebbers en kenners. De sfeer is fantastischquote:Op zondag 11 augustus 2024 11:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat vind ik wel leuk voor haar en ook dat zoveel haar gingen aanmoedigen aan de kant.
maakt niet uit hoe ze het heeft. het is een personal bestquote:
Dat begrijp ik maar toch is het mooi om te zien.quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nou, het zijn ook wel echt sportliefhebbers en kenners. De sfeer is fantastisch
Via de halve marathon of de 10km kon je je ook plaatsen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:56 schreef Evangelion het volgende:
Maar ze heeft dus ooit 2:25 of wat die olympische limiet precies is gelopen?
Ontploffen of blessure kan natuurlijk altijd.
Ze mocht meedoen vanwege de Universitality Places (wildcards voor exotische landen).quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:55 schreef Quyxz_ het volgende:
Je moet toch een limiet lopen om te kwalificeren? In Bhutan 40km bergaf gelopen ofzo?
https://olympics.com/en/n(...)d-who-can-obtain-onequote:Op zondag 11 augustus 2024 11:56 schreef Evangelion het volgende:
Maar ze heeft dus ooit 2:25 of wat die olympische limiet precies is gelopen?
Ontploffen of blessure kan natuurlijk altijd.
quote:Universality Places are a lifeline to athletes from underrepresented National Olympic Committees. They are designed to increase the diversity of participating nations across the sports programme of the Olympic Games.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |